Mijn ovulatietesten bleven positief. Vanmorgen zwangerschapstest gedaan. En yes zwanger. Nog super pril, maar ik hoop dat het blijft. Zo moe, voelde me gewoon schuldig. Mijn man werken, en ik heb nog vakantie en doe heel de dag niets. Snap het nu Dat is zo niets voor mij niets doen.
Soullady, wat goed!! Gefeliciteerd alvast voorzichtig! Ik moet volgende week dinsdag naar de gyn voor de bloed onderzoek uitslag. Echo is al gedaan en het is bijna zeker dat het pcos is Maja, het geeft wel meer duidelijkheid omdat er wat aan te doen is!! Ben ook met een paleo dieet bezig nu, heb geen overgewicht, maar wel de love handles haha. Maar ik hoop met het gezonde dieet van de klachten af te komen... Anders gewoon clomid.. Wie had er nou ook alweer nog meer de prognose Pcos?
O pcos wat vervelend. Maar dit kan wel opgelost worden toch? O zo'n dieet zegt me niets. Ach ik heb ook lovehandles. Kom je als vrouw meestsl niet onderuit helemaal niet met een zittend beroep. Hoop echt dat je snel een positieve test heb!
Hallo allemaal, ook ik sluit me graag even aan met m'n onregelmatige cyclussen Wij zijn nog niet echt gericht bezig om 'verplicht' om de twee dagen seks te hebben voor de eisprong (dan moet je die eisprong ook al weten te constateren!), dus genieten gewoon van de momenten en moest het toevallig raak zijn, is't kleintje zeker welkom! Na mijn pilstop had ik volgende cyclussen: 27-45-30-46-40 Ik hou ook al enkele maanden m'n temperatuur bij omdat ik zelf wat inzicht in wil krijgen. (lees: omdat ik al een tijdje wel een kindje wil maar m'n man twijfelde nog wat - sinds afgelopen weekend zijn z'n twijfels aan het wegebben! )