Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Eigenlijk alleen 2 van action, lijkt me voldoende! Zwanger is zwanger en wit is wit, hoor er goede verhalen over. En bij mij altijd juist geweest omo wit als ik niet zwanger ben, zoals bij elke test hihi!

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook 2 action testen in huis, maar ook een clear blue digitaal!

Ga je morgen testen?

3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja ik denk het wel, al ik het maar om te weten of ik wijntje kan drinken bij het eten haha! Maar wie weet ben ik voor die tijd ongi we will see... gisteravond tot vanochtend geen bruin verlies meer gehad. Blijft vaag!

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    O meiden net van de toilet snel terug naar me plek en weer naar de toilet het was tijd voor een tampon, het bruine bloed word rood. Hier is dan toch eindelijk de ongi gekomen neem ik aan. Zou dus wel kloppen dan dat ik me ei 12 dec heb gevoeld en de ovu testen kloppen. Dat is alvast een gewonnen zaak ja toch! Nu op naar de volgende ronden en fingers crossed dat die gewoon weer normaal rond de 29 dagen ligt!

Voel me wel oke, al heb ik nog steeds het gevoel dat dit mijn ronde was.. maar hahaha blijkbaar heb ik niet zo'n goed gevoel! Ik kan wel lekker alles eten met kerst en drinken! En dan vrijdag maar weer ovu testen kopen en vanaf 1 januari (ja lekker vroeg) beginnen met testen hihi.

5. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @joyce, wat jammer nou! Ik zat al helemaal nerveus te wezen voor je voor morgen:D maar idd, fijn dat deze cyclys voorbij is en op naar de volgende ronde maar.

@catmommy, yesssss eisprong!! Ben blij dat je vorige cyclus eindelijk voorbij is joh, heeft lang genoeg geduurd he.

@yessy succes met klussen hihi, en vind idd ook dat het wachten op ongi lastiger is dan de klusperiode! Dan kan je iig invloed erop uit proberen te oefenen, en wachten na ei is zo zenuwslopend en kan je niks anders doen dan afwachten..

@orchidee, wanneer is je nod? Heb je het idee dat je goed getimed hebt geklust? :p

ik hoop dat jullie allemaal mooie korte cycli hebben dames, en mooie roze testjes op of een paar dagen voor nod :D

Zelf merk ik nog steeds niet ontzettend veel van de prille zwangerschap, borsten doen wel flink zeer en ik moet regelmatig een middagdutje doen als ik wil voorkomen dat ik superchagrijnig word :p
    Ik ben af en toe zo bang dat het niet goed zit of dat het niet goed af zal lopen, zie zo veel banners voorbij komen met miskraam 6 weken, miskraam 8 weken, miskraam 10 weken. Dan denk ik jeetje ik loop schijnbaar nog zoveel risico, en dat maakt me wel bang en dat ik er ook nog niet helemaal van durf te genieten :( vl zegt dat ik het van me af moet zetten omdat ik mezelf gek ga maken zo, maar vind dat wel lastig.
    Jullie tips voor mij om hier wat relaxter mee om te gaan?

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou is lastig om te zeggen hoe ik hier mee om zou gaan omdat ik nog nooit zwanger ben geweest. Maar onzekerheid hou je altijd, want het is nieuw, en je wilt het kindje niet verliezen. Maar ik denk dat hoe rustiger jij bent hoe beter je lichaam alle kracht kan gebruiken om de beeb een goede plak beeb te maken.

7. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oh Joyce, wat jammer! Ik had het zo gehoopt voor je!
    Maar je hebt hetzelfde als wat ik had: jammer dat het niet raak was, maar je cyclus is voorbij!:D

Ik heb nog steeds flinke rugpijn en ook wat buikpijn.
    Het slijm heeft de afgelopen dagen wel duidelijk veranderingen ondergaan dus ik durf eigenlijk wel met zekerheid te zeggen dat ik mijn eisprong heb of bijna krijg en dat dit geen lange cyclus gaat worden.
    Het is nog niet eggwhite denk ik, maar het is wel doorzichtig en ik kan er toch al dunne draadjes van trekken. Alleen lijkt het dat ik minder slijm heb als in mijn laatste cyclus, maar ik heb gelezen dat dit per cyclus kan verschillen.

