Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    haha en volgens mij voelen wij ook allemaal dat iedereen ons heen zo snel zwanger is en denken we dat hij bij ons lang duurt hihi! In mijn omgeving namelijk ook alsof ze het bij een pakkie boter kregen zo makkelijk!

@MZ25 wat vervelend dat je met een appartement zit wat je niet kunt verkopen. Hopelijk vinden jullie snel je eigen stek, met echt eigen gezinnetje! Wel spannend hoor maandag testen, en gewoon doen! Dan kun je de tandarts nog op tijd afbellen! En nit iedereen heeft bloedverlies bij innesteling dus dat zegt echt niks, en klachtjes heeft ook niet iedereen dus kom op meid! Hoed moed! Fijn weekend!

En o jij maakt het wel helemaal spannend voor me haha! Ik voel verder ook geen kwaaltjes dus ik weet het niet. Wachten het nog maar even af, zal vanavond weer een ovu test doen en dan de reeks even uploaden hier.

2. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Iets over mezelf vertellen...mmh dat vind ik wel lastig, toch bang voor herkenning ofzo.
    Ik ben al twee jaar niet aan de pil, want daar kan ik slecht tegen. Dit is de eerste ronde en ik had eigenlijk niets verwacht.
    Ik ben 26 jaar oud en heel gelukkig met mn vriend.
    Ik zal een foto toevoegen (heb ik ookal elders op het forum gedaan)
    de eerste is van gisteren en de tweede van vandaag. De tweede lijkt nu donkerder te zijn geworden. Ik ga morgen maar weer testen!

Vriendlief roept me nu om boodschappen te gaan doen. Ik ga straks over jullie verder lezen, ben wel benieuwd naar jullie verhalen!
    Klopt het dat bijvoorbeeld in dit topic minder mensen meekletsen dan in bijvoorbeeld de nod topics? Die zijn zo vol, ik kan het niet goed volgen daar met zoveel verschillende mensen en verschillende verhalen.

Bijgevoegde bestanden:

3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou meid op die test van vandaag zie ik gewoon een streep hoor (ok die van gister een tuurstreep) dus een voorzichtige gefeliciteerd! We zijn hier inderdaad een klein clubje die voor een eerste kindje gaan, vond het leuker dan zo'n massaal forum!

Zal me ok even voorstellen, Ik ben 27 vl 33, we zijn 6 jaar bij elkaar en samenwonend sinds 2,5 jaar ook zijn we sinds oktober verloofd. We werken beide fulltime en komen uit de omgeving van Amstelveen (Noord Holland). En zoals in me handtekening staat ronde 2 (die nu wel erg lang duurt) voor ons eerste wondertje!

4. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    @joyce: ja inderdaad, het lijkt soms zo makkelijk te gaan. Maar meestal weet je bij anderen ook niet hoelang ze al bezig zijn.
    In 1x raak lijkt een onmogelijke opgave en eerder uitzondering dan regel, daarom ben ik ook zo stomverbaasd ook maar iets op die test te kunnen zien! Mn vriend die gelooft het volgens mij ook nog niet zo. Hij zegt dat hij wel iets ziet, maar dat hij denkt dat het streepje donkerder moet zijn, en dat denk ik ook ;)

@hier: Ik heb tot nu toe nauwelijks symptomen. Misschien heb ik wel wat, maar dat wijs ik allemaal aan iets anders toe. Ik ben moe en ik heb steken aan de linkerkant onderin mn buik. Gedurende de dag heb ik een beetje weeig gevoel in mijn maag.

Kan haast niet wachten tot morgenochtend, maar vind het ook doodeng.

5. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Charlie welkom en ik denk gefeliciteerd, ik zie ook een streep!!
    Ik ben 25 en mijn man (klinkt wel gek ipv vriend haha) 28. Ik werk fulltime in het onderwijs. Spannend voor je zeg.

Mz25 idd knap dat je nog niet test!! Ik ga in ieder geval voor je duimen maandag, hopelijk mag je de tandarts afbellen ;).

Joyce ik heb idd ook weleens gehoord dat als je zwanger bent de ovutesten positief zijn :)..,,,spannend!! Wanneer ga je testen?? Ik heb ook roze verlies gehad...

Blossombaby spannend van je temperatuur, ik ben er niet zo bekend mee maar betekent het dat je dan een innesteling hebt gehad?

