Had vanochtend 36,7 dus FF heeft mn ovulatie toch op cd20 geprikt! Ik zit vandaag dus op 4dpo. hoeveel dpo zitten jullie?? wachtbankje here I come!!
Zucht, ik werd vanochtend een uur eerder wakker dan de wekker en moest echt naar de wc. Dus een uur te vroeg mijn temperatuur opgenomen en deze was te laag (36.69). Daarna geprobeerd om nog in te slapen en dit lukte aardig en toen werd ik op de normale tijd wakker en was mijn temperatuur 36.87. Maar die is weer niet betrouwbaar omdat ik niet het minimale van 3 uur slaap achtereen heb gehad. Dus ik ben nog niets wijzer Overigens is mijn slijm sticky volgens mij. Bij mijn slijm check dacht ik echt van whut? het leek wel alsof ik allemaal mini kleine stukjes wc papier aan mijn vinger had.. dus ik mijn handen gewassen en nog een keer gekeken maar resultaat was hetzelfde. Kan dus wel concluderen dat mijn vruchtbare periode over is. Heb er trouwens wel echt veeel van. Telkens een nat gevoel.. Hoe is dat bij jullie?
Hallo meiden,Ik heb toch van de week ovulatietesten gehaald, zou dit eigenlijk nog niet doen de eerste ronde.. Maar wilde toch wat meer zekerheid.. Nou dat schiet dus nog niks op.. Ik heb van de week en keer een witte ovu test gehad, nu vandaag een giste en licht streepje. Maar geen rekbaarslijm, baarmoeder lijkt ook wel dagelijks anders te staan en aan te voelen.. Ik ben misselijk, ik heb steken in m'n buik gehad, m'n darmen zijn echt super in de weer. Ik snap er niks meer van.. Maar ik moet maar geduld hebben, alleen dat is nou net mijn probleem dat heen Ik namelijk niet..Gister avond weer echt super goed gesprek gehad met vl. Over hoe hij er over m'n sporten denkt mocht ik zwanger zijn. Ik ben nl keeper bij de voetbal.. eerst zei hij altijd nou geen idee.. Maar nu gaf hij toch wel aan dat ie liever wel dat ik dan rustiger aan doe. En hij wilde dat ik goed naar m'n lichaam zou luisteren. Echt super leuk dat hij er ook veel met me bezig is. Laatst ook stuurde ik hem dat ik echt al de hele dag misselijk wad, kreeg ik een berichtje terug; zal t ??
Blijven door testen! Je kunt een hele tijd lichte streepjes hebben voor er een knaller komt Fijn dat VL er ook zo mee bezig is! Ik zou zelf inderdaad ook rustig aan doen met keepen.
@Joyce2013: dit was ook mijn eerste maand dat ik ovulatietesten gebruikte. Was idd ook radeloos en behoorlijk wat kwaaltjes dus dacht echt van als ik niet zwanger ben dan maar weer met ovulatietesten proberen. Gelukkig net op tijd want 1 dag later ook op de clear blue test. Weten we dit weer voor volgende maand he. Hopelijk heeft zowel jouw als mijn vl goede zwemmers. Gezellig op de wachtbank samen. Mijn NOD is 10 december. Wanneer is die van jou? Ga je de huisarts nog terug bellen na het weekend? @Catmommy: balen van je temperatuur. Daarom temperatuur ik niet want lijkt mij niet zo betrouwbaar. Ik moet vaak s'nachts naar de WC enzo. Misschien toch volgende maand maar ovulatietesten? Nu zit jij dan ook op het wachtbankje. Ik heb ook echt een nat gevoel rond mijn eisprong, wel een dag of 5. @Blossombaby: gezellig jij ook op het wachtbankje. Ik zit op 4 DPO. Op 10 december is mijn NOD. Die van jou? @Finally88: ik herken je klachtjes maar had daarbij wel vruchtbaar slijm. Bij mij duurde de klachten ook echt 5/6 dagen en na mijn ei waren de klachten ook weg. Je zult zien dat je de volgende rondes wel meer gaat ontdekken. Ik zit nu in ronde 3 en dit was ook de eerste ronde dat ik kwaaltjes had rond mijn ei. De vorige twee rondes echt niet. Komt waarschijnlijk door het ontpillen. Ik heb tot de zomer ook gevoetbald, als spits of linksbuiten. Ben ook gestopt omdat wij graag een kindje wilde. Voetbal is niet echt een sport die je veilig kunt blijven doen tijdens de zwangerschap. Ik snap je vriend dus wel. Idd wel erg lief dat hij er ook zo mee bezig is! @Ego: hier nog niet echt kwaaltjes ofzo maar zit ook pas op 4 DPO. Drink wel granaatappelsap sinds donderdag. Wel erg apart dat veel van jullie ook een lange cyclus hebben
@ catmommy balen zeg, ik temp ook niet vind het te lastig ga ook niet elke dag even laat uit bed. Zou inderdaad volgende maand ovu testen gebruiken. @ finally haha ja geduld mooi woord maar niet voor ons weggelegd in de wens naar een kindje! Maar ik heb ook super veel klachtjes gehad en denk me ei te hebben gehad maar ben waarschijnlijk te laat haan testen maar we wachten het af. Volgende maand gewoon 9 dagen na je eerste ongi dag gaan tesen, moet je goe zitten! Succes! @ blossombaby succes op de wachtbank! @ mz25 ik heb geen idee wanneer ik me ei heb gehad dus geen idee wanneer me NOD is. Maar ja ga maandag gewoon bellen en dan niets zeggen over de ovu testen en dan wie weet gaan ze bloedprikken en dan kunnen ze volgens mij ook zien wanneer en of ik me ei heb gehad. En wie weet kan ik gelijk een onderzoek krijgen en dan weet ik of alles bij mij goed is. Zou wel fijn zijn hihi! Ik denk dat ik me ei op dinsdag hou dus dan zou me ei ook op 10 dec liggen.
