Goedemorgen, Gister besloten om voor een tweede kindje te gaan Ons zoontje is in juli 2 geworden en we hebben heel veel baby's in de familie en vriendenkring kregen waardoor wij aangestoken zijn 😂 Ben net van m'n ongesteldheid af en slik de pil al 2 jaar niet Gewoon omdat ik het vergeet..... Gaan er nog meer voor een tweede?
ook hier gaan we voor een tweede, onze eerste is wel nog wat jonger nu 4,5 maand.. we hebben voor nu dan ook wel zoiets van komt het super, nog even niet ook goed. Maar tegelijkertijd is het natuurlijk liever vandaag dan morgen. zit eigenlijk te wachten op mijn ongesteldheid, deze (eerste) ronde niet kunnen klussen ivm afwezigheid van mijn man...dus we wachten ongeduldig af om weer verder te kunnen
Hoi hoi Ook wij gaan voor de tweede. Wij hebben een dochtertje van 4, ze word in nov 5. Wat groter verschil dus, maar door omstandigheden kon het niet eerder. Met mn dochtertje 2 e ronde meteen raak. Toen was ik 25... Nu bijna 31 dus ben heel benieuwd hoe het nu gaat. Bij eerste niet echt bewust mee bezig geweest en nu wel wat meer. 25 juli eerste dag van menstruatie en wel beter gelet op signalen van mn lichaam. Sinds toen ook gestopt met mn pil.Alleen word ik gek van alles wat ik opeens voel nu ik geen pil slik haha Nu afwachten wat mn cyclus gaat doen volgens de regels zou het rond volgende week moeten zijn. Wel weer spannend hoor
Hey meiden! Ook wij gaan voor een tweede kindje! Onze zoon wordt over 3 maanden 2 jaar. Bij de eerste hebben we er een half jaar over gedaan. Mijn NOD is begin volgende week, maar ik ga er vanuit dat het deze eerste ronde na het stoppen van de pil nog niet raak is, maar we wachten af. Heb er ook nog niet zo'n haast mee, maar vind het toch weer spannend!
Wij gaan ook voor een 2e! nu in de 3e ronde bezig. Onze dochter is vandaag 2 geworden. Ik riep na de geboorte dat ik de 1e 4 jaar geen 2e wilde, maarja, hormonen he? en idd, herkenbaar als er in je omgeving baby's worden geboren! Ook leeftijd speelt mee trouwens, ben nu 32, ik was niet vlot zwanger van onze dochter(onregelmatige cyclus) en het is nu weer hetzelfde verhaal ben ik bang. Dus gewoon niet te lang wachten, anders word ik gewoon te oud. Veel suc6!!!
Wij gaan ook voor een tweede kindje. Onze dochter is nu 20 maanden. Deze maand is onze eerste ronde. En vandaag mijn ei sprong. Vind t zo spannend. Onze eerste was een verassing. Dus ik ben onwijs benieuwd hoe lang het gaat duren. Groetjes Saza
Altijd spannend hoe lang je cyclus is na stoppen met de pil. Bij onze eerste was mn eerste cyclus 35 dagen en de tweede niet aan toe gekomen.... Toen was het raak Ik ga ervanuit dat ik vanaf volgende week zo iets kan verwachten. Al weet ik dat niet zeker van want ik had zondag ws mn ei.... En vanaf donderdag menstruatie achtig buikpijn.... Die komt en gaat.... Dus hoop dat het dan maar snel doorzet.... Hoe graag ik zou willen dat het nu ook zo snel gaat ga ik nergens vanuit.... Je word toch ouder he
Wij gaan ook voor een 2e! Wij hebben een zoon die in Nov 3 word.. Helaas heb ik net een MA gehad Hopelijk komt mijn cyclus weer snel op gang.. Beide keren in ronde 1 zwanger, hopelijk nu ook weer snel
Gefeliciteerd met jullie dochter Nora! Leuke dag gehad? Wel herkenbaar! Ik zei dat ik nooit geen kinderen meer wilde, maar het begint toch weer te kriebelen. Heb je wel iedere maand een eisprong of verschilt het iedere keer echt weken? Succes purple, hopelijk is het nu weer snel raak en blijft het plakken! Voor de rest van de dames ook succes! Ook al is het ons tweede kindje, de wens is weer even groot als bij de eerste.
