Vrijdagochtend opgenomen. Vrijdag en zaterdag pilletjes voor het verstrijken. Zondagochtend vliezen gebroken, maar weeen kwamen onvoldoende op gang. Tegelijk met infuus voor de weeenopwekkers de ruggenprik gezet en toen ging het snel. Om 15:15 begonnen met persen en om 15:47 was hij er. Sterkte en succes vandaag (en evt morgen).
Met 40 weken ingeleid en heb er 32 uur over gedaan, waarvan het persen 1,5 uur duurde.. Bij mij zat wel echt alles potdicht! Succes vandaag! hopelijk een vlotte bevalling!
De ballon heeft voor 3 cm gezorgd maar alles is nog niet zacht genoeg (na 2 dagen) nu weer een ballon een grotere morgen weer kijken en anders wordt ik naar huis gestuurd😲. Want ben niet medisch genoeg met bekken instabiliteit en 40 weken en 3 dagen
ingeleid met 39+6. Had zelf al 2 cm ontsluiting. Vliezen werden gebroken en aan het infuus. Totaal nog geen 7 uur geduurd. Wel 1 uur en 15 minuten persen.
Ingeleid met 40w6d ivm niet ingedaald en groot kindje. Kreeg avond voor inleiding een ballonkatheter die had de dag erna voor 3 cm ontsluiting gezorgd. Na het breken van de vliezen een uur gewacht op spontane weeen, maar die bleven uit. Vervolgens aan het infuus gekoppeld en na 2 uur kreeg ik effectieve weeen. Vanaf toen heeft het nog 8 uur geduurd voor kleine man er was. Uurtje geperst, toen met vacuumpomp laatste zetje gegeven.
Ik ben een paar dagen zoet geweest met gel. Toen ik twee cm ontsluiting had werden mn vliezen gebroken en ging ik aan het infuus, heeft vanaf vliezen breken ongeveer 11,5 uur geduurd. Had zwangerschapsvergiftiging
Ik ben bij de oudste ingeleid met 41,4wkn. Alles zat nog potdicht. Kreeg een ballon en 24 uur later hebben ze die eruit gehaald. Had toen 4cm en ze hebben de vliezen gebroken. Weeën opgewekt dmv een infuus. Toen duurde het nog 13uur. Dus in totaal ongeveer 36-37 uur.
ingeleid met 42 weken. om 7 uur 3cm ontsluiting; vliezen gebroken en toen aan de wee opwekkers. smiddags om 17.17 is ze geboren. dus 10uur weeen en 17min persen ongeveer..
Ik ben 2 weken geleden ingeleid met 38.2 weken ivm langdurig gebroken vliezen. Ik kreeg zelf op de nacht voordat ik ingeleid zou worden lichte onregelmatige weeën. Ik ben om 06:00 naar het ziekenhuis gegaan. En ze constateerde 3 cm ontsluiting. Om half 7 zijn de weeën opwekker aangezet en om 17:48 is mijn zoon geboren. Dus ongeveer 12 uurtjes. Waarvan de laatste 4 uur met ruggenprik.
Ik ben ingeleid met 38 weken ivm. zwangerschapsvergiftiging. Alles zat nog potdicht, ik kreeg 3x per dag een tablet ingebracht en werd gestript (zo pijnlijk) en pas op dag 3 zijn mijn vliezen gebroken en ben ik in net geen 11 uur bevallen. Zo blij dat dit me nu vooralsnog bespaard blijft!
Hier bij de eerste s ochtend begonnen had toen 1 centimeter ontsluiting daarna aan de pomp ivm langdurig gebroken vliezen s middags om 4 uur zoon geboren. Bij onze 2de zoon ook ongeleid ivm ernstige bekkeninstabliliteit ik kwam binnen om 8 uur bleek al 3 centimeter ontsluiting te hebben toen vliezen gebroken maar schoot niet op dus weer aan het infuus gezet deze werd steeds opgehoogd omdat het te weinig deed het vruchtwater liep ook niet vlot weg maar uiteindelijk is onze 2de zoon om 16.13 geboren!
Echt te belachelijk voor woorden dit kunnen ze niet maken. Had ook ernstige bekkeninstabliliteit en een vrij groot kindje in mijn buik. Ben met precies 39 weken ingeleid! Bekkeninstabiliteit is hier wel een medische reden! Hoop dat je inmiddels bevallen bent!
Bij mij werd er op een donderdag 18:00 een ballonnetje geplaatst, die viel er de volgende ochtend uit. Ze hebben toen rond een uur of 10 mijn vliezen doorgeprikt en aan het infuus gelegd. 14 uur in de volle weeen zonder ook maar 1cm extra onsluiting (door de ballon heb je +/- 3/4 cm ontsl). Zaterdags om 00:13 is mijn zoon geboren met een keizersnee. Bij iedereen is een bevalling anders! Succes iig!