Eerste kindje, ongeregelmatige cyclussen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Help85, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Bij huisarts geweest is miskraam. Waarschijnlijk was laatste bloeding geen echte bloeding. En was ik zwanger vanaf 30 april.
    Wel naar, maar wist het al bijna zeker.

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ohh echt, wat naar zeg :( en dan zit er nu dus nog HCG in je bloed waardoor je nog positieve testen krijgt. En nu verder nog controle echo doen, of is het zo al voldoende? Jeetje heftig zeg, knuffel voor jou!

3. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ach meid! Wat rot voor je. Ik had je zo een gezond kindje gewenst. Aan de andere kant fijn dat je zwanger kan worden.. He bah. Ik hoop dat je dit een plekje kan geven en gewoon er weer voor gaan meid! Wat zei de dokter over de aanhoudende bloedingen? Moet je nog iets speciaals doen of? En kun je meteen weer aan de slag?

Ik zit op da 17 van mijn cyclus. Mijn vorige cyclus duurde 38 of 39 dagen, de cyclus daarvoor op 27 dagen, die daarvoor was iets meer dan 40. Ik hou voor het gemak maar een gemiddelde aan. Gebaseerd op het afgelopen jaar zou ik gemiddeld een cyclus van 34 a 35 dagen hebben. Maar ik zit hier in een gat, geen apotheek in de buurt en mijn man heeft de auto. Misschien kan ik morgen om testen gaan. Of ik laat het toch maar gewoon zo en zie het wel. Volgens mijn gemiddelde cyclus is mijn ovulatie over 2 tot 5 dagen.

Afgelopen ongesteldheid bloedde ik wel heel heftig en lang. Op zich is dat goed zeggen ze. Dan wordt je baarmoeder weer lekker schoon.

Ik kan straks ook wel een keer roeren, kijken hoe mijn VG er aan toe is. Ik heb alleen een flinke infectie gehad voor mijn ongesteldheid, dus ik laat alles ook maar lekker rusten. Al dat "gevinger" brengt de boel ook maar in de war. Hahahaha.

Maar Soullady, ik hoop dat je snel weer herstelt meid! Dikke knuffel.

4. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    He bah wat vervelend meisje... Je weet nu gelukkig wel wat er aan de hand was! Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en met goede moed verder gaan... Dikke knuffel voor jou!

Hoop je kunt ze ook bestellen op internet evt? Heb je ze ook mrgen in huis;)

5. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor het meeleven.

Hoop28 Ik zou ze ook online proberen te bestellen. Kan nooit kwaad om in huis te hebben.

Hoef nu niets speciaals te doen. Alleen als het bloeden niet stopt of heel erg heftig wordt of krampen/pijn. Moet ik meteen langskomen of na de huisartspost. Ik heb eigenlijk nog geen krampen gehad. En de bloedingen zijn ook veel minder.

Voor de rest is het allemaal best dubbel. Omdat ik heel dom weer een test vanmorgen had gedaan. En die was donkerder dan 01-06-2015. Maar ja, dit blijft gewoon nog even in je lichaam en zwangerschapssymptomen blijven ook nog wel even aanwezig.

Raar idee, dat ik toch best wel lang zwanger was.

6. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hmmm toch wel vreemd dat het streepje donkerder was Soullady. Misschien maar even die testen niet gebruiken? Ik zou dan stiekem hopen dat het toch geen miskraam is. Ik begrijp dat je het heel dubbel ervaart. Vanaf april al. Raar eigenlijk. Je verwacht toch dat je een heel bijzonder gevoel hebt waardoor je opeens weet dat je zwanger bent. Nou.. Even tot rust komen jij ;)

7. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Gebruik die testen ook even niet meer. Had gisteren vrij om naar de huisarts te gaan. De rest gewoon gewerkt. Maar vanochtend ben ik zo naar(misselijk, grieperig voelen). Dat het mij niet lukt om 1,5uur heen en 1,5 terug te rijden naar mijn werk. Dus ziek gemeld. Heel vervelend. Ik werk er wel al 3 jaar dus dat scheelt. We hebben besloten om het niet aan werk te vertellen. Ik ben 26 en ben bang dat we anders heel vaak de vraag krijgen of ik al zwanger ben. En het mafste is zei roepen al 2 weken ben je niet zwanger. Toen ik het zelf nog niet wist.

8. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Kan gebeuren toch? Na 3 jaar en keer ziek worden is niet leuk, maar zat mensen die zich elk jaar wel een paar keer ziek melden. Echt rot dat je je zo voelt meid. En ik zou het ook niet zeggen denk ik. Ook omdat ze het al dachten. "jullie hadden gelijk. Ik was zwanger. Nu niet meer.." niet echt leuk nieuws :(

9. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Morgen met de schoonfamilie weekendje op vakantie. Met alle gezinnen in een boerderij. Erg strakke en drukke planning van activiteiten op die dagen. Alleen mn schoonmoeder weet het. De rest niet. Dus hoop dat ik me beter voel.

10. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Soullady, hopelijk voel je je al wat beter??? Al zal t allemaal nog wel ff door je hoofd blijven gaan. Ik hoop dat je wat "goede" afleiding hebt dit weekend... Probeer er van te genieten:)!
    Ik zou t trouwens op t werk ook nog niet vertellen hoor... Gewoon om elke x die vragen niet te krijgen;).

Hier nog steeds geen positieve ovutest trouwens, inmiddels dag 70... Elke x denk ik, ik gooi die testen weg.. Maja ook jmmr om m'n ei te missen na al die weken;)

11. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Gaat wat beter. Alleen s'ochtends zo misselijk. Maar gaat hopelijk snel weg.

@lauraaa dag 70 is toch wel erg lang gezien je andere cyclussen. Misschien toch zwangrschapstest proberen;). Ik kan mij voorstellen dar je gek wordt van het wachten. Hoop dat er snel voor je meer duidelijkheid is. Ik zou denk toch je ovulatietesten blijven gebruiken.

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jeetje Laura dag 70 alweer... pfff! Zo balen ook dat je niet eerder gerecht kan zeg :( niet leuk!

13. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Jaa echt veel langer dan de andere cyclussen, daar zat nog enige vorm van regelmaat in... Nu helemaal niets:( Nog steeds geen positieve ovutest en de zwangerschapstesten zijn ook Omo wit helaas...
    Wil nu wel eens weten wat er evt aan de hand is. Wordt er met de dag onzekerde van namelijk... Mja, zou bij jullie allemaal niet anders zijn;)

14. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier ook hele lange cyclussen.. in september gestopt. Februari naar de gynaecoloog (na 1 menstruatie in die periode te hebben). Ik had voordat ik de pil nam al last van zo lange cyclussen dus ik kon meteen terecht bij de gyn.

Ik heb clomid gekregen om het te proberen, meteen hoogste dosis 150mg. maar het deed niks bij mij.. Daarna een laparoscopie gedaan vooraleer we nog andere dingen zouden bespreken. Nu heb ik net mijn laparoscopie gehad, en alles blijkt in orde te zijn.. Heb wel sommige kenmerken van pcos, namelijk die ketting.. Die heeft ze weggedaan tijdens de laparoscopie..

Laparoscopie heb ik gehad op 29 mei 2015. Heb daarna meteen mijn menstruatie gehad, en nu hopelijk een vruchtbare maand met een korte cyclus, maar zou me niets verbazen als dit ook niet lukt.

