Eerste kindje, ongeregelmatige cyclussen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Help85, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    We zijn pas sinds januari bezig. Maar met die lange cyclussen pas in ronde 2. Ik slik idd foliumzuur al.

Dat om de dag vrijen was onze tactiek deze ronde, maar na 3 weken waren we daar ook wel klaar mee haha spontane is er dan wel af.

2. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heej Meiden!

Oke, ik ben begonnen met het checken van de baarmoedermond/hals, maar voel me nog duidelijk een beginneling haha. Dus als je in je vruchtbare periode komt, zou je de baarmoedermond (bijna) niet kunnen voelen omdat hij zo diep zit en zacht is? Ik voelde 'm volgens mij niet namelijk en het was allemaal zacht... Mmmm... Heb natuurlijk nog geen vergelijkingsmateriaal haha.

Ik heb dus ook heeeel erg veel zwangerschapskwaaltjws! Wordt er GEK van! Opgeblazen buik, krampen, stemmingswisseling en zo maar door. Ik heb best veel testen al gedaan, kon het niet laten! Maar het meeste hoop ik nu gewoon op knallende ovu test!

Het idee dat het zo lang zou kunnen duren frustreerd heel erg!! Ik ga volgende week toch voor de zekerheid naar de HA want wil dingen gewoon uitsluiten, ik zeg gewoon dat ik heel veel last heb en steken/krampen.

Ik zit ook op dag 51, of 52 alweer?

3. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ohja, leuk dat je je ook meld Rosa! onduidelijk zijn die ovu testen soms he!

4. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hi Ladies,

Weer een dag verder en uhm.. ik heb toch een zwangerschapstest gedaan, ookal zou deze alleen wat kunnen zeggen over de "eerste" ronde, aangezien ik pas op dag 21 zit. Maar ik kon het ook niet laten, vooral omdat ik me zo vreemd voel. Over iets minder dan twee weken doe ik nogmaals een test, als ik dan niet al ongesteld ben geworden.

@Help, de spontaniteit gaat er inderdaad wel een beetje van af na al die seks. Toch doen wij het maar zo, gewoon zo vaak mogelijk en we proberen het toch spannend te houden. Alhoewel, als je al zo lang bij elkaar bent dan is de spanning soms ver te zoeken.:(

@Anne, ik begrijp je helemaal. Ik kan ook niet goed tegen die spanning en dat wachten. Je weet ergens dat de test negatief zal zijn, maar toch moet je het proberen. Ik hoop dat de ha je verder kan helpen. Ik zou zeggen, test anders eens in de drie dagen hoe je baarmoedermond voelt. Dan krijg je langzaamaan een idee hoe het er daar vanbinnen allemaal uitziet. Meteen laten weten wanneer je ovu-test positief is he! Ben zo benieuwd.

xx

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Anne01 misschien heb je wat aan deze site: Baarmoeder Archieven - Zwanger Symptomen

Je slijm zegt met name wat over je vruchtbare dagen. Als je doorzichtig slijm hebt wat rekbaar is het tijd om te vrijen!

Gebruik je ook een app om alles bij te houden? Wel zo makkelijk kan je ook voor volgende cyclussen vergelijken. Ik zou je toch aanraden om ook te gaan temperaturen, kost 1 min per dag en mocht je naar de dokter gaan vragen ze hier ook vaak om. Daarnaast kost ovulatietesten veel geld bij lange cyclus en een ovulatie test geeft ook geen garantie of je ei gesprongen is, aan de hand van temperatuur kan je dat wel zien.

6. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Sorry ik moet het even kwijt. Mijn servixslijm is nu hartstikke rekbaar!! Hij is helemaal goed. Dus ik moet nu vrijen. Wat denk je? Slaapt mijn man. Ik kan mezelf nu wel opvreten:$ Het liefst maak ik hem wakker en zet ik hem aan het werk.:( Maar ja.. Dat kan je iemand ook niet aandoen

7. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Hou het de komende dagen in de gaten? Hou oud ben je? Onder de 30 kan dit slijm zich 4/5 dgn voordoen boven 30 1/2 dgn. Heb je ovulatietesten? Zolang die nog knallen ben je op tijd. Anders ochtend sex ;)

8. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hi Help, ik ben 28 jaar. Mijn man moest vroeg beginnen. Hij komt tussen de middag langs om een poging te wagen. :D Zijn collega's moeten hier maar niet achter komen.:p Maar bij mij duurt het vrij kort. Dit kan liggen aan mijn gezondheid. Tenminste, ik denk dat het er wel mee te maken heeft. Maar we gaan het zien. Als het deze maand niet lukt dan gaan we er gewoon volgende maand weer voor. Maar hoe oud ben jij Help?

9. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh spannend Hoop! Hihi, wie weet zit je in je vruchtbare periode!
    Ik laat jullie ook zeker gelijk weten als ik een knallende ovu test heb! Twijfel nog steeds over temperaturen, maar ga het even bedenken!

10. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ps. Nog steeds vlagen met krampen, alsof m'n baarmoeder op de grond hangt haha,

11. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Haha op de grond hangt, klink erg grappig. Maar pijn is niet fijn. Ik heb sinds een week ook onverklaarbare nachten dat ik warm en zwetend wakker word. Baal hier van want dit beïnvloed s morgens vaak weer mijn temperatuur.

@Anna: blijf jij elke dag trouw ovu testen doen? Welke gebruik je dan?

@hoop: ik ben 29 word in augustus 30... Hoop dat het lukt vanmiddag. Tip je moet na je man/vriend klaarkomen! Of deed je dat al?

12. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    He meiden, wat vervelend dat jullie je zo rot voelen. Maar krampen kunnen ook een teken van ovulatie zijn toch? Tenminste dat voel je voor de ovu. En Anna, hoe oud ben jij?

Na de seks mag ik inderdaad nog even bezig:D:D Probeer ik wel elke keer te doen, maar soms stelt het niet zoveel voor. Het gaat erom dat je baarmoeder flink samentrekt toch? Nou dat gebeurd niet elke keer. En dan probeer je het nog een keer, maar dan loopt het helemaal af met een sisser... :p:p Sorry, ik treed iets teveel in detail.

13. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Hoe is het afgelopen hoop?

Mijn temp is afgelopen twee dagen extreem gestegen dus wie weet een ei... Baal alleen dat we het om de dag klussen hebben Latem varen dus hoop dat we nog beetje kans maken. Hebben gelukkig donderdagochtend geklust en gisteravond eventueel ei is dan op vrijdag geweest. Maar wie verwacht er dan ook een ei op dag 50!! Afwachten op temp morgen!

14. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben 27. Ja wie weet komen de krampen van een ovulatie...? Geen idee.
    Nog steeds geen knallende ovu test iniedergeval....

Hopelijk had je je ei Help! Maja, daar kom je pas over ongeveer 2 weken achter....

Dag 53 alweer voor ons :(

15. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Wat hoop ik voor je dat je een ei hebt en dat het ook meteen raak is help! Zou echt leuk zijn. Hoe het afgelopen is.. Ja, alles is gelukt. Maar ik ben nu wel erg nieuwsgierig wanneer ik ongi wordt of dat het raak is. We hebben aardig ons best gedaan. Maar nu heb ik weer die slijm, ik begrijp er echt niets van. :(

We zijn alledrie dus nog geen 30. Op zich is dit wel een mooie leeftijd om te beginnen vind ik. Maar Anne, ik hoop dat jij ook snel die knallende ovu test mag hebben. Dan weet je ook waar je aan toe bent en dat de ongesteldheid er weer aan gaat komen.

Ik duim voor jullie!

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Helaas flinke domper temperatuur hard gedaald, dus toch geen ei! Ben nu wel klaar met deze cyclus nu echt geen idee waar ik sta

17. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    #37 hoop28, 4 mei 2015
    Laatst bewerkt: 4 mei 2015
    He wat vervelend! Ik kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Wat kan een lichaam toch vreemd doen. Ik probeer ook steeds iets te voelen.. Maar volgens mij maakt die spanning en verwachting ook dat je op een bepaald moment van alles krijgt of voelt. Ik haat deze spanning. Maar we beginnen gelukkig jong genoeg.

Ik hoop steeds op pijnlijke boobies, erg he? Bij bijna alle mensen die dat hebben is het raak.

Ik duim voor je!

18. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Oh nog een klein dingetje, klinkt stom.. Maar als je zin hebt in seks, als je merkt dat je lichaam daar behoefte aan heeft, zorg dan dat je die dag nog "klust". Grote kans dat je dan ook vruchtbaar bent.

19. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Haha idd rare wezens zijn we. Ik heb nog hoop als temp nog komende dagen boven 36.6 is zegt die ook ei!

Wanneer is jou NOD nu?

20. denise112

denise112 Niet meer actief

Hoi dames, ik heb ook een onregelmatige cyclus, zie onderschrift. Al sinds eind zomer vorig jaar gestopt met de pil maar niet gelijk m'n cyclussen bijgehouden. Ik ben teunisbloemolie gaan slikken tot m'n ei (gebruik ovulatietesten) en heb daar tot nu toe baat bij. M'n huidige cyclus komt waarschijnlijk op 34 dagen uit.

Deel Deze Pagina