Hallo ladies, @catumommy: Dat is mooi dat jou vriend al veel langer wil. Bij ons is het juist andersom. Ik wilde al een paar maanden, maar mijn man nog niet. Ja, die moeders hebben er volgens mij een neus voor. Ik zie mijn moeder ook iedere keer kijken als ik een keer geen koffie wil, maar thee. Je hebt wel echt een hele lieve vriend. Ik ben vorig jaar getrouwd. Zijn toen ook pas gaan samenwonen. Hoop echt dat je cyclus normaal gaat worden. Je kan ook tarwekiemolie of teunisbloemolie gebruiken. Deze maakt je cyclus regelmatiger. Ik gebruik het niet, omdat mijn cyclus al regelmatig is. Spannend al die kwaaltjes. Al kan je lichaam je ook erg goed voor de gek houden. De vorige periode voelde ik ook vanalles. Was ook heel de tijd moe en buiten adem. Nu helemaal niet. @mz25: haha, nee je bent niet de enige. Mijn man wordt ook echt gek van mij. Hij had zelfs geen zin meer om te sexen! Terwijl hij altijd meer wilde dan mij. Ik slik het wel, omdat het niet in de mama compleet zit die ik heb en bijna geen vis eet. Eigenlijk nooit zeg maar. Daarnaast wordt je er ook wat rustiger van. Die testen van jou zijn ook echt super raar zeg. Ik heb er weinig verstand van, want ik heb ze pas 1 keer gebruikt om te kijken of mn ei al geweest was. Mijn vriendin gebruikte ook ovu testen, maar dat werkte totaal niet. Zij is toen gaan tempen en dat ging beter. Om de dag is zeker goed. Of het raak is weet je nooit, maar je hebt er dan iig alles aan gedaan. @Joyce: Ja, jullie zijn de oudste ja. Maar niet heel oud. Scheelt allemaal maar iets. Balen van je test joh. Had zo fijn geweest. Die testen zijn wel redelijk betrouwbaar ja. Vooral als je al op je NOD zit. Hoop dat je over een paar dagen wel posi test. @Blossombaby: Ik doe HBO Rechten. Echt super leuk, maar nu staat mn hoofd meer naar een zwangerschap dan naar de studie. Moet me er ook elke keer toe zetten. Was vorig jaar wel anders. Ja, dat bedoel ik met eitje dood. Dat het niet bevrucht is en dat het dan afsterft. Ben bang dat dit bij mij al gebeurd is en dat het deze ronde niet raak is. Wij testen op dezelfde dag (als we niet ongi worden). Wat stom van die testen zeg. Dat je die niet mag kopen als je jonger ben. Wat maakt dat uit? Het is geen alcohol toch? Ja, die zwanger collega`s of vrienden. Zo lastig. Er loopt er nu ook één rond bij ons en die heeft zon mooie buik. Ben echt jaloers, ook al wil ik het niet zijn. Dacht dat het wel minder zou worden als we eenmaal bezig waren, maar het lijkt steeds erger te worden L. En net wat Joyce zegt, ik gun het iedereen. Maar het is echt pittig als je het hoort. @positieve testen: Ik kijk er wel eens naar, maar ik wordt daar alleen maar jaloers van (sorry). Iedere keer als ik er weer een zie, gaat er een steek door mn hart omdat ik ook zo graag wil. Ik ben ook erg bang dat ik niet zwanger mag worden. Maar goed, mocht het zover komen dan gaan we naar de dokter om verder te kijken. Hopelijk hoeft het niet zover te komen. @wonen: Ik woon in een klein dorpje vlakbij den Bosch. @achternaam: Het wordt automatisch die van mijn man. Ik heb zelf ook deze achternaam nu en wil graag dat mijn kindje ook deze achternaam krijgt. @Finally: Bijna zover dus. Wel super dat je de eerste pilloze dag op je verjaardag hebt. Dat is een mooi cadeau. Jij bent dus bijna jarig J. Dan wordt je 25? @ego: weer een heel verhaal. Maar wilde wel overal op reageren. Leuk om al jullie verhalen te lezen. Verder gaat het goed hier. Verwacht volgende week gewoon mn ongi. Heb nu al last van lichte ongi krampen. Vooral maandag en gister. Vandaag gaat het wel weer. Vandaag speelt mn rugpijn weer op. Mijn borsten zijn wel gevoelig, maar vorige keer waren ze veel erger, dus ja. Alles wat ik nu voel, kan ook met mn ongi te maken hebben. Al voel ik nu ook weer nieuwe dingen. Op één of andere manier lijkt het te gloeien in mn onderbuik. Net of daar iets aan de gang is. Een lekkere warme gloed. Maar ja, je weet het nooit. We zullen zien volgende week. Kzal volgende week ook wel weer vreselijk zenuwachtig zijn. Nu voel ik ook al wel lichte spanning hoor, maar er is mee te leven . Fijne avond allemaal!!!
