Hoi meiden, Mijn eerste is met 38 weken en 3 dagen geboren, nu komt die datum ook in de buurt...maar het is nog zooo rustig in mijn buik Mijn vk zei dat als de eerste wat eerder is gekomen, de 2de heel vaak ook eerder komt. Maar bij de eerste had ik al veel voorweeen, etc rond deze tijd...maar nu is het zo rustig. Ik denk dat het nu later wordt. Zijn er meer meiden van wie de eerste ook eerder kwam, maar de 2de later??
Kyra is geboren met precies 38 weken. Nu geen enkel teken dat de bevalling aanstaande is en ben vandaag 39 wkn en 2 dgn.....
Mijn eerste werd geboren met 38 weken, precies 14 dagen te vroeg. De tweede kwam precies op de uitgerekende datum. Er wordt vaak gezegd dat als je eerder te vroeg bevallen bent en alles begon met weeen (i.p.v. vliezen breken) dan is de kans groter op een vroegere geboorte. Echter bij ons ging deze regel niet op. Ik vond wel dat je vanaf week 38 heel erg zat te wachten, want het kan nu toch echt wel komen. En dan duren de tijden die je nog moet wachten wel extra lang.
mijn eerste is geboren met 39 weken en 3 dagen, mn tweede met 39 weken en 2 dagen De dagen ervoor waren redelijk hetzelfde: wat slijm met bloedverlies (waarsch. stukjes slijmprop) en aardig wat voorweeën. Maar uiteindelijk zegt het niks, mn zus is van de eerste rond de uitgerekende datum bevallen en met de 2e ruim een week overtijd. Het is van tevoren helaas niet te voorspellen
Hmmm, niet echt positieve berichten dus haha. Vanmiddag begonnen opeens de pijnlijke harde buiken om de 3 minuten, dat hield 2 uren aan. En nu helemaal niks meer...valse start denk ik. Balen hoor, dacht dat het begon en opeens hield het op. Duurt nu hopelijk niet lang meer...iig wat gerommel
eerste met 38+4 en 2e bij 40+1 bij mij zeiden ze ook dat de 2e wel weer rond de tijd van de eerste zou komen; had me dr ook eigenlijk wel een beetje op ingesteld (ook al weet je dat je ook langer kan doorlopen)...maar die regel ging dus niet op bij mij..
De eerste is met 39 + 3 geboren en zoals je aan mijn banner ziet, loop ik nu al 4 dagen overtijd en heb nog echt niet het gevoel dat deze snel komt.
Hier ook geen hoopgevende ervaringen, helaas. Eerste kwam met 38+1, heel onverwacht, totaal geen voorweeën of wat dan ook, gelijk het echte werk. Tweede kwam met 41+2, na 11 weken voorweeën, wekenlang elke nacht wakker liggen met kramp.
Eerste kwam met 39 weken precies en de tweede laat al op zich wachten... (Had een heel sterk voorgevoel, heel de zwangerschap al, dat deze ook precies 1 week eerder zou komen...Ik denk dat ik te graag wil )
Was het maar zo dat de 2de ook eerder geboren zou worden 1ste was met 38+2w geboren en tot nu toe nog geen 1 teken dat de 2de geboren wil worden!
Mijn eerste is geboren met precies 39 weken. Met 38 weken en 6 dagen braken de vliezen maar de weeen wilde niet echt komen. Pas om middernacht begon het. De tweede kwam met 39 weken en 4 dagen. Hier wel een valse start gehad en veel voorweeen. Nu begon het met weeen s'nachts. Nu de derde moet ik nog afwachten. Maar dit word een meid en de andere waren jongens. Dus misschien is ze wel eigenwijs en blijft ze langer zitten. Hoewel de vk zegt dat ik waarschijnlijk wel weer tussen de 39 en de 40 weken zal bevallen.