Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ik denk dat ik mijn ei heb gemist de streepjes worden de laatste dagen weer lichter op de ovu testen.. Maar ben er eigenlijk wel bijna zeker van dat ik em gister avond heb gevoeld. Had op m'n werk bijna een uur lang en onwijze steek links onder in m'n buik. Nu maar afwachten, waar ik zo onwijs goed in ben haha

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ mz25 dank je voor je tip dat wist ik niet, ga ik inderdaad morgen nog even navragen. Bedoel als het geld kost wacht ik het nog wel even af haha! Net weer een test gedaan en die was weer lichter, snap er niks meer van! Misschien dan zaterdag me ei gehad, blijf lekker doortesten kijken wat er gebeurt.

@ finally balen meid maar als je gister hebt en vandaag gaat klussen moet je goed zitten!

3. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    balen meiden, dat jullie nou niet zeker weten wanneer jullie ei is geweest.. Ik kan jullie echt aanraden om te gaan temperaturen hoor! Ik ga er ook niet elke dag op hetzelfde tijdstip uit, maar ik heb wel elke dag een wekker om 07:00 staan, en dan ga ik daarna gewoon vaak weer slapen. In het begin vond ik dit wel irritant, maar nu ben ik er al aan gewend! Ik heb door het temperaturen veel meer inzicht in mijn cyclus gekregen, en weet nu met best veel zekerheid dat ik mijn ei op dinsdag heb gehad. Catmommy heb jij dit ook of wordt je er alsnog niet veel wijzer van?

@Joyce ik denk ook dat de bloedtest mss zonde is van het geld.. maar aan de andere kant, als je daardoor kan zien waar je in je cyclus zit (want ze kunnen dan geloof ik wel je hormoonwaarden zien, bijv of je veel oestrogeen of progesteron hebt) geeft dat misschien rust?

Ik heb sinds een uurtje een soort hele lichte menstruatiekrampjes! Ik hoop heel erg dat ik morgen op 7 dpo een innestelingsbloeding heb :p En verder blijf ik door tempen en hou ik goed in de gaten of mijn temp nog verder omhoog gaat! Ik heb trouwens ook de granaatappelsap gehaald vandaag haha, baat het niet dan schaadt het niet!

4. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ik heb ff gemist waar die granaatappelsap goed voor is denk Ik?

5. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan er niet echt iets wetenschappelijks over vinden, maar meerdere zwangerschapsfora beweren dat het goed is voor de innesteling omdat het de doorbloeding zou bevorderen.. Dus ook de doorbloeding van de baarmoeder ;)

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Helaas, temperatuur was vandaag weer net zo laag als het al die tijd was, dus ik ga er vanuit dat ik mijn ei niet heb gehad.

Ik heb 3 dagen lang niet goed kunnen temperaturen omdat ik een uur of anderhalf uur voor de wekker wakker werd, naar de wc ging, en daarna nog (probeerde) te slapen.

Voor het wc bezoek bij het wakker worden was de temperatuur dan rond de 36.65 en een uur later (na een klein beetje slaap) was de temperatuur dan ergens rond de 36.83.
    Maar dat komt heb ik begrepen omdat je lichaam de kachel aan zet bij wijze van spreken als je naar de wc gaat, daarom moet je die 3 uren minstens slaap hebben gehad voor je temperatuurt.

Vannacht heb ik aan 1 stuk doorgeslapen en dus een lage temperatuur, dus geen ei hier geweest.
    Wat het slijm dan is geweest en de buikpijn/rugpijn.. geen idee?

7. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Finally88: als je je ei hebt gehad moet je dat eigenlijk op je ovulatietesten kunnen zien. Het kan zo zijn dat je 2x per dag moet testen om je ei te vinden. Ten minste dat lees ik overal omdat je soms maar 12 uur een positieve test hebt. Idd nu maar twee weken afwachten:).

@Joyce2013: Idd erg raar van je testen:(. Heb je het nog nagevraagd van de kosten voor het bloed prikken??

@Blossombaby: mij lijkt temperaturen niet echt fijn, aangezien ik ook vaak s'nachts het bed uit moet. Misschien als het alleen met ovulatietesten niet lukt. Deze maand begonnen en wel meteen mijn ei gevonden:). Ik heb vandaag geen innestelingsbloeding gehad en zit nu op 7 DPO. Wel soms wat krampjes maar nog niet echt opvallend ofzo. Jij wel een bloeding gehad??

@Catmommy: raar dat je je ei niet hebt kunnen vinden met temperaturen. Ik had begin november ook slijm en rugpijn/buikpijn. Was schijnbaar ook mijn ei niet want heb hem pas vorige week kunnen vinden. Had zelfs toen wat licht bloedverlies bij het afvegen. Snap dus ook niet wat dat is geweest.....