ik word wel ongesteld na pil stop was het wat onregelmatig door pil gebruik maar nu is het een korte cyclus van telkens 24/23 dagen
Nog geen idee eerst gingen ze de zwemmertjes van men man controleren erna weer afspraak dan weet ik meer
@Joce2013: ik zou idd ook gewoon bellen. Dan krijg je waarschijnlijk wel wat onderzoek en weet je meer. Hoeven zij niet te weten dat je ovulatietesten gedaan hebt. Is fijn als je al snel positief nieuws krijgt wat betreft je lichaam. Ik weet niet wat ik zal doen, of ik ook zal bellen na het weekend. Ik kan zeggen dat ik al bijna op dag 50 zit en nog steeds niet ongesteld ben. Mijn ei is ook dinsdag of woensdag geweest dus dan zit je idd ook op dinsdag 10 december met je NOD. Voel jij al wat verder?? @Wabilla: wel fijn dat je gewoon ongi wordt. Ik ben benieuwd naar de resultaten van het onderzoek, hopelijk positief nieuws. @Ego: hier nog niet echt veel klachten. Sith en Marievs hadden jullie dat wel al op 5 DPO??
Leuk zeg, dan hebben we alledrie (joyce, mz25 en ik)10 dec onze nod en zitten we vandaag alledrie op 5dpo catmommy wanneer denk jij dat je je eisprong hebt gehad? ik denk eigenlijk dat je pas symptomen kan krijgen vanaf het moment dat de innesteling gebeurt is, of niet? dat zou dan rond 7-9 dpo zijn.. Hoewel marievs het had over een warm gevoel in haar buik al vrij snel he! Ik voel me in ieder geval nog helemaal normaal en heb besloten me deze ronde niet gek te laten maken door vermeende symptomen. Makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk, maar vorige ronde had ik zoveel last van gekke dingen en toen werd ik gewoon ongesteld, dus hou me daar maar aan vast denk ik. Wanneer gaan jullie testen?? echt op 10 dec of eerder?
Idd erg leuk zo met z'n drieën. Je kan idd pas symptomen krijgen na de innesteling want dan begint je lichaam pas met de aanmaak van het HCG hormoon. Ik voel mij ook nog normaal. Ik heb het de komende week ook behoorlijk druk dus ik denk dat ik niet veel mee bezig zal zijn. Ik moet 10 december naar de tandarts voor het vervolg van mijn wortelkanaalbehandeling (eerste deel afgelopen woensdag gehad). Ik moet dan zeker weten dat ik niet zwanger ben omdat ze foto's moeten maken. Als ik wel zwanger ben gaat de behandeling niet door. Ik denk dus dat ik zondag of maandag ga testen. Wanneer testen jullie?
Ik dacht ook dat je pas symptomen kunt krijgen na de innesteling. Ik voel me voor het eerst sinds tijden ook weer normaal, geen gekke dingen, beetje hoofdpijn maar dat heb ik vaak dus zie dat niet als symptoom. Nou ik ga het testen afwachten op wat de dokter verder met me van plan is hahaha. Ook aangezien ik niet zeker weet of ik nou me ei heb gehad. Het idee is wel gewoon lekker vaak van vl blijven genieten en dan maar aankijken hoe ik me voel en wat de dokter zegt, morgen bellen! Ik hou jullie op de hoogte morgen!
