Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selientje

Selientje Lid

28 jun 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat er meer mannen zo reageren! We zijn het al wel eens over een jongens en een meisjes naam :) Al is het een beetje vroeg om daar al mee bezig te zijn..

Kan me voorstellen dat hij aangedaan was door negatieve test. Is ook iedere keer weer een tegenvaller! Want je hoopt het zo!

2. Selientje

Selientje Lid

28 jun 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff krijg net een app van een vriendinnetje. Dat ze opnieuw per ongeluk zwanger is.. Ze hebben een kleine van 5 maanden en nu weer. Ik probeer blij te zijn voor ze, maar voel ook lichte frustratie..

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Snap die frustratie wel! Ik heb het gelukkig nog niet als ik het goede nieuws om me heen hoor, maar nog een paar rondes verder zal ik het ook zo ervaren denk ik.

Ik vind het frustrerend dat ik gerommel in mijn buik heb en wat misselijk ben en dat mijn klachten gewoon echt aanwezig zijn terwijl de test hartstikke negatief was.

Maar als ik vorige week woensdag de eisprong had dan zit ik nu op 5 DPO. En dan beginnen we weer van voren af aan, pfff:)

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hi Selientje welkom!
    Ik snap ook heel goed dat het moeilijk is, ik heb het er ook erg moeilijk mee. Daarom ben ik ook niet zo vaak meer online op deze site als eerst omdat er toch mensen zwanger worden en hoe leuk je het ook voor hun vind je blijft altijd denken en wanneer ik dan. Heb besloten me iets minder te laten gek maken, in de tussentijd zit ik te wachten op me ei.. ben benieuwd of hij inderdaad komt wanneer ik verwacht want dan zou me cyclus wel na 1 gekke maand weer normaal zijn.

@ Catmommy wat naar dat je het niet precies weet nu waar je zit. Hopelijk wachtend en was je ei iets later en kun je binnenkort testen!

5. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Finally en Orchidee wat spannend zegt, hopelijk blijft de ongi uit en zijn jullie late testers!

6. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

Hallo dames :D!

Ik ben 22 jaar en sinds 1 januari gestopt met de pil!
    Zit nu in mijn stopweek, zou officieel donderdag weer moeten beginnen maar dat doe ik lekker niet!
    ben er klaar mee haha, dus ik ga ook voor de 1e ronde :D!
    Mijn vriend en ik hebben het alleen een paar vrienden verteld dat ik gestopt ben met de pil en dat we een kinderwens hebben..

7. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Welkom Denise! Spannend zeg! Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt!

Ik heb net eens zitten googlen en ik lees dat veel vrouwen pas rond dag 10 na innesteling positief testen.
    En dat 5 dagen na innesteling positief testen best vroeg is!

Dus ik hoop dat ik morgen niet ongi word, en dat ik woensdag/donderdag weer een testje kan wagen!:D

Nadat ik vond dat je HCG elke 2-3 dagen verdubbelt (ik houd maar 2 dagen aan) ben ik gaan rekenen en op dit uitgekomen:

HCG

woensdag dag 1: 2
    vrijdag dag 3: 4
    zondag dag 5: 8
    dinsdag dag 7: 16
    donderdag dag 9: 32

woensdag dag 1: 4
    vrijdag dag 3: 8
    zondag dag 5: 16
    dinsdag dag 7: 32

woensdag dag 1: 6
    vrijdag dag 3: 12
    zondag dag 5: 24
    dinsdag dag 7: 42

woensdag dag 1: 8
    vrijdag dag 3: 16
    zondag dag 5: 32
    dinsdag dag 7: 64

De standaardwaarde voor een niet zwangere vrouw is 0-10 HCG.
    Om op 5 dagen na innesteling positief te kunnen testen met een action test (25 hcg), moet je HCG op zijn minst 8 zijn als beginwaarde.

Dus tot ik geen bloed zie, houd ik me daar maar aan vast!:D

8. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

wat klinkt het allemaal ingewikkeld op internet over hoe je zwanger kunt raken.. temperatuur testen, ovulatie test etc...
    ik laat de natuur zn werk gewoon doen ;)

9. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wauw, echt tof dat je dat kunt.. ik kan echt totaal de controle niet los laten! Helaas:)

Ik ben nu al langer dan 7 maanden gestopt en dit is nog maar mijn 5de ongesteldheid, waar bij ik bij tenminste 1 geen eisprong heb gehad.

Als ik de natuur zijn gang zou laten begaan zou ik om mijn eisprong niet te missen eigenlijk 3 keer per week moeten klussen, alleen wij klussen vaker 1 dan 2 keer per week, dus op zijn beloop laten is niets voor mij!:D

Ik temperatuur, doe ovulatie testjes en check mijn slijm;)

10. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Negatief :( Maar ik houd me maar vast aan mijn HCG tabelletje! Donderdag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben.. :)

11. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Whaaa, ik wordt echt gek!
    Ik kijk net op FF, zegt ie doodleuk dat mijn NOD aanstaande vrijdag is!
    Ik denk omdat mijn lutuale fase vorige maand 17 dagen was..

