Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @MZ25 raar dat ie gisteravond weer lichter was, maar je hebt m wel gehad denk ik hoor. Of althans ik lees dat je ongeveer 12 uren na je positieve test komt ofzo?

@marievs nee er naar vragen is best vervelend. Vooral omdat ik veel met zwanger worden bezig ben en ik me dan bezwaard voel dat ik er wéér over wil praten.
    Maar heb m net even gevraagd en hij vind niet dat ik er te erg mee bezig ben (ik vind zelf van wel:D).
    Maar dat komt ook omdat hij al zolang de wens sterk heeft, veel langer als mij. Dus volgens mij heeft hij momenteel nergens problemen mee, als het maar ZSM zover is hihi.

Ik heb zojuist wat zitten googlen voor muurstickers want ik vind die stickers van bomen/takken/uiltjes zo leuk.
    Misschien ook wel heel erg standaard omdat je het zo vaak tegenkomt, maar ik vind het zoo schattig!

Vooral omdat ik na onze verhuizing in Juli (en maanden klussen) geen zin heb om opnieuw te gaan verven/behangen en het sowieso unisex moet worden.
    De kamer is nu heerlijk stralend wit en dat is ook onze smaak. Dus met vrolijke muurstickers wil ik het graag opleuken!

Ik moet hier gaan oppassen met de potjes foliumzuur en dergelijke wat hier rond slingert. Mijn moeder kwam vandaag even binnen huppelen en kon nog net op tijd de foliumzuur verstoppen hihi.
    De foliumzuur staat in de keuken, naast het pas gemaakte vanille extract (wodka, vanillestokjes, paar weken laten staan). Ik weet zeker dat mijn moeder op het rarige bruine goedje afstormt om te kijken wat dat nu weer voor nieuws is en dan vast en zeker het potje ziet staan.. Moet binnenkort toch maar een ander plekje ervoor vinden zoals de badkamer hihi.

Ik sprak gister met de vrouw van mijn neef en mijn moeder zat tegenover ons, en ze zoog elk woord op wat ik zei (we waren uit eten, vandaar) dus ik moest heel erg oppassen wat ik zei haha!

2. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    @catmommy leuk zijn die bomen en uiltjes idd! Alleen sommige zijn best aan de prijs. Een nicht van me heeft om die reden de boom zelf gemaakt. Ze had deze uit behang geknipt. Vervolgens heeft ze bij allerlei winkels van die kleine voorbeeldstukjes behang meegenomen en dat blaadjes van geknipt, zag er echt onwijs gaaf uit.

3. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marievs: Ik ben dus niet de enige van wie manlief af en toe gek wordt:p. Hoop nu ook ongeveer te weten wanneer mijn ei is, zodat ik volgende maand minder druk bezig hoef te zijn:). Ik slik geen omega 3. Is dit wel aan te raden?

@Catmommy: net nog getest en nu is ie weerder donkerder dan gisteravond maar lichter dan gistermiddag. Snap er niks van:$. Na positieve test binnen 24 tot 48 uur volgens mij. Klussen vanavond moet dan nog wel helpen denk ik;). Leuk muurstickers!! Ik heb mijzelf nog niet met de babykamer bezig gehouden. Behalve dan dat we geen witte meubels willen maar hout. Ben ik even blij dat ik nu bij mijn ouders woon. Hoef voor mijn moeder niks te verbergen, wel voor mijn zusje. Das ook best lastig:p.

@Ego: Ik snap er niks meer van. Vanavond weer vrij donkere test, echt raar:$. Toch maar ff klussen. Om de dag gedaan sinds vorige week dinsdag. Moet genoeg zijn toch??

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Sorry meiden was een druk weekend haha!
    Maar met mij alles goed ik wacht tot woensdag met testen als ik nog niet ongi ben. Me borsten voelen beurs word er ook wakker van, slaap slecht steeds wakker, bloedheet snachts overdag vaak koud/warm. Druk in me onderbuik, streek in mr borst vandaag en nog wittige afcheiding. Het is er verwarrend allemaal, ik ben benieuwd morgenochtend haha!

