Lauraaa Poeh dag 65 is wel echt veel langer dan je andere cyclussen. Krijg je wel elke cyclus een positieve ovulatietest? Het kan toch zijn dat het wel eens een maand overslaat? Het bloeden is nu bijna gestopt. Niet in verhouding dus met een ongesteldheid. De vorige keer was ik tot 22 mei echt ongesteld. Zoals ik hier ook vertelde was het een drama die ongesteldheid. Echt extreem buikpijn, misselijk, moe en veel hoofdpijn. Helaas heb ik geen zwangerschapstest in huis. Al weet ik voor 95% zeker die is negatief. Het grappige is wel dat donderdag 3 mensen op mijn werk over een eventuele zwangerschap begon (allemaal mannen). Van je bent toch niet zwanger en wanneer ga je zwanger worden. Overal beetje vaag op gereageerd. En maandag zei ook nog een collega je gezicht is anders ben je afgevallen ofzo (dat was dezelfde collega die donderdag zei ben je zwanger). Dus soms lijkt het wel alsof mensen het zien dat je probeert zwanger te worden. Hebben jullie die ervaring ook? Ben op moment iets minder bezig met zwanger worden. Omdat wij over tijdje op vakantie gaan. En ik ben nu zo, dat als ik twijfel of ik zwanger ben, eet ik geen carpaccio enzo en geen wijn. Misschien heel erg overbodig maar ja liever niet fout gedronken of gegeten. Herkennen jullie dit ook of eten jullie dit wel als nog? Als ik dan eenmaal ongesteld ben neem ik lekker wijntje en carpaccio. Heb ik dus vorige keer ook gedaan rond 15 mei.
Pffff veeeeeel langer Jaa sinds dat ik met ovulatietesten bezig ben heb ik wel 3 dikke positieve testen gehad, gelukkig... Je hoort inderdaad wel eens dat dames een maand overslaan... Kan er dan ook nog wel bij, bij onze lange cyclussen . Bah, vervelend is dat als je zo ziek bent van een menstruatie... Hopelijk voor jou ben je met de volgende minder ziek. Mensen letten er volgens mij ook veel meer op als je de "leeftijd" hebt bereikt. Ik krijg ook steeds meer de vraag/ opmerking. Sommigen kunnen ook zo direct zijn, niet altijd even tactisch... Probeer er dan maar om te lachen er en een antwoord op te geven. Maar soms kan ik ze wel weg kijken haha!!! Zelf had ik na een positieve ovulatie test dat ik op m'n eten ging letten, en geen wijntjes meer ging drinken. Maar volgens mij kan et in het begin niet zoveel kwaad... Maar toch, voor de zekerheid deed ik het niet, net als jou... Lkkr, jij ookal op vakantie waar ga jij na toe?
Wat denken jullie? Dat de bloeding gewoon ongesteld is na krap 14 dagen na laatste menstruatie. En die vorige menstruatie duurde 7 dagen dus na amper een week weer een bloeding. En waarom dan toch positieve ovulatietesten. En het was maar een bloeding voor anderhalve dag. Gewoon rustig afwachten of toch naar de huisarts? Heeft iemand van jullie dit ook een keer gehad?
Na 5 dagen positieve ovulatietest. Vanmorgen dan toch zwangerschapstest gedaan en 2 streepjes. Dit is volgens mij een positieve test. Ik verlies alleen nog steeds heel licht bloed. En als ik zwanger ben is het mij totaal onduidelijk hoe lang ik zwanger ben. Want 06-04-2015 begin ongesteld. Dan 30-04-2015 positieve ovulatietest. Toen 15-05-2015 begin ongesteld En 26-05-2015 positieve ovulatietest. Dus hoop is er nu een beetje. Maar ben totaal niet misselijk.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar hij is hartstikke positief hoor!!! Alleen baat het me zorgen dat je zoveel bloedverlies hebt gehad??? Ik zou ff de huisarts bellen, en dit verhaal voorleggen! Tot nu toe, gefeliciteerd een dikke streep!!!
Tja, heb ook voor de eerste keer een test met 2 streepjes. Ik denk dat ik eerst morgen nog even test met zo'n test met aantal weken (die ik hopelijk vandaag ergens kan kopen). En als dan weer positief uitpakt. Dan ga ik morgen ook even de huisarts bellen.
Pff wat spannend zeg! Ik zou gelijk al zo'n weken indicatie test doen als je hem haalt vanmiddag. Die 2e streep is echt wel heel duidelijk aanwezig vind ik op je test... Zo af en toe hoor je trouwens wel dat dames menstrueren als ze zwanger zijn...
Ja, echt super spannend. Zwangerschapstesten hoor je toch s'morgens te doen? Dan zijn ze toch het meest betrouwbaar? De streep is nog duidelijker dan op de foto. Menstruatie is toch allemaal beetje vreemd. Als ik nog een positieve test krijg ga ik maandag huisarts bellen.