Hier woensdag op mijn nod en vandaag getest, helaas negatief. Ik geloof er niet meer zo in. Ik vrees dat ik gewoon maar een halve dag ongesteld ben geweest. Wel heel vreemd, maar vorige maand ook maar 1 dag. Het positieve is dat ik nu een cyclus had van 35 vorige maand van 34 en daarvoor rond de 40. Mijn cyclus wordt dus korter :).

Fijn weekend allemaal..

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ charlie nou het streepje is misschien nog licht omdat je mog weinig zwangerschaps hormoon hebt omdat het nog pril is. Ik hoop dat je morgen een donkerder streepje het, het zou elke 2 dagen moeten verdubbelen.

@ orchidee als het inderdaad innesteling is nu dan kan ik pas over 2 weken testen toch? Maar ik gooi er zo nog een ovu test tegenaan kijken wat daar op te zien is. Maar wanneer had je roze verlies dan? Want misschien test je te vroeg? En heb je dan ook echt helder rood verlies gehad afgelopen cyclussen? En heb je ovu testen gebruikt, dat je weet wanneer je ei is geweest. Geen bloed geeft moed meid!

Fijn weekend!

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hier nog me ovu testen van afgelopen dagen, hahah word je niet wijzer van he haha!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      5
  8. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Charlie, ik zie zeker streepjes, op allebei je testjes! Spannend zeg, ga je nu elke dag een test doen? :p En wanneer is/was je nod trouwens? En heb je verder al symptomen qua misselijkheid, zere borsten oid?

@Joyce, hmm je ovu testjes lijken wel het donkerst op 4 en 5 dec! Wat leuk trouwens dat jullie verloofd zijn, gefeliciteerd nog :) wanneer is the big day? Als je bloeding een innesteling is geweest kan je over 4-5 dagen al testen hoor!! Je bent eigenlijk zwanger vanaf het moment van innesteling en het duurt even een paar dagen voordat het in je urine terecht komt.. Maar sommige vrouwen testen al positief 1 of 2 dagen na de innesteling..

@orchidee, jammer dat hij weer negatief was :( maar idd wel fijn als je cycli steeds korter worden! Ik denk dat ik een innesteling heb gehad inderdaad, maar ik heb ook gelezen dat er bij de innesteling nog 50/50 kans is dat het daadwerkelijk ingenesteld blijft.. Dus ik hoop dat mijn temp hoog blijft, dat schijnt ook een goed teken te zijn!

Ik weet niet of ik wel kan wachten tot dinsdag :$ het is nog maar 3 dagen maar ik kan echt aan niets anders meer denken, zo irritant! Ik heb het idee dat ik misschien rustiger wordt als ik het gewoon weet, wel of niet zwanger! Hoewel het natuurlijk ook wel wat te verwerken is als ik zwanger ben :p Maar het is nu zo'n onzeker gevoel de hele tijd.. Ik twijfel of ik misschien zondag zal testen.. dan zit ik op 12dpo, 2 dagen voor nod. Opzich zou ik dan al een heel vaag lijntje kunnen zien toch?? Of is dit echt wishful thinking :D Wat zouden jullie doen?

9. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb al besloten echt (probeer mezelf te overtuigen) niet eerder te testen dan dinsdag. Bedacht me dat het niet alleen voor mij een teleurstelling zou zijn als hij negatief uitslaat, maar ook voor VL die het zo graag wil! Ik kan me dan nog bedenken dat het HCG hormoon nog moet stijgen en dat ik over 2 dagen misschien wel posi test, maar hij heeft zich daar allemaal niet in verdiept dus zal het gewoon als een dikke negatief beschouwen en verdrietig zijn haha

Dusssss nog even de kriebelende testdrang onderdrukken tot maandag of dinsdag ;)

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hi blossombaby, haha de testdrang slaat toe! Meis je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik zelf wacht altijd tot NOD en je bent niet ongi geworden. Het gaat je zo'n vermogen aan testen kosten haha! Maar wat ik zeg doen wat jij voelt enne hou ons op de hoogte hihi!

Kan als de bloeding innesteling is maar de ovu testen snap ik dan weer niet. Het zijn geen knaller dus weet ook niet zo goed wat ik er mee moet! Maar ik moet denk zondag maar even testen als me ongi niet door breekt, en ik blijf ook maar ovu testen doen haha. Daar gaat me geld!