@ marievs ik ben 27 en vl 33 denk dat wij de oudste van deze groep zijn hihi!

Namen nou mijn vriend is heilig overtuigd maar ik vind het wel een erg aparte naam ik had zelf ook een naam en die vond hij ook leuk dus wie weet haha. Maar jongens namen vinden we beide zoo moelijk! Mar eerst maar eens zwanger worden en dan hebben we nog 9 maanden de tijd.

En ik ben secretaresse dus kan me tijd prina uitzitten geen probeem voor mij. Vl en ik gaan beide 4 dagen werken en de rest bij oma's of opvang. En ik vind ook dat beide partijen mee moeten dragen aan de opvoeding, je krijgt een kindje ook tenslotte samen toch.

Nou hopelijk ben ik weer een beetje bij, sorry als ik nog wat vergeet!

5. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ooo zo dicht bij het testen al, spannend! pff! Succes met wachten en testen! Volgens mij ga ik op de dag dat ik eindelijk zou mogen testen na komende cyclus heel vroeg wakker worden... :p

6. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @catmommy: klinkt idd als een hele lieve man die jou graag wil verzorgen en zichzelf daarbij een beetje wegcijfert! Ik denk dat je al heel goed bezig bent met hem duidelijk maken dat hij ook wat te zeggen heeft :)
    Goed dat je je foliumzuur nog snel kon wegstoppen! Mensen weten meestal wel meteen waar dat voor is haha. Toch leuker als het straks echt een verrassing is!
    Wachten op je menstruatie is echt super vervelend he, ik had het ook vorige maand toen ik 10 dagen overtijd was. Je kan ook pas verder als het geweest is dus op het eind zat ik echt elke dag te hopen dat het door zou breken!!

@marievs: ik lijk ook nog eens jonger dan ik ben (ik ben deels Indonesisch, mensen schatten me vaak tussen de 18-20) dus ik denk dat ik straks heel wat rare blikken ga krijgen ;) zo van joh kijk die tienermoeder eens! Of het zal wel de babysitter zijn. Terwijl ik dan toch al minstens 25 ben en dat vind ik een hele mooie leeftijd voor een eerste kindje! En 26 is helemaal niet oud, you're in the prime of your life! ;)
    Wat voor studie doe je? En wat bedoel je eigenlijk met dat het eitje 'dood' is? Als een eitje niet wordt bevrucht sterft het toch altijd af? Of bedoelde je dat ook, en was je bang dat je niet zwanger bent deze ronde?

@MZ25: wat raar van die testen :( ik kan helaas geen ervaringen met je delen! Ik zou gewoon doortesten en idd lekker blijven klussen, kan geen kwaad :D. Ik herken wat je zegt over het 'moeten' klussen.. Ik wist vrijwel zeker dat ik zondag m'n ei had, en uitgerekend die avond had mijn vriend geen zin! Hij zei "we hebben het de afgelopen dagen al zoveel gedaan, nu heb ik even geen zin meer". Nou ik voelde me wel rot haha maar dacht ik wil niet zo'n vrouw worden zoals Charlotte van sex And the city, die haar man opbelt "we moeten NU sex hebben ik heb mijn eisprong!!!". Het moet wel een beetje leuk blijven:p
    Superfijn dat je moeder gaat oppassen! Mijn moeder heeft het de laatste tijd ook zomaar over dat ze zo graag oma zou willem zijn, terwijl ze niet eens weet dat we al bezig zijn! Die gaat dus sowieso huilen van geluk als ik het vertel haha:D

@joyce, spannend al die symptomen! Hoop voor je dat het raak is! Laat je hier even weten wat het wordt?

Ik ga denk ik komende week donderdag testen.. Ik zou ergens tussen aanstaande zondag en die donderdag erop ong moeten worden (onregelmatige cycli...) dus zou opzich ook wel eerder kunnen testen, maar ik heb zo'n drukke week komende week! Dus wacht het liever even af en test dan op een dag dat ik het wat rustiger heb. Maar dag zeg ik nu hè ;) mss dat de testdrang me steeds meer gaat bekruipen..

