Hej allemaal, Ik word ingeleid in de 38ste wk. Nu vraag ik me af (ik ga bevallen in het Scheper Ziekenhuis te Emmen) of ze daar elke dag aan inleiden doen? Of zijn er speciale inleidingsdagen? Of is dat standaard elke dag? Alvast bedankt x
Zondags leiden ze niet in(Mits het een noodgeval is). En in Emmen word je altijd 's morgens om 7 uur verwacht bij de verloskamers.
Hah ik ook op dinsdag! Had die maandag al gehoopt dat ik mocht....moest naar de gyn (mn moeder mocht toen ze zwanger was van mij de zelfde middag nog terug komen) maar dat doen ze dus niet meer. Best jammer want dan was het 8-8-11 geworden.
Hoe zit dat dan met de feestdagen? Ik word waarschijnlijk tussen kerst en oud en nieuw ingeleid. Maar dan in een ander ziekenhuis. Weet wel dat ze bij ons de inleidingen vanaf 7uur smorgen er elk half uur eentje doen tot 9uur.
@ gaby zou het niet weten. zal in ieder ziekenhuis anders zijn denk ik. bij overtijd lopen ken ik iemand die ook in het SZE bevalling is na inleiding op 2e kerstdag. @ rrowan. mijn oudste heeft ook zo'n leuke datum 3-3-2009. ze schelen maar 3 dagen. want jongste is 28-2-2011