Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    De holte in mn baarmoeder was ten grote van 6 weken en 6 dagen, maar er zat geen kindje in.. Ik moet nu wachten tot ik ga bloeden. Als dat niet binnen een week gebeurd mag ik ook kiezen voor curratage. Maar dat lijkt me echt niks. Dan ga je helemaal onder narcose..

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    oww Finnaly wat een klote nieuws! Heel veel sterkte, laten we hopen dat het dan vanzelf gaat bloeden! Ben gewoon sprakeloos!

3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Finally hoe gaat het met je meid? Is het vanzelf gaan bloeden? Hoe voel je je? Denk aan je!

4. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hej,
    Ik voel me nog steeds hartstikke zwanger. Wel heel verdrietig natuurlijk, over wat we gehoord hebben maandag.. Maar er is Nog steeds niks van te merken dat ik eerdaags zou moeten gaan bloeden. Mocht er volgende week nog niks gebeurd zijn, eis ik gewoon nog een echo. Want mijn lichaam geloofd Nog steeds niet datt niet goed is. En daardoor hheb ik in mn hoofd ook nog zoiets van zullen ze t dan toch verkeerd hebben..

5. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wat naar allemaal zeg! Ja ik zou inderdaad een echo eisen voordat je ook maar een verdere stap gaat ondernemen. Ik heb wel vaker gehoord dat ze er naast zaten, dus niet zonder controle! Het lijkt me heel naar dat je je nog zo zwanger voelt terwijl je die nare gedachte hebt. Ik hoop voor je dat het allemaal toch nog goed komt! Hou ons op de hoogte!

6. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee Finally wat verschrikkelijk om te horen :(:( Hebben ze gezegd hoe lang het ongeveer kan duren voor het vanzelf op gang komt? Zon ziekenhuis ingreep lijkt me ook niks idd..
    Echt ontzettend rot zeg pff sterkte!!

Joyce hopelijk krijg je snel duidelijkheid over wanneer je verlof ingaat! Heb jij na je verlof de mogelijkheid om nog even thuis te blijven of moet je echt druk gaan solliciteren tijdens je verlof?

Gister tijdens het douchen voelde ik even aan mijn baarmoedermond, puur uit nieuwsgierigheid. Had verwacht dat hij hard en dicht zou zijn, maar hij was helemaal open en ontzettend zacht, nog zachter dan tijdens vruchtbare periode zeg maar. Dus heb voor de zekerheid maar even de vk gebeld en die zei dat zolang ik geen bloedverlies of buikkrampen had ik me geen zorgen hoefde te maken. Wel zei ze dat bij mijn volgende controle (a.s donderdag) even gevoeld zou worden. Dus ben benieuwd. Ben zo bang voor een vroeggeboorte :) Liever het zekere voor het onzekere nemen en even dubbel checken voordat ik er pas tijdens een premature bevalling achter kom dat mijn baarmoedermond niet voldoende stevig was ofzo :$

7. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ow idd wel een beetje eng blossombaby.. Ze hebben niet gezegd Hoe lang t duurt.. Ik moest in ieder geval een week afwachten. En dan pas mag ik beslissen of ik het weg wilde laten halen met curratage, of met die pillen. Of dan nog afwachten, maar t kan soms wel vier weken duren. En soms komt t vanzelf niet goed los. Maar vier weken vind ik wel heel lang.. maar ik zou dan sowieso eerst die pillen willen proberen. Curratage lijkt mij echt verschrikkelijk. Als ik daar aan denk krijg ik al buikpijn. Een vreemde die als jij onder narcose bent aan je vagina zit iehlll

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Blossom nou mijn werkgever heeft aangegeven dat ik niet terug hoef te komen na me verlof. Nu ben je na je verlof nog 6 weken beschermd en heb ik nog 2 maanden opzeg termijn. Dat betekend dat ik dus nog salaris ontvang tot 1 mei (daar had mijn baas zich op verkeken en nu 1 maart aangeboden, maar daar ga ik dus niet mee akkoord). En daarna kan ik nog in de ww ik heb 8 jaar gewerkt (waarvan 7 bij me huidige werkgever) en ik krijg geld mee dus als het goed is kan ik me wel 8 maanden redden nog. Dus al met al komt het me wel heel goed uit haha.. lekker moederen voor me kleine vent! Maar eerst maar eens zien wat er uiteindeijk uit het gevecht gaat komen zeg maar.. keep you posted!
    Maar wat schrikken van je baarmoedermond, bah fijn dat de verloskundige donderdag toch even voelt. Gewoon niet te druk doen, laat die kleine meid nog maar even lekker bij mama in de buik zitten hoor!