Vinden jullie het ook zo leuk om naar positieve testjes te kijken op het forum?:D geeft me hoop hahah

7. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce2013: Spannend die kwaaltjes zeg;). Ik had dat vorige maand ook. Rommelende darmen, moe, vlagen misselijk maar toch gewoon ongi:(. Hopelijk test jij positief woensdag. Ik werk al 4 dagen en vl gaat denk ik ook 4 dagen werken. In het begin gaat mijn moeder dan 3 dagen oppassen en als hij/zij wat ouder is dan ook naar het kinderdagverblijf. Zo leert hij/zij ook met andere kinderen spelen. Dat vinden wij wel belangrijk. Succes met testen vast woensdag!! Ik ben benieuwd:).

@Catmommy: erg vervelend ja wachten op je ongi. Ik dacht de eerste ronde ook van eindelijk ongi na 36 dagen. Tweede ronde pas na 41 dagen:$. Ben benieuwd hoe het deze ronde gaat. Heb mijn app op de telefoon ingesteld op 36 dagen en mijn banner op 41:D. Zo mis ik hopelijk mijn eisprong niet.

@Blossombaby: ik test idd vrolijk door en klus ook door:D. Om de dag moet goed zijn als ik het zo op internet lees. Ik wil wel echt om de dag omdat ik niet weet wanneer ik mijn ei heb of krijg. Leuk hè als je moeder graag oma wil worden:). Mijn moeder heeft dat ook echt. Bij jou is het nog een verrassing, bij mij niet meer als ik het vertel:p. Voor mijn vader en zusje wel. Ik heb de vorige ronde toen ik overtijd was ook pas op vrijdag getest (mijn vrije dag). Ik vind het niet fijn om vlak voor ik moet werken te testen (06.30 uur). Als het dan positief is wil je gewoon lekker met vl zijn en als het negatief is eigenlijk ook;).

Ik vind positieve testjes kijken ook leuk. Ik lees helaas soms ook vervelende dingen, zoals een miskraam (vandaag nog) of vrouwen die niet zonder het ziekenhuis zwanger kunnen worden. Dat beangstigd mij dan wel weer. Ik ga dan twijfelen van dadelijk kan ik niet zwanger worden enzo. Hebben jullie dat ook?? Zien jullie op tegen kwaaltjes??

8. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @BlossomBaby: ik ben ook minstens 25 als mijn kindje geboren is en mijn partner minstens 34. Vind het voor mezelf een perfecte leeftijd om voor het eerst moeder te worden.
    Totaal niet te jong, maar dat komt ook door mijn omgeving. In de familie zijn de meeste al op hun 25ste vader/moeder en ook diverse oud-klasgenootjes lopen al een paar maanden soms jaren met kinderen om.
    Ik heb soms wel eens gedacht dat ik langzaam was. Zoveel jonge stellen die gingen trouwen/kinderen krijgen, terwijl ik 'nog steeds' alleen samenwonende was (en ben).
    Overigens heb ik geen behoefte om te trouwen. Hoe zit dat met jullie? Zijn jullie getrouwd?
    Misschien komt de 'traagheid' ook wel van mijn partnerswitch. Ik heb vanaf mijn 15de tot mijn 19de een serieuze relatie gehad, ook samengewoond (3 jaar). En daarna mijn huidige vriend getroffen en inmiddels alweer 4 jaar samenwonende.
    Ik wil voor mezelf toch echt wel wat hebben opgebouwd met degene waarmee je aan kinderen begint, maar goed dat is persoonlijk :)

@ MZ25Het voelt voor mij goed om te lezen (sorry:)) dat je zelf ook lange cyclussen hebt. Ik ben (heel stom en ook totaal misplaatst) bang dat ik nu ineens niet meer ongesteld zou gaan worden hihi. Alsof dat na jaren ineens stopt nu je voor het echie wilt gaan.

