Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    proficiat van harte gegund x

2. yessy

yessy Niet meer actief

Wauwww! Wat gaaf zeg, gefeliciteerd!
    Spannend ook vooral!
    Houd je ons op de hoogte?
    Heel veel plezier deze mooie tijd! ;)

3. yessy

yessy Niet meer actief

Vet balen meid.. :(
    Ben je echt volop ongesteld? Een streepje.. is toch iets?
    Ga je snel weer testen?
    En heel erg lief van je vriend!
    Sterkte!

4. yessy

yessy Niet meer actief

Drie reacties onder elkaar, sorry!
    Vandaag toch gezwicht voor de zwangerschapstesten.
    Normaal haal ik altijd cb maar ik liep langs de kruidvat en dacht ineens aan al die berichtjes die ik heb gelezen over die 2 voor 5. Sja.. 5 euro is niks enzooo.. haha
    Maargoed ze liggen nu netjes in het badkamerkastje en nu wachten.
    Dinsdag of woensdag nod.
    Pff weet niet of ik nou blij ben dat ik veel te doen heb tot die tijd of niet. Denk er constant aan.
    Hoe doen jullie het? Soms denk ik wel eens.. ben ik de enige die er zo gigantisch veel aan denkt.
    En nog zo'n negatieve: misschien vervloek ik het wel omdát ik er zo mee bezig ben.
    Pfff een naderende nod zuigt!
    Amen.

5. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden!! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden :)
    Vandaag ben ik voor het grootste deel van de dag alleen geweest, en ben de hele dag bezig geweest met info opzoeken met hoe groot de embryo is, wanneer je welke zw-symptomen kan verwachten en dat soort dingen hahaha! Ook heb ik gezocht naar een verloskundigepraktijk, maar dat vind ik nog best moeilijk. Ik ga denk ik komende week bellen.
    Ik voel me nog steeds helemaal niet zwanger en ben benieuwd wanneer dat besef echt zal komen! Was net wel opeens licht in mijn hoofd toen ik opstond, en mn boobs doen steeds iets meer zeer, vooral aan de zijkanten :(

@yessy, wat jij zegt herken ik echt hoor! Dat je aan bijna niets anders meer denkt! Werd er helemaal gefrustreerd van en merkte dat ik in een constante nerveuze modus was als mn nod naderde! Heel irritant :) Was echt de dagen aan het aftellen!
    Goed dat je de kruidvat testjes hebt gehaald, die zijn toch een stuk goedkoper dan de CB. En ben super benieuwd naar de uitslag di of woe! Denk je dat je een goede kans hebt deze ronde? Heb je je cervix slijm in de gaten gehouden of je temp of ovutestjes?
    Trouwens wat leuk een eigen fotostudio! Wat voor fotografie doen jullie?

6. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil graag meelezen- en vertellen :)

Wij proberen al sinds december 2012 zwanger te worden van ons eerste kindje...
    Bleek dat ik pcos heb en dus ook geen eisprong had.
    Na 4 maanden Clomid, zonder resultaat, hebben we net onze 1e IUI behandeling achter de rug...
    Heel spannend allemaal... Moet morgen terug naar de HA om voor de 2e x bloed te laten trekken. Gisteren was mijn HCG 16, waarschijnlijk door de Pregnyl...

We zien wel... Maar het is lastig om de moed erin te houden als je maand na maand na maand blijft teleurgesteld worden :(

Veel succes aand e andere dames en gefeliciteerd aan de zwangeren!

