teruglopen melk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door banjabes, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier een mama die afkolft vanaf dag 1. Aan de borst is nooit goed gelukt, maar ik vind het wel belangrijk dat ze mijn melk drinkt. Mijn meisje is nu 6 maanden en ik ben weer aan het werk sinds een paar weken. Ik merk dat mijn productie minder wordt sinds ik werk. Moet echt af en toe persen soms om er genoeg uit te krijgen voor haar. Heeft iemand dit ook en wat kan ik het beste doen? Ik kan niet wachten tot ik 1 voeding kan gaan vervangen door een echte maaltijd. Dat geeft me wat rust en weet ik zeker dat ik genoeg heb.

Groetjes Banjabes

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Misschien even wat regeldagen inlassen? Dus een paar dagen een paar keer extra kolven zodat je borsten weer weten dat ze wat extra melk moeten gaan maken omdat er toch echt iets meer vraag is ;)!

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik heb er helaas ook last van dat ik veel te weinig kolf op het werk. Ik kolf dan ook de dagen dat ik wel thuis ben vaak tussendoor nog een keer extra. Zodat ik in ieder geval genoeg heb en mijn productie op pijl bleef.
    Op het werk al neusspray met Oxytocine geprobeerd? Werkte bij mij ook erg goed. Zorgt niet alleen voor tsr, maar ook voor wat meer productie.
    Succes!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Inderdaad, even regelen. Kan prima in een weekeinde, lekker samen in bed snoezelen, allebei ontbloot bovenlijft, veel huid-op-huidcontact, veel knuffelen en elke 2 uur de kolf er op.

Deel Deze Pagina