Eerste kindje Februari '14, wie nog meer...?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pip89, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mag ik ook meekletsen?

Ik ben leed, 27 jaar en zwanger van de eerste. 9 juli eerste echo bij vk.

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @pip. Hihi. Erg he. Begin het maar te geloven. Heb je al kwaaltjes?

@dayna. Je hebt gelijk hoor. Ze zeggen ook niks die testen. Dat weet ik inmiddels helaas ook.

@hopesoon. Gezellig. Jij kan onze vragen meteen beantwoorden als ervaringsdeskundige. :D

@sammy. Gezellig dat jij ook hier mee komt kletsen.

@leed. Welkom meis.

Even een vraagje meiden. Ik had tot eergisteren steeds het gevoel alsof ik ongi ging worden. Sinds gisteren is dat gevoel weg. Hebben jullie dat ook of helemaal niet gehad? Of hebben jullie het nog wel. Verder qua kwaaltjes. Erg gevoelige borsten en veel plassen. Dat is eigenlijk alles. Niet echt misselijk. Alleen met tandenpoetsen. Dan sta ik te kokhalzen.

Ben erg benieuwd naar jullie kwaaltjes.

3. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Leed en Sammy welkom :D

Kwaaltjes: Ben vooral moe/lamlendig :D haha. Misselijk niet echt meer, meer weeig. En last van opgezette buik. Teveel lucht lijkt het wel ;) Beetje draaierig gevoel. Ook voel ik alleen soort beurs gevoel aan de zijkant van mijn borsten. Owjaa en haar uitval :)

4. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Hoi meiden mag ik gezellig meedoen?

Ik ben in mijn 4de zwangerschap heb al 2 grote dochters van 14 en 19 en ben sinds 3 jaar samen met mijn huidige man.

Ik ben uitgerekend rond 5 feb 2014 krijg 5 juli de eerste echo in het AMC in Amsterdam dit omdat ik ook een bejaarde ben in vergelijking met jullie hihi:D
    Dus gaan wij de vlokkentest nog ondergaan omdat ik 37 ben.
    Waar heb ik tot nu toe last van moeheid heeeel erg, sinds vanochtend spugen, en heel veel boeren pffffffff heel charmant ook doen mijn borsten onwijs pijn al hoop ik dat dat nu lijkt af te nemen.

Verder MvM doe ik niet die lucht uit die flessen ieuwwwwwww nee en daarnasst hoorde ik laatst dat de stofjes in onze urine niet worden gebruikt voor andere lotgenoten maar voor varkentjes dat moeten ze dan wel eerlijk zeggen dat de doelgroep anders is dan ze beweren.

Ik voelde al voordat ik overtijd ging dat het wel eens raak kon zijn en dat nadat ik pas op 28 april met de pil was gestopt!
    Wij waren in een shock in het begin nooit verwacht dat het zooooo snel raak kon zijn hihi

Ik hoop leuke momenten hier te beleven!

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Dank jullie!

Jen ik heb dat ook hoor ene dag wel andere dag niet. Zenuwslopend hé!

Panter dat is niet waar hoor. Er word gewoon pregnyl van gemaakt! Heb zelf meegemaakt dat er een tekort was toen ik het nodig had.

Ik ben extreem misselijk! De wc is mn beste vriend pff probeer steeds iets te eten maar blijf zo misselijk!! Iemand tips?

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @panther. Wij zijn idd de oudjes hier. :D
    En wat mvm betreft ben ik het niet met je eens hoor.

@sammy. Die onzekerheid is echt ruk. Wat balen dat je misselijk bent. Hopelijk duurt het niet al te lang.

7. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ik ben ook altijd zo beroerd geworden van die lucht uit die flessen en dat was niet veranderd zei die mevr dus ik denk nou doe maar niet hihi.

Misselijkheid tja iemand adviseerde mij cola te drinken misschien helpt dat?
    Verder rustig opstaan uit bed en meerdere maaltijden over de dag te eten zodat je maag gevuld blijft.
    Wellicht helpt dat?

Mocht je erg spugen dan heeft de huisarts wel een middel zeggen ze wat de gehele zwangerschap mag worden gebruikt.

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja ik neem af en toe paar slokjes cola maar dat helpt ook maar even. Ikvoel me al 2 weken alsof ik zware griep heb. Hangerig en futloos, misselijk geen eetlust en koppijn slapeloze nachten. Maar heb et er zelfs 9 maanden voor over als ik een gezonde baby krijg:D! Hihi

9. Pip89

Pip89 Actief lid

4 apr 2012
    155
    0
    16
    Hallo Allemaal,

Welkom nieuwe meiden! Leuk dat jullie hier ook mee komen kletsen.

Ik ga proberen op iedereen te reageren:p

Sammy, je hebt al een heel traject achter de rug zeg, pffoe! Ik duim heel hard voor je dat je een kloppend hartje te zien krijgt, en misschien wel 2!

Leed, ook welkom! Nog even geduld tot de eerste echo dus. Hier 10 juli pas een afspraak, en hier hebben ze alleen de mogelijkheid om even naar het hartje te luisteren. Voor de termijnecho moet ik naar het ziekenhuis toe, die heb ik dus pas 29 juli:( Duurt zo lang!!

Panther, jij hebt al een boel kinderen:p Leuk zeg! Wat betreft MvM, dat bericht kwam uit mexico ofzo. Daar hebben ze het gebruikt voor varkens. Dit staat absoluut los van de rest van de wereld. Stond laatst een groot krantenartikel over op internet. Ja, van die geur is ook wat te zeggen ja:p

Jennifer, dat gevoel van ongesteld moeten worden heb ik hier dus ook dagelijks. Opeens zo'n vlaag met kramp, lijkt vreselijk veel op de kramp bij het ongesteld worden. Ik lees overal op internet dat het normaal is in de eerste paar weken. Maar een beetje vreemd voelt het wel he? Ik ren steeds naar de wc om te kijken of ik geen bloed verlies.

