Dag meiden, Oeioeioei wat is dit spannend! Morgenochtend mag ik van mezelf pas een zwangerschapstest doen, durf het amper te geloven (zo snel!) maar denk echt dat ik zwanger ben!! Mijn zoontje kroop pas in de 18e ronde (na anderhalf jaar, 1 eileider is defect) in mijn buik, nu zijn we twee maanden bezig voor een brusje en zijn er zoveel aanwijzingen... Mijn borsten voelen al een week zo nu en dan zoals na mijn bevalling, met de borstvoeding: wat steken in de tepels. Mijn menstruatie blijft uit, deze verwachtte ik gister eigenlijk al. Bruinverlies blijft uit, heb ik vaak al een paar dagen voor ik daadwerkelijk rood ga vloeien. Mijn eisprong heb ik dertien dagen geleden heel duidelijk gevoeld, en zojuist heb ik een ovulatietest gedaan en die was positief!! HCG is LH plus nog wat andere stofjes, zwanger test je dus ook positief op LH. Pffffooooeeee!! Kijken of ik vannacht een oog dicht doe! Morgen voor het eggie testen!! Wie duimt er met me mee? Groetjes Ster!
spannend!! Steken in de tepels is idd een sterke aanwijzing (bij mij dan) Waarom wil je tot morgen wachten? Als je al overtijd bent kun je al testen.
Spannend! Wat zou dat mooi zijn om nu al zo snel zwanger te mogen zijn! Ik duim zeker met je mee. Maar inderdaad.... je zou ook nu al kunnen testen. Ik hou het in de gaten!
Ik duim mee!!! Heel hard! Wat ontzettend spannend zeg! Nu ben ik ook reuzebenieuwd! Ik hoop het heel erg voor jullie! Ik had allang getest! Hihi... Volgens mij kan jij straks niet slapen. Kom morgenochtend meteen hier spieken!
Ik duim voor je dat het raak is!! Hier bij de eerste ruim 2,5jaar over gedaan en onverwachts 2,5 maand na de bevalling spontaan zwanger dus het kan
@mamabri en Jeetjebee: Tja, jullie hebben gelijk, denk ook dat ik nu wel kan testen maar hou er blijkbaar nogal van om mezelf te tergen. Stom eigenschapje. Plus dat het morgen voor ons een bijzondere datum is, lijkt me dan leuk om op die dag positief te testen. Nog zo'n irritant 'romantisch' eigenschapje. Dus ik ga me de komende nacht verwonderen over mijn eigen eigenaardigheden, en morgenochtend met wat geconcentreerde ochtendurine die test proberen positief te plassen...!
@ kenshoo: ooh wat lief dat je me in de gaten gaat houden!! Jij zou ook al testen dus... hmmm. Jullie maken me aan het twijfelen... Maar nee, hou voet bij stuk (=hou plas in buik) @brenda: dat was wel helemaal turbo snel en daarvoor enorm lang wachten zeg!! Bijzonder! Nu al over de helft zie ik. Gaat het goed? jij gaat het trouwens nog druk krijgen straks!
Ik kan me voorstellen dat je die paar uur wilt wachten als het een byzondere datum is. Mag ik vragen wat er voor bijzonders is? (ben niet nieuwsgierig, maar wil graag alles weten ) Ik duim voor je dat de test morgen positief is.
het kan echt hoor, bij de eerste 14 maanden (ik tel in maanden, omdat mijn rondes soms 3 maanden duren) en voor de 2e zwangerschap 7 maanden (helaas misgegaan) en na de mk ben ik nu in 3 maanden weer zwanger.
Spannend hoor! Bij de eerst hebben wij er 17 maanden over gedaan en nu was ik in 1 keer zwanger!! Totaal niet verwacht en ondanks PCOS 2 keer spontaan!
dag lieve meiden, wat heerlijk om al die positieve ervaringen en reacties te lezen! Ga nu maar snel offline, voor ik mezelf helemaal gek-denk. Weet niet hoe laat ik morgen tijd heb om te posten (moet werken), maar ik breng jullie zo snel mogelijk op de hoogte!!! Trusenkus!
Waaaaaaahhhhhhhh...!!!!!!! Lig hier in totale verbijstering in bed, dacht mezelf maar wat wijs te maken maar net getest (diep in de nacht) en hij is POSITIEF!!!! Heb er voor m'n eigen overtuiging maar een foto van gemaakt waar ik nu in het donker naar zit te staren. Maar er is geen twijfel: het teststreepje is lichter maar overduidelijk aanwezig!!! Jaaaaaaaaa!!!! Zwanger! Zwanger! Zwanger! In februari komt als er als alles goed blijft gaan een brusje!!!!!!! (het lukt me niet om de foto te uploaden: die houden jullie tegoed! Dikke hyperdepieper-gelukkige zoen van Ster!
Oké oké, het is nog geen ochtend maar wel later dan de tijdmelding. Om mijn geduldsniveau toch iets beter uit de verf te laten komen: het is nu drie uur 'snachts (en niet 01 uur, zoals zp weergeeft).
Supergaaf meid!! Van harte gefeliciteerd! Wat zullen jullie blij zijn!! Heerlijk! Geniet ze!!!! En oja, wat is er deze dag dat hij zo bijzonder voor je is dat je wilde wachten met testen? Leuk hoor!!!!