7. yessy

yessy Niet meer actief

Wat spannend allemaal zeg en zo leuk om dat allemaal op te zoeken lijkt me!
    Hoe heb je het gedeeld met je vriend/man? Was hij erbij?
    Mijn vriend wil er graag bij zijn als we gaan testen. Had het denk ik ook wel leuk gevonden om hem te verrassen met een cadeautje, maar begrijp het helemaal dat hij erbij wil zijn natuurlijk! Wel zo leuk, gedeelde spanning.
    Vind je het jammer dat je nog zo weinig voelt? Misschien komt dat nog en denk je dan aan deze tijd terug haha :D

Ik kan inderdaad niet wachten tot dinsdag/woensdag. Denk dat ik ga proberen om donderdag te testen, maar weet nu al dat het woensdag word. En als ik me echt niet kan bedwingen, wat er dik in zit, zal ik dinsdag al testen omdat ik vorige maand ineens dinsdagavond ongesteld werd. Eigen schuld van vorige maand :p
    Ik houd mijn slijm een heul klein beetje in de gaten. Naja eigenlijk ben ik me er bewuster van. Dat is beter omschreven. Heb, als ik erop terug kijk, rond mijn eisprong helder slijm gehad en ik gebruik elke maand ovulatietesten.

We fotograferen eigenlijk alles! Vooral kids, gezinnen, newborns en zwangerschappen! Superleuk.
    Als jullie het leuk vinden kan ik wel eens een foto plaatsen :)

Fijne avond!
    Even ouderwets wandelen in de frisse lucht met mijn vader :)

8. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Yessie en jij82 welkom leuk dat jullie meekletsen.

Blossombaby wauw ik had al zo N voorgevoel toen ik ging kijken. Gefeliciteerd super leuk voor je!! Spannende tijd!!

Oh charly11 wat naar zeg hopelijk komt het nog goed maar ik ben bang voor een vroege miskraam...idd wat je vriend zegt jou tijd komt nog wel!!

Hier verder niets bijzonders....weer wachten op mijn ei.

Succes dames en blossombaby lekker gaan genieten!!!

9. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Blossombaby, gefeliciteerd!! Wat super joh! Geniet er maar van

Charly11, ik hoop voor je dat t gewoon wat bloedverlies is.. of blijft t echt aanhouden? Laat je ons weten hoe t gaat?

Yessy, spannend hoor ik zal voor je duimen.

Jij82. wat een lange tijd al zeg. Ik hoop voor jullie dat t nu toch een beetje snel raak mag zijn. Ik heb echt geen ervaring met dat soort behandelingen..

@ hiero, ik heb nog steeds flinke krampen. Heb ook steekjes gehad in m'n lies en heb af en toe een wat weeïg gevoel is m'n buik. Misselijk wil ik t niet noemen.. Ook zijn m'n tepels Nog steeds pijnlijk en m'n bosten ook wat gevoelig. Ook m'n darmen rommelen flink. Vooral 's avonds is m'n buik erg opgezet. Ik denk dat ik van t weekend ga testen want vanaf maandag is vl er een paar dagen niet. Maandag is waarschijnlijk m'n NOD.. Maar ben natuurlijk niet zeker omdat dit de eerste ronde is.
    Ik hoop natuurlijk heel hard dat t raak is.. Maar ik ben ook bang dat ik al die ik al die krampjes enzo wil voelen, of dat ze bij t ontpillen horen.

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ yessy haha ja ik snap wat je bedoeld, maar ik denk dat als je een kindje wilt je er altijd mee bezig bent. Je kunt niet denken ow what ever, ook al zou je in je hoofd willen dat je het kon loslaten. Het is gewoon naar dat je om je heen hoort o zwanger o zwanger of gestopt met de pil en gelijk raak.. Wij hebben echt gedacht van oke huis met tuin check, , beide vaste baan check, geld check en toen we dat allemaal op een rijtje hadden zijn we gestopt met de pil. Nu baal ik en denk ik had ik maar eerder gestopt met de pil, was ik maar niet zo'n planner! Hoe kon ik denken dat wij snel zwanger zouden zijn...

@ Jij gezellig dat je met ons mee kletst ik heb geen ervaring met behandelingen aangezien wij nog maar een paar maanden bezig zijn. Ik ben zelf ook bang dat ik geen eisprong heb, althans de moed zakt me nu wel in de schoenen met deze cyclus. Maar wees welkom en deel alles maar lekker met ons!

