Jammer dat het dan toch nu echt is doorgebroken, ik ben nog ik afwachting mijn NOD houd ik voorlopig op 26 december wacht het gewoon af, voel niks ben wel erg "droog" van onder zeg maar hahaha! Ik wilde nog geen ovu testen gebruiken maar heb ze toch gekocht om maar iets van duidelijkheid te krijgen in deze cyclus (ben begonnen om dag 40 ofzo haha). Volgende maand wil ik het zeker weer doen, omdat als mijn cyclus weer zo lang is het anders niet te bepalen is wanneer je ei ongeveer is en dat is zonde hihi! Nee hoor vind het niet te prive, ik ben 27 jaar (vl 33), en werk fulltime als secretaresse. Straks hoop ik 4 dagen per week te gaan werken, liefst nog minder maar dat is financieel niet haalbaar (hopelijk over een paar jaar wel). En jij dan yessy?
Ik ben 24 jaar (vl 33) en we hebben meerdere eigen bedrijven samen, dus werken lekker thuis Ik kreeg het idee dat sommige mensen mij in de gaten hielden (moeder en tante) dus ik heb even expres extra zielig gedaan dat ik buikpijn had omdat ik menstrueerde. Is het gelijk weer duidelijk dat het hier nog niet raak is Nee inderdaad het is hier rustig, maar van mijn kant komt het omdat ik menstrueer en daarnaast een paar dagen verkouden ben geweest. Dus ik kan simpelweg niet mijn eisprong hebben hihi en ik zit ook niet op het wachtbankje. Ik heb 2 dagen licht gebloed (woensdag, donderdag) toen 1 dag medium (vrijdag), daarna een dag heavy (zaterdag) en gister (zondag) weer medium. Ik hoop dat het vandaag weer light is en dat het morgen helemaal weg is. Ik tel de dagen af tot ik mijn vermoedelijke eisprong ga krijgen! En kan niet wachten tot ik elke dag weer een ovu testje mag doen. Dan heb je toch weer iets te doen haha. Ik slik nog trouw de teunisbloemolie, laten we hopen dat het helpt. Ik raak volgens mij echt depri als mijn cyclus nu weer 70 dagen is
Ik ben 25 jaar en vl ook. Ik ben verpleegkundige in het ziekenhuis. Dus werk ook veel wissel diensten. Bij ons weet niemand dat ik de pil niet meer slik. Afgelopen week was ik voor t eerst echt ongesteld. Dus ronde 1 is geweest. Al wad m'n ongesteldheid wel weinig. Minder dan m'n ongesteldheid toen ik nog de pil slikte. Dag één was wel redelijk wat bloed, maar daarna wad t steeds maar een klein beetje en t was eigenlijk alleen woe, don en vrijdag. Daarom toch stiekem er vandaag een testje tegen aan gegooid, maar helaas witter dan wit
Ik heb de eerste maanden nadat ik gestopt was met de pil ook maar telkens hele lichte menstruatie gehad, ik heb zelfs helemaal geen buikpijn gehad! Maar 2 dagen bloeden en geen buikpijn. Deze keer is het voor het eerst weer echt zoals het altijd was met veel bloed, veel dagen en veel buikpijn. Jammer dat je testje wit was Dan krijg je toch weer hoop..