Nou, ik begin wel te merken dat ik zwanger ben hoor! Sinds vandaag vreselijke druk op mijn voorhoofd, duizelig en misselijk. Heb nergens puf voor. Sleep nog steeds mijn benen achter mezelf aan. Buikpijn.
    Heb best een fysiek zwaar beroep, en gisteren was ik echt helemaal gesloopt...Dat wordt nog wat.

Hebben jullie al dingen gekocht?
    Ik durf niet! Wou vandaag even de stad in om wat leuke dingetjes te halen, maar vind het toch nog te vroeg. Heb inmiddels wel een uitzetlijst uitgetypt, maar daar blijft het ook bij.
    Hoe gaan jullie hier mee om?
    Heb wel al allemaal gratis babydozen aangevraagd, whahaha, erg he?:D

10. Pip89

Pip89 Actief lid

4 apr 2012
    155
    0
    16
    Zo, net opgegeven voor MvM. Ben benieuwd.

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @pip. "Fijn" dat je kwaaltjes hebt. ;). Weet je iig dat de hormonen hun werk doen.

Ik heb nog niks gekocht. Vorige x wel maar durf nu niet meer. Mijn moeder koopt wel elke week iets en steeds op vrijdag als ik weer een week verder ben krijg ik iets. Heb inmiddels al een la vol.

De gratis dozen had ik vorige x aangevraagd. Alleen als het mis gaat krijg je het niet afgemeld. Dus heb gewoon de ophaalkaart gekregen van alles. Ga het nu pas aanvragen als ik 12 weken ben.

12. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb ook nog niks aangevraagd, wil ook wachten tot de 12 weken. Eerst maar wachten, hihi. Ook ik heb wel klachten, dat ong gevoel ken ik maar al te goed ( we zijn duidelijke vijanden van elkaar, pfff) voor de rest alleen moe, misselijk en duizelig in de avond. Ohw Ja, ik heb ook benen van 1000kg..voor de rest klaag k niet. Kan alleen gewoon doen..

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @leed. Dan weet je iig dat je zwanger bent. Je hebt alle symptomen:D

14. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hoi allemaal, welkom voor alle nieuwe dames die gesellie meekletse!
    Panther ik begrijp je wel beetje betreft mvm de doelgroep is miet altijd de nederlandse vrouwen die zwanger willen worden en daar hulp bij modig hebben. Ik heb zelf ook dit meegemaakt en de medicijnen nodig gehad waar al die vr

15. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    O haha hij was al verzonde maar ik nog niet klaar! Haha!

Waar al die supervrouwen voor plassen ik heb zelf ook gelijk meegedaan toen ik zwanger was ondanks het feit dat het ook op andere plekken terecht komt... Want als nieman meer plast voor mvm daarom, had ik mijn zoontje mss nooit gehad....

Ik ga vd week mezelf ook aanmelden :-0

Ik heb trouwens 12 juli de eerste echo om te kijken hoever ik nu eigenlijk ben want das een beetje een raadsel.

Mijn kwaaltjes tot nu toe beurse borsten heeel moe duizelig af en toe als te snel opsta en plassen omg ik lijk wel niet op te houde hahaha! Mijn vorige zwangerschap was egt drama tot 18 weken ziek geweest zo ziek en dat begon toem vanaf 6 weken dus voor mn gevoelbrn ik nog geen 6 wk. Maar ik hoop dat het deze zwangerschap wat beter mag gaan omdat mn 1e kleine smurfje pas 8 mndjes is.
    Maar ondanks alle kwalen die je kan hebben is er niks mooiers dan zwanger zijn!!!
    Hebben jullie het al verteld aan familie of vrienden?
    Wij proberen het geheim te houde tot 12 wk denk ik want bij mn zoontje wist iedereen het al door de mmm. Dus nu os het even ons heerlijke geheimpje :)

Xxx

16. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Hier weten het wel een aantal mensen, omdat wij ook in MMM lopen. Dus word ook vaak na gevraagd hoe het gaat. Ik probeer dan heel serieus te blijven alleen niet bij iedereen lukt dat, haha :D

Ik wilde me gisteren toch aanmelden bij MVM maar ik kon mijn adres niet invullen en geen tijd om te bellen want ik moest weg.
    Ga zo nog maar eens proberen.

Ben al 3 dagen echt beroerd en pijn aan de rand onder me buik, waar je broek zeg maar zit. Geen idee wat het is :(

17. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi meiden,

voor mij ook eerste kiendjes. Want ze hebben er twee in m'n buik gestopt hihi.

Geslaagde ICSI poging, nu lekker zwanger zijn!

18. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Mompelientje gefeliciteerd!! En twee!!ontzettend leuk!!! Lekker vn geniete!!!

19. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Gefeliciteerd Mompelientje :D Leuk een tweeling!!!

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mompelientje. Ik hoop voor he dat het er twee zijn. Zou leuk zijn.

@dayna. Haha. Moeilijk he serieus blijven. Hopelijk lukt het aanmelden nu wel.

@hopesoon. Spannend dat je niet weet hoe ver je bent. Geniet lekker van jullie geheimpje.

Hier weten de ouders en een paar goede vrienden het. De mensen waar ik veel steun aan heb gehad bij mijn ma. Kon het niet voor me houden. Hihi.

Deel Deze Pagina