Dat betekent dat ik mooi op tijd ben begonnen met testen... :p

12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Catmommy je houd het wel erg spannend zo hoor haha!

Hier alles goed, lekker z'n gangetje! Niet zo druk bezig met me ei etc vind het heerlijk, no stress! We zien wel wat deze maand ons gaan brengen, we kunnen het toch niet afdwingen.

13. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hihi, heerlijk, no stress!

Ik had de nacht zondag op maandag wel echt serieus stress.
    Dit is nu wel meer gezakt en ik probeer het nu een stuk realistischer te bekijken, maar 2 dagen een witte test, ik dacht die gaat niet meer positief worden nu ik al op mijn NOD zit.

Maar goed FF geeft aan dat zonder dat hij een eisprong ziet wel aan dat vrijdag mijn NOD is.

Daarnaast heb ik wel echt klachten, ik ben elke dag misselijk (ben ik normaal echt nooit). Het is niet zo erg dat ik moet overgeven maar het gevoel is er wel. Alleen is dit niet 's ochtends als ik uit bed kom, maar ik was het net een half uur geleden en gister was ik het in de middag.
    Verder zit ik echt helemaal onder de puistjes, gewoon niet grappig meer.
    En heb ik elke dag vaak continue een soort drukkend gevoel in de onderbuik.
    Ik heb een paar dagen plopjes gehad, maar dat is nu alweer een paar dagen weg.
    En ik heb nog steeds gigantisch veel slijm, nu al een week.

Maar goed andere typische tekenen zoals moeheid of pijnlijke borsten heb ik absoluut niet.

Morgen maar weer testen, wie weet is het toch raak.. en anders hoop ik snel ongesteld te worden!

14. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Vet baluh hier net ongesteld geworden :( Ik dacht zo dat t raak was. Maar niet dus

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Vervelend Finally, het lichaam kan je zo in de maling nemen daar ben ik ook wel achter. Vol goede moet naar de volgende ronde meid!

Hier nog wachtende op me ei, verder geen nieuws.

16. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Omo witte test:(

Wel balen, maar na die paar witte testen van een paar dagen terug kan ik het beter hebben.

Toch begrijp ik mijn toch enorm teleurgestelde gevoel van maandag niet. Ik bedoel het is voor ons de tweede ronde, we zijn hartstikke happy met elkaar, hebben een heerlijk leventje, met lieve vrienden en familie, we vervelen ons nooit, en toch lijkt deze drang gewoon zo groot dat een witte test voor flinke teleurstellingen zorgt.

Raar iets, die kinderwens;)

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wat vervelend Catmommy!!

Maar eigenlijk wel he, maar ja als je maar onthoud dat bijna niemand in de eerst of 2e ronde gelijk zwanger word, al lijkt dat wel soms zo. Eigenlijk mogen we niet klagen er zijn zoveel vrouwen die al jaren bezig zijn. En onderstaand lijstje is misschien even weer een opfris beurt, die ons met de voetjes weer op de grond zet.

30% van de vrouwen is binnen drie maanden zwanger
    70% is binnen een half jaar in verwachting
    80% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger
    90% is na twee jaar in verwachting

18. yessy

yessy Niet meer actief

Hoi meiden en welkom nieuwe meiden!

Wat een spannende dingen lees ik allemaal (ja ik lees wel mee haha)!
    En helaas Finally. Weer de volgende ronde in. Heel veel succes!
    Goeie van je Joyce, dat je dat lijstje er bij zet, want ik zit in een uber dip gewoon, vandaar dat ik bijna niet heb gereageerd :(

Ik dacht ontspannen deze cyclus te hebben. Even geen ovu testen, even niet zo mee bezig zijn en gewoon wachten.
    Als het goed is moet ik volgende week ongesteld worden, maar kan ook aankomend weekend zijn aangezien ik het vorige maand ook het weekend ervoor ineens werd (alhoewel ik nog steeds denk dat het door die vrijpartij kwam maargoed).
    Nu is het donderdag, dus dik een week ervoor bijna en nu had ik een ini-mini beetje roze afscheiding begin van de middag. Maar nu net was ik op de wc en was er niks toen ik een beetje naar binnen ging met toiletpapiertje.

Het kunnen twee dingen zijn en het is waarschijnlijk gewoon ongi (who am I kidding):
    Ik heb, toen ik dacht rond mijn eisprong te zitten, iets teveel geklust geloof ik want vorige week was het gevoelig en kon het even niet. Whaha het klinkt nu alsof ik echt alleen maar wild heb liggen rampentampen maar dat is echt niet zo hoor haha *bloos*.
    Dat is nu weer over maar misschien is het dat. Want kom op.. ik was al dik 4 dagen eerder vorige maand.. en nu weer een paar dagen eerder. Ik zeg nee! NO PERIOD THIS MONTH! Ik ga in staking!