Ik ben 24, vl 30. Ik studeer nog (4e jaars pedagogiek) en ben van de zomer klaar! Daarna weet ik nog niet wat ik ga doen.. Het is zo dramatisch op de arbeidsmarkt ik zie het eerlijk gezegd somber in haha. Doorstuderen heb ik (op het moment) geen zin in en ook geen geld voor. Mijn contract bij de winkel waar ik nu werk loopt in april af, en eerlijk gezegd denk ik niet dat ze die gaan verlengen als ik 20 wkn zwanger ben . Ik pas dan denk ik amper tussen de rekken in het magazijn door. Dusss soms maak ik me daar best wel zorgen om. Dat ik vanaf april zonder werk zit en dat niemand me natuurlijk gaat aannemen als ik zwanger ben. Dus zal ik vanaf april tm oktober denk ik sowieso geen werk hebben. Gelukkig verdient vl best aardig en kunnen we dan wel rondkomen, maar breed zullen we het niet hebben. Plus ik vind het echt onwijs deprimerend om zelf geen geld te hebben, en dat steeds te moeten vragen als ik boodschappen wil doen ofzo. Stiekem hoop ik dat ze op de plek waar ik mijn scriptie ga schrijven me misschien een plek aanbieden, maar die kans is echt heel klein. Ik denk dat ik maar gewoon flink ga solliciteren in de tijd dat ik baanloos ben, en ondertussen genieten van zwanger zijn en het superlange 'verlof' dat ik dan heb hahah. Nou dat waren even mijn zorgen haha! @yessy, ik had dat inderdaad ook, dat ik de eerste paar cycli nadat ik gestopt was heel licht ongi was en er ook bijna niks van voelde. Ik dacht zooo waarom ben ik niet eerder gestopt vet relaxt!! Helaas begon een tijdje verder de echte krampen weer. Maar het bloedverlies is wel minder gebleven. @joyce, fingers crossed! Er is nog hoop @catmommy, heel goed dat je het even duidelijk hebt gemaakt hahah. Vriendinnetjes van me houden me ook in de gaten dus ik heb ook maar heel subtiel in een gesprek genoemd dat ik deze week niet ben gaan sporten omdat ik zon kramp had van ongi De periode waar jij nu in zit (net na ongi) vond ik eigenlijk het relaxte, heel even niet er mee bezig zijn. Heb jij dat ook? @finally, jammer van je test... op naar de volgende ronde dan maar
@ Blossombaby ik heb gister meegedaan aan aquarobics en me tepel stond echt in de fik op een gegeven moment ! Heb lichte steekjes in me heup (buikkant en dan bij heupbot in de buurt) en rugpijn en ben steeds meerdere keren per nacht wakker verder voel ik me top ! Maar het zit niks anders op dan wachten, en ik gok dan als ik kijk naar me ovu testen dat me ei donderdag of vrijdag is geweest (terwijl de pijn in me eierstokken woendag het ergst was). Hoeveel dagen voor NOD heb jij getest Blossom of had jij no gewacht tot je NOD? Ik ga zaterdag uiteten met me moeder etc omdat ze jarig is. En mijn moeder weet precies wanneer ik lieg en ik ben geen alcolist maar drink met etentjes altijd wel een wijntje haha.. dit gaat opvallen. Plus stel je voor dat ik nou positief test dan is dat voor me moeder natuurlijk echt een super leuk cadeautje haha (ik vertel het me moeder gelijk we zijn heel close en mocht er wat mis gaan weet ik dat ik op haar kan rekenen). @ Finally kl*te van je test meid! Maar vol goede moed de volgende ronde in!
Ik hoop dat je gekke symptomen iets goeds betekenen joyce Ik heb gewacht tot nod, al wist ik niet precies wanneer deze zou zijn, maar ik rekende 14 dagen vanaf mijn eisprong. Dit om teleurstellingen te voorkomen eigenlijk, maar het was wel onwijs moeilijk om te wachten!! Wanneer ga jij nou testen dan?
@Joyce Jeetje Joyce, wat spannend hihi! Ik zou inderdaad ook 14 dagen wachten voor je de test uitvoert. Vooral omdat vroege miskramen wel vaak voorkomen, en je dit vaak niet merkt als je gewoon ongesteld wordt na die 14 dagen. En je bijvoorbeeld met 10 dagen een streepje had kunnen zien, je blij was geweest, maar wel onzeker van stond het streepje er nu echt? Dus ik hoop dat ik mezelf kan inhouden tot 14 dagen. Dan staat de streep er ook al duidelijk en hoef ik als het goed is niet te turen @Blossombaby het is inderdaad wel heerlijk relaxt deze periode! Ik ben ongesteld dus weet zeker dat ik geen eisprong mis! Maar ik ben er wel mee bezig want ik ben nu eenmaal ongeduldig hihi. Maar de tijd gaat wel snel! Morgen over een week kan ik al een eisprong hebben! Mijn ongesteldheid loopt vandaag ten einde. Ik bestempel het vandaag als light. Dan heb ik sinds vorige week woensdag: 3 dagen light gehad, 1 dag heavy en 3 dagen medium. Dus gewoon alweer 7 dagen om van de cyclus haha!