Het zwanger geraken is 1 ding, maar de hele tijd "wachten" op je menstruatie is gewoon zo frustrerend.. Je voelt niet dat je echt een kans krijgt, als ik mensen al zie aftellen naar hun NOD.. Ben ik zo jaloers.. Dat wil ik ook! Bij ons is het eigenlijk precies maar schieten in het wild en hopen dat je ooit raak schiet! :p

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Herkenbaar Viveluna. Zij doen vaak 3 cyclussen (lees: 3 kansen) terwijl ik er 1 doe zonder eisprong... erg frustrerend gelijk. Ik hoop voor je dat de Clomid toch gaat aanslaan. Moet je nu ook steeds naar het ziekenhuis om te kijken of je ei gegroeid is?

16. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    @ Viveluna, Jammer dat Clomid niet werkte. En wachten op je menstruatie is inderdaad frustererend. Hoop dat je snel kortere cyclussen krijgt. En raak schiet ;)

@ help85 is lang wachten voor je uitslag krijgt of niet? Hoop dat alles goed is.

@ Lauraaa en weet je al wat? of lopen je dagen nog steeds op?

17. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Soullady, hoe is het met jou? leuk weekend gehad? Nog van kunnen genieten? Pff bij mij nog niets gebeurd, heb er niets geen vertrouwen meer in... En wat duurd wachten dan extreem lang zeg. Dikke 9mnd verder en 4x menstruatie gehad. Waarvan de laaste in maart was:$ grrr.

Viveluna, hihi Indd het aftellen naar een nod lijkt me ook heerlijk... Helemaal als je iedere cyclus netjes 28 dgn is... Mja, dat mag voor ons niet zo zijn helaas. Jij bent al ietstie verder dan dat wij zijn. Ik mag zelf 2juli naar de ferteliteitsarts.. Nog 3,5week wachten dus. En heb er al 3weken wachten opzitten:( jij succes verder!!!

Help, hoe is het met jou? Kun jij het wachten nog aan? Bijna vakantie ondertussen?

18. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Help85, ja dit moest ik wel toen ik clomid nam, elke keer naar het ziekenhuis.. en zelfs toen kon ik niet aftellen naar een NOD!

Soullady & Laura.. Jullie ook veel succes!
    Laura, begin juli lijkt inderdaad nog ver.. Wat mij helpt aftellen (ik moest ook na de clomid 31 maart, aftellen naar 29 mei!!) is vanalles leuks plannen, heb in die tussentijd vakantie geboekt, het aftellen naar vakantie en drukte op het werk, hebben die 2 maanden eigenlijk snel voorbij laten gaan..

Ik had vandaag een ovulatietest gedaan, en die was positief op CD9. Doen jullie ook aan ovulatietesten?
    Alleen weet ik niet hoe betrouwbaar die is, want heb al een gelezen dat met PCOS, je valse ovulatietesten kunt hebben.

19. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Het wachten gaat voor mijn gevoel snel voorbij! Erg druk op werk ivm naderende vakantie. Verder erg druk met regelen nieuwe huis, hypotheek, meerwerk (nieuwbouw) en volgende week zaterdag al met vakantie. Als we terug komen mogen we zo goed al gaan dus schiet op!

Wat is jullie volgende stap nu dan Vivalune?
    @laura hoop dat het wachten snel gaat bij jullie!

20. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hi Viveluna, lijkt me best heftig. Je zit al aardig in de malle molen. Wel gelukkig dat je baarmoeder enzo wel in orde zijn. Wanneer je verklevingen hebt aan je eierstokken dan ben je verder van huis lijkt me. Ik ben ook benieuwd naar de volgende stap!

@Help, fijn dat de tijd zo lekker snel gaat! Bezig zijn met een huis, hypotheek etc vraagt inderdaad veel tijd en energie. Het is een goede afleiding.

@Lauraaaaa, hoe gaat het nu met je? Heb je een beetje een goed weekend gehad? 70 dagen is inderdaad erg lang. Gewoon door blijven klussen meid en juli af wachten. voor je het weet gaan ze het onderzoeken bij je. Hoe lang probeer je nu een kind te krijgen?

Deel Deze Pagina