Dankzij de pollresultaten weet ik dat ik me niet teveel illusies moet maken. Ik zou graag komende week bevallen, maar zal mezelf maar niet teveel hoop geven. Qua voorwerk is het nog behoorlijk rustig. Hoe was dat bij jullie ? Begon de bevalling plots (out of the blue) of hadden jullie een duidelijke aanloop tot aan de feiten ? Voorlopig verwacht ik hier nog niet veel gebeurtenissen...
Ah ! Een beetje hoop dus. Anderzijds verwacht de gyn niet dat mijn vliezen zullen breken. Al duim ik daar wel voor
Geen voorwerk. Twee dagen ervoor bij vk nog potdicht en dat zou wel ff duren etc...dus er is hoop voor je
10 dagen eerder. het rommelde een dag van te voren al, en het ging op een gegeven moment door in krampen die niet meer weggingen en erg pijnlijk waren.
Weet je niet. 36+6 verloor ik de slijmprop. Ben bij gyn geweest en ctg gehad. Ik zat potdicht...nee mw dat duurt nog wel even die bevalling. jaja 24uur latercwas ze er toch!
We blijven positief ! Al geniet ik ook wel van haar in mijn buik te voelen zoals ze met haar voetjes tegen mijn hand duwt. Maar ben ook benieuwd dat voetje eens te zien
39+4 of 39+3. Tis net hoe je het bekijkt want begon precies om middernacht en was niet meer te stoppen. Voorwerk sinds 39+2
40+1 Met precies 40 begonnen rond 23.00 de harde buiken en net na middernacht begonnen de weeën en brak me water. Om 07.35 uur is ze geboren
40+3, of nou ja eigenlijk voor mijn gevoel meer 40+2, ben 's nachts om 3.40 bevallen maar officieel was het dus 40+3