Moet je zeker doen, hoor! Als je rusten kan doen😊😉 Bij mij helpt ijsjes😝😊 of even diep in ademen in de buitenlucht😉 Succes meid..is echt geen pretje,maar we hebben het er graag voor over!😄❤
Hey meiden! Troy, wat geweldig dat je een goede uitslag hebt gekregen. Een hele zorg minder! Ja, hier ook vreselijk misselijk. Heb vandaag voor het eerst emesafene geslikt (1 pil in de ochtend), en wow, de misselijkheid is grotendeels weg! In combinatie met goed en regelmatig eten voel ik me wat meer mens nu.
@troy. Jeetje wat heftig meis. Hopelijk is alles goed. Zie dat jullie behoorlijk misselijk zijn. Heb er sinds 3 dagen ook last van als ik niet op tijd eet verder gaat het gelukkig wel. Hopelijk helpt de medicijnen. Was helemaal vergeten om me hier te melden na m'n echo. Oeps sorry. De echo was goed. Hartje gehoord en gezien. 2 dagen vooruit gezet voor nu. Over twee weken weer een echo. De moeilijkste tijd komt voor mij nu. Vorige x is het hartje gestopt rond de 8 weken. Zo spannend dus. Gelukkig heb ik nog een trekkend gevoel in m'n bm m'n boobs zijn nog gevoelig en ik ben misselijk. Voor mij een soort van bevestiging dat het nog goed zit nu. Hihi. Hopelijk hebben jullie ook snel mooie echo's.
Ik ben er weer mijn internet ligt er al 1 week uit door de kpn krijg maandag voor de 3de keer een monteur....pfffff.... Ben door de hormonen hartstikke agressief dus die krijgt de wind van voren grrrr.hoop dat het nu wordt opgelost en zal ff een flinke schade vergoeding vragen!! Hier dinsdag naar de verlosk geweest bloed afgenomen en bloeddruk gemeten 140/90 was een beetje hoog schrok er wel van. Toen gisteren naar het amc geweest voor het prenataal diagnostiek onderzoek en de echo prachtig zeg mijn man zat met tranen in zijn ogen 2, 9 cm groot er waren al armpjes, beentjes en de kaak was al aan het groeien!! Hartslag gehoord 167 slagen p.m uitgerekend 3 feb 2014 was gister 9 weken en 4 dagen. Op 26 juli laten wij de combinatie test uitvoeren er is gister bloed afgenomen en de 26ste de echo dan kijken ze naar het neus botje nek plooi en de groei van armpjes en beentjes het bloed onderzoek geeft het eiwit gehalte aan aan de hand daarvan wordt een kans berekening gemaakt.dan kunnen we altijd nog kiezen voor de vlokkentest.in iedergeval een prachtig moment! Hoe is het verder met iedereen?
Wauw panther. Mooi ,gefeliciteerd!!💖🎊🎉lekker van genieten!! Lijkt me schitterend om tevzien😊😉 Wel spannend die testen ,maar go dat je ze doet😉 Hier beter met misselijkheid, ik moet donderdag echo....beetje jammer want ML kan niet mee😢 als ik bij ou zo hoor dan kun je op week 9 dusver zien😳 maar wie weet lukt het hem toch nog😉om mee te gaan😄 Bedankt pip en Jennifer ! Dinsdag de MRI uitslag😊
@ troy jammer dat je man niet mee kan het is zo mooi om te zien. Wij zagen al armpjes en beentjes inwording zo mooi en het kaakje wat gevormd wordt! Gaan de buikjes al groeien? Ik krijg al wel een hardere buik hij is niet zo zacht meer hihi. Wij gaan morgen ff een midweekje weg heerlijk ff eruit en uitrusten.
Ja vind zelf ook jammer ,maar hij gaat het proberen hopelijk lukt het😄👍 Hier ook wel buik maar das nog vet denk hihihi hard is het nog niet. Fijne vakantie en Heel veel plezier,geniet ervan!!!😉
Hoi dames, Wat fijn om te lezen dat jullie goede echo's hebben gehad. De mijne was vandaag. We hebben het hartje zien kloppen. We hebben het nog niet kunnen horen, daarvoor was het nog net iets te vroeg zei de echoscopiste. Over 2 weken heb ik er weer 1 en dan misschien wel. Ik ben nu 8 weken zwanger en ons guppy is 1,6 cm. We waren helemaal blij, manlief ontroerd. De traantjes stonden in z'n ogen. Hihi.