Wij gaan ook voor de tweede 😊zoontje wordt in september 2 jaar 😊de eerste en tweede keer (werd helaas vroege mk) in de eerste ronde zwanger. Dat was heel bijzonder. Even pauze en nu in de derde ronde afgelopen donderdag positief getest!😄😄 zo spannend weer allemaal! Hoop dat alles dit keer goed mag gaan 😯😯 7 september krijgen we de vroege echo! Spannend! Hoe kijken jullie naar een tweede? Ik las ooit eens 'je eerste kind verandert je leven, de tweede verandert je tijd' 😊 Het lijkt me wel inspannend maar zo leuk!!! Succes dames! Hopelijk snel meer goed nieuws 😄
Hier ook een 2e! Ik heb al een kindje van bijna 8, dus dat is al een groot verschil Al een tijd geleden ook dus alles voelt weer nieuw
Nora Gefeliciteerd met je dochtertje! Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad... Purple wat naar zeg hoop dat het snel mag lukken Iedereen natuurlijk veel succes! Fijne avond nog
Littlemissme had over je beregenen gelezen Gefeliciteerd! Spannend hoor hoop dat het nu wel goed mag gaan... Ik heb geen idee wat een tweede brengt. Bij de eerste slechte periode gehad. Niet met haar daar ging alles perfect. Alleen had ik 2 jaar postnatale depressie.... Bleven restverschijnselen die al langer speelden. Nu eindelijk een diagnose gekregen, persoonlijkheids stoornis... Gelukkig start ik snel met mn therapie. Dus ik kan nu meteen terugvallen als er iets is. Dat is een fijne gedachte. Mede daardoor ook weer de stap gezet om voor een tweede te gaan.
Hier binnenkort voor 2e. Dochter wordt bijna 2. Ben al 8 weken van pil af, nog geen fatsoenlijke menstruatie gehad, alleen korte bloeding van 1dag. Hopelijk komt het binnenkort goed, dat geeft meer rust als we er echt voor gaan. Bij zwanger worden van dochter ook onregelmatige cyclus, maar langste was 6 weken. Wel binnen 5 maanden zwanger.
Hoi meiden, Wat leuk deze groep! Ook ik hoop binnenkort mijn tweede zwangerschap mee te mogen maken. We zijn in augustus zomaar spontaan eraan begonnen 😀. Zit nu op dat ellendige wachtbankje. Ik was vergeten hoe dat ook alweer voelde, met alle kwaaltjes die je altijd lijkt te voelen, zwanger of niet. Onze zoon wordt in november 3 jaar. Ik vind het leuk om te lezen dat een aantal van jullie ook dacht het bij 1 kindje te houden. Lange tijd was ik in de veronderstelling dat ik de liefde die ik voel voor m'n zoon, niet nog eens voor een kindje kan voelen. In de loop van de tijd is dit verandert naar: ik vind t zo leuk! Dit wil ik nog een keer! Dus spannend!
Gezellig hoor Ja taartje1611, opeens voel je dingen die je normaal nooit voelt maar kunnen 2 dingen betekenen.... Als het goed is de 24e mn nod..... Wachten duurt lang he
Ook wij gaan binnenkort eindelijk voor een 2e! Lange tijd wilde mijn man het niet, maar hij is nu om. Ik start eerst in september met mijn nieuwe baan...maar daarna zal het niet lang duren voor we ervoor gaan. 2 september zijn we 5 jaar getrouwd en laatste wknd van augustus gaan we samen weg, dus wie weet is dat een mooi moment! Ben al ruim 2 jaar gestopt met de pil dus mijn cyclus is gelukkig al gewoon...
Hoi wij gaan ook voor een tweede. Dinsdag laat ik mijn spiraal verwijderen en dan kunnen we aan de slag haha
Spannend hoor allemaal... Iedereen veel succes Krijg weer trek in chocolade.... Dus ik denk dat de red devils in aantocht zijn..... Fijne avond allemaal. Ga snel nog ff door met werken en soms ff spieken hier