Ik vind het zelf ook heerlijk om die positieve berichten te lezen van vrouwen hier die zwanger zijn geworden!
    Ik droom er heerlijk mee weg hihi.
    Ik weet de reactie van mijn moeder precies als ik het ga vertellen: ze plaatst dr hand voor dr mond en gaat huilen en mij dan heel hard knuffelen. Zo hard dat ik bang ben dat ze de baby platdrukt hihi.

De enigste zus van mijn moeder is nu net voor de 3de keer in 3 jaar tijd oma geworden en ze heeft daar enorm mee meegeleefd en vond het zooo geweldig. Ja, oma worden gaat ze geweldig vinden.

Tegen kwaaltjes zie ik nu totaal niet op. Dat zien we dan wel weer en ik hoop dat ik dan het positieve gevoel kan vasthouden:)

Ik zou wel willen dat het hier heel rap raak is, ik zou het namelijk zo graag met kerst/oud en nieuw willen vertellen!

Over snel raak gesproken.. ik knijp m wel een beetje want ik heb net zitten rekenen en misschien ben ik al zwanger:$ Kans is heel klein, maar toch..
    Het zit zo: na 2 keer een normale cyclus van 27 dagen te hebben gehad dacht ik dat dit nu weer het geval zou zijn, en dat ik maandag de 28ste gewoon weer ongesteld zou worden.
    Lezende over cyclussen heb ik inmiddels geleerd dat je 3 dagen voor je menstruatie niet vruchtbaar kunt zijn.
    Dus toen wij op vrijdag 25 Oktober samen gingen douchen hebben we het onveilig gedaan. We hadden zin, en we waren afscheid aan het nemen omdat ik dat weekend aan de andere kant van Nederland zou zijn bij een vriendin.
    Echter werd ik maandag niet ongesteld, en nu nog steeds niet. Ik heb rond zondag/maandag/dinsdag (ergens in die buurt) wel ineens slijmverlies gehad.

Nu ben ik gaan rekenen, en stel dat mijn cyclus deze maand staat ingesteld op 37 t/m 40 dagen, dan ben ik die vrijdag 25 Oktober dus gewoon hartstikke vruchtbaar geweest..

In dat geval zou ik 14 dagen na de uiterste vruchtbare dag kunnen testen en dat komt neer op as maandag..

Aan de ene kant hoop ik het zo en vind ik het spannend. Aan de andere kant denk ik, op moment van klussen, 25 Oktober, had ik nog maar 2 weken foliumzuur geslikt..
    Niet zo slim dus.. Maar de kans is wel heel klein natuurlijk want ik heb namelijk geen idee wanneer ik mijn eisprong had.

Ik ben trouwens ook wel bang dat we niet of verminderd vruchtbaar zijn, of dat we met miskramen te maken krijgen. Maar ik denk dat elke vrouw bijna die angst wel heeft.

9. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou meiden , ik schreef toch dat ik vaak jonger wordt geschat? Vandaag maakte ik iets mee, en dit spant echt de kroon! Ik was vanmiddag in het winkelcentrum en ging ook even langs de kruidvat, om alvast 2v5 testjes in huis te halen. Bij de kassa zegt de cassiere: mag ik vragen hoe oud je bent? Dus ik zeg: ik ben 24, waarom wil je dat weten? Zegt ze dat ik er wel erg jong uit zie, en of ik me kan legitimeren! Ik zeg dat ik niks bij me heb, maar dat ik nog nooit heb gehoord dat er een minimumleeftijd zit aan het kopen van een zwangerschapstest. Hoe oud moet je dan zijn minimaal? Zegt ze 16 jaar :$:$:$ Dus ik zeg: vind je me eruit zien als 16?? En toen zei ze dat ik er inderdaad jong uit zie en dat ze verplicht was om het te vragen! Dus met lege handen naar huis. Eenmaal thuis natuurlijk googlen maar ik kon niks vinden over een wettelijke minimum leeftijd. Mijn vriend heeft toen de klantenservice gebeld en die zeiden dat de zwangerschapstesten in de kruidvat onder de medicijnen vallen, en voor medicijnen geld de leeftijd 16. Heel krom dus, maargoed volgende keer maar mn rijbewijs mee :(