Maar dank je!! Die hebben we nog niet gepland, het lijkt me enig om te doen als we een kleintje hebben. Maar we willen voorjaar 2015 gaan trouwen, eerst maar even kijken hoe alles loopt qua zwanger worden. Enne een beetje sparen is ook niet gek hahha! 2 jaar geleden ons huisje gekocht en gelijk goed verbouwd dus we kunnen wel weer een buffer gebruiken hihi!

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Heel goed blossombaby hou je sterk en dan dinsdag lekker samen testen! En zaterdag had je een borreltje toch nou verzin nog wat leuke dingen, huisje in de kerststemming brengen of iet. En dan voor je het weet is het dinsdag hihi!

12. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Joyce ik heb inderdaad gelezen dat je zeven tot tien dagen na de innesteling positief kan testen!! Maar inderdaad verwarrend met die positieve ovutesten. Ik snap ook niks van die bloeding bij mij, was wel helder bloedverlies maar heel weinig en meer lichtrood bijna roze. Elke Keer hoop ik op een innestelingsbloeding maar blijkt dan toch mijn menstruatie :(...

Blossombaby ik hoop dat de innesteling goed haat, ik denk dat dat bij mis is gegaan...PFf wat komt er veel bij kijken voordat het goed gaat zeg!! Groot gelijk dat je pas dinsdag test, hoe moeilijk ook....negatieve testen zijn niet leuk .... :((

13. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    @orchidee: Misschien is het wel een innestelingsbloeding geweest? Ik hoop het zo voor je! Misschien anders over een tijdje nog eens testen?

@Joyce: ik vind bij 4 en 5 december het donkerste! En wat leuk dat je gaat trouwen! Lijkt mij ook geweldig, maar voor nu zit het er bij ons even niet in. Niet zo lang geleden een woning gekocht en inderdaad ook verbouwd dus buffer is hier ook een beetje leeg ;)

@Blossombaby: Wat goed dat je wacht tot dinsdag! Maandag is mijn NOD, maar ik kan er niet op wachten hahahaha. Wel een goed idee trouwens om ook te wachten vanwege je vriend. Die van mij weet ook niet goed wat hij aanmoet met de situatie nu. Of het nu positief is of niet. Hij zei al: waarom test je dan ook zo vroeg?!

@hier: Ik heb de hele nacht nauwelijks geslapen, ik werd ongeveer elk half uur wakker. Gedroomd over positieve en negatieve testen, bluuuh.
    Vanochtend getest met kruidvat 2v5 en deze was binnen de afleestijd super licht :( Nu de test is opgedroogd is het streepje net zo donker als de opgedroogde test van gisteren. Dus helaas niet donkerder geworden. Ik heb ook getest met een action test, hier heb ik een héél licht streepje, nog lichter dan die van de kruidvat. Het zou toch niet kunnen dat ik in totaal 4 testen heb die allemaal een licht streepje geven en dat het allemaal valse streepjes zijn?
    Vannacht werd ik wakker van de pijn in mijn buik, alsof ik ongesteld geworden was. Gisteravond had ik die pijn ookal, maar ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken! Ondertussen ben ik telkens nog steeds licht misselijk, maar dat kan natuurlijk ook van de spanning komen!

14. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx meiden, jullie hebben me over het moeilijkste punt heen geholpen :D Ik heb nog steeds niet getest en vind het nu ook makkelijker om te wachten tot dinsdag, omdat het al overmorgen is! Vandaag ga ik lekker naar de bioscoop met VL (naar de film captain philips) en nog wat gezellige dingen doen zodat ik er niet aan hoef te denken!
    Vanochtend werd ik wakker van krampen, en het voelde ongeveer hetzelfde alsof ik ongesteld was geworden, maar dan iets minder heftig. Dus ik was al helemaal :( en ging naar het toilet maar geen bloed te zien! Dus dat was wel weer een soort opluchting, al voel ik me sinds een paar dagen wel echt ongesteld-achtig: klagerig, heel snel geirriteerd, krampjes, zin in slechte dingen (patat, chocola :p). Wie weet kan dit ook komen door een zwangerschap, maar ik bereid me ergens toch wel een beetje voor op slecht nieuws een dezer dagen.. Misschien uit zelfbescherming!

@Joyce, heb je getest vandaag?? Ben heel benieuwd.