@Granaatappelsap: hoorde idd dat dit goed is voor de doorbloeding en dus ook voor de innesteling. Drink het al vanaf afgelopen donderdag. Het is behoorlijk duur maar misschien helpt het:D.

8. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Joyce heb je de dokter nog gesproken over die bloedtest?

@Orchidee heb je nog een testje gedaan? Vandaag je nod toch???

@MZ25, vandaag 8dpo, voel jij al wat? :p Ik heb de afgelopen 2 dagen flink wat krampjes gehad en die lijken nu weg te zijn.. Maar heb geen dip gehad in mijn temp en ook geen bloeding!

Op de een of andere manier voel ik me wel goed over deze ronde :) hoop dat het iets goeds voorspelt, al heb ik verder nog totaal geen symptomen! Maar kan allemaal nog komen haha.

Hoe is het met de andere dames?

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Girls nee moet de dokter nog bellen, werk allee 5 dagen in de week en het is steeds erg druk waardoor ik vergeet te bellen. Maar me ovu testen biljven het zelfde worden niet donkerder en niet lichter. Gister wel steeds lichte steekjes bij me eierstokken en lage rugpijn dus wie weet komt het toch nog. Gisteravond even slijm check gedaan, het word wat flexibeler (lees rekbaar ma 1 cm) dat was de dagen er voor niet. Ach ik blijf lekker bezig zo!

@ MZ25 spannend zeg, ik hoop het voor je dat het raak is! Blijf duimen! Had jij toen je posi testen op je ei ook nog dat slijm of juist niet?

@ Catmommy vervelend zeg dat je ook je ei gemist hebt, hopelijk komt hij als nog snel!

@ Blossombaby wat fijn dat het goed voelt voor je deze ronde, ik duim voor je dat je volgend week een mooie roze test in handen hebt.

10. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Blossombaby: jep, 8 DPO. Ik heb sinds gister weer wat last van mijn darmen na het eten. Ook wel wat lichte steekjes in mijn baarmoeder. Heb trouwens ook wittige afscheiding. Verder niet echt eigenlijk. Ik heb verder geen bloeding ofzo gehad. Heb jij nog (veel) afscheiding?? Ik heb echt geen idee of het deze ronde raak is. Ik wacht wel gewoon af:).

@Joyce2013: balen zag dat je ovulatietesten niet donkerder worden. Steekjes had ik ook rond mijn ei. Had idd toen ik positief testte ook veel doorzichtig slijm. Het begon een paar dagen daarvoor al. Hopelijk heb je deze week nog tijd om de dokter te bellen. Ik ben benieuwd:).

@Ego: hier nog niet echt klachtjes op 8 DPO. Wel wat rommelende darmen, wittige afscheiding en soms wat steekjes. Maar dit kan volgens mij net zo goed van een naderende ongi komen. Heb geen last van mijn boobs of misselijk ofzo. Ook nog geen innestelingsbloed gezien. Gelukkig heb ik geen last van testdrang:D. Morgen nog 1 dagje werken en dan weer weekend.

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Zojuist bij afvegen licht roze/bruin verlies.. zal het dan toch.. eindelijk me ongi o als het zo is kan sinterklaas voor mij niet meer stuk hahah! Heb druk op me eierstokken/baarmoeder rugpijn onder in me rug, maar gister nog wel weer een licht streepje op me ovu test. Maar ik hou jullie op de hoogte ik ben nog nooit zo blij geweest met het zien van roze/bruine afscheiding haha!

12. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Joyce2013. Wat fijn!! Hoop dat het doorzet! Kan je weer lekker verder :) En dan kan je ook lekker een glaasje wijn nemen bij het kerstdiner ;)

@MZ25, ik heb echt totaal geen afscheiding, ben zo droog als wat! Heb dit de laatste paar cycli steeds, dat ik alleen afscheiding heb tijdens mijn vruchtbare periode! Apart he, dat dat bij iedereen weer anders is.

@Ego, ik ben echt super nerveus en de testdrang begint al behoorlijk te spelen.. Ik zit nu op 9 dpo en had vanochtend echt een giga temperatuur dip!! Zit dus constant te dagdromen dat het de innesteling is en kan haast niet wachten tot morgen ochtend om te kijken of mijn temp alweer gestegen is :p Ik kan deze dagdromen echt totaal niet gebruiken want heb ontzettend veel schoolwerk :x Maar kan me maar niet concentreren.. Nog 5 dagen te gaan tot ik kan/wil testen.. Hoop dat dit niet elke cyclus zo zal zijn (mocht ik niet zwanger zijn natuurlijk :D), want dan gaat mijn studie er echt onder lijden hahah

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Blossombaby Nou het bloeden zet dus nog niet door.. zucht... het is zo weinig echt alleen met afvegen en ook niet elke keer. Ik krijg toch weer de twijfels of ik dan me ei inderdaad heb gemist en dat dit innesteling is.. maar ik wil mezelf niet wééér gek maken dus ik duim voor de ongi gewoon lekker duidelijkheid :D!