@MZ25: ik heb dat ook inderdaad, dat ik bang ben dat het echt een hele tijd gaat duren, of dat we erachter komen dat mijn eicellen of zijn zaadcellen niet goed zijn ofzo.. Soms denk ik er ook wel eens over na over wat ik zou doen als ik geen kinderen zou kunnen krijgen. Heel stom maar ik ben nogal een piekeraar ;) Maar ik denk inderdaad ook wat catmommy zegt, dat iedere vrouw deze onzekerheden wel heeft! En ik zie ook wel een beetje op tegen kwaaltjes.. Vooral tegen misselijkheid dat vind ik altijd zo vervelend! Maar ik heb een beetje hoop door mijn moeder, die vertelde dat ze zich nog nooit zo goed had gevoeld als tijdens de zwangerschap, en dat haar moeder dat ook had gehad! Hoop dus dat dit iets erfelijks is :D

@catmommy, wat grappig dat al zoveel mensen in jouw omgeving getrouwd zijn en kids hebben. Bij mij is dat juist helemaal niet zo! Heel veel mensen in mijn omgeving en van mijn leeftijd zijn zelfs nog heel erg in die uitgaansfase, drugs & alcohol etc. Ik wordt juist ontzettend raar aangekeken als ik zeg dat ik binnenkort wel kindjes zou willen haha. Ik vind je dan ook helemaal niet 'traag', en vind ook dat je elkaar eerst goed moet kennen en weten wat je aan elkaar hebt! Zelf zou ik wel graag willen trouwen, en niet per se omdat ik vind dat dat hoort, maar ik wil wel graag dezelfde naam als mijn kinderen hebben en ik kijk wel uit naar een heel mooi feest te geven :D
    Wat spannend dat je misschien al zwanger kan zijn!! En ik denk niet dat het erg is dat je dan nog maar 2 weken foliumzuur slikte. Hoeveel vrouwen weten niet eens dat ze dat het beste kunnen slikken van tevoren??? Ga je testen denk je, maandag? Ik hoop het voor je dat het raak is! Dan kan je het wel vertellen met kerst/oud en nieuw:)

Ik ben heel benieuwd waar jullie allemaal wonen eigenlijk! Je hoeft niet heel specifiek te zijn als je dat niet wil ;) Ikzelf woon in Amsterdam, altijd al gewoond!

10. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Catmommy: ik ben sowieso 26 als mijn kindje geboren wordt, ik ben namelijk in juli jarig en mocht ik deze ronde zwanger zijn dan wordt het begin augustus geboren:D. Mijn schoonzusjes hadden allebei jong kinderen (22 en 24) en een aantal vriendinnen zijn zwanger en zijn van mijn leeftijd. Van mijn middelbare school klas ben ik zeker niet de eerste die zwanger wil worden. Er wonen er al veel samen, getrouwd en/of kids. Ik vind dat het helemaal af hangt van hoe je jezelf er bij voelt. Leeftijd zegt niets. Ik had het 3 jaar geleden ook al gewild maar toen was de situatie er nog niet naar (allebei nog studerend enzo). Ik ben in december 4 jaar getrouwd, 23 december net voor kerst:p. Lange cyclussen horen er schijnbaar nu eenmaal bij. Ik snap dus dat je het fijn vindt om te lezen dat dit normaal is. Ik ben zelf ook vaak bang dat ik opeens niet ongi meer wordt of pas over een paar maanden ofzo. Nog langer wachten:$. Mij lijkt het ook leuk om snel zwanger te worden. Maar we willen het pas bij 12 weken echt aan iedereen vertellen. Het zou zo maar kunnen dat je zwanger bent. Cyclussen kunnen zo wisselend zijn en een eisprong dus ook. Ben erg benieuwd zeg:). Heb je last van kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden? Foliumzuur is niet zo heel erg. Mijn schoonzusje slikte ook pas foliumzuur toen ze wist dat ze zwanger was en ik heb een gezond nichtje.

