Hoi meiden, nou ben geopereerd. Kon gisteren en vanochtend niet reageren, zag scheel van de pijn. De arts geeft asn dat plaatsen nieuwe knie goed gegaan is endat het ook echt nodig was,dat kon bijpas goed zie. Toen alles openlag. Dus. U herstellen. Vandaag meteen de gang moeten doorlopenen krukken,enkeling trapje leren lopen en,te de fysio oefeningen gedaan. Nu aan de pijnstillers en holelijksnelhelemaal pijnvrij!
Aiii Vanesje dat klinkt pijnlijk! Gelukkig heb je de operatie nu wel achter de rug. Nu nog het herstellen pff. Heftig toch wel dat ze dat dan zien dat je knie er zo aan toe was.. Andere kant dan extra bevestiging dat het moest, goed is en wachten nu wel echt even 'waard' was. Sterkte!
Sterkte Vanes!!! ziek goed uit! Mooniej, altijd doen waar je je goed bij voelt En wvw, hoe zijn je testen heb je al een clear blue gedaan!
Ik had vijf testen in huis en op 5e begonnen en op 13e de laatste gedaan.. Weet niet zeker of ik een clear blue wil doen dit keer. Zeker omdat ik bijna echo heb. En laatste twee keer duidelijke strepen op de testen.
Dat snap ik ook wel eigenlijk, als een streepje ook maar iets anders is ga je gelijk piekeren. Terwijl het ziveel oorzaken kan hebben Wanneer had je de echo?
Ja idd..! Heb nu ook niet meer zo de behoefte (deels daardoor) om te testen. Beter maar afwachten. As dinsdag!
Hihi ja en vorige keer vond ik inwendig erg meevallen vond uitwendig pijnlijk, leek wel of mijn buik door rug heen ging
Vond idd de inwendige ook fijner omdat ze via de buik hard drukken succes dinsdag xx Ik ben vandaag ongesteld geworden dus mag oudjaarsavond nog goed afsluiten opzich jammer maar toch ook wel lekker weer even een glaasje te kunnen drinken
Idd moonniej, wanneer moet je dan je eisprong hebben? Zal wel ff na nieuwjaar zijn, goed begin van je jaar!!!