Heee wat een mooie test zeg!! Van harte gefeliciteerd meid! Wat fijn dat je gwoon ongeveer weet hoelang je zwanger bent!! Nog maals gefeliciteerd! Hopelijk ben je snel over de misselijkheid enzo heen!
Hoi hoi. ik ben nieuw hier en heb eventjes een paar vraagjes Haha. Mijn vriend en ik willen graag voor ons eerste kindje gaan. Voordat ik met de pil begon was ik altijd heel onregelmatig ongesteld. Ik ben nu sinds februari gestopt met de pil. In maart ben ik gewoon ongesteld geworden op de dagen dag het moest. In april ook, maar dan een weekje later. In mei niks en 3 juni zijn we echt begonnen voor een kindje. Ik ben echter nog steeds niet ongesteld. 13 juni had ik wel de symptomen dat ik ongesteld moest worden. Ik dacht oke nu komt het, maar kwam niks. Moet ik nog steeds afwachten of is het al verstandig dat ik nu een test doe? Ik heb wel wat symptomen, maar misschien zit het wel tussen mijn oren haha we shall see
@Hoop... Wauw gefeliciteerd!! Super!! @Miesy, ik zou een test wagen, kan geen kwaad. Kan ook zijn dat je lichaam nog aan het 'ontpillen' is en geheel op ritme moet komen. @soullady, het is ook bijna niet te zien, op de ene tel zie je hem wel en andere niet haha. Het in een test van zwanger&kids. Zaterdag nog een keer getest, weer een licht streepje.. Kan ik dus niks mee! Vd week nog 1 x en dan ben ik er klaar mee haha. Totaal geen voorgevoel dat het raak is dus ja...
Hoop, hoe voel je je? Al veel zwangerschapskwaaltjes? Vind t zo leuk voor je! Hoelang waren jullie nou eigenlijks bezig? Hier gaat t z'n gangetje. Ene moment denk ik van alles te voelen, en de andere x denk ik terug aan de ovutest van 1,5 week terug en denk ik, was ie wel echt positief??? Twijfel twijfel hele tijd. Ik wil wachten tot vrijdag/zaterdag met testen. Is hij dan negatief, dan wachten we 2juli af... Miesy, ik ben het met Anna eens! Gwoon testen. Anna, pff wat een onzekerheid weer! De testen zullen toch op moeten lopen nu? Dus zal indd nog een keertje testen. Dan weet je het zeker... Succes
Hi Lauraaaaa, ik ben benieuwd! Hoop dat het hartstikke raak is bij je! Waag vrijdag gewoon een testje, dan weet je meer! Ik voel me op en af goed. Soms misselijk, duizelig, krampen en de hele kermis aan kwaaltjes. Andere momenten voel je niets. Het rare is dat als je niets voelt je gaat twijfelen. De krampen en kotsneigingen zijn al aardig ingeburgerd. Maar de kwaaltjes zijn er nogal wat. Pijnlijke borsten.. En ze zijn GROOT. Hoe ik die ga verstoppen? Ik zeg wel dat ik nieuwe bh's heb ofzo. Maagzuur, misselijk met vlagen, duizelig, moe, krampen in mijn buik, veel verlies van slijm (ieuwww, hoort er dus ook bij), mijn smaak slaat ook echt om. Ze stelden voor om patat te bakken, ik werd spontaan misselijk. Maar één van de eerste tekenen waardoor mijn moeder het wist was mijn emotionele gedoe. Ik ben altijd heel nuchter. Nu til ik soms heel zwaar aan iets. Zoals de dag dat ik was vergeten mijn honden eten te geven. Achteraf lach ik er wel om. We zijn nu een paar maandjes bezig. En omdat er bij mij geen touw aan vast te knopen is wanneer mijn ovulatie is, dacht ik dat gaat nog lang duren. Maar ik 'klustte' gewoon elke twee dagen. Pfff maar nu is nog niets gezegd. Nu is het hopen dat het geen miskraam wordt. @ Miesy, gewoon even testen. Lijkt mij het beste. Als je 13 juni symptomen had dan kan het zomaar raak zijn. @ Anna, spannend meid. Ik hoop het zo voor je!