@charlie, kan me goed voorstellen dat je er niet zo goed van kan slapen! Ik denk eigenlijk dat een heel licht streepje wel gewoon zwanger betekend hoor, en al helemaal als je het op meerdere testen krijgt! Bij sommige vrouwen loopt het hcg hormoon gewoon heel langzaam op, misschien is dat bij jou ook zo. Ga je vandaag weer testen, of morgen pas op je nod? Hou ons op de hoogte :) (en plaats fotos!)

15. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ff snel tijdens m'n werk.. Ik denk dat ik vorige week m'n ei heb gehad.. En dan zou ik dus nu op 7 dpo zitten.. En heb nu echt gigantisch ongesteldheids buikpijn. Ben benieuwd wat t is.

16. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    @blossombaby: Spannend! Nog maar 1 dagje! Ik heb vandaag niet getest. De testen zijn op en heb alleen nog de clear blue liggen en die wil vriendlief samen doen.
    Ik had hetzelfde als jij! Krampen alsof je ongesteld gaat worden en dan is er niets! Heb jij voor de rest nog dingetjes?

@finally: misschien innesteling? Ik heb op 7dpo twee dagen lang een steek aan de linkerkant van mn buik gehad, vlakbij mn lies.

@hier: Ik weet het nog steeds niet. Ik weet niet of ik dingen twee keer moet beschrijven, ik plaats mn foto's namelijk ook bij 'onduidelijke testen'.
    Gisteren had ik een test gedaan, was weer weinig op te zien. Er was een heel licht streepje, maar lichter dan de dag ervoor. Ik ben weer naar bed gegaan en toen ik mn bed uitkwam was het streepje donkerder geworden en juist donkerder dan de test van de dag ervoor. Ik had ook een actiontest gedaan en deze was juist helemaal wit.
    Dus eigenlijk ben ik nog steeds niets wijzer :( (ik zet de foto's erbij. Eerste is van gisteren en daarna een foto met alle tests van de kruidvat)

Laat je het weten blossombaby? Gaan we samen testen :cool:

Succes allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ blossombaby nee heb niet getest wil het zo lang mogelijk volhouden omdat ik geen veranderingen aan me lichaam zie (dat zou ook moeten toch) En me bruin verlies is trouwens wel weer gestopt gister. Had dus eerst 2 dagen dikke steken daarna 3 dagen licht bruin verlies en voel en zie nu niks vreemds haha! Voor me gevoel ben ik wel lastig haha.. ik ben aan het ruzie zoeken en dan ook niet toegeven.. dat doe ik echt nooit ik hou niet van ruzie en anders is het snel weer goed. Maar ik wou niet toegeven ben zo gaan slapen en deed vanochtend nog zo.. heel apart!
    Maar wat goed dat je niet getest heb, ben trots op je hihi! Nou wie weet meid ik duim voor je dat je snel een roze test hebt!

@ Finally88 o meis spannend zeg, wie weet is het innesteling. Ik kan me cyclus niet echt pijlen maar ik had vorige week ook 2 dagen echt steken en trekkende pijn dan weer links dan weer recht en in me lies. Daarna 3 dagen heeel licht bruin verlies... Ik weet niet of het bij mij raak is maar ik heb goede hoop voor je!

@ Charlie ik zou als ik jou was gewoon een clearblue doen meid da weet je het zeker.. dit is zo verschrikkelijk voor je hoofd en gevoel. Duidelijkheid is het belangrijkste, ik duim voor je!

18. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben een paar dagen niet met kindjes krijgen bezig geweest want ik had het echt helemaal gehad met die ovulatie testen die de ene keer streepjes geven en de andere keer niets en die schommelende temperatuur van rond de 36.3 naar 36.8.

Ik heb zelfs 3 dagen niet getemperatuurd, ik dacht bekijk het toch lekker:p
    Maar vanochtend heb ik weer getemperatuurd na een goede nachtrust en mijn temperatuur was 37.15:$
    Zo hoog heb ik m nog nooit gehad.

Dus ben nu gelijk bang dat ik mijn ei net in de afgelopen 3 dagen heb gehad, net nu ik zo baalde van mijn lichaam:cool:

Kansje op zwangerschap is er dan ook eigenlijk niet, want we hebben gisteravond geklust (heerlijk voor de lol en niet omdat het moet) en daarvoor een week niet.