Dit is echt heel duidelijk een positieve test hoor! Heb je ook een digitale? Zou die anders morgen nog ff doen en idd dan snel VK bellen om te kijken wat het bloeden betekent
@help85 jij morgen veel succes met bloedprikken en echo. Ben benieuwd of er iets uit komt. Ga morgenochtend een digitale doen. Heb die net gekocht. En het bloeden wordt gelukkig minder. Is alleen nog maar met afvegen. Maar ik voel niets. Ben niet misselijk of buikpijn.
*breekt even in* Help85 , zie dat je nu bij de gyn loopt! Fijn dat het onderzocht wordt! Ik ben benieuwd wat er uit komt! *breekt weer uit*
@soullady, dat is een positieve test lijkt mij toch!!! Moet je perse misselijk zijn en buikpijn hebben? Sommige meiden hebben dat niet altijd direct toch, dat is zooo verschillend. Maar ben even nog benieuw naar de digitale test maar alvast gefeliciteerd denk ik hihi. Ik ga morgen ochtend nog een keer testen voor de zekerheid! Ik ben echt misselijk met vlagen en heb niet overal zin in kwa eten, heel vreemd, ook buikpijn, maar ook anders als anders. Toch ga ik uit van het negatieve, dan kan het alleen maar meevallen
En en ? Ben erg benieuwd naar jullie testen meiden... Help, hoe ging t bij jullie vanmorgen? Ik wordt zelf steeds onzekere, nog steeds geen eisprong/menstruatie. En nog 4,5 week wachten op onze intake bij de gynaecoloog. Zit te denken om er achteraan te bellen, of t evt niet eerder kan??? Wat zouden jullie doen?
@ Laura, zeker bellen of het eerder kan, ik kon met 2 weken terecht. @soullady, hou ons niet langer in spanning!!! Zo'n goede hoop voor je! @hier; vanmorgen geweest voor de onderzoeken. Uit de echo bleek ik op mijn rechter eierstok 8 blaasjes te hebben zitten. En op de linker zei ze 'o dat is een ander verhaal, hier ziet het er erg onrustig uit' ze kon dus niet alle blaasjes volledig tellen maar minstens 10. Bij 11 kunnen ze al met zekerheid zeggen uit enkel een echo dat je PCOS hebt, maar grote kans dus dat dat het is. Daarna 8 buisjes bloed moeten laten aftappen. 7 juli moeten we terug voor het doorspreken van een beleidsplan/ behandelplan. Vriend zijn zaad ook ingeleverd daar krijgen we 16 juni de uitslag van. Maar ze begon al wel over hormonen en dat 80% daar wel goed op reageert en er zwanger mee werd. Dus voor nu afwachten tot na de vakantie!
@Lauraa, je kan altijd een belletje wagen of er een gaatje eerder is toch? @Help, oooh jeetje, zoveel blaasjes, kon ze zien of je wel een eisprong had gehad? Over pcos lees je veel, maar veel berichten dat het gewoon goed komt, met clomid geloof ik. Heb je ook de andere symptomen van pcos? @hier, ik werd vannacht om 04:00 wakker en kon niet meer slapen, uiteindelijk rond 05:00 maar een testje gedaan, en hij was natiurlijk negatief snap er niets van. Heb alle symptomen (behalve zere (.)(.) ) nog steeds aan het ontpillen denk ik.
Hier nog de foto van de testen. Rechter was van 2 dagen terug en de Clear Blue van vannochtend. Het streepje van de rechter voel mij op na 10/20 minuten ofzo, maar heel licht! Clear Blue is spierwit
Heel even snel een berichtje via mobiel. 2 testen gedaan. Vannacht om 3 uur clear blue gaf zwanger aan 1-2weken (had maar 3 sec plas i.p.v. 5) en vanmorgen zo n goedkope weer. Bijna even dikke tweede streep (iets lichter dan vorige test). Gewoon binnen een minuut 2 strepen. Toen een verloskundige gebeld, die eigenlijk niet vandaag open is. Omdat ik nog steeds licht bloed. Die zei het zijn waarschijnlijk vals positieve testen. Dus wanneer is laatste ongesteld. 21 mei oke tel daar 28 dagen bij op. Dus half juni pas weer testen. Ik gaf nog aan dat ik nog nooit 28 dagen cyclussen heb gehad. Maar ja daar ging ze niet echt op in. Vanavond reageer ik nog even op jullie berichten. Wilde dit zo graag even vertellen. Mijn hoop is eigenlijk wel weg zo.
Zit er aan te denken als ik morgen nog positief test. Woensdag huisarts te bellen. Verloskundige zei niets over de bloedingen of lange cyclussen. Wil graag meer informatie.
Sorry bedoelde 15 mei laatste menstruatie en dan 28 dagen. Per ongeluk verkeerde datum neergezet. Maar moest tot half juni wachten met testen. De rest zonde van mijn geld zei ze. Ik ga gauw weer aan het werk. Moeilijk om te concentreren gewoon.