@ Orchidee, wachten wacht wachten.. haha we doen niks anders meer!

@ Finally hiero, klachtjes kunnen inderdaad te maken hebben met zwangerschap maar ja ook met ontpillen (weet ik alles van). Hoop bij jou echt dat het goed nieuws is en een zwangerschap is!

@ Hier gistermiddag/avond ovu test die was wit, nu dacht ik vanochtend zwangerschapstest dan, omo wit... ik weet het gewoon niet meer kon er maar iemand in me kijken en zeggen zover ben je in je cyclus.. Het is gewoon echt niet leuk meer, ik wil verder maar ik word niet eens ongesteld! Wat was dat lichte bloedverlies dan met afvegen die 2 dagen en die natte slip etc.. echt waar ik snap helemaal niks van me lichaam! Sorry meiden voor de negativiteit maar ik weet het gewoon even niet meer.. Ben gewoon verdrietig

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dit is een leuke site voor jou om te kijken wanneer ongeveer wat met je kindje gaat gebeuren ;)

Wanneer gaat het eitje innestelen?

12. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    #292 Catmommy, 11 dec 2013
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
    @Joyce: ik begrijp je helemaal! Ik heb zelf in deze cyclus ook vele ups en downs gehad.
    De ene dag ben ik nuchter en denk ik, joh, ooit komt die eisprong/menstruatie wel eens!
    En de andere dag ben ik er gewoon echt verdrietig om.

Het zorgt er echt voor dat je je vertrouwen in je lichaam verliest. Want dan denk je inderdaad ja maar wat betekende dat roze dan? En die buikkrampen dan?
    Ik kan inmiddels een boek schrijven!
    Ik heb in deze cyclus de lage rugpijn en buikpijn gehad, het slijmverlies, zelfs 1 keer roze bij afvegen...

@ego: hier een rare dag! Ik heb de afgelopen 2 dagen mijn temperatuur op het juiste tijdstip opgenomen en ben er van te voren niet uit geweest. Geen rare dingen gehad of gedaan en ik tempte (wat ik nog nooit heb gehad dus) op 37.15 en 37.21!
    Dit is dus minimaal DPO 1 en 2, en maximaal DPO 4 en 5.

Helaas kon ik vandaag niet betrouwbaar tempen aangezien VL er vroeg uit moest, en ik er ook uit ga (kan dan toch niet slapen) en ik heb dus 2,5 uur vroeger getempt als normaal.
    Maar mijn temperatuur was heel laag, 36.61, dus de temperatuur die ik altijd voor mijn eisprong heb..
    Nu ga ik nog niet gelijk in paniek zijn en zie ik deze temperatuur gewoon als onbetrouwbaar.

Alleen des te gekker is dat ik zojuist een enorme bruin/rodige dikke sliert had! Nu lees ik dat dit innestellings bloeding kan zijn (al is dat wel vroeg op 3 of 4 DPO) maar dat het wel normaal is dat dit ook kan optreden als je niet zwanger bent, maar gewoon je eisprong hebt gehad.
    Tevens heb ik felle steken in mijn buik, helemaal als ik me uitrek is het pijnlijk.

Ik kan niet wachten om morgen weer te tempen hihi!

Oh en er bestaat natuurlijk ook nog dat mijn lichaam op onverklaarbare wijze 2 dagen zo'n gigantisch hoge temperatuur heeft gegeven, en dat ik helemaal geen eisprong heb gehad en ik morgen weer terug bij af ben..

