ervaringen amphia breda

Discussie in 'De bevalling' gestart door henkie24, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

wie is er in dit ziekenhuis bevallen? wat is je ervaring?

ben zelf vorige week geweest voor een ctg en ik voelde me er toen wel op me gemak. :)

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik ben nog niet bevallen in het Amphia, maar dat staat wel te gebeuren (hopelijk zo snel mogelijk), dus hier kan ik je helaas nog niets zinnigs over zeggen.

Wel heb ik ook vorige week een CTG gehad (daarvoor ook al een keer) en ik moet zeggen dat ik mij ook erg op mijn gemak voelde en het personeel ook heel vriendelijk vond! Vorige week heb ik een "valse start" gehad waardoor ik 's avonds laat op de verloskamers terecht kwam en ook toen ben ik heel goed, snel en deskundige geholpen. Ze konden me echt goed op mijn gemak stellen. Dus tot nu toe zijn mijn ervaringen positief!

3. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik ben bevallen in het amphia ziekenhuis in Breda (langendijk). Ik was van plan thuis te bevallen, maar dat liep anders dan verwacht. Weeen hielden op en moest aan de weeenopwekkers.

Voelde me gelijk op mijn gemak daar. Fijn verpleegsters. Helaas een minder aardig gyn. Ben uiteindelijk bevallen via een ks omdat Jenna vast zat.

Ben daar erg goed opgevangen door het personeel en werd goed verzorgd daar. Kijk er met een goed gevoel op terug.

4. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Grappig ik ga ook in het amphia bevallen. Misschien kom ik jullie daar wel tegen dan, want ik zie dat jullie (behalve dotje dan) ook bijna uitgerekend zijn.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben ook in amphia bevallen
    heb een ks gehad vond niet alle verpleegsters leuk

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Nou Henkie zal ik iig niet meer tegenkomen want lees net in het andere topic dat ze al bezig is.
    Dan kun je ons iig nog wel even laten weten hoe het nou is om in het amphia te bevallen. :)

7. ik ben in het amphia bevallen zou thuis bevallen maar was in mijn vruchtwater gepoept en ik vond het redelijk goed daar werd veel aan me lot over gelaten en toen ik moest blijven werd je 'sochtens om 7 uur gewekt voor de kleine eten te geven en kreeg pas om 09.30 me ontbijt

8. Lin79

Lin79 Actief lid

25 aug 2006
    125
    0
    0
    Ik ben ook in het Amphia bevallen en ik heb het zelf als goed ervaren (ik wist nog niet of ik in het ziekenhuis of thuis wilde bevallen, uiteindelijk had onze dochter in het vrucht water gepoept). We hadden een lieve verloskundige die ons goed begeleid heeft. kortom voor ons was het goed.

succes!

9. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik ben bijna 7 jaar geleden bevallen van mijn eerste dochter, dit was geen fijne ervaring. Althans daar kwam ik later achter. Ik werd bijna niet begeleid omdat het zo druk was. Met het persen werd ik niet goed begeleid en had daarna rode ogen door het verkeerd persen. Nadat mijn meisje was geboren heb ik twee uur lang moeten wachten totdat ik naar de OK kon omdat ik diep van binnen was gescheurd en gehecht moest worden via een roesje. Weer na twee uur kwam ik pas terug naar mijn kamer. Ik voelde me zo alleen en verlangde zo naar mijn meisje. Het aanleggen ging niet goed. Kindje wilde niet happen en de zusters hadden geen geduld en waren sjacherijnig.
    Ach het is al 7 jaar geleden en er zal wel veel verandert zijn. Succes jullie. Ik hoop weer thuis te bevallen!

10. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Ik ben ook in het Amphia bevallen. Was eigenlijk de bedoeling om thuis te bevallen maar het liep even anders. Ik ben heel erg goed begeleid door de gynaecoloog,arts-assistent en de verpleegkundige daar. Ze hebben me goed geadviseerd (mijn kindje lag in een stuit) en daar ben ik nog steeds heel blij om.

Deel Deze Pagina