@Joyce2013: jammer zeg dat je negatief hebt getest. Het kan zeker nog wel. Zijn vrouwen die wel een week na NOD pas positief testen. Dus geen ongi geeft hoop. @Blossombaby: Spannend zeg. Ik heb ook een app. Die zegt dat ik vandaag mijn ei heb. Maar ff klussen dus. @Catmommy: Zou idd fijn zijn als je ongi doorzet. Kun je verder. Nieuwe ronde nieuwe kansen. @Finally88: Je hebt nu iets om naar uit te kijken, nog 9 dagen. Op je verjaardag beginnen is wel een leuke dag. Vl wilde ook heel lang niet starten. Ik wilde al lang met de pil stoppen. Uiteindelijk afgelopen juli gestopt. Ik vind dat je zo'n beslissing samen neemt dus heb op hem gewacht. @Mz25: toen ik de pil nog slikte had ik niet zo vaak zin. Nu wel en natuurlijk ook voor het goede doel. Hij zei vanmiddag al moeten we vanavond weer. Ik zal die omega 3 capsules ook maar eens nemen dan. Ik eet ook niet vaker dan 1x p.week vis en dat vaak nog niet eens. We hebben om de dag geklust sinds dag 14 en daarvoor om de 2 dagen dus idd alles aan gedaan. Ik heb dat ook met positieve testen van anderen. Kan er heel slecht tegen. Ik wil ook zo graag. Wij gaan ook door, ook al moeten we naar de dokter. Ik heb er veel voor over. Ik heb nu ook al last van rugpijn. Echt raar, zit pas op dag 22 en had vorige keer cyclussen van 36 en 41 dagen. Erg vreemd. Spannend zeg die andere kwaaltjes. Hopelijk geen ongi maar een positieve test. Je weet nooit. Wel goed dat je zo rustig blijft. Al heb ik dat nu ook wel. @Ego: vandaag geen test meer gedaan. Heb sinds gister wat licht bloedverlies en lage rugpijn. Echt heel raar aangezien dit pas dag 22 is. Wat zou dit kunnen zijn? Heb niet eens mijn eisprong kunnen ontdekken. Ik zou de eisprong natuurlijk gehad kunnen hebben zonder dat ik het daadwerkelijk weet. Het zou zomaar kunnen dat ik van de week gewoon ongi wordt en dat ik nu een korte cyclus heb. Wel erg vreemd allemaal. Hebben jullie een idee? Ik snap er niks meer van. Vrijdag en zaterdag zie ik mijn nichtjes van 8 en 15 maanden weer. Erg leuk maar ik wil ook. Morgen lekker dagjes thuis werken en dan weekend.
@marievs wat spannend zeg! al die eventuele tekenen die kunnen duiden op zwangerschap of op naderende ongi.. Bedankt voor de tip over teunisbloem en tarwebloem! Ik heb net eens gegoogled (tot nu toe alle topics wat overgeslagen daarover) maar na je tips werd ik wel erg nieuwsgierig. Ik denk dat ik morgen maar naar de kruidvat ga en vanaf de eerste dag van de menstruatie begin ik dan met teunisbloemolie. En zodra de eisprong (ik ga ovutesten gebruiken van action denk ik) er is stap ik over op tarwekiem. @mz25: misschien is het een innesteling geweest? Geen idee! Spannend wel! Hihi dus jij hebt dat ook bij het zien van je nichtjes.. de kinderen van mijn neven (waar ik goede band mee heb) zie ik ook regelmatig en zijn mijn achterneefjes en nichtjes. Daar kan ik zo naar uit zien! Heerlijk dat gefrummel met ze! Ze zijn 2 jaar, 6,5 maand en 1 maand oud. @ego: nog steeds wat lichte krampjes! Daarnaast zat ik net in mezelf te mopperen dat ik me 'dik' voel. Herkenbaar gevoel want dit heb ik met elke menstruatie.. Dus je zou zeggen dat het nu toch echt zo wel moet doorbreken!
@Catmommy: misschien ook maar eens teunisbloemolie/tarwekiemolie proberen. Vriendin raadde dit ook al aan en die is inmiddels al 25 weken zwanger. Innesteling zou kunnen. Alleen dus geen idee wanneer ei was. Ik heb dat zeker. Kindje van vriendin is nu 6 weken oud, zo lief. Echt een schatje, wil ik ook. Ik vind mijzelf ook altijd rond mijn ongi. Nu nog geen last van. Alleen rugpijn en wat bloedverlies. Daarvoor een aantal dagen natte slip. Afwachten maar.
Het zou kunnen dat het een eisprong bloeding is hoor MZ25! Had een keer gelezen dat het eitje soms zo hard 'springt' dat er wel eens een klein bloedvaatje knapt ofzo! Heb je geklust die dag?
meiden ik voel me even onzeker afgelopen tijd heb ik af en toe laten vallen tegen mensen dat mijn vriend en ik een sterke kinderwens hebben en dat we erover denken om binnenkort te gaan beginnen (zij weten dus niet dat we al begonnen zijn). Heel veel reacties komen uit op hetzelfde: leuk! Maar je wacht wel tot na je studie toch? Realistisch gezien weet ik dat het misschien veiliger is om pas te beginnen als ik ben afgestudeerd, met het oog op een zware zwangerschap of onvoorziene klachten waardoor ik mijn studie stop moet zetten vlak voor het eind. Maar aan de andere kant vind ik dat het moet kunnen, vooral als ik straks vanaf januari bijna alleen nog maar thuis werk voor mijn scriptie. En daar komt bij dat we al begonnen zijn, en ik vind het heel moeilijk te beslissen, we doen een stapje terug en pakken de condooms er weer bij! Wat vinden jullie?