En het kan ook zo zijn dat ik toch mijn eisprong heb gehad toen ik zoveel slijmverlies had en buikpijn, want dat is nu circa 14 dagen geleden, en dat ik dus nu ongesteld ga worden.
    Alleen is het dan raar dat mijn temperatuur niet steeg, behalve dan de afgelopen dagen..:cool:

13. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hier waarschijnlijk ongesteld geworden.. Al zou dat dan nog wel wat vroeg zijn.. Ik hoop zo dat t een innestelingsbloeding is, maar t zal wel niet

14. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Blossombaby: Gefeliciteerd! Kan je het al een beetje beseffen? Wat een geweldig gevoel moet dat zijn!

@jij: Ik weet niet zoveel over hcg, maar als je hcg 16 is, betekent dat dat je nu zwanger zou kunnen zijn?

@Finally: Niet leuk :( Heeft het verder al doorgezet?

@Joyce: Misschien kan je naar de dokter en kan die je helpen? Ik snap dat je er verdrietig van bent. Lastig dat je je nergens aan vast kunt houden.

@Catmommy: Doe je al lang aan temperaturen? Hoe is dat voor je om te doen? Het lijkt mij zo lastig om de temperatuur te 'lezen' zeg maar. Ik temperatuur alleen de laatste 4 dagen ofzo van mijn cyclus. Als ik dan 's ochtends een lagere temperatuur heb dan die dagen ervoor weet ik dat ik ongesteld wordt die dag en maatregelen moet treffen ;).

@hier: De bloeding heeft flink doorgezet, knap vruchtje (of hoe je het wilt noemen) die nu nog is blijven plakken. Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo hevig ongesteld geweest!! Ik verlies veel helder bloed en veel bloederig slijm (sorry voor de details). De tampons kunnen het niet aan en de maandverbandjes zijn niet aan te slepen :(
    Ik heb contact gehad met de dokter en de situatie uitgelegd en ook over de testjes. Ze zei dat ik waarschijnlijk zwanger ben geweest, maar dat het vroeg heeft losgelaten. Wanneer het bloeden is gestopt moet ik nogmaals testen of kan ik langskomen en testen ze daar.
    Ik ben erg verdrietig, meer dan ik had verwacht. Zeker nadat de dokter aan heeft gegeven dat er waarschijnlijk wel iets gezeten heeft en dat de bloeding nu zo hevig is. Ik huil om het minste geringste, maar dat kan natuurlijk ook door alle spanning en eventuele hormonen komen.
    Het was ook te mooi om waar te zijn in de eerste ronde. Ik hoop dat dit snel voorbij is, de test weer negatief wordt en dat we naar ronde twee kunnen.

15. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jij82, welkom! Jeetje wat een lange weg hebben jullie al afgelegd! Hoe is het vandaag gegaan bij de arts met het bloedprikken?

@yessy, ja we hebben samen getest :) hij keek zelfs eerder op de test dan ik haha! Durfde niet! Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik niet zoveel last heb, al maakt dat me ook wel een beetje ongerust soms.. lees wel dat de echte symptomen als misselijkheid enzo vaak pas vanaf week 6-7 komen, maar hoop eigenlijk dat ik die over mag slaan haha:D
    Ik vind het leuk om een foto te zien van je fotografie! Plaatsen!

De rest van de meiden bedankt voor de felicitaties!

@joyce, wat klote dat je test wit was meid :( had zo gehoopt dat jij ook gewoon onverwachts toch zwanger was! Misschien kan je idd contact opnemen met je huisarts en kan hij je iets voorschrijven om de menstruatie op gang te laten komen? En tnx voor de site!

@catmommy, wat een hoge temp zeg!! En wat apart van die bloedsliert:( Misschien idd van de eisprong? Hoop dat je temp mooi gaat stijgen!!

@charlie, wat vreselijk om te lezen :( Je lichaam zal wel helemaal in de war zijn qua hormonen, daar kan je ook flinke moodswings van krijgen.. Maar misschien een troost, je kan wel zwanger worden! De bevruchting is goed gegaan, en de innesteling ook, maar in sommige gevallen is er iets mis met het vruchtje en dan stoot je lichaam het al snel af.. desalniettemin heel erg verdrietig:( Je volgende vruchtje is vast een hele sterke!!!

