Eerste kindje, ongeregelmatige cyclussen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Help85, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Huh wat een verhaal, zou idd je huisarts bellen. Die kan eventueel met bloedonderzoek echt goed vaststellen. En idd raar waarom je positieve testen hebt als je niet zwanger bent...

Hoop voor je dat je je een beetje kan concentreren, maar merk ook aan mezelf dat het vrij lastig is...

@Anna01: Idd op die clearblue zie ik niets, die andere wel licht.. .misschien over 2 dagen nog keertje testen. De HCG verdubbeld toch met 2 dagen?

2. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Help, he bah wat balen zeg van die blaasjes:( PCOS heel veel over gelezen Indd. Goed te behandelen met hormonen dacht ik? heb je ook andere symptomen die erop lijken dat je PCOS hebt dan? Ben wel benieuwd eigenlijk...

Anna, die bovenste (niet clearblue) lijkt Indd alsof er een 2e streep aanwezig is??? Die clearblue zie ik niets op helaas:(

Soullady, het blijft een vreemd verhaal bij je zeg:( wat mega onzeker moet het voor je zijn, en inderdaad je te concentreren nu!!! Ik zou ook de huisarts bellen, misschien kunnen ze een bloedtest bij je doen? Dan weet je bet Cker, en weet je waar je aan toe bent???

Ik heb zelf net gebeld met de kliniek waar we naar toe gaan, het is niet mogelijk om eerder dan 2juli een afspraak te krijgen helaas. Dus we zullen moeten wachten nu. En voor de 100ste x het proberen om meer los te laten haha...

3. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    @help85 aan de ene kant toch fijn dat het onderzocht is. Uitslag is vervelend, maar ze kunnen er wel wat aan doen. Spannend dat na je vakantie het allemaal van start gaat.

@anna01 ik zie wel iers. Stond dat snel op je test. Wel vreemd als je alle symptomen heb. Ik heb amper symptomen alleen heel moe, koud en veel plassen, volle buik gevoel;) , last van darmen. O ja en zomaar paar puisjes heb ik nooit. Maar of dit nou goede symptomen zijn. Want zijn jouw symptomen?

@lauraaa is wel lang wachten 2 juli. Ik heb zelf ontzettend weinig geduld.

Zou vanavond de testen toch wel even laten zien hier. Al denkt de verloskundige dat ik "schijn" zwanger ben;). Als ik zwanger ben blijft het denk niet. Omdat ik bloedverlies. Maar heb mini beetje hoop, misschien dom.

4. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jammer Laura dat het niet eerder kan, nu maar hopen dat het snel 2 juli is voor je.

Ik heb geen overbeharing, acne ofzo. Ben wel denk iets te zwaar 82 kg bij 1.75. Maar de gyn zei dat ze nog niet een eenduidig 'ziektebeeld' hadden want ze zien zowel forse vrouwen als erg slanke vrouwen voorbij komen. Ik vroeg namelijk aan haar hoe ik er aan kwam, maar daar doen ze dus onderzoek naar.

5. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik vind dat echt niet te zwaar hoor. Je bent best lang.

6. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Clear blue is van vannacht ( 3sec geplast i.p.v. gewenste 5 sec). Toen wat gedronken. S ochtends nog wat gedronken en toen goedkope test om 7 uur. De goedkope test is minder duidelijk. Wel even duidelijk als vanmorgen (niet meer of minder geworden).

Bijgevoegde bestanden:

7. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Blijft heel erg raar jou verhaal:(... Beiden zijn toch echt positeief. Ik zou de huisarts bellen Mrge voor een bloedonderzoek... Wat zegt je vriend/man ervan eigenlijk ?

8. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik verlies nu heel heftig rood bloed en stolseltjes. Dus het is over denk..
    Helaas. Verloskundige vond hij erg bizar. De rest heeft hij altijd een positieve kijk dan ik. Dus had hij heeft nog steeds hoop.

Maar we weten nu voor mijn gevoel wel dat ik zwanger kan worden ( ook al zegt de verloskundige dat het niet zo hoeft te zijn).

9. Anna01

Anna01 Actief lid

7 apr 2015
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Soullady, Wat vreemd zeg, zoveel testen die positief zijn en toch ongesteld? Ik snap het ook niet hihi.

Ik heb een heel vol gevoel in m'n onderbuik. Krampen en steken, voelt soms als samentrekkingen heel licht. Ik had griep en was heel moe. Slap en duizelig....

Ga donderdag nog voor de zekerheid testen, ik heb dit weekend een festival dus mocht het negatief zijn kan ik in iedergeval een drankje doen haha.

10. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Hi allemaal, nu de verhuizing achter de rug is kan ik weer gezellig meelezen.

@Help, rot dat je blaasjes hebt, aan de andere kant fijn dat zj nu weet wat je hebt.. Ik hoop dat de behandeling snel aan zal slaan voor je. Maar eerst genieten van je vakantie!

