Beste wensen allemaal! Hier leuk nieuws, ik heb vandaag (op circa 8 DPO hoop ik en denk ik) heel licht bloedverlies gehad vanmiddag! Inmiddels wel weer weg, en mijn borsten doen pijn Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik vraag me nu af of dat nu komt door heftig dansen van gister in een overvol feest, of dat het 1 van de verschijnselen is Deze pijn heb ik nooit eerder gemerkt, ook niet als ik ongesteld moet worden.. Ik merkte het toen ik er zostraks jeuk had, en ik ging jeuken en het pijn deed. Ben benieuwd...!
Hoi iedereen! Gelukkig nieuwjaar! Op de een of andere manier krijg ik geen berichtgeving in de mail als hier is gereageerd... Hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad. Spannend pijnlijke borsten, catmommy! Wanneer is je nod? @joyce Helaas dat je ongesteld bent geworden maar wel fijn dat je nu weer je nieuwe cyclus bent ingegaan en duidelijkheid hebt. Op naar de volgende rondeeee! @blossombaby Doe je goed je hoor tussendoor een tukkie Had je gelijk aan het begin dat je chaggie werd (door slaaptekort )? Lekker rustig aan doen en misschien gewoon proberen te bedenken dat jij er alles aan doet wat je kan om jou en je kindje zo gezond mogelijk te houden. Hoe was je eerste bezoek aan de vk? @hier ik heb bewust geen ovu testen gebruikt. Oke 1. Bij die ene was het een licht streepje en ik wist dat mijn ei deze periode was dus het klopte allemaal. Maar ik wil graag een stapje terug doen of tenminste proberen met het ermee bezig zijn. Dat kan ik nu makkelijker door de klusperiode. Maar het was wel relaxter. Wel flink geklutst en was ook makkelijker nu vriendlief vakantie heeft. Maar we zien wel hoe het gaat. Ben erg benieuwd of ik nu weer eerder ongi word of gewoon zoals het hoort te gaan. Hoop nog meer dat ik het natuurlijk niet wordt haha! Fijne avond!
Hi meiden beste wensen voor 2014 dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden met veel mooie zwangerschappen en kindjes! Hier een tweestrijd in me hoofd ga ik wel of toch niet ovu testen gebruiken, aan de ene kant denk ik ja dan weet ik hoe me cyslus loopt aan de andere kant denk ik nee gewoon lekker veel van elkaar genieten en laat de natuur zijn beloop. Ik wil ook proberen iets minder er mee bezig te zijn, het is gewoon niet goed voor me gevoel zeg maar. Ik wil gewoon zo graag zwanger zijn, maar geduld... zwak punt daar heb ik niet zo veel van haha! @ Catmommy nou meid jeetje wat spannend.. ga jij het spits afbijten spannend hoor! Duim voor je!
Ik zou wel ovulatietesten gebruiken joyce! Toch hartstikke fijn geweest dat je vorige cyclus je ei te pakken had, dan heb je zekerheid. Geloof me, onzekerheid of je wel juist klust en of je je eisprong nu wel of niet hebt is echt vreselijk hihi. Ja ik hoop op goed nieuws! Vooral dat lichte bloedverlies van gister sterkt me! En vandaag had ik een flinke lage temperatuur!
Ja daar heb je ook zeker weten gelijk in, dan weet ik zeker of me ei is geweest of niet. En vanaf nu gewoon ook lekker veel knuffelen en dat volhouden de komende 2 weken dan merkt vl niet zo wanneer me ei is (in het kader van presteren onder druk). Ik heb me cyclus gewoon weer op 29 ingeschat dan zou me ei 8 januari springen. Ik duim voor mezelf dat ik nu weer een normale cyclus heb haha!