@Blossombaby: Dit heb ik nog nooit gehoord zeg dat je geen zwangerschapstest mag kopen onder je 16de. Het spant echt de kroon dat je geen 16 wordt geschat terwijl je 24 bent:$. Volgende x idd maar rijbewijs mee, of via internet bestellen of Action. Ik ben ook een echte piekeraar. Ik denk over alles na;). Echt heel stom maar is denk ik vrouw eigen. Heb je nu last van kwaaltjes??

@Kwaaltjes: ik zie ook erg op tegen de misselijkheid:$. Ik heb veel vergaderingen e.d. dus dan is dat niet heel fijn. Hopelijk valt het mee:p. Maar heb er alles voor over om kids te krijgen.

@Woonplaats: ik woon in de buurt van Nijmegen

@Ego: vandaag weer getest, negatief weer. Zo raar. Al ruim 1,5 week aan het testen maar nog geen positieve test. 2 dagen niet met een clear blue test getest (krijg je een smiley als je ei er aan komt) maar wel er voor of op de dag zelf geklust. Ik kan mijn ei dus niet gemist hebben. Morgen zit ik al op dag 22. Mijn ei zou toch al wel geweest moeten zijn of niet?? We gaan nog een weekje door met klussen en dan vind ik het wel goed voor deze ronde;). Heb al paar dagen last van lage rugpijn, buikpijn, natte slips en soms steekjes beneden. Erg raar. Vorige maanden geen last van gehad. Erg benieuwd dus naar de komende dagen:).

11. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wij wonen in Friesland!

@BlossomBaby: Als je ongetrouwd bent en je krijgt een kindje, dan krijgt jou kindje automatisch jouw achternaam, tenzij jullie samen naar het gemeentehuis gaan en het laten vastleggen dat het kindje de achternaam van de vader moet krijgen.
    Als je getrouwd bent krijgt je kindje de achternaam van je partner, en ook weer: tenzij je anders laat vastleggen.

Wij willen graag dat de kinderen mijn achternaam gaan dragen. Deze vinden we mooier, fijner klinken en het spelt makkelijker. Bovendien is deze familienaam in onze regio erg bekend, in tegenstelling tot de naam van mijn vriend.

Maar ik begrijp dat jij hetzelfde wilt heten als je vriend, en dat je kinderen de achternaam van je vriend krijgen.

OMG het is echt héél erg dat je niet eens een zwangerschapstest mee krijgt! Jeetje.. inderdaad volgende keer dan maar rijbewijs mee.

@MZ25: kwaaltjes..ik ben vanaf het weekend dat ik bij mijn vriendin ben geweest enorm moe. Nu valt het de laatste 2/3 dagen weer mee, maar serieus elke avond daarvoor kon ik wel om 8 uur naar bed. Gingen we een filmpje of serie kijken dan liep ik al vrij snel te knikkebollen! Dat heb ik nog nooit gehad.
    Heeft tenminste een week geduurd, maar ik wijt het aan het drukke weekend. Wel meer dan genoeg slaap gehad in het weekend, maar wel veel indrukken en veel gedaan en veel gereis.
    Verder niet echt volgens mij..

Maar ik ga inderdaad maandag testen. Dat zou dan mijn uiterste NOD zijn. Ik moet zeggen dat ik er heel rustig onder blijf. Ik heb totaal geen testdrang en de tijd gaat me snel genoeg. Maar dat zal wel komen omdat ik totaal niet geloof dat dat ene 'vluggertje' onder de douche direct raak is geweest. Direct verder gedoucht, na het douchen naar de wc, echt alles gedaan wat afgeraden worden om zwanger te raken hihi.

@MZ25 als je om de dag klust heb ik begrepen dat je sowieso goed zit. Maar eens even tellen.. als je cyclus 41 dagen is en je zit nu op 22, dan is het 41=22 = 19.
    Dat zou betekenen dat je eisprong nog kan komen, mocht je cyclus dus opnieuw 41 dagen zijn.
    Ik heb begrepen dat de lutuale fase maximaal 14 dagen duurt. Zeer zelden langer. Dat is de fase tussen eisprong en het doorbreken van de menstruatie. Dus ik zou nog eventjes doortesten.

