Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Oja maar zijn dus allebei na afleestijd zo geworden

2. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Jahaaa finally duidelijk!! Ik had ook zo N streepje de eerste dagen. Ik heb toen de dag erna een clearblue gedaan. Ik denk dat ie bij jou ook wel positief wordt als je morgen test!! Gefeliciteerd super leuk!! Hopen dat het goed mag blijven gaan!!!!

3. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja volgens mij is ie gewoon positief hoor!!! Spannend!! Ga je een clearblue halen? Dan kan je je vriend dit weekend nog t goede nieuws vertellen mss :D

4. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hoi meiden, sorry dat ik gister niks meer heb laten horen. Maar wilde eerst t nieuws aan mn vriend vertellen. Ik had sokjes gekocht met daarop i love papa. En hij maakte t open en zei echt? !?! En toen werd ik ff heel hard omhelst. :)
    De test staat in mn album.
    maarre.. Ik ben dus zwanger!!! :)

5. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geweldig!! Gefeliciteerd!!!!!! :D

6. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Yess gefeliciteerd super leuk voor je!! Nu kan je helemaal lekker met ons meekletsen :)

7. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ik ben zo blij, maar kan t Nog niet helemaal bevatten..

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wauwww Finally wat geweldig meid! Gefeliciteerd! Jeej nu zijn we allemaal in verwachting hihi! Hahaha bij mij land het nu pas een beetje hoor, duurt best wel lang (bij mij althans haha)! Maar heerlijk, geniet! Hopelijk niet te veek klachtjes, en anders ze zijn voor een super goed doel!!!

@ Blossom ja nu kan ik het langzaam los gaan laten, wel heel fijn hoor! Echt genieten nu! Ja ik ben ook zo ontzettend benieuwd naar wat het gaat worden! Iedereen behalve mijn broertje zegt meisje, ik kan niet wachten. 18 April weten we het, dan doen we de geslachtsbepaling. Helaas was met de 12 weken echo die kleine zo druk en had ze al zoveel moeite om de nekplooi goed te doen dat ze ook niet goed naar de NUB kon kijken. Het blijft dus nog even 3 weekjes spannend!

Spulletjes van de blije doos klinken best leuk, ben benieuwd wanneer ik hem mag ophalen. Hij is in aanvraag en ik heb wel post thuis gehad dat ik binnenkort een mail krijg dus we will see!

Hoe voelt iedereen zich verder?

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Girls zojuist telefoontje gehad van de verloskundige... onze combinatie test is super positief! Voor alle 3 de afwijkingen waren de scores hoger dan 1 op 5000! Wel een heel fijn gevoel nu wachten op de geslachtsbepaling en dan ga ik los haha!!!

10. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Spulletjes van de blije doos klinken idd leuk. Maar dat duurt nog wel ff voor mij denk ik.
    @ Joyce wat super dat alles goed is!
    @hier vannacht eindelijk goed geslapen, werd de laatste week steeds tussen 4u en 6u wakker. En ook op vrije dagen. Maar hoop dat t goed blijft gaan want moet vanavond de nacht in, dus hoop dat ik morgen overdag ook goed slaap. Vl. Is een week weg voor zijn werk. Dat is nu wel heel raar want ik heb t het liefst de hele dag over de zwangerschap, dus nu zijn we maar veel aan t appen.. Hij vertelde net dat een collega van em. gister aan em. vertelde dat hij voor de 3e keer vader werd. Toen dacht hij jaa ik word ook vader, maar "mag" t nog niet vertellen

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Het is zo leuk om in het begin echt samen dat geheimpje te hebben! Maar ook wel moeilijk om het niet al van de daken te schreeuwen haha! Succes met de nachtdiensten!!

12. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hoeveel weken heeft iedereen gewacht met het vertellen aan familie, en heet vertellen aan de "rest van de wereld"?

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hi Finally, wij hebben het onze ouders en broer/zus meteen verteld. Familie en goede vrienden na de goede termijnecho met ruim 11 weken (verjaardag vriend gevierd) en op facebook met ruim 12 weken (na de nekplooi echo, omdat we toen een goede echo hadden over de 12 weken heen). En 13 weken op me werk aan me collega's. We wilde het eerst liever niet op facebook zetten, maar als mensen het via via horen en je dan gaan contacten vonden we niet leuk mensen kwamen er via via dus achter en ja we zijn trots dus dachten dan toch ook maar via Facebook dan hebben we iedereen.

Waar zat je zelf aan te denken, wanneer je het wie wil gaan vertellen?

14. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Wij zitten er aan te denken om onze ouders het te vertellen na de eerste echo. En de pas na de 12 weken echo. En hebben jullie nog bijzonders gedaan, zeg maar de manier waarop jullie t je ouders vertelden?

15. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een geweldige uitkomst Joyce!! Nu kan je echt genieten lijkt me!:)

Ik ben zo blij voor je finally :D Wat een lieve reactie van je vriend en dat hij er ook meteen zo mee bezig is!