Dus nu door vanmiddag met die afscheiding ben ik gewoon echt klaar ermee. Al de hele maand wil ik er niet aan denken en denk ik er toch aan. Ik probeer m'n gedachten te verzetten.
    M'n schoonzus, waar ik mijn bedrijfje mee heb, had ook nog zo'n lekkere dooddoener: Als je er teveel mee bezig bent wordt je het niet. Oioioi, mensen worden serieus niet zwanger door er niet aan te denken. Maaargoed.

Ik geloof dat ik chagrijnig ben haha sorry hoor! (toch psm haha!) En ik slaap al de hele week niet. Verkouden, wel moe maar niet kunnen slapen, een piep in m'n neus.. het leven is zwaar.
    Hier wilde ik jullie dus niet mee lastig vallen, maar moet echt mijn frustratie kwijt nu.
    Pfff.. Doe mij maar "gewoon" een baby.

Sorry voor m'n chagrijnige gedoe! En ik zal wat vaker weer langskomen :)
    Vind het wel heel leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat!

Xx

19. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Join the club.. ik ben momenteel ook mega chagarijnig en teleurgesteld.

Ik heb nu sinds 2 dagen een temperatuursverhoging. Ja dames jullie willen t vast niet geloven maar ik geloof dat het belachelijke lichaam van mij na 30 dagen toch maar bedenkt om een ei vrij te laten.

Net nu ik aan het testen ben omdat het 17 dagen is nadat ik de eerste eisprong klachtjes kreeg en ik dacht zwanger te zijn!
    Maar die buikpijn en steekjes in buik die ik al een paar dagen voel? Dat was vast de 3de poging van mijn lichaam om mijn ei te laten springen.

En helaas hebben we daarom 4 dagen lang voor mijn 3de poging eisprong niet geklust.. pas gisterochtend nadat ik de plotselinge temperatuursverhoging zag.

Dus ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
    Nu waarschijnlijk 2 weken wachten op de menstruatie en vervolgens weer 14 tot 30 dagen of misschien nog wel langer wachten op het eitje.. :(

Waarom gedraagt mijn lichaam zich niet zoals het hoort, hoe moeilijk is het om een eitje te laten springen :(:(

@joyce hihi ja die statistieken ken ik. Maar dat is ook gebasseerd op vrouwen die stoppen met de pil en denken we zien wel en gewoon regelmatig klussen.
    Als je er wat meer mee bezig bent heb je toch meer kans als je gericht klust.

Maar goed hier werkt het gericht ermee bezig zijn in mijn nadeel.. wie weet hadden we anders wel geklust als ik niet zo bezig was met de nod..

20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Yessy ik reageer ook niet zo veel meer en niet omdat ik jullie niet leuk vindt maar omdat ik mezelf gek maak. Ik ben ook veel rustiger sinds ik niet meer elke dag wel 20 keer per dag aan het kijken en lezen bent haha.
    Hahah wat kun jij mooi schrijven zeg "wild liggen rampetampen" heerlijk! Maar het zou daardoor misschien wel kunnen komen, maar aan de andere kant denk ik niet dat je ogesteldheid op te wekken is met sex.
    En je word echt niet snelle zwanger als je er niet mee bezig bent. Je wilt iets heel graag dus je bent er gewoon mee bezig, dat is heel normaal. Die mensen die zulke opmerkingen maken snappen het gewoon niet.
    En meid je mag hier altijd al je frustratie kwijt, ik denk dat ook 1 van de belangrijkste dingen is op dit forum. De momenten dat je er klaar mee bent, gewoon alles er uit wil gooien kun je hier terecht. Ik heb niemand verteld dat wij een beebje hopen te krijgen dus jullie zijn echt mijn steun en toeverlaat hihi!
    En meid keep your head up! Het gaat ons ooit lukken we gaan er voor!

@ Catmommy vreemd zeg ook jou cyclus geen pijl op te trekken, hopelijk word het snel beter.

@ Hier nou ei wil maar niet komen ovu testen gaan af en aan heel licht iets donkerder. Test gewoon lekker door hij zal een keer knallen haha. Ik had wel terug gekeken naar me testen en nu dacht ik misschien dan 5 januari me ei gehad, had 7 januari 1 drup rood verlies (veel te vroeg voor ook maar innesteling). Maar ik wie probeer ik gek te maken dus ik test lekker door met de ovu testen en hopelijk komt me ei er snel aan, maar denk dat het weer een lange zit word net als me vorige cyclus hihi! Kan er boos om worden maar wat heeft het voor zin, me lichaam heeft blijkbaar andere plannen.

Meiden allemaal een hele fijne week!
    Liefs

Deel Deze Pagina