Oh wauw gefeliciteerd heerlijk om je beeb te zien, en het goed doet❤ Ja mannen doen sterk "ach als het niet gaat ,gaan we metzijn tweeën veder......?" Maar als ze de kleine zien en vooral het ❤ zien kloppen...zien wij genoeg!😉👍 Geniet ervan lis van hier!
Hallo meiden!! Panther, leeft de monteur nog? Alles wel opgelost? Wat gaaf dat je alles al zo perfect kon zien van je kindje! ZO bijzonder allemaal. Fijn dat alles goed is. troy, vandaag echo, geniet ervan! Ben benieuwd hoe het is gegaan. Purringkitty, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Gefeliciteerd! Hier, nog geen groeiende buik alleen 's avonds bolt hij op en voelt het ook bij mijn baarmoeder wat harder. Gisteren intake gesprek gehad bij de verloskundige. Was ontzettend leuk, en we mochten even kijken naar ons kleintje We zagen het hartje kloppen en ook al de beginnende beentjes en armpjes. Ik besefte op dat moment pas: 'het is echt'. Heel vreemd. Nu weet ik echt dat er een mensje in mij groeit. Dolblij!! Inmiddels weten ze het op mijn werk, kon het niet meer verborgen houden ivm steeds naar de wc moeten lopen, haha. Er is heel positief gereageerd, dus ik ben opgelucht! De familie van mijn man weet het nog niet, we hebben nog weinig behoefte om het daar te vertellen. Mijn man wil wachten tot het niet meer te rekken valt, haha. Best triest eigenlijk. Weten jullie al welke kinderwagen jullie gaan kopen? En hoe je het kamertje ongeveer in wil gaan richten?
Hiii pip jaa ach ben bij andere forums moet nog ff kijken welke het leukst is😜 deze word niet veel gebruikt hè? Misschien vind je het leuk om bij 2014 mama's of februari mama te komen kijken😉 Mooi was het vandaag echt zooo verliefd de Beep bewoog gewoon zo schattig echt gaaf joh echt💖💖💖💖verliefd! Hier me echo😄😊😉 Hoe gaat het met jou? En wanneer is jou echo? Slaap lekker meid liefs❤😍
Prachtig zo,n echo he!! Wat een wonder. Nee de monteur leeft nog hihi hij heeft ons keurig geholpen we kregen alleen van de KPN een idioot voorstel voor tegemoetkoming voor 10 dagen zonder internet,tv,radio en telefoon willen ze ons 15,66 geven ja daaaaaag ik ga een klacht maken en beraam mij op het zoeken naar een andere provider idioten! Verder weekje weg was heerlijk lekker gezwommen en genoten. Ik voel dat mijn buik na de vetjes hihi wel hard aan het worden is mijn schoonfamilie weet het al die zijn over the moon (zij wonen voor een groot deel in Turkije) dus mijn schoonouders en de broers en zussen van mijn man vinden het geweldig. Alleen mijn vader nog niet (vind het moeilijk om te zeggen) ik heb een moeizame relatie gehad met hem nu niet meer maar toch ben een beetje bang voor zijn soms botte reacties.Dus ik herken wat je zegt pip89 Verder heb ik geen familie nou heb ik wel maar de band is niet zo hecht en ik heb geen broers en zussen. Een kinderwagen wil ik graag op marktplaats voor kijken mijn man niet maar vind een nieuwe zoooooo duur.Dus daar gaan we het nog wel over hebben. Wij nemen de baby op de kamer bij ons dus een kamertje inrichten hoeven wij niet maar wel meubels kopen uiteraard gaan jullie bij een baby zaak kijken? of hoe doen jullie het? Verder voel ik mij goed mijn moeheid wordt ook minder ik ga het trouwens aan mijn leidinggevende vertellen aankomende week Ben benieuwd hoe hij reageert.........