Spannend miep.. mijn temp was de laatste dgn rond de 37.0 maar is na griep en heb geen idee wat mn normale temp is hihi
Mijne is nu al 5dg 36.5, eerst wisselde dat echt per dag , nu dit wat stabieler is hoop ik dat mn cyclus ook wat normaler gaat worden... eerst altid russen de 50 en 100dg, zou wel super zijn a ls dat minder zou worden
Hey meiden, vnnacht een gebroken nacht, denk dat onze vent tandjes gaat krijgen... verder (nog) geen spannende berichten hier... we gaan vndaag zn kleertjes uitzoeken die hij niet meer past en die voor een eventueel brusje bewaard kunnen worden
Wat vervelend dat je ventje last heeft van zijn tandjes.. Ons meisje heeft er eigenlijk nog weinig last van, gelukkig. Wel hebben we afgelopen week een drukke week achter de rug, ons meisje is erg ziek geweest, heel veel diarree en overgeven en niks meer binnen houden Woensdag heeft ze 1 nachtje in het ziekenhuis geslapen, wat is dat pijnlijk voor een moeder, om haar zo te horen schreeuwenb als ze een sonde krijgt. Gelukkig mocht ze donderdag alweer naar huis, had flink wat vocht toegedient gekregen. Nu gaat het gelukkig redelijk..
Zo lotte30 dat klinkt heftig zeg, ik zou daar ook staan janken hoor als ik mn kindje daar huilend moet achterlaten... ook al weet je dat t beter is. hopelijk knapt ze snel weer op! Zowel voor haar als voor jou/jullie een stuk prettiger...
miep hier ook gebroken nachten kiesjes en griep/verkoudheid zijn hier denk ik de boosdoener.. vervelend is dat he als je het niet meer gewend bent? Lotte bah naar lijkt me dat als je je kleintje in het ziekenhuis moet achterlaten.. fijn dat het weer beter met haar gaat!