Eerste kindje, ongeregelmatige cyclussen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Help85, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ja precies, daarom dacht ik ook, misschien daar naar eens mee beginnen. Ons lichaam moet ook in balans zijn. Het geeft geen zekerheid op een zwangerschap, maar zorgt er wel voor dat je veel beter in je vel zit. Ik merk gewoon dat al die stress niet goed voor me is.

misschien ook de reden dat zoveel mensen zwanger raken in de vakantie haha. Ze zijn ontspannen, zitten lekker in hun vel, genieten van de mooie dingen in het leven.. En ploep, ze hebben een gevulde buik.

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Zit inderdaad wel kern van waarheid is. Is natuurljk altijd proberen waard.

3. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoop, daar zit zeker wat in ja! Haha grappig om over na te denken.

Nou, ik heb vandaag eindelijk een aardig donker streepje op m'n ovu test! Nog niet eerder gehad en viel me gelijk op, vandaag ook misselijk geweest, kan dat ermee te maken hebben? Ben benieuwd! Zal een foto sturen van de test als 't lukt later hihi

4. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ps. Dag 65 mag het ook wel eens toch?

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja misselijkheid kan symptoom zijn van eisprong! Hoop het voor je! Heb je ook last van slijmerige afscheiding? Staat je baarmoedermond hoog? Maak er maar ff goed gebruik van ;) spannend!

6. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Oh Anna spannend:D fijn dat je na al die tijd nu een vruchtbaar eitje hebt. Wat Help je adviseert lijkt me wel handig om te controleren. Heb je rekbare doorzichtige cervixslijm en een hoge open baarmoedermond? Wanneer je dat hebt gelijk aan de slag gaan. Succes!

7. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    En Anna? Was t een echte knaller ? Hoop t voor jou!
    Ik vandaag op dag 51 aangekomen... Was door m'n sensietest ovutesten heen(gaat snel he bij ons allemaal;))
    heb uit nood kruitvat ovu testen gekocht... En deze lijkt behoorlijk donker, maar weet niet hoe gevoelig deze testen normaliter zijn? 1 van jullie ervaring hiermee???
    Hoe is het met de rest vd dames?? Fijn weekend allemaal!

8. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had niet echt slijmerige afscheiding, maar wel meer als normaal inneens, en vanbinnen voelde het allemaal zacht. Als ik nu voel, voelt het weer heel duidelijk harder, kan dat zo snel al? Het streepje was (vergeleken met alle andere donkere streepjes) best donker!

Lauraaa, ik had hetzelfde als jou, had nieuwe sensitest besteld maar had voor 3 dagen daartussen de ovutesten van kruidvat gebruikt, die zijn een stuk donkerder, dus gevoeliger. Was ff wennen. Ik gebruik nu overigens de testjes van zwanger en kids, bevallen prima.

Ben benieuwddd! Wel ff geklust voor dezekerheid :D

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Klinkt wel hoopvol hoor Anna!! Ben benieuwd!

Ik ben niet bekend met die van de KV helaas..

Hou ons op de hoogte!!

10. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    @Anna, dat kan maar zo. Het moment dat je ei springt sluit je baarmoedermond weer en wordt harder. Dus.. Hoop dat het raak zal zijn meid! ik duim voor je!

Ik heb nu sinds gisteren een klein beetje bloedverlies. Klein beetje rozig slijm. Soms ongestelde krampjes. Ik denk dat de ongesteldheid wel door gaat zetten. Ik voel me niet anders dan anders.

@Lauraaaaa, zou fijn zijn als je snel een mooie ovulatie mag hebben. Hoe werken die ovu testen? Ik wil er komende maand mee beginnen.

11. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Fijn dat bij jullie de ovulatietesten nu wat positiefs brengen. En dan nu afwachten.

Ik begin helaas weer met een nieuwe ronde. Gelukkig was vorige ronde weer een korte ronde. Hoop dat de volgende ook weer een beetje kort is en geen lange ronde is.

Nu over een paar dagen weer starten met de ovulatietesten. Zo spannend allemaal.

12. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    @Soullady, ik ben benieuwd! Hou ons op de hoogte. Ik hoop dat je inderdaad weer een korte ronde krijgt, altijd fijn als je lichaam wat meer in balans raakt.

Meiden, als ik soms lees hoe lang jullie moeten wachten. Ik vind 40 dagen al lang. Ik zit vandaag op dag 38, nog geen ongesteldheid, wel soms krampen.

