Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Het hartje klopt wouw wat geweldig is dat zeg!!! De verloskundige zei ook dat het een sterk hartje was en dat het natuurlijk geen garantie is maar dat ik gezond ben. Dus ik ben wel gerustgesteld en ik weet het is geen garantie maar toch, het was zo fijn om te zien.

Spannend Blossom ben benieuwd wanneer je dan wat hoort, je hoort dat zeker een maand van te voren te weten hoor!

Wat fijn dat je test goed was Orchidee! Geeft ook een lekker gevoel!

2. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn joyce!!! Mooi om te zien hè!
    Ik krijg morgen ook het hartje te horen bij de vk controle (geen echo helaas), ook wel weer spannend! Hoop dat ie mooi sterk klinkt :D

3. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Van de week is en vriendin van mij bevallen en haar vriend heeft maar een paar dagen vrij.
    Zegt mn vriend tegen me, nou als onze kleine er ooit komt neem ik 2 weken vrij! Echt zo lief :) Ik smolt echt toen ie dat zei.
    Maandag kan ik weer testen, heel hard aan t hopen hier!

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Spannend Blossom heel veel plezier vandaag!

Super fijn toch Finally! En ik duim voor je meid!

5. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het hartje klopte mooi! Heel fijn om die bevestiging weer even te krijgen :D Ben weer helemaal van mijn zorgen af!

Wat lief van je vriend Finally, gelukkig bestaan er ook nog zulke lieve mannen die wel graag echt een deel willen uitmaken van de verzorging en opvoeding! Hoop dat maandag een mooie dag voor je wordt ;)
    Ik had ook helemaal geen echte symptomen hoor, alles wees erop dat ik gewoon ongi zou worden (krampen etc). Alleen mijn gevoel zei dat het mss wel eens raak zou kunnen zijn. Je hebt wel super mooie regelmatige cycli in ieder geval!

6. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Oh joyce wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoord! Echt super! zeker een geruststelling of niet?:)

Blossombaby super dat ook jij het hartje weer hebt gehoord! Fijn dat ze toch in de tussentijd controleren zeg :). Super. Lijkt me heerlijk om al zo ver te zijn!

Hier gaat het verder prima! Behalve steeds vaker plassen, haha.
    Nog 8 dagen en dan heb ik mijn echo (L)....bijna, haha!

Finally wat lief van je vriend. Het is zo mooi om te ontdekken dat je dan idd echt zwanger bent, helemaal als je vriend het ook graag wil en er mee bezig is! Ik hoop het zo voor je, kun je lekker met ons meekletsen over kwaaltjes, kinderkamers etc :D.. Succes!!

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Blossom wat fijn zeg dat alles goed is! Ik denk toch dat we de hele zwangerschap het spannend blijven vinden, dus die bevestigingen zijn erg fijn.

Orchidee nou het is wel echt dat je denk yes het leeft! Ook is de kans op een miskraam naar kloppend hart toch weer kleiner, dus heb blijft toch spannend vind ik zelf. Eerst maar die eerste 12 weken, hopelijk heb ik dan meer rust. Aftellen meid nog 8 dagen dan zie je het kloppende hartje!

8. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Meiden net een heel klein beetje licht rood/ roze op mn wc papier... helluupp Ik zal toch niet nu al ongesteld worden

9. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Ah Finnally88 ;-( Ik hoop een innesteling, maar meestal bij mij werd ik dan wel ongesteld. Ik ga voor je duimen!

10. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Nou helaas hoor, dit is gewoon echt mn ongesteldheid.. :(

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Finally sh*t balen meid! Diggi hug!

12. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Het is wel een hele rare menstruatie geweest. Donderdag voor mn nachtdienst had Ik een beetje roze op mn wc papier. Toen voor de zekerheid een tampon in gedaan. Die vrijdag heb ik wel bloed verloren, was rood maar ook met bruin erbij. Dag erna nog een beetje rood, maar voornamelijk bruin. Zondag alleen nog een heel klein beetje bruin. Dus lang geen menstruatie als ik gewend ben, ik snap er niks meer van. En hoop dat nu niet mn hele cyclus in de war is..

13. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    :):):):) Wij krijgen een MEISJE!!!
    Vanochtend bij de echo geweest en het was meteen heel duidelijk te zien dat er geen piemeltje zat. Ze was lekker beweeglijk en draaide steeds weg :D Dus niet heel veel mooie foto's meegekregen maar we kregen heel veel uitleg en bijna alles van de 20-weken werd alvast gecheckt (en was allemaal in orde) dus dat was fijn.

@Finally, misschien toch een testje wagen?

14. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd blossombaby, wat leuk!
    En ik ga idd morgen toch nog ff een testje wagen..

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Blossom wat gaaf, ook vooral dat je dus ook goed zat met je gevoel en oo de chineese kalender bij jou klopte. En natuurlijk gefeliciteerd, fijn dat ze alvast zoveel gecheckt hebben dat rust maar weer! Gaat het nu ook zo snel bij jou? Iedereen zegt dat het na die 10/12 weken zo sne gaat! Och ik kan niet wachten op die heerlijkheid haha!

Finally wat was de uitslag van de test?

16. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Helaas witter dan wit...

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Finally wat kl*te zeg!!!

18. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx meiden!! Nou ik heb het idee dat het sinds een week wel snel gaat qua groei! Heb ook sinds een week dat ik sochtends ook wel al opsta met een buikje haha. Ben benieuwd hoe ik er over een maandje bij de 20-weken echo uitzie.

Jammer finally :( Op naar de volgende ronde maar weer..

19. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Finally88 balen zeg! Jouw kans komt nog wel ....!!

Wauw Blossom Baby gaaf!! Dat was ook je voorgevoel toch? Superleuk dat je nu al lekker kunt shoppen en over namen kunt nadenken! Althans wat gerichter ;)! Fijn dat er al zoveel gecontroleerd is en dat ze gezond is. Binnenkort even je buikje op de foto zetten :D

Donderdag mijn echo spannend......

Joyce hoe is het met jou verder? Nog last van kwaaltjes, groeiende buik etc ??

20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Orchidee, nou ik heb nog steeds die darmen buik en de hormonen gieren door me lichaam. Elke avond ben ik zo misselijk en zuur na het eten zo rond half 9 elke haha kan de klok er op gelijk zetten zo'n beetje. En als ik dan maar iets ruik (eten, wat je gekookt had ofzo) dan hop lekker spugen. Verder ziet me gezich er uit als de Mount Everest, heb ik me hele leven nog nooit zo veel puistjes gehad. Ben je verdorie 27 zit je onder haha! Af en toe wat trekken en steken rond de baarmoeder dus die is naar mijn idee lekker aan het groeien! En jij dan? Heb jij nog klachtjes? Super spannend bijna je echo! Zo fijn om dat hartje te zien kloppen, dat geeft toch een beetje rust. Ben toen wel 2 dagen achteruit gezet maar het is lastig meten als het nog zo mini is haha! De volgende keer word echt bekeken en ook wat me uitrekendatum zal zijn, ik kan niet wachten. Dan kunnen we het ook eindelijk vertellen. Als die feestjes waar ik sta te liegen, nee antibiotica, of meld me ziek haha!

Ja leuk Blossom doe een buik foto kan ik ook doen maar is zo vertekend beeld met die dikke darmen haha! En jou buikje is echt van je kleine meid hihi!

Deel Deze Pagina