Hoi dames! Mag ik hier ook mee komen kletsen? Ik heb me gisteren ook in het andere topic aangemeld maar die zit inderdaad behoorlijk vol en gaat ook heel hard dus ik weet niet of ik dat bij kan houden. Ik ben 11 februari 2014 uitgerekend. Ik was eind december ook zwanger geworden maar helaas is dat in een miskraam geëindigd. Ik hoop dat deze wel blijft plakken en uit mag groeien tot een gezonde baby. Edit: ik ben trouwens 30 jaartjes jong
Ik meld me bij deze ook maar weer af... Heb sinds vanochtend bloedverlies en bij de spoedecho bleek dat er helemaal niets meer in mijn baarmoeder zit. Dus helaas geen beeb voor mij.
Clown, wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte. Meiden, hoe is het met jullie? Zijn er ondertussen als meiden bij de verloskundige geweest? Hier gaat het goed. Intake gehad van moeders voor moeders en mocht gelijk beginnen omdat de test binnen 20 seconden van het scherm af knalde. Ze denkt dat ik langer zwanger ben, maar ik denk dat ik gewoon veel hcg aan maak. En wat duurt het lang tot een eerste echo zeg!! Ik wil zo graag weten of er echt een kindje groeit. Dit is maar een rare periode. Weten dat je zwanger bent, maar nog niets zien en voelen. Hoe ervaren jullie dat? hier ook nog niemand verteld. Komende zondag zie ik mijn ouders, maar ik hoop dat ik nog even mijn mond dicht kan houden. Wil eerst zeker weten dat het hartje klopt!! Wat betreft spulletjes kopen; we zijn afgelopen weekend gaan oriënteren voor de kinderwagen, en we konden het toch niet laten om iets te kopen dus een aankleedkussen gekocht, met 2 hoezen. Haha. Was in de aanbieding bij de babydump.
Ik moet idd ook zo oppassen dat ik nog geen dingen ga kopen pfffff Stel nou dat dan zit je ermee........ Wilde al met mijn man proef terrein rijden bij de babyzaak met een kinderwagen hihi.Die zegt rustig aan....... Heb wel de gratis dozen aangevraagd zag vandaag een advertentie van de kruidvat luiers dacht zal ik wat inslaan nee ik moet wachten nog tijd zat. Mijn collega is afgeopen vrijdag heel plotseling bevallen met 30 weken en dan ga je wel nadenken geduld geduld. Verder voel ik mij wel ok spuug zo nu en dan niet dagelijks borsten doen pijn en een "no touch" gebied Ja moe dat wel pffffff ben helemal niet van een power nap tussendoor maar soms hou ik de ogen niet open zeg! Hoe is het verder met iedereen?
Ja, dat moe zijn is best raar hè? Soms zit ik even op de bank en val ik spontaan in slaap, gebeurd me normaal echt nooit, haha. Op het werk gelukkig nog geen last van gehad. Nog 2 weken tot de verloskundige, kan bijna niet wachten. Ik hoop zo dat ze het hartje kunnen laten horen!! Ik wil gewoon weten of het goed is, haha. Welke kinderwagen vind jij mooi panther? Wij gaan voor de joolz day. Eerst nog even sparen en kijken of er nog een mooie aanbieding komt, want vind hem wel prijzig. Kijk af en toe op marktplaats voor een goede, mooie box. Maar echt iets kopen durf ik nog niet. Inderdaad, straks gaat het mis en heb je alles in huis gehaald. Pijnlijk. Nou meiden, hoe is het met jullie verder? Waar is iedereen?
Hey meiden, lijkt mij ook gezellig hier mee te kletsen. Ik ben 29 jaar, nu vandaag 5 weken zwanger van ons 1e kindje (of misschien kindjes). Na 3 jaar, 3 x icsi en 8 terugplaatsingen is het eindelijk gelukt met hulp van kliniek in Düsseldorf. Het is nog heel spannend en onwerkelijk natuurlijk. Zijn ontzettend blij ermee. Heb goede testen, dus dat geeft hoop. Met 6 weken al de 1e echo. We hebben 2 terug laten plaatsen dus wie weet of t 1 of 2 zijn! Ik ben gelukkig niet misselijk, maar dat kan later nog komen hè. Wel pijnlijke borsten, die al wat groter zijn, wat duizelig en hongerig, vermoeidheid begint te komen, zware benen, buik-en rugpijntjes... ik kan eigenlijk geen broek verdragen op mijn buik. Ik was net bij de h&m en dacht: wat maakt mij t ook uit? En heb een skinny positie jeans gekocht. Keek eerst voor iets meer elastisch maar kon verder niks vinden. Het voelt nu net alsof ik alsof doe haha, maar ach je ziet het aan de buitenkant niet als ik m aan heb met een langer shirt en het zit lekker . Ik heb ook een zwangerschapsdagboek gekocht. Dus ja na 5 weken begin ik meer vertrouwen te krijgen en hopelijk terecht....
