Hij loopt wel duidelijk op hoor!! Je bannen zegt 2 dagen over tijd dus dan is het eindelijk tijd voor GEFELICITEERD!!!!!!
Dankje Juulles en blij dat jij ook wel vindt oplopen mijn banner klopt niet, ik gok dat as donderdag nod is...
Je hebt wel hele duidelijke tsten hoor, dus misschien is je telling niet helemaal goed maar hij loopt gewoon op dus dan kan ik gewoon maar een conclusie trekken! Leuk hoor!!!!
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Ik heb vanuit nod lijst 8 t/m 14 dec een club aangemaakt. Ook allemaal aardige meiden, die met elkaar meeleven, net als jullie!!! Dus als jullie het ook leuk vinden om ook bij die club te komen?!
WVW; ik zie hem duidelijk oplopen id! Gefeliciteerd meid! Zo leuk! Dhoud deze club op te bestaan? Of is die andere club voor erbij? Ik lees al met 3 clubs mee... Word zoveel anders haha
Dankje Vanesje hihi ja voor erbij idd. Zat beetje te knutselen, hd helemaal officieel onder clubs een club aangemaakt met de naam toktok-hok (haha door iemand in ander topic bedacht) alleen ziet daar anders eruit qua berichten enzo, dus nu is het een club onder zwanger worden clubs onder het forum waar deze ook staat
Ik heb die aangemaakt omdat zo'n nod lijst 'vergaat' zeg maar. Maar dacht miss leuk als jullie ook in die lijst erbij komen, kunnen jullie ook daar meekletsen en al
Wauw Wvw, dat is wel flink positief en oplopend! Gefeliciteerd zo snel alweer zwanger! Hoe is het verder met iedereen??
WVW top gefeliciteerd! Je bent echt super vruchtbaar! Fijn voor je Waar kan ik die andere kletshoek vinden WVW? Kan je toevallig nog een link zetten in een bericht hier? Ik ben niet zo handig en kan het niet vinden...
Dank je wel Vanesje! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/550872-toktok-hok-9.html#post17986289 Dit is de link naar de pagina!