Hoi meiden, Gaat goed hier zo te lezen! Nog drie meiden op het wachtbankje. Mijn NOD is 4 december. Vandaag getest maar helaas negatief. Ik weet niet of ik nu ongesteld ben geweest ofniet...weer zo raar. Eerst vrijdag roze verlies daarna een veeg bloed en zaterdag minimaal bloedverlies en s'avonds niets meer. Heb wel de hele week buikpijn gehad. Nu verder weinig klachten. Woensdag of donderdag maar nog een testje doen, wat denken jullie ongesteld of innestelingsbloeding? Heb trouwens ook geen gevoelige borsten, vorige maanden wel. Hoe is het met jou Marievs? En de andere dames lekker aan het genieten van het weekend? En idd geduldig zijn is heeeel moeilijk. Haha...!!
Ik heb geen idee of ik een eisprong heb gehad of wanneer die dan is geweest. Ik blijf erbij dat ik gewoon overduidelijke buikpijn had wat 8 dagen geleden (zaterdag) op zijn ergst was en in de nacht van zaterdag op zondag gestopt is. Ik verklaar die buikpijn als groeien follikel. Vervolgens had ik dinsdag een klein beetje bloed tussen het slijm, ik verklaar dit als het springen van het eitje, waarbij een klein beetje bloed kan vrijkomen. Maar de temperatuur is geen pijl op te trekken (ik heb al 2 dagen niet betrouwbaar kunnen temperaturen) en mijn ovulatietestjes hebben ook alleen maar lichte streepjes gegeven dus ik hoop dat ik afgelopen dinsdag dan mijn eisprong heb gehad, of misschien woensdag en dat dan rond 10 December ook mijn NOD is.. Zou wel super tof zijn!
Uhm meiden ik ben in de war, bovenste is van donderdag, daaronder vrijdag, en nu de onderste vandaag. Zal ik maar blijven doortesten? Ben in de war nu!
@Joyce2013: ik ben benieuwd naar wat de dokter zegt. Ik zou blijven door testen ja. Voel je verder niets wat op een ei kan duiden? Dat had je vorige week toch wel?? @Orchidee88: waarschijnlijk heb je nog te vroeg getest. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Dat bloedverlies kan beiden zijn: of een naderende ongi of van de innesteling. @Catmommy: ik had begin november ook wat licht bloedverlies. Erg raar. Ik dacht ook dat het mijn ei was. Het zou zo maar eens mijn ongi geweest kunnen zijn. Hopelijk heb je je ei gehad en is 10 december ook je NOD. @Ego: hier lekker de stad in geweest vandaag. Druk zeg, niet normaal. We willen een nieuwe bestekset kopen. Nog geen keuze kunnen maken. Verder niet echt ergens last van. Af en toe lijkt het wel of ik wat onder in mijn buik voel. Morgen weer aan het werk maar de tijd gaat dan wel lekker snel.
@Joyce: Typisch die ovu testen met lichte streepjes bij vrouwen die een langere cyclus hebben/aan het ontpillen zijn. Ik heb het hier ook, telkens maar die streepjes. Ik probeer dan ook niet meer te testen Zolang je niet een knaller hebt gehad is het advies inderdaad blijven doortesten.. Maar goed, je kunt m ook missen als je niet 2 keer per dag test, dus ik ben opgehouden met testen toen mijn klachten over waren
@Orchidee88: Misschien toch te vroeg getest meid, wat MZ25 zegt inderdaad overeen paar dagen nog eens testen. Dat bloedverlies kan beiden zijn: of een naderende ongi of van de innesteling @Catmommy: Tja erg lastig he, nou hopelijk heb je je ei gehad en zit je op de wachbank . En ik blijf lekker doortesten en ga straks even de dokter bellen, kijken wat hij zegt. Maar ja het is altijd zo druk overal tijdens sint en kerst.. wat nou crisis hahah! @MZ25: Ja ik blijf inderdaad gewoon doortesten en dan zullen we zien zo de dokter bellen, best spannend. Nou ik heb een drukkend gevoel in me onderbuik verder eigenlijk weinig, maar dat is ook wel eens fijn voor de verandering hahah!
Dokter gebeld en die zei ook nou de kans dat je zwanger bent (daar ga ik al niet eens van uit) is heeeel klein, maar ik wil toch dat je een bloedtest laat doen...Mij lijkt dat een beetje zonde of kunnen ze meer uit zo'n bloedtest halen?
@Joyce2013: ik voel ook af en toe wat in mijn baarmoeder, soort steekjes. Uit zo'n bloedtest kunnen ze meer halen, eventueel ziektes enzo en volgens mij ook of je je ei hebt gehad/nog krijgt. Maar ik dacht dat zo'n bloedtest wel van het eigen risico af gaat. De kosten zijn 75 euro ofzo. Ten minste vl was een tijd aan het kwakkelen en wilde ook een bloedtest doen maar toen zei de dokter dat dit niet vergoed wordt. Hij heeft het toen aangekeken en uiteindelijk verdwenen de klachten. Ik zou dus even navragen wat de kosten zijn en of het vergoed wordt. Dan kun je overwegen om het wel of niet te doen.