Ja ik weet dus niet zo goed wanneer ik nou echt me ei heb gehad, omdat het woensdag zo zeer deed in me eierstokken en de posi test was 19,00 uur 23.30 was hij al iets minder donker. Dus gok dat ik dan me ei donderdag heb gehad maar kan ook vrijdag dat maakt mijn NOD 26 of 27 december. Hoe lieg ik mezelf de kerst door word het dan hahah! Ik wil ook liever wachten tot NOD maar het is gewoon moeiijk omdat ik nu zoveel moet liegen dan de komende weken, het zou zo makkelijk zij als ik het gewoon wist dan kan ik denk ook beter liegen (niet mijn specialiteit haha). @ Catmommy nog even dan komt je klusperiode er weer aan.. whoehoe!!!
Lastig joyce! Kan je zaterdag als je gaat eten met je mama niet zeggen dat je de avond ervoor een borrel had met je werk, en dat je voorlopig even genoeg alcohol hebt gezien? En dan toch wachten met testen tot de 25e iig? Zelf weten hoor! Maar straks test je vals negatief en ga je allerlei rosbief en tartaar lopen eten met kerst hahah (schijnt niet onwijs veel kwaad te kunnen in de eerste week maar toch). En ook zon domper weer zon negatieve test. Mn boobies zijn een beetje groter geworden jippie! hahaha best leuk om een keer te hebben als je altijd 75a hebt gehad. Niet dat ze nu keigroot zijn maar mn bh's zitten al een stukje mooier! Hoe zou het zijn met MZ25? die hebben we ook al een tijd niet voorbij zien komen!
Ja blossom dat is een goeie, dat ga ik zeggen!!! Jij bent een natuurtalent hoor haha! Ik wil liever ook niet te vroeg testen, dus ga dan gewoon lekker 1e kerstdag testen. Dan kan ik haast niet te vroeg zijn (misschien 1 dag) en als he dan wit is dan ga ik gewoon weer heerlijk een wijntje nemen haha! En ow wat fijn haha dat is iets waar ik ook niet op kan wachten.. ik heb ook niet veel borst dus zou ze ook graag wat groter zien haha.. komen shirtjes en zo vaak net even leuker uit! Ja inderdaad wat is er met MZ25 gebeurd, waar is ze gebleven?
Tof dat je met kerst gaat testen hihi! Lijkt me wel heel speciaal om dan een positieve test in handen te hebben! Ik begin overmorgen (dag 10 van cyclus) denk ik maar met ovulatie test. Ik hoop dat het deze keer gaat werken!
@ Catmommy ja het lijkt me het verstandigst aangezien ik gewoon niet te vroeg wil testen. Heb ik kerstochtend wel een witte test weet ik ook dat ik gewoon een wijntje kan nemen, want anders moet ik blossombaby weer een smoes voor me laten verzinnen haha! Ik hoop dat je dit keer je LH-piek vind, dan kun je toch net even een beetje gerichter knuffelen. Spannende tijden.. en ben trouwens wel weer klaar met wachten hahah! Maar ik moet nog zo lang... gelukkig druk weekend dus dat vliegt voorbij, dan nog 2 dagen werken en dan lekker 5 dagen vrij!
