Maar wel gewenst. Gisteren en vanochtend een test gedaan en ik ben zwanger van de tweede. Mijn kleine meid is nu drie en wordt in augustus vier. Ik ben in Juli uitgerekend dus een maand later gaat mijn tweede naar de basisschool. Moet er nog enorm aan wennen want ik zou net weer aan de pil gaan. Had de morning afterpil nog geslikt deze maand en nooit gedacht dat het toch raak zou zijn.. (zou toch niet gebeuren dat de morning after pil niet werkt en juist die ene keer dat het mis gaat ook gelijk zwanger ben) Wel dus en we gaan er gewoon lekker van genieten. Nog meer moeder hier met kinderen die vier jaar verschillen? Merk dat ik iets misselijker ben dan normaal en duizelig. Dat had ik bij de eerste helemaal niet in het begin.. Gek dat alles weer anders voelt en is. X
gefeliciteerd!!!Ik kan me nog herinneren dat je bevalling begon van de eerste, volgens mij was jij dat..ik was 2 maanden later uitgerekend. (oudste is van eind oktober 2007, jongste kwam 1,5 jaar later. Jij kwam toen geloof ik met topic dat je niet zeker wist of de bevalling was begonnen en toen is het super snel gegaan toch?gewoon lekker thuis dacht ik? Geniet van je zwangerschap,super gefeliciteerd! (ik had toen trouwens andere gebruikersnaam,is nu veranderd ivm meelezers)
Haha ja dat was ik. Mijn bevalling heeft in totaal anderhalf uur geduurd vanaf de eerste wee totdat ze er was. Ze zeggen dat het bij de tweede vaker wat sneller gaat dus ik weet niet hoe het dit keer zal zijn..
Gefeliciteerd!! nou ik heb nog geen tweede, maar onze wens is om ook een tweede kindje te mogen krijgen als mijn dochter 4 wordt, zodat ze lekker naar de basisschool is en ik lekker zwanger kan zijn. Veel geluk!
Maar ik vind dat leeftijdsverschil ook juist wel leuk hoor! Maar leuk dat je weer zwanger bent! en dat ik je verhaal herken, maar vond dat zo bijzonder,dat het zo snel kon gaan en je toen ook zelf zo snel kwam vertellen dat je bevallen was, dacht toen echt: wow,wat knap!Respect! (mijn eerste bevalling duurde lang,langdurig pijnlijke weeen,2 nachten niet geslapen,uiteindelijk ingeleid omdat ik er anders te moe voor zou zijn,en erna ook weer een week ziekenhuis, ellende door ruggeprik,met de kleine was gelukkig wel alles oke hoor! maar lekker genieten,wel balen ff die misselijkheid maar hoort er bij vind het steeds weer een wonder! geniet ervan!
Proficiat! Mijn zus heeft tussen haar 2 dochters 4 jaar zitten. Ideaal!!! De oudste ging naar school en mijn zus had alle tijd om te genieten van de jongste. Inmiddels zijn ze 6 en 2 en de oudste is echt grote zus en beschermt haar zusje met haar leven. Ik vind het echt een fijne situatie. Mijn zus en ik schelen trouwens ruim 7 jaar, maar dat maakt ons helemaal niets uit. We hebben een goede band en speelden als kinderen ook nog vaak met elkaar. Zij was wat jonger van doen en ik wat ouder, dus al met al viel het leeftijdsverschil niet heel erg op. Persoonlijk zou ik ook liever een jaar of 3 tussen mijn kindjes willen. De eerste uit de luiers en niet meer zo afhankelijk, zodat je jongste echt baby kan zijn en dat je daar ook alle tijd voor hebt. En de oudste erbij betrekken, want ze krijgt het dan toch allemaal wat mee en vindt het wel leuk om mee te helpen.