@Soullady, mooie testen. Vreemd hoe de verloskundige reageerde.. Misschien reageerde ze zo omdat het nog zo pril is? Tijdens de innesteling kan nog van alles mis gaan. Ik las ergens dat maar 1 op de 3 eitjes succesvol zich innestelt. De testen wijzen in ieder geval wel uit dat het eitje bevrucht was lijkt mij.. Toch? In ieder geval half juni weer testen, en hopen dat er dan nog steeds een dikke streep zichtbaar is!

@Anna, ik ben benieuwd! Ik hoop voor je dat het raak is..

@Lauraaaaa, hier dus ook wel eens wat stilte. Heftig die lange cyclussen.. Je kunt misschien zeuren bij de huisarts, aangeven dat je niet langer kunt wachten.. Dat je ontzettend onder spanning staat?

Ik hoop dat ik bij iedereen de juiste reactie heb gezet? Heb 5 pagina's bij moeten lezen, dus sorry als ik iemand ben vergeten.

Ja en ik.. Ik heb niet last van symptomen. Mijn man en ik gaan het nu een paar maanden rustig aan doen. Gewoon aan de slag als we er zin in hebben. nu de spanningen van het verhuizen en alles weg vallen zit ik een stuk beter in mijn vel. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als het snel raak is.. Ik heb in ieder geval nog een testje in huis.

11. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Vanmorgen deze test. Zwanger 2-3 weken. Nog steeds bloedverlies.
    Ik denk dat ik de huisarts vandaag bel. Zodat ik misschien morgen langs kom.

Bijgevoegde bestanden:

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @soullady: wat vaag dit! Goed dat je je huisarts gaat raadplegen.

@hoop: fijn dat je stress van verhuizen nu erop zit en je beter in de je vel zit. Stress kan ook grote invloed hebben op je hormoonbalans

@Anna: duim voor je!

@

13. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    hmm soullady, dit is inderdaad apart. Bloed je ook nog steeds hevig?

14. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ja bloed nog steeds. Bij tillen hoesten niezen of naar toilet gaan. Heel rauw en gevoelig allemaal. En het hele domme is begin vandaag pas meer zwangerschapsymptomen te krijgen. Maar durf niets te hopen. Morgen naar huisarts om half 11.

15. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    @ Soullady, het eitje kan gewoon blijven plakken he. Succes morgen! Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen.

16. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Super super vreemd, soullady! Indd kan het zijn dat t eitje gwoon blijft... Maar kan ook de andere kang op gaan natuurlijk:( wat ik absoluut niet hoop voor jou! We blijven goede moed houden!

Hoop, gezellig dag je weer meer tijd hebt. En gelukkig voor jou zit de verhuizing erop:)! Ff weer wat "minder" aan je hoofd:)!

17. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ja Lauraaaa precies, ik ben er enorm blij mee! Van stress krijg je ook zwangerschapssymptomen heb ik gemerkt hahaha.

Hoe is het met jou Laura? Heb je wat meer rust gevonden of? En vind je vriend het ook zo spannend?

Stom he, ik ben deze maand helemaal vergeten te temperaturen. Het moment van ovulatie wordt dus weer één grote verassing. Hoeveel ovulatiestrips zitten er eigenlijk in zo'n verpakking. Zou het nog de moeite waard zijn ermee te beginnen?

18. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    @Hoop hoeveel dagen zit je dan? En hoe lang duurt je cyclus. Want daar ligt het nog aan of het nog zin heeft om te beginnen aan ovulatietesten.

Bij mij is denk nu wel helaas over. Verlies zoveel bloed. Nog steeds geen buikpijn. Erg jammer :(.

19. Lauraaaaa

Lauraaaaa Lid

27 nov 2014
    80
    0
    0
    Hoop, hahaha die zwangerschapssymtomen kennen we denk ik allemaal:D alleen heeft t helaas nog niets opgeleverd;)...
    Verder gaat t goed hoor, last v puisten helaas, vooral kaaklijn:$ heb me erbij neergelegd nog 4,5wk te wachten op onze afspraak. Gaat vast nog wel moeilijk worden.
    Jaa mijn vriend gaat t steeds spannende vinden, ook omdat hij niet weet hoe of wat er in een vrouwenlichaam om gaat. Hoe zit dat bij jullie?
    Stuk of 10 strips in een verpakking volgens mij? Indd hoeveelste dag zit je? En hoelang duurt normaal je cyclus, afhankelijk daarvan kun je evt nog beginnen?

Soullady, balen wat je mee moet maken deze dagen! Hopelijk is t snel Mrge ochtend en kun je naar de huisarts...

20. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @ Soullady succes straks bij de HA. Laat je even weten hoe het is gegaan?

@Hoop op elke dag zit je van je cyclus? En hoe lang hadden jou afgelopen cyclussen ook alweer geduurd?

Deel Deze Pagina