Hallo dames, Ben zojuist terug gekomen van de verloskundige en..... WE VERWACHTEN EEN MEISJE! Nou had ik serieus gedacht dat het een jongen zou zijn, maar een dochter? Super. Wat is bij jullie het geslacht en hebben jullie al een eventuele naam? Bij ons heeft Noa een grote kans.
Na een dochtertje hoopten we nu op een jongen!! En met 15 weken was het super duidelijk!! Het stond recht omhoog, dus we konden er moeilijk omheen hahahahhaha... Het is een JONGENTJE!!! En hij heeft ook al een naam maar die houden we nog even voor onszelf! Noa is leuk! Ons nichtje heet ook, zij is 7 april geboren en een neefje is oktober geboren heet ook Noah met een H. De naam is hier dus erg in trek Hihi...
Wij verwachten onze tweede dochter, ben echt super blij. Over de namen van mijn kinderen laat ik mij verder niet uit online.
Hier ook een meisje . We zijn heel blij al was een jongentje ook welkom. De naam hadden we voor een meisje al voor ik zwanger was maar die ga ik niet vertellen
Wij krijgen een jongen!! Had juist heel erg een meisje verwacht, maar een jongen is natuurlijk net zo welkom. Moest alleen even omschakelen De naam.. ook hier blijft ie nog even geheim. Er zijn veeeel namen kanshebber geweest, maar ik geloof dat we er nu echt uit zijn.
Wij krijgen ook een lief klein meisje! In eerste instantie dachten wij allebei ook een jongetje maar na de 20weken echo was het heel duidelijk; een meisje! Ik was echt door het dolle heen; echt een meisjesmama!
We verwachten een meisje nu drie keer bevestigd, maar we wachten de 20 weken echo nog even af. Naam weten we ook, die wisten we al lang voor we aan kinderen wilden beginnen.
Na toch een voorkeur voor een meisje zijn wij nog véél gelukkiger met een tweede zoon op komst. Oudste zoon was het er niet mee eens, die was zwaar teleurgesteld want wilde zó graag een zusje. Maar volgens mij is hij er inmiddels wel overheen en vindt hij het heel leuk dat hij een broertje krijgt. De naam houden we nog een week of 15 voor ons
ook wij iwsten het geslacht niet.. Ik riep altijd, ons eerste kindje, dat word een jongetje... toen ik zwnager was, wist ik zeker, dit is meisje! Weliswaar nergens op gebaseerd, maar niets was minder waar.. Nu denk ik, ik wil alleen maar meiden! hahahh! 3 het liefste! haha
Hier verwachten wij binnen nu en 4 weken ook een meisje! Is 3x bevestigd dus moet nu wel heel raar lopen mocht het ineens een jongen zijn haha de naam volgt hopelijk zsm
Vanaf het allereerste moment dat ik vermoede zwanger te zijn wist ik dat het jongetje was. En pas de 20 weken echo gehad en heel duidelijk een jongetje! Als ik voorheen dacht aan kinderen krijgen zag ik altijd meisjes voor me, ook vond ik meisjes kleren veel leuker en hoopte ik stiekem op een meisje. Maar vanaf het moment dat ik vermoede zwanger te zijn was alles echt jongens gevoel, ik zag een jongen voor me, ik vond de roze jurkjes vreselijk en ga zo maar door. Ja die knul van mij heeft het duidelijk doorgegeven aan zijn mama.
Wij krijgen een meisje. Naam weten we al (al heel lang al voordat ik zwanger was) maar dat houden we nog lekker even geheim.....