Hoi meiden sorry dat ik niks van me heb laten horen hoor haha. Ben gewoon uber ongi.. dus niet veel te vertellen! Het is vandaag een stuk minder, dus ga wel alvast ovu testen bestellen, want ben nu eerder ongesteld geworden. Vraag me af of ik zonder die vrijpartij ook eerder had geworden. Wat spannend @Joyce! Een posi test met kerst.. supergaaf! En hoop dat het ook voor je gaat werken @catmommy! Ik kan ook niet wachten om weer de volgende ronde in te gaan. Weg met die ongi..! Ik ben trouwens 27 en mijn vriend ook. Qua werk ben ik flexmedewerker in de gehandicaptenzorg, maar heb van de week gehoord dat wegens de bezuiniging mijn contract vanaf januari niet verlengd wordt. Super balen want dit is echt iets wat ik superleuk vind om te doen. Dus nu op zoek naar een baan voor 2 dagen sowieso. Het is niet een mega ramp, maar ik ben ook niet erg van het stilzitten. Een baan voor 2 dagen zou dan wel fijn zijn ook straks in combinatie met een kindje. Sja, verder dus niet zoveel nieuws hier haha. Heb wel granaatappelsap gehaald, maar dat ga ik pas drinken als ik niet meer ongesteld ben. Hoop dat het werkt! Echt goeie smoesjes heb je trouwens @blossombaby Vet leuk dat je boobies gegroeid zijn haha Bij mij hoeft dat echt niet hoor whaha. Heb al D! Straks hangen ze op de grond hihi!
@yessy hahah op de grond... geweldig! Maar waarom haal je geen ovu testen bij de action ook super goedkoop, deze heb ik gebruikt en ze werken echt! Ja dat blijft toch wel een raadsel misschien heeft het het wel opgewekt of je ei was toch misschien eerder? Gewoon testen deze maand en dan kun je net even gerichter bijklussen hihi! Wat vervelend zeg dat je contract niet verlengt word, vooral nu je het zo naar je zin hebt op je werk, dat is namelijk nog best zeldzaam. Hopelijk vind je snel weer een leuke nieuwe job! Ik zit ook lekker aan de granaatasppelsag van Healty People is nog best lekker ook hahaha! Drink op me werk alleen maar groene thee en thuis limo dus het is weer eens wat anders hihi! Bij ons komt er in april een reorganisatie ronde aan voor de secretaresses ben dus erg benieuwd.. we will see! Wil er niet te veel over nadenken maar toch sinds een paar dagen wat gevoelige tepel alleen links (apart) ook steken. Ongi gevoel (druk op onderbuik alsof het een ballon is) steekjes verdeeld rond de navel en in me zij en lies, niet vervelend wel opmerkzaam. Maar ja dat had ik vorige keer ook, toen ik dacht me ei te hebben gehad (zelfde cyclus paar weken geleden haha) dus het zal wel in me hoofd zitten.. We moeten gelukkig nog maar 1.5 week wachten... duurt lang haha!!
Jeetje spannende tijden voor iedereen! Lastig als je net zwanger bent of net wilt worden... Dan is eigen baas zijn wel super handig. En samen met vl is nog handiger want dan gaat t werk ook nog eens door Higi groeiende borsten hoeft van mij ook niet zo. Ik heb nu ook D en vind dit al groot genoeg hihi. Als ik niet beter wist dan zou ik denken dat ik zwanger ben. Ik heb een onstilbare honger en ik eet me helemaal dol aan madarijntjes hihi maar zal vast nog te maken hebben met mijn ongi. Wanneer zouden jullie beginnen met ovu testen?
Omhoog met ons topic! Ik was vandaag zo ontzettend moe! Was om 6 uur opgestaan om te leren voor een toets, en rond 2 uur stortte ik helemaal in. Ik ben weg gegaan van college om thuis te gaan slapen voordat ik naar werk moest om 18:00! Zo raar. En alle meiden op school maar vragen, wat is er nou ben je ziek? Een ervan is er zelfs van overtuigd dat ik in een beginnende depressie zit omdat ik de laatste tijd ook al zo chaggie ben ze zullen wel lachen als ik ze de echte reden vertel over een tijdje..
@ blossombaby, ja die vermoeidheid hoor ik zwangere meiden vaak over. Gewoon toegeven aan je lichaam alles voor de beeb. Heb vandaag een speen en sokjes gekocht met I love oma, stel je voor dat ik positief eerste kerstdag, dan pak ik het in als cadeautje met kerst. We willen het onze ouders namelijk meteen vertellen ook voor als er wel wat mis gaat. Ik denk alleen niet dat het raak is heb alleen een beetje last van me onderrug, wel strond verkouden bleh maar dat ia geen zwangerschap symtoom hihi!! @ catmommy nou duimen dan maar!!! Op naar een roze test!