Nou het is ook niet gek toch, we wachten nu al zo lang! Maar wat goed dat je een positive ovu test had! Kan ik vanmiddag (ben rond 18.00 uur thuis) ook nog een ovu test doen? Bedoel wie weet als jij nu nog positief test! Ja klopt na je knaltest bunnen 24-48 uur, sperma blijft 2 - 3 dagen in leven dus ik denk wel dat je save zit. Maar hey heb je vanavond zin doe je het toch nog een keer extra haha! Nou ik hoop voor je dat er raak is geschoten hihi, en dan over 2 weekjes maar weer testen of je zwanger bent ja toch! O hoop het echt voor je! Laat die zwangerschapstesten nu even rusten, je had een knallende ovu test dus je zit nu (weer) in je wacht weken. En die witte zwangerschapstesten testen zijn niet goed voor onze hartjes !
@Catmommy: ja, klopt. Had niet verwacht dat ik mijn ei nog zou krijgen. Ik was erg blij. Balen zeg van je temperatuur. Hopelijk komen de rode duivels snel en dan op naar een nieuwe ronde. @Joyce2013: Ik zou zeker een test doen. Deed de eerste maandag om 20.30 en die was al erg donker. Gister had ik om 17.00 uur getest ofzo. Het is echt een aanrader. Zeker als je ook veel slijm hebt enzo. Hopelijk zit ik safe ja, maar vanaaf nog even klussen. Het kan dus echt zo laat je ei. Net was de test weer veel lichter. Ga er dus vanuit dat ik mijn ei gehad heb. Gister geklust gelukkig. Daarvoor niet want had niet op een ei gerekend. Vanavond ook nog maar even klussen. Weet niet of het nog zin heeft maar toch. Wat denken jullie? Heb nog wel wat last van mijn buik en rug. Wist niet dat een eisprong zo pijnlijk kon zijn. 5 dagen last gehad van slijm en pijn in mijn rug/buik. Kon er zelfs niet van slapen 3 dagen lang. Nu weer op het wachtbankje voor 13 dagen. Hoe gaat het met de rest?
Ik ben vandaag lekker met andere dingen bezig geweest dan te balen van mijn stomme temperatuur haha! Morgen en vrijdag ook lekker druk gelukkig! Ik heb alleen nog wel stille hoop dat mijn temperatuur toch nog stijgt.. ach een mens mag blijven hopen Want ik blijf het raar vinden dat ik zoveel duidelijk rekbaar slijm heb gehad (en nog zo nu en dan heb) en echt overduidelijke buikpijn en rugpijn heb gehad tot en met zaterdag en dat het eitje dan niet gesprongen is.. Gewoon afwachten.. Ik heb voor de zekerheid de huisarts gebeld vandaag omdat ik mijn vermoedens bevestigd wil hebben en die werden bevestigd: ontpillen kan echt wel een jaar duren, en ook als ik geen eisprong in dat jaar zou kunnen ontdekken of bang ben dat ik PCOS heb (acne en dergelijke) helpen ze me toch pas na minimaal 1 jaar geen pil gebruik meer. Succes op het wachtbankje! Kan niet wachten tot ik in die fase zit!
Ik zal de test even delen en ik duim dus dat me ei er nog aan komt, want ik zie een streep maar geen knaller! @catmommy wat balen zeg! En goed dat je het lekker druk hebt dan lijkt wachten toch net iets minder lang!
@mz25 meid jij zit wel goed met klussen maar dat betekend niet dat je niet nog ff lekker van elkaar kan genieten haha! Gewoon doen to seal the deal
hallo dames net terug van gynecoloog ze zij dak pcos heb(de moed onder mijn schoenen zonken echt weg). Wie heeft er ervaringen mee en hoe lang duurt het wanneer je in verwachting bent en wat kann ik erbij verwachten
Hallo dames, Hoe is het met jullie? Hier goed. Ben een paar dagen druk geweest. Vandaar even niet op alles kunnen reageren. Nu eerst maar even reageren op dit forum. @Finally88: Als alles goed gaat, willen wij het rond de kerst vertellen. Even kijken hoe en wanneer, maar in ieder geval in die periode. Vreemd zeg die afscheiding e.d. bij jou. @wabilla: Ongesteld geworden dus. Dat is wel fijn, want dan kunnen jullie nu beginnen. Heb je al uitslag van je uitstrijkje? Balen zeg. Ik heb er geen ervaring mee. Dus kan je ook niets zeggen hierover. @Joyce: Ik snap dat je ongeduldig wordt. Wat een drama om nog steeds niet ongesteld te zijn L. Allemaal klachten en dan die witte testen. Zo niet fijn. Nuchter kun je hier niet mee zijn hoor. Vooral als je zo graag wilt. Al een mooie streep, maar hij kan beter. Hij komt eraan. @MZ25: Spannend. Hopelijk was dit ook echt je ei. Ik zou om de dag klussen. Is beter voor het zaad. Die van Clearblue zegt genoeg. Hopelijk was dit het moment en mag je over 14 dagen een mooie test laten zien hier. Ja, eisprong kan pijnlijk zijn. Ik had altijd last van mn onderrug en ineens was het weg. Dat was een teken dat hij gesprongen was. De laatste keer kreeg ik ook een warme gloed in mn buik de dag erna. Dat was zo bijzonder. Ik zei toen tegen mezelf, als het nu raak is dan heb ik gevoeld dat er iets begon in mn buik. Wist toen nog niet dat het raak was. @catmommy: Balen. Wat erg allemaal zeg. Ja, ontpillen kan een jaar duren. Bij een collega duurde het wel twee jaar L. Bij mij duurde het een kleine driekwart jaar. @ego: mijn werkweek is weer voorbij. Nu lekker weekend en maandag naar de VK. Ben echt zo benieuwd. Straks even op kraamvisite. Een paar maanden geleden zou ik daar vreselijk tegenop gezien hebben, maar nu ik zelf een mooi wondertje bij me draag is het toch anders. Hoop dat jullie allemaal snel je ei krijgen. Dat is beter dan ongesteld, want dan duurt het nog langer. O en denk aan de granaatappelsap. Dit bevordert de innestelling. Doet iets met je baarmoederslijm ofzo. Fijne avond allemaal.