Zojuist een ovulatietest gedaan voor de zekerheid maar die is wit.
    Ik ben benieuwd wat mijn temperatuur de komende dagen blijft doen, als die zo hoog blijft dan kan ik niet anders concluderen dan dat ik mn eisprong heb gehad. Is ie weer laag dan ben ik opnieuw in mijn lichaam teleurgesteld omdat ie zulke vage dingen doet!

Ik lees dat voor veel meiden hier de NOD bijna is aangebroken en dat er zelfs al iemand vandaag gaat testen! Spannend zeg!! Succes!

@Charlie: Welkom bij het clubje! En als ik die test zo zie dan zie ik duidelijk een streepje! Dan zeg ik dat je hartstikke zwanger bent. Ik zou een clearblue testje doen dan weet je het gelijk.

19. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @finally, ik hoop dat je gelijk hebt over je ei! Je buikpijn zou van de innesteling kunnen komen.. Nog een weekje wachten en dan hopelijk duidelijkheid!

@Charlie, de test van de 8e vind ik wel echt donkerder dan die van de 5e, dus ik vind wel dat ze oplopen. Je nod is toch ook pas vandaag eigenlijk? Dan vind ik het sowieso al knap dat je positief hebt getest 4 dagen ervoor :)
    morgenmorgenmorgenmorgen:D Ik heb altijd de wekker om 07:45 om te tempen, en denk niet dat ik erna nog zal kunnen slapen haha, dus doe dan gelijk de test! Zal het resultaat wel in de loop van de ochtend plaatsen! Ga jij morgen dan de clearblue doen? Met of zonder weekindicator?

@joyce, ik snap het dat je het wilt uitstellen! Hahaha en dat van die ruzie dat herken ik!! Eergister en gister was ik zoo depri en chaggie dat ik echt kwaad werd om het minste geringste. Bijvoorbeeld als mijn vriend ging verzitten op de bank terwijl ik tegen hem aan leunde :') Vandaag voel ik me gelukkig echt een heel stuk vrolijker! En ik weet niet zeker of je lichaam per se veranderd in het begin.. Denk dat dat misschien per persoon verschilt.. Maar dat is ook bij mij waarom ik twijfel of het wel raak is hoor!

Ik hoop zo erg dat ik morgen een mooie roze test in mijn handen heb! Maar ik houd wel rekening met een teleurstelling. Alles wat ik heb aan symptomen heb ik ook altijd voordat ik ongi ga worden (heeeel klein beetje zere borsten, krampen etc). Mijn temp is wel nog steeds hoog, maarja die gaat ook pas naar beneden op de dag van ongi dus daar kan je ook niet echt wat van afleiden :p Toch lees ik ook wel veel over vrouwen die pas symptomen krijgen vanaf 6 weken zwangerschap ofzo! Dus er is nog hoop :)

20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ catmommy dat is een beste stijging van je temp zeg! Maar het is denk ook wel is even fijn om er niet mee bezig te zijn gewoon een beetje meer rust in je hoofd.

@ blossombaby ja misschien heb je ook wel gelijk met de veranderingen. Maar ik heb al zoveel witte testen gehad, dat ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee ben. En aangezien ik geen idee heb waar in de cyclus ik ben durf ik gewoon niet te testen. Al denk ik toch de week van de natte slip, want dat is me enige week waar ik een ander soort afscheiding had. Hahaha grappig dat jij gister ook je bok dag had haha! Maar ik heb ook geen symptomen dus als jij morgen roze test o dan ga ik ook testen haha.. ik weet geen lichaam is het zelfde maar toch hihi! Misschien zijn wij net die 2 die gewoon geen symptomen hebben in het begin! Je hoeft ook niet meer te plassen toch?

@ Charlie ja wij gaan trouwen maar voorlopig ook nog niet hoor. Vl heeft het in oktober gevraagd toen we in Thailand waren (we wilde nog 1 verre reis voordat we aan kindjes begonnen) en hij vond dat een geschikt moment. Wij hebben dus ook geen datum en denken dat het 2015 word (zodat we nog wat kunnen sparen) maar het kan net zo goed later worden, we hebben geen haast eerst een kindje dat vinden we belangrijker! Ik wilde alleen gewoon graag dezelfde achternaam als me kindje dus dat is voor mij de enige reden om te trouwen. Maar vl had zoiets van elke vrouw verdient een bruiloft, en toch vind ik het stiekem wel heeeel erg leuk hihi!

Deel Deze Pagina