Ik hoop het ook voor je! En mocht het niet zou zijn dan raad ik je aan om teunisbloemolie te gebruiken de eerste helft. Bij mij heeft dat echt geholpen! Want toen ik het in mijn lange cyclus ging gebruiken had ik 2 weken erna de eisprong, en deze cyclus gelijk gaan gebruiken en heb ik dus ook 2 weken erna mijn vermoedelijke eisprong gehad. En ik hoop zo dat ik gister de innestelling heb gehad.. Pfff slopend dit wachten zeg! En vriendlief wil samen testen maar volgende week woensdag moet hij vrees ik vroeg weg en ik wil niet zo vlak voor werk testen maar er lekker de tijd voor nemen en hopelijk genieten van de uitslag. Dus dat betekent volgende week woensdag of smiddags pas testen, of donderdagochtend Dinsdag ben ik overigens degene die weg moet, dus een dagje vervroegen kan ook niet helaas Alleen dan reken ik wel een week na de vermoedelijke innesteling (dus gister omdat ik toen bloed verloor). Als ik eisprong + 14 dagen reken, dan is dinsdag mijn NOD en als ik dan 1 dagje vervroeg dan zou ik maandag testen en dan zijn we er beide.. alleen heb ik geen zin in tuurstreepjes.... Nou ja, ik wacht wel af hoe de komende dagen zich gaan ontwikkelen. Ik heb vandaag telkens wat steekjes in mijn buik en gister dus wat bloedverlies, vandaag een zakkende temperatuur. En pijnlijke borsten! Alleen bij dat laatste zet ik nu mijn vraagtekens, of dat niet gewoon spierpijn is, want zo voelt het aan. En ik ben behoorlijk los gegaan met oud en nieuw.
Zondag is m'n NOD, echt super spannend! We hebben flink geklutst deze maand.. m'n borsten zijn wat gevoelig en m'n tepels pijnlijk. Ik zit onder de pukkels en m'n haar wordt snel vet.. m'n buik is onwijs opgezet en ik heb veel witte afscheiding. Ik stond vandaag even met een test in m'n handen.. Maar ik heb em toch teug gelegd, eerst maar wachten of ik zondag niet ongesteld wordt..
Hey meiden! Beetje laat maar alsnog de beste wensen en dat het maar een prachtig jaar mag worden ten opzichte van de vruchtbaarheid en baby's! Wat leuk dat het weer wat meer leeft hier, misschien ook wel logisch als de test periode er weer bijna aankomt voor sommigen Spannend weer!! @catmommy, super raar dat er niks met jouw temperatuur gebeurd he? Ben erg benieuwd naar je test! Je kan trouwens al vanaf 4 dagen na de innesteling testen he, ik heb op 5 dagen na de innesteling posi getest. En ik heb op FF gezien dat sommige vrouwen al de dag na innesteling posi hebben getest @joyce, ik hoop op een mooie korte cyclus voor je!! @yessy, ik heb de 13e pas intake bij vk! Aanstaande maandag eerste echo! Aan de ene kant kijk ik heel erg uit naar maandag, en aan de andere kant ben ik zo bang dat er niets te zien is of dat het hartje niet klopt ofzo.. Je leest zoveel nare dingen! Ik probeer zoveel mogelijk positief te denken en er vertrouwen in te hebben en gelukkig lukt dat meestal wel goed maar dan soms.. maar denk dat dat ook erbij hoort.
Meiden wat spannend.. ben heel erg benieuwd! Hopelijk mooie testen. @ blossombaby super dat je nu eindelijk bijna voor controle mag, het zal vast allemaal wel goed zitten. Ik denk dat elke vrouw die stress heeft, probeer positief te denken. Maar geniet ook vooral van je zwangerschap!
Happy new year ... Blossombaby: spannend je eerste echo. Nog een goed weekje wachten . Positief blijven alles is vast goed!! Catmommy hopelijk een innestelingsbloeding zou maar zo kunnen . Hier ook weer een bloeding op 10, 11 en 12 dpo maar heel weinig. Echt verwarrend. Vandaag negatief getest zondag mijn nod. Afwachten maar...hoe is het met jou? Finally88 klinkt inderdaad goed!! Je nod is tegelijk met mij ga je ook zondag testen? Hier: ik vermoed dat mijn bloeding weer mijn ongesteldheid is geweest, echt weer heel weinig en steken in mijn zij gehad...toen dacht ik even misschien. Maar nu vrees ik dat het mijn ongesteldheid was. Op naar een jaar vol met positieve testen
@orchidee, ik ga idd ook zondag testen! Spannend hè!? Ik kon t alleen vandaag niet laten om alvast een test te doen, maar deze was helaas hartstikke wit..