@Catmommy: idd erg raar dat je wel vruchtbaar slijm hebt en buik- en rugpijn. Maar ik moet zeggen dat ik dat begin november ook had. Dacht toen mijn ei te hebben opgemerkt. Dat bleek dus toch niet het geval te zijn. Afgelopen dagen had ik zo veel meer last van alles. Zit idd niets anders op dan afwachten. Heb je niet tegen de huisarts gezegd dat je al een jaar bezig bent. Raadden mijn vriendinnen aan. Nu is dat voor mij even niet meer nodig aangezien ik mijn eerste eisprong heb gehad. Denk dus ook dat ik wel redelijk ontpild ben. Ik hoop voor je dat je ook snel in die fase komt. Het kan snel gaan, bij mij 4 maanden. Maar ik heb nog wel steeds lange cyclussen en dat is ook wel balen. @Joyce2013: ik zie ook een streep. Bij mij was de test gister zo, de dag na de positieve test. Ik ben benieuwd, doortesten dus. Scheelt dat de testen van de Action goedkoop zijn. Ik hoop dat ik goed zit, maar twee keer geklust rond de eisprong. Ach ja, anders volgende ronde gewoon. @Wabilla: wat vervelend nieuws zeg. Ik heb geen ervaring met PCOS. Ik weet dus ook niet hoe lang dit duurt. Ik lees op het forum wel dat het ook vanzelf over kan gaan. Sommige mensen met overgewicht vallen bijvoorbeeld af. Weet je wat bij jou de reden is dat je PCOS hebt? @Marievs: was geen tijd om om de dag te klussen. Heb dinsdagochtend geklust en woensdagavond. Had dinsdagavond positieve test dus weet niet precies wanneer mijn ei dan is gesprongen. Nu nergens meer last van dus denk ergens tussen dinsdagavond en vannacht ofzo. Ik had ook wel een warme gloed maar dat was de eerste dag van de positieve Action test (maandag) ofzo. Ben benieuwd. Lekker weekend en spannend maandag naar de vk. Heb je dan ook al een echo?? Ik zie mijn nichtjes en de kids van vriendinnen vaak, elke week wel. Ik ben er inmiddels wel aan gewend. Maar vindt het niet echt leuk als er iemand zwanger is die ik ken. Wanneer moet ik granaatappelsap drinken, vanaf nu meteen? Morgen maar ff in huis halen, zou dat nog zin hebben? @Ego: hier vandaag nergens geen last meer van. Mijn ei is dus echt geweest. Nu lekker weekend en op het wachtbankje. Hoop echt dat jullie ook snel je ei kunnen vinden/ongi worden!!
Hoi meiden, Marievs nog een paar dagen. Spannend zeg!! Ik ben heel benieuwd, ondertussen lekker van je weekend genieten.en wat superleuk dat je het met de feestdagen gaat vertellen!!! Catmommy idd vervelend het ontpillen hopelijk heb je snel weer een normale cyclus met eisprong!! Joyce ziet er goed uit de test. Idd goed om de dag klussen of om de drie dagen heb ik ook weleens gehoord. Mz25 mag gezellig met mij op het wachtbankje . Duimen!!!Pff ik vind het deze x echt lang duren, haha....zo ongeduldig. Ik heb de hele week al een zeurende buikpijn. Net bruine/roze afscheiding met een beetje bloed . Ik vrees dat mijn ongi eerder komt was vorige maand ook zo.....morgenvroeg maar ff kijken of het doorzet. Zit nu op 8dpo. Liefss
pcos heb geen idee ze zij dat dit is met de hormonen door de pil of door plots te verdikken en ook al heb ik een bmi van 24/25 ben door pil gebruik 15kilo verdikt mss erdoor dat mijn lichaam dit niet gwn is. volgende week is het dieet tijd en sporten
@Orchidee88: gezellig samen op het wachtbankje. Ik heb gelukkig wel geduld! Hopelijk geen ongi voor je/ons maar goed nieuws. @Wabilla: sporten, gezond eten en afvallen is idd het beste denk ik. Wordt je helemaal niet ongi?? @Ego: Hier nog wat gevoelige tepels, verder niet echt klachtjes meer. Merk dat het slijm weer witter en korreliger wordt.