Hopelijk is je cyclus niet langer dan 41..

12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Kon mij vanochtend niet meer innhouden, dus heb getest en wat ik al dacht omo wit. Was een action test maar geloof dat die ook behoorlijk betrouwbaar zijn. Ik hoop dus dat me ongi snel komt zodat we naar de volgende ronde kunnen.

13. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Super Jmmr Joyce!

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja maar geen bloed houd moed.. of maak mezelf lekker gek!

Hoor ook net dat kennissen van ons (collega van mijn vriend) nu 10 weken zwanger zijn, moet er stiekem wel een beetje om huilen.. Ik wil niet jaloers zijn, maar kan er niks aan doen... En buiten dat mag ik niet zeuren, zo lang ben ik niet bezig..

15. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer Joyce!! Maar idd wat je zegt, je hoort tal verhalen over vrouwen die pas na 10 dagen ofzo overtijd positief testen! Ik zal voor je duimen ;)
    En ik herken je gevoelens.. Afgelopen jaar op mijn stage was de ene na de andere collega zwanger, op het hoogtepunt had ik 6 zwangere collega's! En bij elke nieuwe zwangerschap werd ik steeds jaloerser en kon ik haast wel janken! En dat terwijl ik toen nog niet eens bezig was! En natuurlijk was ik ook blij voor diegene.

Ik ga denk ik woensdag testen.. Naar eigen berekening zou ik as zondag mijn nod hebben, maar volgens mijn app op woensdag komende week. Nou geeft m'n app aan dat ik m'n ei veel later heb gehad dan ik zelf denk dus test ik maar mooi ertussen in :D naar eigen berekeningen dus 17 dpo en volgens m'n app 13 dpo.. We zullen zien!

16. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Jammer Joyce, maar wie weet, zolang de rode duivels er nog niet zijn...!

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja het is toch altijd maar een gok mijn app gaf aan dat ik 21 okt me ei heb gehad. Maar misschien was dat wel helemaal niet zo.. gelukkig klussen we graag en doen we dat gewoon de hele maand door haha!

Maar ben benieuwd BlossomBaby, het is zo spannend allemaal. En ik gun het jullie allemaal! Maar zodra in je eigen kringen zeg maar dit gebeurd pfff pittig! Maar daarom ben ik ook zo blij met dit forum, kan het lekker met jullie delen :)! Thanks Girls!

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik woon in de buurt van Amstelveen trouwens, ik werk daar :)

19. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb lichte ongi krampjes. Ik hoop dat het doorzet want dan kunnen we eindelijk van start! Helaas nog niets te zien..

Hoop niet dat me lichaam me voor de gek houdt hihi. Want je let overal nu op natuurlijk..

Ik merk bij mezelf nog niets van jaloezie, maar ik heb dan ook nog nooit met een negatieve test in de handen gestaan omdat we nu pas voor het echie beginnen!

20. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    @ Joyce oww je bent nog niet ongesteld.. Dan kan het idd nog zijn dat je gewoon te vroeg hebt getest. Laten we daar dan maar heel hard voor gaan duimen.

@ kwaaltjes, ik hoop dat ik niet heel veel last ga krijgen van misselijkheid, aangezien wij heel veel vieze luchtjes op het werk hebben haha. Wordt wel lastig werken dan. En dan zou het ook meteen opvallen, want ik ben (ff afkloppen) nooit ziek.. Een half jaar terug was ik zomaar een keer misselijk en moest ook spugen, op m'n werk, en toen dacht ook meteen de hele afdeling dat ik zwanger was.. helaas was dat toen niet zo ;)

Spannend dat er al zoveel mensen bijna kunnen gaan testen! Ik kan niet wachten tot dat bij ons zo ver is.. Naja nog maar 9 pillen te gaan :):) Nog een paar keer gevraagd of ik niet nu alvast mag stoppen, maar dat vind vl toch echt niet goed :p Maarja is ook wel bijzonder dat ik nu de eerste pilloze dag heb op mn verjaardag.

Ik woon trouwens in de buurt van Schagen.

Deel Deze Pagina