Wij hebben het 2 dagen na de positieve test aan mijn de zus van mijn vriend/mijn beste vriendin verteld. We wilden het zo graag met iemand delen en vonden haar de geschikte persoon omdat we allebei zo close met haar zijn! Onze moeders hebben we het met kerst verteld dmv een cadeautje waar een speentje in zat, ik was toen 8 weken zwanger en we hadden al 1 goede echo gehad. Mijn vader tijdens de nieuwjaarsborrel. Toen zei ik dat ik geen borrel hoefde haha. De rest van mijn vriendinnen wel rond 10 weken, en op facebook bij 12 weken.

Trouwens, je mag toch eigenlijk geen nachtdiensten meer draaien als je zwanger bent?

16. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Vanaf 14 weken niet meer.. En dan mag je ze nog steeds draaien. Maar ben je niet meer verplicht. Dus moet er helaas nog ff aan geloven.

17. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah balen! Je werkte op interne toch? Ontzettend drukke afdeling? Wel proberen goed je grenzen te herkennen! Je baby en jouw gezondheid staan nu op nr. 1 :)!

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja zeker weten heerlijk genieten nu! Wetende dat die kleine oke is, ze hebben ook maagje blaasje etc allemaal gekeken zag er allemaal super goed uit! Nu wachten op het moment dat ik die kleine ga voelen.. zo leuk lijkt me hihi!

Wij hadden voor me schoonouders heb boekje opa en oma pluis gekocht. Voor mijn moeder speen en sokjes met I love Oma. Mijn vader lag op het moment in het ziekenhuis te vechten voor ze leven, dus ik heb het hem gewoon verteld. Had het me anders voorgesteld maar hij mag over 2 weken eindelijk naar huis na 8 weken ziekenhuis en 4 weken revalidatie! Dus dat is mijn grootste geluk van de week :D!!

19. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Zoo ff een drukke week gehad, maar nu weer tijd om ff te kletsen.
    Hoe voelen jullie je? Hier gaat het nog steeds top.

Joyce jaa lijkt mij ook zo leuk om De kleine te voelen, ben benieuwd wanneer dat komt. Misschien als ik in Sri Lanka ben. Fijn dat alles verder goed is. Hoelaat heb je de geslachtsbepaling die vrijdag? Wij vliegen namelijk 's avonds, dan kan ik hopelijk nog snel spieken wat het wordt :D spannend voor jullie!!

Blossombaby jij gaat lekker snel zo :). Alles verder goed? Wordt het al zwaarder de zwangerschap? Kamertje al af??

Finally88 hoe gaat het mer jou? Spannende periode hè!! Wij hebben het met ong. zes weken aan ouders verteld en met 8 weken na de echo aan goede vriendinnen :)

Wij hadden een fotolijst met de tekst: je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, over 9 maand ben ik geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien? Superleuk haha. En een boekje voor de aanstaande oma's.

Vorige week heb ik mijn baas verteld dat ik zwanger ben, hij was erg blij en enthousiast, daarna het team, superleuk!!

Nog 2 weekjes werken en dan op vakantie!!! Aftellen haha:)

20. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

hier ook nog steeds alles goed, voel me prima! Mn buik word nu echt om de paar dagen groter heb ik het idee! Soms merk ik zelfs al dat ik een beetje aan het 'waggelen' ben :$ haha. En s'avonds vooral ben ik nog wel eens benauwd, omdat mn organen dan zo geplet worden door mn volle maag.. Maar ik heb niets te klagen, voel me eigenlijk zoals normaal, alleen dan wat ronder :p

Ik ben op zoek naar een leuke zwangerschapsyoga hier in de buurt, maar vind het super moeilijk om er een te vinden die bij me past (al zijn er echt wel 30 aanbieders ofzo haha). Wil namelijk graag starten met een groepje op een bepaalde datum ipv instromen en meedoen wanneer je zin hebt. En ik wil liever in de ochtend les dan in de avond. Die combinatie is al bijna niet te vinden! Maar ik zoek gewoon verder :)
    Verder heb ik me ingeschreven voor een cursus hypnobirthing samen met VL (een 1-daagse cursus van 9-17). Heel veel zin in! Weten jullie al of jullie klasjes/cursussen gaan doen straks?

Verder ga ik stoppen bij de sportschool per 1 mei (ze worden overgenomen door basic fit en daar heb ik niet zo'n zin in, vond het super fijn dat het juist altijd rustig en wat luxer was. Plus het trekt me niet meer zo om in de apparaten te hangen haha). Maar in plaats daarvan ga ik zwemmen (gewoon baantjes trekken) en dan hopelijk yoga. Sporten jullie (nog) of gaan jullie dat doen?

Het kamertje begint steeds meer vorm te krijgen! De commode moet nog gemaakt worden en daarna is het alleen nog aankleding! Lijstjes ophangen, decoratie etc. :D

Wat fijn dat je baas leuk reageerde Orchidee!! Dat is altijd prettig :)

Deel Deze Pagina