Sorry breek ff in in jullie gesprek, maar me ei was dus al geweest zie foto (bovenste gister onder vandaag). Flink balen voelde me zo ziek de afgelopendag alleen zaterdag geklust! Nou wachten op me ongi dan maar!
@Joyce2013: balen zeg. We hebben denk ik tegelijk ons ei gehad. Ik had namelijk ook maandag en dinsdag positieve test. Ik las dat zaad wel tot 5 dagen rond kan zwemmen, dus als je dinsdag ofzo je ei hebt gehad zit er nog een kans in. Ik voelde me ook niet echt fijn afgelopen dagen, wel geklust nadat ik zag dat er een positieve test was. Nu samen met mij op het wachtbankje. Je weet nu wel dat je een ei hebt, net zoals mij. Dat is wel positief. Mochten we nu niet zwanger zijn dan samen in de volgende ronde.
@MZ25 Ja dat is wel even balen inderdaad , was zo radeloos dat ik denk nou dan maar ovu testen proberen. En er dan achter komen dat je je ei al gehad hebt (althans denk ik, want ze worden lichter). En ik heb ook geen rekbaar slijm gehad wel een natte slip dus waarschijnlijk is dat bij mij me vruchtbare periode weer wat geleerd. Maar hopelijk heeft vl goede zwemmers ! En nu weer wachten, vind het dan wel weer gezellig dat weer samen op de wachtbank zitten! Nou laten we hopen dat we dan ook samen zwanger zijn ! We zitten
@Joyce: dat hoeft niets te betekenen hoor! Ik heb ook een tijd (2 weken lang) ovulatie testen van de action gebruikt. Ik heb 2 weken lang een streepje gehad, de ene keer donkerder, de andere keer lichter, vergelijkbaar met jou testen. Nooit een positieve gevonden en uiteindelijk maandag opgehouden met testen, had het helemaal gehad hihi. Echter gaat mijn temperatuur nu omhoog, als hij nu nog 1 dag hoger is dan betekent dat dat ik mijn eisprong afgelopen woensdag heb gehad FF zet namelijk een dikke rode streep als ik de temperatuur voor morgen alvast invoer op de temperatuur van vandaag. Afwachten dus. Ik had dus dan, als ik daadwerkelijk woensdag mijn ei had, dinsdag nog even moeten testen met de ovulatie en dan had ik misschien wel een knaller gehad! Verder wordt ook aangeraden om 2 keer per dag te testen omdat je anders de knaller kunt missen. Ik ben dus opnieuw in afwachting of ik morgen een goede temperatuur heb.. @Wabilla: succes met diëten en sporten! Wat is de verdere behandeling die je krijgt?
Hoi ladies! Gezellig dat jullie samen in de 2 wachtweken zitten joyce, mz25 en orchidee Ik sluit me denk ik bijna bij jullie aan! Wabilla vervelend voor je meid, heb je ondertussen al wat meer informatie kunnen vinden? Leuk marievs ma naar de vk! Is het jullie intake gesprek? Dat van granaatappelsap heb ik nog niet eerder gehoord, maar ik ga het wel snel halen Catmommy wat fijn dat je nu toch een beetje inzicht hebt in je cyclus he, en dat je eisprong dus wrs toch is geweest al was het zo ver in je cyclus! Hoop voor je dat je morgen nog een tiende graadje hoger hebt Zouden jullie mss even naar mijn temp kaartje willen kijken..?? Ik ga hem nu even opzoeken en uploaden..
Ik hoop dat jullie hem zien, dit is dus mijn kaartje tot nu toe Maar ik snap er niks van want ik had echt mijn eisprong al verwacht gehad te hebben, maar FF geeft nog niks aan.. Of denken jullie dat ik hem op CD20 heb gehad? Want daarna is er wel een mooie stijging, al zakt die wel weer in.. en stijgt niet boven mijn gemiddelde uit.. Ik vind het gewoon een raar idee als hij nog zou moeten komen, want ik heb geen slijm meer en de buikpijn is ook weg!
Oeh lastig! Je zou aan je temperatuur kaartje niet zeggen dat je m hebt gehad inderdaad.. Toch maar even door temperaturen... Ovulatie test gebruikt ook toevallig?
nee geen ovutestjes! Ben bang dat ik daar dan nog meer in de war van raak ofzo haha. Idd nog maar kijken wat de komende dagen gaan doen qua temperatuur..