Ik was na het weekend ook super droog, merkte het verschil duidelijk met vorige week toen ik steeds een natte slip had haha!

Maar ik snap dat je nu toch wel een beetje testdrang krijgt, het is toch steeds meer mega spannend! k duim ook dat de tempdaling de innesteling is en hou vol he hihi! Je kunt het!

14. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankje :) wil idd echt wachten tot dinsdag om teleurstellingen te voorkomen.. Dinsdag ben ik vrij en heeft VL ook de ochtend vrij dus kunnen we gezellig samen testen!

wat vervelend dat het nog niet heeft doorgezet, maar misschien is dit de voorbode en komt ie vannacht of morgenochtend goed door! Ik dacht ergens ook aan een innestelingsbloeding, maar wilde je ook geen valse hoop geven haha. Ga idd maar van ongi uit dan kan het alleen maar meevallen.

Zaterdag ben ik uitgenodigd op een borrel, en zit nou al te denken hoe ik onopvallend een colaatje kan drinken ;) Wil toch liever geen alcohol drinken zolang ik eventueel zwanger zou kunnen zijn. Ik denk dat ik mss maar zeg dat ik een blaasontsteking heb ofzo :)

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou we hebben zo sinterklaasspel met de schoonfamilie en dat word ook erg lastig om niet te drinken haha.. je komt binnen je je wijntje staat al klaar haha! Maar ik hoorde laatst dat als je 1 glaasje drinkt het niet héél erg is, omdat je kindje nog niet via navelstreng aan je vast zit maar ja ik ben geen expert! En blaasontsteking is een goede trouwens!

Maar dat is wel super als jullie samen gaan testen, ik test ook nooit alleen. Vind dat je dat lekker samen moet doen, kun je gelijk de blijschap delen!

Ja laat het dan ook alsjeblieft doorzetten nu snap je.. nu zit ik weer de hele dag met me gedachten met zou het.. haha! Maar gelukkig zo naar huis, hapjes maken en dan weer afleiding en dan zien we morgenochtend de status wel weer haha!

Ga nu afsluiten hier.. spreek jullie later! Fijne pakjesavond!

16. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce2013: roze afscheiding, klinkt positief:D. Of ongi of innesteling:). Hopelijk zet het morgen door. Ik snap dat je daar blij om bent. Veel plezier vanavond!!

@Bubblez:ik heb nog geen testdrang, echt totaal niet. Hier ook nog 5 dagen tot ik kan testen. Ben wel benieuwd natuurlijk. Ff op je schoolwerk concentreren dan gaat de tijd sneller:p. Ik heb op het werk weinig tijd om na te denken, veels te druk zo voor de kerst. Je kunt van het weekend idd zeggen dat je ziek bent en daarom niks wilt drinken:).

@Afscheiding: ik heb nog steeds behoorlijk veel witte afscheiding. Elke dag sinds mijn ei. Nog geen een dag droog geweest.

@Testen: vorige ronde samen getest, laatste x eerst alleen want vl was een nacht met vrienden weg. Meestal testen we wel samen dus.

@Plannen: we hebben ons appartement verhuurd dus morgen en zaterdag vast wat verhuizen. Zaterdagmiddag/avond wat gezelligs met z'n 2en doen en zondag naar vrienden:). Weer een leuk druk weekend dus:p.

17. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Wij zijn ook aan het proberen voor ons eerste kindje en het is ook de eerste ronde. Mag ik gezellig met jullie meekletsen?
    Ik had er niet zoveel vertrouwen in deze ronde, het is de eerste en op een of andere manier heb ik het idee dat ik niet snel zwanger zal raken. Als ik mijn pil vergat gebeurde er nooit iets en de laatste twee jaar dat ik geen pil slikte gebruikten we vaker niet dan wel een condoom. Ik keek een beetje naar mijn afscheiding en naar de datum wat mijn telefoon aangaf als mogelijke eisprong en dan gebruikten we die week een condoom.
    Toch heb ik vanochtend getest met de verwachting dat het een witte test zou zijn. Bij de eerste test zag ik binnen de afleestijd een heel licht streepje dus ik heb van schrik nog een getest gedaan en hier zag ik minder op. Later (maar dus buiten de afleestijd) was hierop ook een heel licht streepje zichtbaar.
    Ik snap het niet en ik vind het zó spannend!

18. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gezellig Charlie! En wat spannend! Kan je een foto uploaden zodat we mee kunnen kijken? Ik denk dat het heel vrouw-eigen is om te denken dat je niet snel zwanger zal raken, toch een soort angst denk ik! En vertel eens wat meer over jezelf:D?