Anna, al nieuws? Hoop, nu heb je een positieve test, en wordt je weer onzeker of alles wel goed gaat/is... Toch moeilijk om een vrouw te zijn haha! de kwaaltjes die je hebt zijn wel echt de kwaaltjes die erbij horen Wanneer heb je de eerste echo? Spannend hoor!!
Hallo meiden, Hier ook iemand met onregelmatige cyclussen. Ik heb zelfs een cyclus van 102 dagen gehad. Niet iets om blij van te worden. Ruim een jaar geprobeerd zwanger te worden en dat lukte uiteindelijk. Ik heb heel veel gelezen over hormonen die uit balans zijn. En het hielp mij daarom om koolhydraatarm te eten. Zo min mogelijk brood en aardappelen. En geraffineerde suikers sowieso te laten staan. Geraffineerde suikers verstoren namelijk je hormoonhuishouding.
Hi laura, sorry voor de late reactie. Ik mag 16 juni naar de verloskundige. Erg spannend allemaal. Ja vrouwen ... Ik zweer het je . Heb je straks een kind, ben je bang dat het stopt met ademen . @ soof.. Koolhydraatarm eten wil ik ook! Ik eet al geen brood meer, maar momenteel nog wel teveel suikers suikers.
Bedankt voor jullie late reactie en voor de late van mij. Heb vanochtend een test gedaan. Die was negatief. Dus nu nog steeds maar afwachten op mijn menstruatie.
Hoi hoop, Wat goed van je. Ik moet je zeggen dat als ik dan eenmaal zwanger ben, het niet meer lukt. Ik heb dan zin in eten, en in veel en ongezond eten. Haha. Groetjes Soof
@miesy, jammer dat ie negatief was! @soof, wat fijn dat het na een jaar gelukt is! Ik zit nu ook al over de 100 dagen van m'n cyclus. Maar eet al vrij gezond. Ik heb trouwens een doorverwijzing gekregen!!! Ik kan 4 augustus bij de gyn terecht. Erg blij mee
@soof gefelicitereerd. @anna01 en miesy jammer van de negatieve testen. Hier na de miskraam nog steeds geen ongesteld us al weer 30 dagen. Heb ook het gevoel dat het nog niet komt. Probeer het allemaal even een beetje los te laten. En dan eind augustus weer op te pakken. Even genieten straks van een vakantie en goede weer. Was teveel mee bezig voor mijn gevoel.
@anna01 jammer van je negatieve test! Ik was vandaag bij de huisarts voor wat anders, maar dacht laat ik het eens zeggen dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Heb in het verleden al meer klachten gehad met mijn baarmoedermond enzo. Ik heb bloed laten prikken om te kijken of mijn hormonen goed zijn en ik moet t nog 1 maandje aankijken en dan word ik doorgestuurd naar de gynaecoloog.
Poeh, 1 juni miskraam gehad. En nu nog steeds niet ongesteld. Duurt wel erg lang. Ben bang dat ik straks in vakantie ongesteld wordt. Zou wel te toevallig en erg jammer zijn. Heb dan altijd zere spieren en veel hoofdpijn. Hoe gaat het met jullie?
Hey meid, dat is balen zeg. Ik hoop dat je lichaam weer snel haar ritme terug vindt. Na hoe lang had je de miskraam? Vind het echt erg voor je . Hier gaat het prima, alleen vet misselijk en honger. Niet normaal.
Hoop28 was denk iets meer dan 5 weken. Weet het niet precies. Heerlijk terug van een lekkere vakantie. Geen ovulatietesten mee. Dus geen idee.. Nu is het afwachten wanneer ik weer is ongesteld ga worden. Hoe is het met jullie?