@mijzelf: (al voelt het een beetje alsof ik het jullie inpeper dat het bij mij raak is:), zeg het maar als jullie er chagrijnig van worden!!)
    Ik heb het idee dat de symptomen al ietsje doorkomen. Borsten doen met de dag meer zeer, ben ontzettend snauwerig en snel geïrriteerd, en heel duf/moe de hele dag. Ook kan ik niet slapen en word ik s nachts steeds wakker. Heb 13 januari een intake gesprek bij de verloskundige en ga proberen in de eerste week van januari al een pretecho te laten maken ;) kan echt niet wachten tot 12 weken hoor. Denk dat een echo misschien ook wat zal bijdragen aan het 'zwanger-zijn' gevoel. Ik moet mezelf nu echt telkens ervan overtuigen dat het echt zo is, geloof het nog niet zo. Daarentegen vind het wel onwijs moeilijk om het geheim te houden, wil het zo graag vertellen!

Heel veel positieve baby-energie jullie kant op en ik hoop dat het bij jullie snel raak is!

16. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten! Het zien kan het allemaal toch wat werkelijker maken. Eigenlijk ook wel raar dat je zolang moet wachten op een echo en tot die tijd maar op testjes met twee streepjes moet vertrouwen ;).

Hier vind ik het jammer dat dit meteen in de eerste ronde gebeurd, al heb ik wel gelijk geleerd om te wachten met testen. Vriendlief gaat de overige testen verstoppen voor de komende maand. Gelukkig was ik vandaag vrij, werken gisteren ging niet helemaal lekker.

17. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    En kletst er maar lekker over hoor! Ik ben heel blij voor je :D

18. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hihi kwebbel er maar rustig op los hoor over je zwangerschap! Ik hoop dat we ons snel mogen aansluiten!

Ik denk dat het bloedverlies die zgn bloeding is die een paar dagen na de eisprong kan optreden.
    Vandaag was mijn temperatuur gewoon weer hoog, tegen de 37 en dat is echt abnormaal voor mijn doen.
    Ik heb bij het afvegen steeds een minimaal beetje bloedverlies. De buikpijn die ik gisteren een uurtje had die is over.

Dus of dit was de innesteling, of het is die bloeding die gewoon overtollig alijm met bloed er uit gooit.
    Want een bloeding hoeft geen innesteling te betekenen.

Wel zonde dat mijn temperatuur gister niet betrouwbaar was want ik ben nu wel benieuwd of de bloeding samen viel met een temperatuurdip hihi

Als het gaat zoals ik hoop (en we dus goed hebben geklust) dan zit ik vandaag op 4 of 5 dpo.

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    :$:$:$:$

Meiden, sorry even tussendoor... Maar kunnen jullie even kijken en oordelen. Heb elke dag netjes doorgetest met ovu testen, dinsdag was hij zo goed als wit en nu gister, zie de foto's.

http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/365542d1386836707-op-naar-geluk-prachtige-toekomst-image.jpg
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/365540d1386835890-op-naar-geluk-prachtige-toekomst-image.jpg
    Denk dus dat ik me ei helemaal niet vorige week heb gehad. Wat denken jullie dat hij gister positief was of kan hij nog positiever? Ik heb nu ook een test mee naar me werk, zodat ik straks om 12 uur ofzo nog even kan kijken. Heb echt steken in me rechter eierstok met uitstraling naar me lies.. pff! Maar het maakt me niet uit, me lichaam begind weer te leven :D!!!

20. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jippie! Wat goed zeg! Dit is een knaller!
    Ik denk dat die om 19:10 het donkerste is en dat je m niet meer donkerder gaat krijgen.

Je eisprong komt er aan! Goed klussen de komende dagen:D:D:D

Deel Deze Pagina