Hoi, Ik ben Kalinka, 31, slechthorend (ach daar schaam ik totaal niks voor, iedereen mag weten ) moeder van Myrna die al inmiddels 6 jaar is, ik ben achtergekomen dat ik zwanger ben gisteren na een vage test, op NOD dag Straks ga ik nog een keer testen voor allerzekerheid. Myrna was al 1,5 jaar toen haar vader en ik uit elkaar zijn en nu heb ik LAT relatie met samenwonen plannen. Ik hoop dat ik hier met mijn plezier heb.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Veel lees en schrijfplezier op zwangerschapspagina.nl toegewenst.
Hai Linka, Jij ook van harte gefeliciteerd! Enne, wat de vragen betreft in het andere topic... Ik ga denk ik voor een gelukkige kerstboodschap, in ieder geval voor de naaste familie... May all be beautiful!
Daar dacht ik ook al aan Dus ik denk dat ik leuke beker met tekst op ga bestellen en inpakken en dan onder de kerstboom zetten!
LINKJEEEEEEEEEE, welkom hier schatje \/ ! Dat je maar net zo'n mooie en gezonde baby mag krijgen als mijn vriendinnetje Myrna ! xx