Ik wilde eigenlijk alleen maar even met jullie delen dat wij (en vast nog meer mensen hier op het forum) de laatste dagen van het laatste jaar met zijn tweetjes ingaan. 2014 wordt het jaar dat ons op dit moment actieve trappelende beebje geboren gaat worden, ik heb echt superveel zin om mama te worden! Ik wil alle mama's en papa's in spe, en natuurlijk ook degene voor wie het nog niet zover mocht zijn in 2013, het allerbeste wensen voor 2014!!
2013 is zo'n bijzonder jaar voor ons geweest en in 2014 gaat het gewoon door! We hebben er ruim twee jaar op moeten wachten, dus ik ben zo blij en bevoorrecht om moeder te mogen worden! Jullie ook het beste en veel plezier in 2014!
Hier ook! Laatste kerst samen gehad, nu volgende week de jaarwisseling. zal wel even emotioneel worden. Maar ook voor ons word 2014 óns jaar!
Voor ons was 2013 al een bijzonder jaar, ons 2de kindje geboren...een dochter! 2014 gaat hopelijk weer een mooi jaar worden waarin onze 3de spruit geboren gaat worden.
Ik wens iedereen ook een goed 2014! Met een gezond kindje! 2013 was voor ons een enorm zwaar jaar, met veel verliezen en verdriet. Maar door mijn zwangerschap ben ik goed overeind gebleven! Hoop en uitkijken naar nieuw leven maakt dat je veel aan kan!
WIj ook een heftig jaar gehad maar 2014 lacht ons toe! Na 5 jaar een grote wens eindelijk zwanger en manlief ook nog eens een vaste baan gekregen