Jeetje Anna dat is lastig te zeggen. Zie het ook niet goed op mijn telefoon. Maar als je 9 dgn geleden positieve ovu had dan springt ei 24-36u daarna dus heb je ei 7 dgn geleden gehad en ben je nu pas 7 dpo theoretisch gezien lijkt mij dat te vroeg om te testen of had je altijd korte LF? Als je pas na 20 min heb afgelezen kan het ook indroog zijn... Zou toch morgen of liefst overmorgen (hcg verdubbeld per dag) gaan testen. Blijf nog ff duimen voor je!!
Lastig he? Ja ik vond het ook al snel, maar weet ook nog niet eens zeker of het wel m'n ei was! Want kan het biet vergelijken met andere streepjes, nooit eerder een echte lh piek gehad.... En van symptomen ga ik niet meer uit want die zijn vaak vals haha. Lf, geen idee of die kort of lang is... Nog maar 1 echte menstruatie gehad zonder te weten wanneer m'n ei was haha.
hmmm Anna, ik lijk ergens wel iets tr zien van een tweede streepje... Maar of dit een indroger is? Geen idee? Heb er nog geen ervaring mee... Hoop wel voor je dat ie lichtelijk positief is. En dus mooi gaat oplopen. Fijn weekend! Help, fijne vakantie!
Trouwens help, fijn dat t zaadonderzoek positief was! Weet je dat in elk geval al zeker!! Hopelijk zet je menstruatie niet door!!! Hou ons zoveel mogelijk op de hoogte Oja, en gefeliciteerd met de verkoop van je huis
Hi dames, ik reageer eerst op pagina 22 en dan lees ik de rest. @Soullady.. Ik hoop dat je snel weer beter wordt meid. Ziek zijn is maar niets! En Lauraaaaa, kan maar zo een innesteling zijn. Ik denk dat het bij mij dus idd een innesteling was. en wat jij hebt had een heb ik ook. soms heftige krampen, dan weer niets. Geen bloeding. Ik heb alleen me niet in kunnen houden en vanochtend een testje gedaan. We hebben een licht streepje. Hoe zet je de foto hierop? Het is beter met het oog te zien, het is licht verkleurd. Over twee dagen doe ik weer een test. @Help, gefeliciteerd! Leuk joh. Nu genieteN! En fijn dat je vent goed sperma levert. Ik ben blij voor jullie. @Anna, ik zie ook een streepje. Hopelijk wordt die steeds beter zichtbaar! Nou ik vind het echt veel te spannend. Het streepje is er, je hoeft niet te zoeken, maar of het ook blijft plakken, en of alles goed gaat.. Ik weet het niet.
Nog een licht streepje! Spannend hoor dames! Hopelijk blijft het positief!!! Ik heb vandaag lichtelijk hoofdpijn, en hele dag echt een zeurderige buik. Denk telkens ongesteld te worden. Maar heb op vorige week vrijdag na geen positieve ovutest gehad... Dus wat dat betreft kan ik nu eigenlijk nog niet ongesteld worden. Maja, met mijn lichaam en cyclus weet je t maar nooit. Al dikke 80dagen geen menstruatie gehad nu... Zucht
Thnx Help. En Laura, mocht je over een week nog niet ongesteld worden, dan misschien toch maar eens een zw testje?
Lauraa nog 2 weken dat schiet op. En veel plezier jullie samen met weekendje weg. Anna01 ik zie eigenlijk (sorry) weinig streep. Heb toevallig vanmorgen test gedaan om te kijken of alle zwangerschapshormonen van miskraam uit mn lichaam zijn. Was ongeveer na 4 min omowit. En half uur later 2 hele duidelijke roze dezelfde dikke strepen. Was kruidvattest k2v5. Zijn gewoon indroogstrepen. Maar anders nog testje doen hoop zo dat je zwanger bent.
Hoop28 ik hoop zo dat het goed gaat. Komen er vandaag nog andere zwangerschapstesten online? Ik duim voor iedereen. Klinkt bij lauraa anna en hoop erg veel zwangerschapsklachtjes echt erg spannend. Ondertussen begin ik mezelf iets beter te voelen. Gisteren een aziatische bruiloft zo leuk en overweldigend. Wel erg veel eten naar een buikgriep. Ben zelf niet aziatisch dus heel bijzonder om daar als blanke bij te zijn. Mijn man was bruidsjonker.
Help85 geniet van je vakantie. De meeste babys schijnen op vakantie gemaakte te worden ( als je cyclus meewerkt). Dus veel succes. Fijn dat het zaad van je vriend top is. Wel fijn dat je hiis verkocht is. O bloedneus heb ik vorige maand toen ik zwanger was ook gehad. Dus er is hoop. Sorry dat ik losse berichten geschreven heb. Maar het was veel om bij te lezen. En op mobiel is het lastig.
Hi soullady dat geeft toch niets? Soms is het rustig en dan heb je opeens weer van alles nu bij te lezen. Ik hoop dat je er van genoten heb! Ik ben zelf ook echte Hollandse kaas, maar heb toevallig veel Aziatisch in de familie zitten. Het eten is lekker he? Hoe vind je de rest van het feest? Ik ben drie dagen na de bloeding nog niet ongesteld, dus dat is wel een goed teken. ik ga morgen weer testen. Ik hoop dat ik een goede uitslag krijg dan. Anders is het pech en op naar de volgende ronde. Maar dan spreekt mijn lichaam wel een hele goede truc met me. Nou afwachten maar..
Hi meiden. Ik heb vanochtend weer een test gewaagd. Na alle misselijkheid, krampen, duizeligheid, opgezette buik, en andere kwaaltjes kon het eigenlijk niet anders. Het is een oploper, dus ik ga toch voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben..
Gefeliciteerd! Wat leuk en zo duidelijk al. Het is voor je zeker een raadsel hoe lang. Met zulke cyclussen. Nu een spannende tijd. De duizeligheid vond ik het ergst. Thee met suiker hielp even. Je kan altijd nog een clearblue test met tijdindicator doen. De rest van de aziatische bruiloft was erg bijzonder. Zulke mooie jurken en zoveel mensen die kwamen eten. Eten heb ik helaas niet veel mee gekregen was ziek. Maar zag er allemaal lekker uit.
Oh balen joh dat je zo weinig van het eten hebt meegekregen! Ik hou zo van de Aziatische keuken. Jumjum. Mooi he, de jurken. Nou idd, die duizeligheid en misselijkheid, en elke keer komt het zomaar opzetten. Thnx voor de tip. Ik probeer steeds iets te doen, en dan ga ik maar weer zitten omdat alles draait. Ik weet wanneer mijn ovu was en de innesteling. Ovu had ik hele heftige rugklachten en opeens was het weg. 9 dagen later heftige krampen en vele ik veel roze bloed. Dat was de innesteling. Op basis daarvan ben ik 4 a 5 weken zwanger. Laatste ongesteldheid was alweer 5,5 week geleden. Ik heb op internet gekeken. Ze zeggen dat ik waarschijnlijk 29 februari uitgerekend ben. Ik hoor het over 4 weken wel, dan naar de verloskundige. Als het blijft plakken natuurlijk. Heel verhaal hahaha. Meiden ik duim voor jullie!
Zo leuk voor je! Ja duizeligheid en misselijk is lastig. Vooral als je vroeg weg moet naar werk met auto. En fijn dat je toch een idee heb hoe lang je zwanger bent. Nogmaals gefeliciteerd. 29 febr is maffe dag toch? Is maar eens in de 4 jaar toch??