@MZ25, ben jaloers op jouw test-'rust' :p haha. En wat fijn dat jullie appartement is verhuurd! Waar wonen jullie nu dan? Lekker druk weekend houd je gedachten idd van alles af! Ging jij nou ook dinsdag testen of maandag al?

@Joyce, heeft de ongi zich al laten zien? En hoe heb je het gedaan bij het sinterklaasspel? Las idd ook dat een glaasje helemaal niet zoveel kwaad kan als lang werd gedacht. Maar echt heel goed zal het natuurlijk ook niet zijn :p maar denk niet dat we ons helemaal zorgen moeten maken als we een keer een beetje hebben gedronken.

@ego, gister een enorme dip in mijn temp, vandaag een enorme stijging :$ van 36.3 naar 37! Zegt jullie niet-tempers mss niet zoveel maar dat is een groot verschil haha
    verder geen symptomen op 10dpo, wat ik wel had verwacht maarja mss komen ze nog? Wel krampjes af en toe waardoor ik toch begin te twijfelen of mn ongi er niet gewoon aankomt.. Gister was ik ook zo PMS-erig, gefrustreerd, kon wel janken, nergens zin in. Dat herkende ik heel erg van hoe ik me normaal voel voordat ik ongi moet worden :(
    Nou we zullen wel zien!

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ MZ25 een lekker druk weeked dus! Gezellig!

@ Charlie gezellig dat je meekletst! En ja foto, ben benieuwd!

@ Blossombaby, hier nog geen ongi snap er niks van! Ovu testen lijken weer steeds donkerder te worden :$! Nou ik heb eigenlijk een hele leuk muts gewonnen haha. Vl ze tante haakt echt toffe mutsen (wist niet dat ze dat deed) maar ik ben er blij mee! Nou heb gister 2 wijntjes op en tussendoor water, zodra ik een roze test in handen heb drink ik niet meer hoor. Maar het is zo gek hoe makkelijk je met de hapjes iets pakt zonder na te denken. Ik had in ene osseworst in me hand.. dacht ook owja niet slim hahah..!

Wowww dat is inderdaad een beste temp stijging :$. Temp zelf niet maar het is een beste! En er zijn zat mensen die niks voelen he, en toch hartstikke zwanger zijn. En dat PMS-erige herken ik had ik zondag, wilde alleen maar in me kloffie onder me kleedje op de bank. En alles wat vl zei viel ik hem aan hahaha. Toen bedacht ik me ook huhm sorry schat volgens mij komt me ongi er aan haha! En je ziet hier we zijn 5 dagen verder en nog geen ongi te bekennen.. Geen bloed dus houd moed :D:D:D!!

20. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Charlie11: gezellig dat je mee komt kletsen:). Hoe lang zijn jullie al bezig? Ik denk ook dat ik niet snel zwanger raak. Zeker als ik mijn omgeving hoor:$. Iedereen is snel zwanger, behalve ik:x. Ik ben benieuwd naar een foto van je test;).

@Blossombaby: is idd wel fijn, lekker rust:). Ons appartement was al verhuurd voor wij het te huur hadden gezet, via via zeg maar. We wonen sinds juli bij mijn ouders. Gaan begin 2014 wel weer wat voor ons zelf zoeken (huur). We zitten nog met ons oude koopappartement dat echt veels te klein is en kunnen dus niks anders kopen. Vl is nu druk met solliciteren voor een baan. Zodra hij werk heeft en we hebben wat gespaard zoeken we wat voor ons zelf bij mijn ouders in het dorp. Ik moet eigenlijk maandag testen. Ik moet namelijk dinsdag naar de tandarts. Zij moet weten of de behandeling door kan gaan. Je hebt idd een enorme tempstijging zeg:$. Ik heb ook nog geen symptomen op 10 DPO. Ik was gister ook niet echt te genieten:p.

@Joyce2013: ovulatietesten reageren ook op het HCG hormoon. Het LH hormoon dat bij de eisprong stijgt is qua samenstelling bijna hetzelfde als het HCG hormoon. Het kan dus zijn dat je zwanger bent:D. Geen bloed houdt idd moed. Ik eet ook wel eens wat waarvan ik denk kan dit. Boerenmetworst is namelijk ook zoiets. Ach ja, zo lang je geen bloedband hebt is het niet zo heel erg.

@Ego: hier ook nog niet echt kwaaltjes. Wel erg koud in bed al twee nachten. Of dat nu met het weer te maken heeft of met iets anders weet ik niet:$. Verder gister ook een beetje de bokkepruik op;). Nu lekker weekend:). Heb ook nog geen roze slijm gezien van een eventuele innesteling ofzo:(.

Deel Deze Pagina