Zoals ik het lees is het vooral ma je eisprong je baarmoeder warm houden. Dus niet teveel ijskoude drankjes etc. Even een hempje aan zodat je rug en buik goed bedekt blijven en zorgen voor warme voeten want koude voeten = koude baarmoeder zeggen ze. Geen idee of het klopt, ik loop normaal sowieso altijd op sloffen in huis en blote buik en rug heb ik sowieso niet.
Ik loop altijd op blote voeten en ben ook zwanger. Weet niet of warm houden zou kunnen helpen met zwanger worden.
Ik geloof hier niet echt in de maand dat ik zwanger raakte van onze zoon moest ik in een kelder waar water in stond omdat de waterleiding was bevroren. Ik heb het nog nooit zo koud gehad laarzen liepen vol met water hahaha en toch zwanger
Ah! Nee, geloof er ook niet in. De maand dat ik even zwanger was heb ik twee weken in een ijskoud zwembad gelegen. (We waren met vakantie en dochter is een waterrat).
ok het mysterie alweer ontrafelt. Vind dit een geweldig forum, maar soms wordt hier toch wat zever neergepend dus ? pas op ik probeer ze alsnog omdat ik wanhopig wordt hihi baad het niet dan schaad het int hé