Als ik een cyclus van 28 dagen heb nu, dan zou morgen mijn eisprong zijn..
    Helaas blijven de ovulatietesten hetzelfde, net als vorige cyclus. Dus ik vrees dat die niet voor mij zijn weggelegd:p

@blossombaby: ik heb niet echt tips voor je, want ik zou net zo onzeker zijn als jij nu bent.
    Maar probeer te genieten. Op dit moment groeit er een wondertje van jou en je vriend/man in je buik, en dat is zo bijzonder!
    Zeker in deze heerlijke tijd van het jaar!

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    En temperatuur je wel? Want misschien is dat wel een betere manier voor jou om je ei te zoeken. Voor jou is het pasen in plaats van kerst hihih! Flauw!

Ik voel me dus gewoon echt zwangen ik weet het kan niet, maar ik heb nog steeds die rommelende darmen en lage rugpijn en niet ongesteldheidsklachten. Maar zal vast wel komen, kan helaas niet me tampon checken, heb er verdulleme maar 1 mee (ja na 70 dagen niet ongi zou je het zo vergeten haha).

Hoe gek kunnen we ons zelf maken.. heeeel gek hihi!

9. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Joyce wat jammer zeg! Inderdaad een klein voordeel dat je nog van de feestbendagen kunt genieten! Maar het is natuurlijk wel heel jammer vooral als je er een goed gevoel overhad. Dat had ik vorige ronde. Deze ronde maar weer afwachten. Ik ga vanaf januari ook ovutesten gebruiken. Vanaf januari ben ik een jaar van de pil af en dan vind ik het wel een keer goed, haha!

@t Catmommy; en je ei al gevonden? Of was het toch gisteren? Ik hoop het voor je! Maar dan komt weer het wachten...pff niet leuk. VOoral als je vakantie hebt duurt dat erg lang :p

@t Blossombaby ik denk dat het wel goed zit hoor, er zijn genoeg mensen die niet zoveel verschijnselen hebben. Maar het blijft natuurlijk spannend tot de eerste echo. Wanneer heb je die ook alweer? Ik denk dat je vl gelijk heeft en dat je het van je af moet zetten en genieten! Het is natuurlijk heel bijzonder en het gaat vast goed! Thumbs up!

Mijn nod is 5 januari. Heb nu last van pijnlijke tepels ( na eisprong wss ). Ik denk dat ik redelijk goed geklust heb, om de dag ;)...maarja afwachten maar!!

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Orchidee ja ik geef je groot gelijk dat je ovu testen gaat gebruiken. Wij hadden ook echt tijdens me ei om de dag (wist ik door testen) geklust maar nu toch roodverlies gespot vanochtend. De innesteling is het lastigste proces konden we maar zorgen dat dat altijd goed ging! Ik duim voor je dat de duivels wegblijven voor jou!

11. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik temperatuur wel, dus ben benieuwd of ik daarmee mn ei kan vinden!

Vorige maand heb ik het met het temperaturen niet gevonden...
    Mijn temperatuur schommelt doorgaans rond de 36.6 en 36.7.
    En ook na de eisprong bleef hij daar rond. Pas na 10 dagen ging ie de lucht in, en dat was net toen ik verkouden was en keelpijn had.. die hoge temperatuur (boven de 37 graden) is toen ook de eerste dagen van deze cyclus (en dus tijdens menstruatie) gebleven.
    Op de dag dat ik me weer fitter voelde ging mijn temperatuur weer naar beneden.

Dus ben benieuwd wat het temperaturen gaat brengen deze cyclus.
    En met al een goeie binnenkomer: vandaag moest ik 2,5 uur eerder dan normaal meten omdat ik er erg vroeg uit moest.
    Dus die is al niet betrouwbaar.