Ja idd spannend!! Maar ik denk dat het niets is bij mij....vandaag is het bloeden alweer gestopt. Hoe is het bij jou finally88? En de andere dames?
@orchidee, ik hoop voor je dat t niet je ongesteldheid was. Ga je evengoed nog testen morgen? Hier steeds wat steekjes laag in m'n buik en af en toe in m'n liezen. Ik nog witte afscheiding.. vanmorgen werd ik wakker met t gevoel dat ik ongesteld was geworden. Gelukkig nog niks doorgezet, maar was er wel ff bang voor. Ik hoop t zo dat t raak is
Spannend dat er meerdere in de test fase zitten! Wie heeft er vanochtend getest? Voor mij is de grootste vraag nog steeds: heb ik een eisprong gehad? En zoja wanneer? Ik hoop heel hard dat ik kerstavond de eisprong had. Toen was de piek van de buikpijn, en had ik bloed bij afvegen. Maar dit bloed bij afvegen heeft tot die vrijdag geduurd. Mijn temperatuur is zeer raar aan het doen, maar als ik een beetje door de onbetrouwbare tijden heen kijk dat ik heb getemperatuurd, dan heb ik 3 dagen een hogere temperatuur gehad. Maar op die vrijdag had ik nog een lange slijmdraad. En dat is raar als ik dinsdag al de eisprong had. En dan sinds woensdag 1 januari, flink wat slijm, wat steken in de buik, 2/3 dagen een mini beetje bloed bij afvegen.. Was dat een verlate eisprong of een innesteling? Of weer een poging tot het laten springen van het eitje maar is die nog niet gesprongen? Ik hoop (vooral omdat de dagen zo goed matchen, dag 14 vermoedelijke eisprong en 8 dagen later vermoedelijke innesteling) dat ik bijna bij mijn NOD zit! Ik zou volgens deze berekening dinsdag mijn NOD hebben. Dus ik ga morgen testen! Dit zou dan 5 dagen na de innesteling zijn en DPO 13. Maar ik houd een slag om de arm of mijn eitje niet later is gesprongen.. of zelfs nog helemaal nog niet is gesprongen... @Finally88: is jou witte afscheiding ook rekbaar? Bij mij is het zoveel dat ik er draden van kan trekken
PFf hier negatief......maar heel vreemd als ik bijv na de wc ga voor een grote boodschap heb ik weer roze bloedverlies. Als ik terugkijk na de dagen dat ik gebloed heb was dit alleen wanneer ik bijv. Na de wc ging of als ik me inspande bijv. Tillen, bukken etc. Dit kan dan toch geen menstruatie zijn? Finally88 nog getest? En Catmommy heel vervelend dat je lichaam zo raar doet, lastig he om je eisprong te vinden. Ik weet ook niet wanneer mijn eisprong precies was. Succes met testen morgen...duimduim
Ik heb idd getest, maar deze was negatief.. Maar ook nog geen ongi te bekennen.. Dus maar weer afwachten. Ik kan geen draden trekken van m'n afscheiding
Hier ook omowit Maar nog niet ongesteld. Maar ik verwacht er niks van, als die 2de bloeding echt een innesteling was, dan is dat vandaag 5 dagen geleden en dan had ik in de verte vast wel een licht streepje moeten testen. Of de tweede bloeding was een eisprong, dan mag ik weer gaan aftellen
Hoi allemaal, Mag ik ook mee kletsen? Wij zitten nu in de derde ronde voor ons eerste kindje. Ik ben 25 jaar en mijn vriend 26. Ik vind het super spannend om te proberen zwanger te raken. En mis het heel erg dat ik er met niemand echt over kan praten. Behalve met mijn vriend, maar die zegt als het zover is dan hebben we het er wel over... Hoewel hij al wel namen aan het zoeken is
Welkom! Tuurlijk mag je meekletsen! Hihi, typisch een man, die van mij wil ook pas echt er over praten als het zover is. Over een meisjesnaam waren we het snel eens want ik vind een naam helemaal te gek en vriendlief vind dat ook. Als ik hem vraag voor een jongensnaam vind ie het nog te vroeg of draagt hij voor de grap namen aan die we beide absoluut niet mooi vinden. Zucht.. mannen.. Ohja, hij was vanochtend wel overduidelijk aangedaan dat de test negatief was