Hey elize, leuk dat je mee komt kletsen! We vallen hier momenteel een klein beetje stil, maar dat trekt vanzelf wel weer bij denk ik straks, als we wat verder zijn! Maar wat een verhaal zeg! En wat geweldig dat jullie nu zwanger zijn, van misschien zelfs wel een tweeling. Echt een wonder. Fijn dat je er vertrouwen in hebt, dat scheelt al een heleboel. Heb je het al aan mensen om je heen verteld? Ja, ik herken wat je zegt over die broeken, haha. Het zit gewoon echt niet meer lekker, die strakke spijkerbroeken. Misschien binnenkort ook maar eens kijken voor een elastische. Leuk, een zwangerschapsdagboek! Welke heb jij? Ik heb het 9 maanden dagboek van Pauline oud. Erg leuk om dat later terug te kunnen lezen met je kind. Hopelijk wordt je niet misselijk. Ik ben sinds afgelopen woensdag opeens misselijk geworden, gewoon de hele dag door. Wordt er doodmoe van!! Maar alles voor een goed doel, haha! Het is heel bijzonder om dit mee te mogen maken. Nogmaals welkom, gezellig!
Hihi meld me bijdeze aan 😉😊 Ben 29 jaar en verwacht ook onze eerste! Zooo spannend allemaal. Succes morgen Jennifer met de echo! Tot morgen lekker kletsen nu gauw slapen😴😄
Hey Troy, van harte welkom hier! En wat een geschiedenis heb je al achter de rug! Onwijs gefeliciteerd en veel genieten. Heb je vandaag onderzoeken? Spannend, succes!! Jennifer, spannend! Geniet ervan. Ben benieuwd hoe het ging!
Hi pip89 dank je wel! Ja zekers dus zoooo blij maar ben nog blijer als ik de 12 weken zit 😉😊 Ja vanmiddag gekregen ,hopelijk morgen uitslag ga even bellen😉 En Jennifer hoes het gegaan? Spannend! Grt
Hallo dames, mag ik me ook bij jullie aanmelden? Ik sta ook bij het andere forum aangemeld maar die is zo ontzettend druk nu. Ik kan ieders verhalen maar amper bijhouden. Ik vind een kleiner clubje eigenlijk wel gezellig. Het is wat persoonlijker denk ik.
Leuk gezellig en welkom!! Hopelijk blijven ze hier een beetje praten😉is echt een beetje aan het indutten😪😢😊
Dankjewel! Wel makkelijker bijhouden, haha! Wie weet kunnen we anders nog een club oprichten. Er is geloof ik nog geen club voor mensen die in februari hun eerste kindje verwachten. Wel een algemene club voor Februari 2014 mama's maar ik denk dat je daar eerst toestemming voor moet vragen. Maar goed, even voorstellen. Ik ben 30 en nu ongeveer 7 weken in verwachting. Ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht, ik heb een cyste en de periode voor de laatste bleef ook wat langer uit. Uiteindelijk toch maar getest omdat het toch wel wat lang duurde en de test sloeg eigenlijk direct knalroze uit. Ik heb daarna bij de gynaecoloog een bloedtest gedaan om te controleren of het hcg goed stijgt, en dat is dus ook het geval. Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het is gegaan met de echo van Jennifer2106 Een inwendige echo liet een zwangerschapsring zien, en de cyste is gelukkig al kleiner geworden. Het kan geen kwaad voor de zwangerschap dus ben ik doorgestuurd naar de verloskundige. Aanstaande maandag (de 8e) heb ik mijn eerste termijnecho. Spannend! Ik ben trouwens heel benieuwd hoe de echo van Jennifer is gegaan.