Gelukkig nu 2 kerstdagen in het vooruitzicht, en dan kan ik tenminste op de normale tijd meten!

12. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Vandaag over de dag verspreid nog wat lichtroze bloed gehad bij afvegen zo nu en dan. En ik heb duidelijk last van mijn buik.

Ik heb dus gewoon mijn eisprong vandaag of morgen en goed geklust!

Nod gaat dan omstreeks 7 januari worden.
    Nog even afwachten wat mijn temp doet en wanneer de buikpijn over is!

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ben benieuwd zeg!!! Spannend!!!

Hier tampon verwisselt alleen maar bruin, morgenochtend ga ik voor de zekerheid testen als het niet rood is geworden!

14. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hihi je maakt het wel spannend zeg!!

15. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je nog getest joyce??

16. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier?
    Iedereen fijne feestdagen gehad?

Heb je nog getest Joyce? Of heeft het doorgezet?

Ik heb de eisprong gehad, al heb ik geen idee wanneer en word ik vreselijk onzeker van mijn temperatuur. Die blijft namelijk normaal, en die is niet hoger dan voor mijn eisprong:(
    Het bloedverlies (ik had bloed bij afvegen een beetje) wordt nog minder en de buikpijn en rugpijn zijn weg.
    Verder merkte ik vandaag dat mijn slijm droog is en het beetje wat er zit is plakkerig, totaal niet rekbaar.

Mijn baarmoedermond zit hoog, dus die nog even in de gaten blijven houden.
    Vandaag nog een ovulatietestje gedaan voor de zekerheid, maar daar is nog steeds een licht streepje te zien, dus dat schiet echt niet op.

Dus ik hoop dat ik op het wachtbankje zit en dat ik rond 7 Januari kan testen.

17. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dames wat zijn jullie stil! En Joyce? Hoe gaat het? Ben je ongesteld geworden?

Ik voel me weer echt onzeker en ik baal waarom het bij mij niet gaat zoals het bij andere vrouwen gaat! De meeste vrouwen op dit forum krijgen of een positieve ovulatietest of hun temperatuur stijgt keurig, of ze hebben gewoon al maanden een normale cyclus, en ik hoor nergens tussen...

Feiten van deze cyclus:

-buikpijn en rugpijn: dag 13 en 14.
    -heel licht bloedverlies bij afvegen dag 13 t/m 17
    -vruchtbaar slijm op dag 15
    -lange bloederige dikke slijmdraad zeer rekbaar tot 10+cm op dag 17
    -baarmoedermond hoog op dag 17?

Aan dit alles te zien heb ik gewoon ergens tussen dag 13 en 17 mijn eisprong gehad.
    Maar we zijn nu dag 19 en mijn temperatuur blijft laag, gaat geen tikkeltje omhoog.

Dit maakt me zo onzeker.. heb ik wel een eisprong? Of maakt mijn lichaam zich alleen telkens klaar maar springt het eitje niet?

Ik houd me nog vast aan dat de vorige cyclus ook zo verliep. Wel klachten, maar geen positieve ovulatietest of stijgende temperatuur en wel keurig na 2 weken ongesteld. Maar toch maakt het me onzeker..

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hi meiden,

Nou ben gelukkig ongesteld geworden het loopt nu weer op ze einde dus dan kunnen we eindelijk aan de nieuwe klus periode beginnen. Ga vanaf donderdag denk gelijk maar met ovu testen beginnen, liever te vroeg dan me ei missen!

@ Catmommy ik zou gewoon toch doortesten met je ovu testen, en misschien anders toch eens de dokter bellen. Vragen of je op een andere manier je ei nog zou kunnen vinden, en hoe het komt dat je zo onregelmatig bent ja toch!

Hopelijk heeft iedereen een heerlijke kest gehad, ik wel! Jammer dat het weer voorbij is en nu weer lekker aan het werken hahah!

19. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Iedereen een gelukkig 2014 en ik hoop op veel positieve testen!

20. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil iedereen ook een gelukkig 2014 wensen. Dat maar snel onze dromen uit mogen komen :)

Deel Deze Pagina