Hoe lang hebben jullie dit al? Zijn er meiden die in het begin wel een regelmatigere cyclus hadden? Bij mij is het eigenlijk vanaf het begin al een beetje aan de lange kant. En soms opeens na 3 weken al. En hoe gaan jullie vriendjes/mannen hiermee om? Staan ze achter jullie, zijn ze ook gefrustreerd, hebben zij zoiets van "ach, het komt wel"??

13. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Zucht, hier nog steeds geen positieve ovulatie test(dag54) Krijg vandaag die van de sensitest weer binnen gelukkig! Die van de Kruidvat vind ik zelf niet overzichtelijk genoeg.. (Ook kwestie van gewenning denk ik)...
    Ik hoop dat ik vandaag de doorverwijzing krijg van de huisarts om naar de gynaecoloog te gaan, is nu een week geleden dat ik daar ben geweest.
    Mijn vriend was de eerste maanden echt van "het komt wel" "je moet er nie teveel mee bezig zijn"... Maar de laatste paar weken is hij er ook wel drukker mee eigenlijk.
    Ik heb al een lange cyclus sinds het stoppen in sept. Ben 4x ongesteld geweest tot nu toe... maar die cyclussen wel een lh piek gevonden, zegt natuurlijk niets over of het eitje goed springt???

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Bij mij is het ook nog nooit geregelmatig geweest sinds de pilstop. Het loopt nu steeds meer op zelfs :(

@laurraaaa ik hoop dat je doorverwijzing krijg, ga duimen voor je!

15. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ook nog niks regelmatigs gehad want ben sins augustus (pilstoo) nog maar 1 x ingesteld geworden, met een eerste cyclus van een halfjaar (180 dagen!) en het schijnt allemaal maar normaal te zijn :x nu zit ik inmiddels op dag 69... Maar hopelijk een lh piek/ovulatie gehad !
    Mijn man zegt: we zien wel! Haha. Niet teveel stressen.

Lauraaa- hopelijk snel een doorverwijzing!!

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Wat een rust hier meiden! Nog ontwikkelingen?

17. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Hier niets geen ontwikkelingen helaas! Nog niets gehoord van de gynaecoloog hopelijk heeft m'n huisarts niet vergeten de brief door te sturen... (Wil er morgen ff achteraan gaan bellen),
    Is ondertussen al dikke week geleden dat ik daar ben geweest...
    Verder nog steeds geen positieve ovutest gehad.
    Zit wel onder de pukkels in m'n gezicht, pff vreselijk!
    Bij jou zelf ontwikkelingen help?
    Anna, ben jij al bij de huisarts geweest ofzo?

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ohh echt? Idd eventjes na bellen dan.

Hier ook nog weinig ontwikkelingen hoor. Tijd gaat gelukkig erg snel dus mogen dinsdag al naar de gyn! Spannend!

19. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    O, Anna01 wat een geduld moet je hebben. Maar als je LH piek heb gehad, wordt je vast snel ongesteld of niet maar dan met blij resultaat. Spannend dus...

Lauraaa jammer, dat je nog niets gehoord heb. Maar ja, de laatste twee weken zijn natuurlijk ook een beetje vaag met al die vrije dagen. Daardoor komt denk niemand door zn werk heen.

Help85 het schiet al op de gyn. Ik wens je veel succes.

En ik zelf ben op moment nog niet zo mee bezig. Ben nog steeds ongesteld. Tjonge, was er duizelig van. Ik ben nog niet zo kapot van zo'n pilstop. Slik al vanaf mijn 16 ofzo, en ook vanwege hoofdpijn. En die hoofdpijn komt nu telkens weer... Maar ja, moet er wat voor over hebben, het is een leuk doel.
    Ik merk wel dat ik er vanuit ging dat het na de zomer zou lukken. Maar mn man had toch wel een idee het wel erg snel raak zou zijn.
    Dus... wat dat betreft ben ik iets geduldiger denk...

Herkennen jullie dit?

20. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Geduld is eem schone zaak... Haha.. Hopelijk was 't m'n LH piek! Anders wordt het echt te lang. Bij ons is m'n man iets geduldiger, mja, het is zijn lichaam ook niet die zo'n moeilijke handleiding heeft haha

Lauraa - was in Jan naar HA, even afwachten zei ze. Toeb in maart ongesteld maar omdat het nu weer zo lang duurde ben ok vorige wwek weer geweest.. Nog steeds afwachten en als in eind juni nog niet ongi ben dan krijg ik een doorverwijzing! Das wel fijn dus.

Help, ik ben zo benieuwd hie het gaat bij de gyn!! Let us know! Je was inmiddels wel ongesteld geworden toch?

Deel Deze Pagina