hallo , ik heb een vraagje waar ik echt mee zit.. ik heb vannochtend een vroeg test gedaan, van clearblue 4 dagen voor je NOD, s'ochtends was het beste omdat er dan meer HGC was. deze test was negatief, maar toch heb ik alle synthomen , buikpijn (beetje zo'n ongesteldheids gevoel) me borsten voelen veel srakker aan, en me onderbuik (bij mn blaas) is ietsjes dikker en ben ook sneller emotioneel valt me op.. heeft iemand dit ook of gehad?? stuur aub een reactie hihi, groetjes, Cathariena.
Hallo xxCat, Dit kunnen net zo goed symptomen van komende menstruatie als beginnende zwangerschap zijn.. Wacht het nog even af en doe over 5 dagen weer een test!
Tja, dat je symptomen hebt, wil helaas niet zeggen dat je zwanger bent! Het is altijd lastig, want het kan twee kanten op: Of je bent zwanger en het zijn inderdaad zwangerschapssymptomen Of je wordt ongesteld en het zijn ongesteldheidssymptomen. Er zijn veel vrouwen die van alles voelen en denken zwanger te zijn, maar het helaas niet zijn. Er zijn vrouwen die van alles voelen en denken zwanger te zijn, die het dan juist wel zijn. Ook zijn er vrouwen die he-le-maal niks voelen en dan juist zwanger blijken te zijn. Kortom: symptomen willen helaas niks zeggen. Desondanks hoop ik dat je zwanger bent en over een paar dagen een duidelijk positieve test in handen hebt die niets te wensen overlaat!
Ik denk dat veel mensen kwaaltjes hebben maar toch niet zwanger blijken te zijn. Ik opzich ook wel wat kwaaltjes maar vrijdag (2 dagen voor vermoedelijke nod) ook negatief getest. Ik ben net gestopt met de pil dus weet zowiezo nog niet wat mijn cyclus gaat doen. Je kan het over een paar dagen nog een keer proberen, als je zwanger bent verdubbeld je hcg om de 2 a 3 dagen heb ik gehoord. Maar hou er ook rekening mee dat je lichaam je erg voor de gek kan houden!
nou afwachten dus.. over paar dagjes weer een test doen, hoop echt dat ik ben, ben al 4 maand bezig, en toen dacht ik ook: ''eindelijk zwanger?'' maar altijd weer negatief en werd ongesteld, maar deze symthonen zijn wel erger dan de vorige keren. bah word er zo zenuwachtig van haha. maar toch bedankt voor jullie reactie's !
Ik sluit me aan bij Be Happy, je lichaam kan je zo voor de gek houden. De een voelt van alles en de ander voelt helemaal niets. Je weet het pas zeker als je een positieve test in je handen hebt. Nog even wachten en dan gewoon opnieuw testen met hopelijk een hele positieve test. Succes!
Zwangerschapskwaaltjes en menstruatieklachten lijken heel erg op elkaar. En dan nog een tip: probeer er niet teveel op te rekenen dat je binnen 6 mnden zwanger bent. Helaas zijn er ook heel veel mensen dat die veel langer moeten wachten. Maar ik weet dat elke maand er 1 teveel is. Succes met wachten en inderdaad over 5 dagen nog eens testen...
Oke weet ik dat ook weer, wist niet dat menstruatie en zwangerschaps kwaaltjes veel op elkaar leken, wachten & hopen! ik heb ook eens gehoord dat als je er teveel aan denkt dat het juist ook daardoor niet lukt? ik weet niet of het waar is hoor..
Ik wil niet lullig doen, maar ze schrijft ik ben al 4 maanden bezig ...Dat is toch nog niks, je lichaam heeft echt wel even de tijd nodig om te ontpillen. Ik heb elke maand klachten die wijzen op een zwangerschap en ook elke maand weer andere, zie mijn banner.. Geduld in een schone zaak, wacht nog even tot je nod en doe dan weer een testje. Succes zal duimen voor je ! Liefs flower
na 4/5 maand eindelijk zwanger !! voel me zo blij , alleen wel behoorlijke last van hoofdpijn & misselijkheid , heb zo'n vroeg test gedaan .. maar gaf gelijk aan van positief dus morgen even afspraakje bij HA maken
Je ei is waarschijnlijk eerder geweest. Je cyclus kan namelijk best wat varieren hoor. Ook dat is niks geks.
Gefeliciteerd en geniet lekker van je zwangerschap. Het is zo mooi om mee te maken. En welke zwangerschapstest heb je gebruikt?? Groetjes van Hippe1975