Finally wel erg lang hoor dat het tot 4 weken kan duren.. Kan me voorstellen dat je niet zo lang wilt wachten. Ook snap ik dat je voor de pillen kiest, curratage lijkt me verschrikkelijk eng! Had je wel al een afspraak bij de verloskundige om nog even te kijken voordat je dan de pillen zou gaan nemen? Pfff wat een verschirkkelijke situatie zit je in zeg! Gatver! Heel veel sterkte!

9. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    De verloskundige belt me om de paar dagen om te vragen hoe t gaat.. Zo belde ze zaterdag weer. Ik gaf aan dat ik graag nog een keer zou willen zien dat t niet goed zat. En ik mocht gelijk komen. Daar weer gezien dat er echt niks groeit. Ik ga morgen een afspraak maken in t ziekenhuis. Maar ik geloof dat voor ze je die pillen mee geven ze nogmaals een echo doen. Maar miss dat de pillen wel niet nodig zijn. Vanaf gisteravond heb ik een irritante lage rugpijn en sinds vanmorgen ook een raar / licht pijnlijk gevoel onder in mn buik. Dus miss komt t wel vanzelf. Ik hoop t. En dan op naar een volgende zwangerschap die goed verloopt hoop ik

10. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Heey meiden

Jeetje finally88 wat ontzettend naar nieuws!!
    Ik schrok er echt van. Heel veel sterkte meid!
    Ik hoop voor je dat je het kunt afronden.

Blossombaby hoe is je controle gegaan? Hopelijk alles goed!?
    Hoe voel je je verder? Schiet al lekker op voor jou! Wordt het zwaarder naarmate je verder komt?

Joyce, wel balen van je contract maar wel goed geregeld dat je nog zoveel maanden geld ontvang! Dat is wel relaxt ;)! Hopen dat je een leuke andere baan vind.

Hoeveel dagen gaan jullie eigenlijk werken? En hebben jullie al nagedacht over opvang?

Hier heerlijk genoten van de vakantie! Nu weer thuis en morgen weer werken :(. Ook gelukkig een afspraak bij de verloskundige morgen, wel fijn zo na de vakantie. Je bent toch een beetje onzeker ( safaririt gemaakt, veel hobbelen, op boot trillingen etc). Ik heb wel het idee dat ik de beeb af en toe voel, kleine plopjes! Ik hoop dat het de beeb is :)

11. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier even een update, vandaag is bij mij PCOS vastgesteld, dus wij gaan de MMM in:(

Maar ben blij dat we nu eindelijk kunnen beginnen!

12. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @orchidee, mijn controle was goed! bmm was idd iets geopend, maar verder naar binnen zat hij gewoon nog goed dicht. Ik ga er maar gewoon niet meer aanzitten! Fijn dat je zon leuke vakantie hebt gehad! En 18 weken alweer joh, wauw!! Zou heel goed kunnen dat je de baby voelt, zal vast steeds duidelijker worden!

@catmommy, shit joh van die pcos :(:( maar nu weet je iig wel waar het vandaan komt en wel fijn dat je dan nu begeleiding krijgt (denk ik?)! Het zal meer moeite kosten maar hopelijk heb jij ook gewoon straks een babytje in je buik! Ik ga voor je duimen!!!

@finally, hoe voel je je? Vind het zo rot voor je meid, hoop dat het 'opruimen' snel achter de rug is..

@opvang& werken, ik ben momenteel werkloos, maar zit in mijn laatste jaar van HBO en ben op dit moment bezig met mijn scriptie af te ronden, dus genoeg te doen haha :p Als het schooljaar straks is afgelopen en ik afgestudeerd ben en mijn 'verlof' begint, zal ik moeten gaan solliciteren voor de periode daarna. Maar zo lang ik niks heb ben ik dus gewoon zelf thuis met de baby! En mijn moeder heeft al aangegeven dat als ik ga werken dat zij een vaste dag wil oppassen. Ook heeft VL een onregelmatig rooster en die weet hij voor een jaar al vooruit dus kunnen we daar veel mee opvangen. Jij dan?

13. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel Blossombaby:)

We krijgen nu inderdaad begeleiding, we gaan denk ik starten met Chlomid!

14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Catmommy wat naar, maar ook fijn dat er eindelijk bekend is en dat jullie nu hulp krijgen. Dat jullie wens ook maar snel in vervulling mag gaan!

@ Finally, pfff super naar allemaal zeg! Ik hoop dat alles nu snel achter de rug is!

@ Blossom wat fijn dat de controle goed was, dat lucht maar weer op! Hoe staat het met het kamertje van de kleine meid?

@ Orchidee wat goed zeg dat je zo een fijne vakantie hebt gehad. En ik voel die kleine ook al een tijdje soort van veegjes belletjes aan de binnenkant van me buik, dus zou heel goed kunnen hoor! Gaaf he!

@ Opvang& werken, ik ben straks werkeloos helaas (begin september gaat me verlof in) hoef na me verlof (begin januari) niet meer terug te komen. Krijg wel salaris tot mei dus dat is super fijn en super geregeld. Hopelijk vind ik voor die tijd weer een nieuwe leuke job en anders maar even de WW in (heb 9 jaar werk jaren dus 9 maanden recht op WW). Ik hoop een baan te vinden voor 4 dagen in de week, vl gaat ook 4 dagen werken. En dan vl z'n moeder 1 dag en dan 2 dagen door mijn moeder (mijn moeder is ook werkloos geworden helaas, en ze wil een baan voor maar 3 dagen ofzo dus zou top uitkomen). We moeten maar zien wat de tijd brengt anders misschien toch een dagje naar de opvang, we will see! In het begin ben ik er voor me kleine man en ik kan niet wachten :D!

15. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hej meiden,
    Ik heb in t weekend weer Veel krampen gehad en was echt super bang dat Nog niet alles weg was. Gister op mn werk is er weer een "stukje" uitgekomen. En sinds dien zijn de krampen ook weg. Dus ik hoop dat t goed zit. Vrijdag moet ik weer naar de gyn. Ik laat t jullie weten.
    Verder lees en hoor ik aan alle kanten dat ik nu juist extra vruchtbaar zou zijn.. Dus zodra t bloeden gestopt is, gaan wij elkaar maar weer vermaken ;)

@catmommy wat onwijs baluh zeg! Ik hoop dat je met deze Hulp wel snel een kindje in je buik mag hebben. Ik duim voor je.

16. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @Finally: Ik hoop dat het nu 'goed' is! En dat je binnenkort weer goed nieuws hebt!
    Lijkt me super moeilijk om er achter te komen dat het mis is. Ben je zo blij geweest.. brr!

@Joyce: ik zie dat je bijna de 20 weken echo hebt, spannend! Zo onwerkelijk dat je gewoon al op de helft bent!

@hier jeetje, de tijd gaat erg snel. Het is bijna dinsdag, kan niet wachten om met de behandelingen te starten!

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Catmommy ja de tijd gaat snel he, maar wees blij eindelijk hulp jullie wens op een klein wonder komt steeds dichterbij! Eindelijk na zo lang wachten!
    Ja bizar hoe langzaam de eerste 12 weken gaan maar daarna gaat de tijd zo snel. Gewoon bijna op de helft nog 4 maanden dan met verlof echt wauw! Ik kan ook echt niet wachten tot ik die kleine in me arme heb en kan knuffelen en ruiken etc. heerlijk!

18. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hej meiden,
    Afgelopen vrijdag was ik weer bij de gyn. En we hebben weer groen licht gekregen :) We mogen er weer voor gaan. Ze zei zelfs Ik hoop dat je geen menstruatie krijgt., maar meteen weer zwanger wordt. Dus daar hopen wij natuurlijk ook op.
    Ik ben blij :)

19. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Finally!! Nou weer met goede moed aan de granaatappelsap, prenatale vitaminen, etc :) Hoop dat het snel lukt!!

20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Super Finally! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie! Ik duim!!

Deel Deze Pagina