Hey purringkitty, welkom! We kakken hier inderdaad enorm in, best jammer! Maar misschien komt daar snel verandering in. Een club oprichten is misschien wel een goed idee. Dan is het ook meer privacy toch? Zou wel leuk zijn. Wat leuk dat je zo onverwachts zwanger bent geraakt. Gefeliciteerd! Volgens mij heeft Jennifer al in allerlei andere topics verteld hoe haar echo is gegaan, dus denk niet dat het hier ook nog komt te staan? Wat hebben jullie allemaal snel echo's zeg! Ik moet nog wachten tot eind juli. Volgende week woensdag intake verloskundige, en hopelijk kijken of er een hartje klopt!! Vind het zo Spannend. Hoe voelen jullie je nou? Hier is het gewoon verschrikkelijk. Ik ben 24 uur per dag misselijk. Zo misselijk dat ik gewoon niet kan werken, ik ben helemaal uitgeput. Zelfs de trap op lopen is al zwaar. Weet echt niet wat ik nu moet doen. Heb me nu al 2 keer ziekgemeld op het werk. Ik werk in de horeca en zit constant tussen van die heerlijke etensgeuren. Dat helpt ook niet met misselijkheid. Heb net pillen gehaald tegen misselijkheid, maar eens zien of die werken. Hoop het echt want heb gewoon nog geen zin om het tegen mijn leidinggevende te vertellen..... Benieuwd hoe het met jullie is!!
Dankjewel voor de felicitatie. Wat betreft een club, de berichten daarin kunnen alleen door de leden worden bekeken. Voor de leden kun je instellen dat ze zich zelf aanmelden of op uitnodiging. Als er meer dames voor zijn wil ik best een club aanmaken, misschien dan speciaal voor degenen die in het eerste kwartaal van 2014 hun eerste kindje verwachten? Ik vond zelf ook al dat ik snel een echo zou hebben. Ik had nog voorgesteld om een week later te plannen maar dat vond die dame van de planning eigenlijk weer wat laat. De reden erachter weet ik eigenlijk niet precies. Met mijn zwangerschapskwaaltjes valt het tot nu toe nog best mee vind ik zelf. Wel heel misselijk in de ochtend, maar dat verdwijnt als ik voorzichtig wat eet. Ik ben trouwens snel misselijk op het moment dat mijn maag leeg raakt. Verder ben ik ook veel moe. Ik slaap best lang. Ik ben trouwens wel bang dat je als je zo misselijk blijft er niet heel lang onderuitkomt om het te vertellen aan je leidinggevende.
Hi meiden, ik had een snelle echo doordat ik in de MMM loop sinds 2009 en sinds 2011 (en in 2012 actie van gemaakt)kinderwens Heb namelijk een hypofyse tumor en helaas is het stofje gestegen in week 7 van me zwangerschap. Nu wacht ik op de uitslag van de MRI scan komt dinsdag ..... Of de tumor gegroeid is of het stofje is zoveel aanwezig door mijn zwangerschap. Ik ben nu 29 jaar eind dit jaar word ik 30! Mijlpaal haha het is onze eerste kindje en wij zijn al samen 14 jaar bij elkaar! Dus ik ben zo gelukkig dat we nu zwanger zijn....zal het dan toch mogen?! Na al die nare dingen/ziekte en.... Zou ik het zelf aan kunnen? Oh meiden ik vind het echt spannend...maar hoe moeilijk het ook word ... Het gaat me lukken 😊😄 Positief helpt een heleboel hihihi Welterusten meiden spreek jullie gauw weer ,liefs...
Dat is een heftig verhaal Troy! Ik hoop dat de uitslag van het MRI onderzoek goed is en dat je een goed verloop van je zwangerschap zult hebben.
Bedankt purringkitty!! Heb bloeduitslag net te horen gekregen... De prolactine was gedaald! Super nieuws dus ,gelukkig😉 Zijn er nog meiden die erg misselijk zijn? Heb er wel last van zeg plus moe fffff maar goed hoort erbij ,dus op naar de 12 weken hopelijkis het dan over😊
Oh gelukkig maar! Ik ben zelf best misselijk momenteel. Tot nu toe was het nog meegevallen maar vandaag wil het echt niet weg. Nou ja, vandaag maak ik er maar een lekker rustig dagje van.