Inmiddels hier nog een duidelijkere buikpijn aanwezig dan gister, niet te missen! Ik moet zo voor mijn werk weg en ben de hele dag onderweg. Maandverband/tampon dus maar mee. Overigens blijf ik het wel raar vinden. Sinds ik gestopt ben met de pil in April/Mei 2013 heb ik bij geen enkele cyclus buikpijn meer gehad, helemaal noppes. En nu al 2 dagen lichte buikpijn, wat nu duidelijker aanwezig is dan gister. Ik ben zo benieuwd of dit nu bij mijn aankomende menstruatie hoort, of dat het toch iets te maken heeft met een zwangerschap.. Ik zou vanaf vandaag mogen testen want op 25 Oktober de enige keer onveilig geklust: dag 37 (vandaag) = ei geweest op 24 Oktober, dus 1 dag erna nog vruchtbaar. t/m dag 41 (maandag) = ei geweest op 28 Oktober, dus klein kansje dat ik de vrijdag ervoor nog vruchtbaar was. Misschien dat ik morgen al een testje waag hihi, en anders maar wachten tot zondag/maandag.
@blossombaby: zie je nieuwste berichtje nu pas. Ik denk dat niemand dat voor jou zou kunnen inschatten. Als het nu raak zou zijn, hoelang ben je dan zwanger bij het afstuderen? Je zegt dat je vanaf januari thuis studeert. Wat voor studieverplichtingen heb je nog buitenshuis, ook bijvoorbeeld rondom het afstuderen?
Ik zou bij mijn afstuderen dan 7/8 mnd zijn. Vanaf januari ga ik 2 dagen per week werken, daarnaast af en toe naar mijn afstudeerinstellin om interviews af te nemen etc. Dat is allemaal gelukkig heel flexibel. Wat spannend voor jou trouwens! En ik herken wat je zegt, sinds ik mijn cyclus in de gaten hou (2mnd ongeveer) heb ik ook last van krampen tussen ei en nod, daarvoor nooit gehad (of gemerkt?) Waar zou dat nou aan kunnen liggen he
@Blossombaby: het zou idd een eisprongbloeding kunnen zijn. We hebben maandag en gister geklust. Had er dinsdag en woensdag last van. Dus dit moet voldoende zijn. Even afwachten maar. Wat betreft zwangerschap en je studie moet je die keuze echt zelf maken. Ik heb bewust gekozen om te wachten tot na mijn studie omdat ik ook nog 32 p.uur werkte. Dat was dus al redelijk zwaar. Maar ik snap heel goed dat je nu al bent begonnen met de kinderwens in vervulling te laten gaan. Het kan zo maar zijn dat het nog even duurt voor je zwanger bent en dat je dan al bijna afgestudeerd bent (hopelijk natuurlijk niet). De kans is er dat je al vrij snel zwanger wordt maar dit is niet te zeggen. Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt. Je moet je vooral niks aantrekken van wat anderen zeggen. @catmommy: Spannend Catmommy. Ik herken de buikpijn niet. Het kan bij zowel zwangerschap als ongi horen. Wel heb ik al 1,5 week last van rugpijn en pijn in mijn bovenbenen/kont. Erg raar ook. Ik zit nu pas op dag 23. Ik ben benieuwd naar je test. @Ego: Vanochtend toch nog maar even getest. Test was behoorlijk donker nog. Gisteravond geklust dus moet voldoende zijn. Snap er alleen niks meer van. Deze ronde maar gewoon afwachten en dan op naar ronde 4.
Tnx meiden, jullie hebben gelijk dat het mijn eigen keuze is, maar wilde gewoon even jullie opinie horen Ben trouwens gister geheel onverwacht ongesteld geworden! Ikzelf en mijn app hadden het dus beiden niet goed haha! Heel gek om na een cyclus van 42 dagen, een van 30 dagen te hebben! maargoed, op naar de volgende ronde! Ben vandaag begonnen met temperaturen.. Toch wel heel benieuwd wanneer ik dan mijn eisprong heb.. Catmommy heb je al getest?? En MZ25, ik kan me haast niet voorstellen dat je je ei gemist hebt! Zoveel geklust
Daar zijn we voor, om elkaar te steunen en te helpen. Balen zeg dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde. Het is idd raar om nu een cyclus van bijna twee weken korter te hebben. Ik had vorige ronde ook cyclus van 41 dagen. Ben nu erg benieuwd. Ik wilde ook gaan temperaturen. Maar is dat niet een heel priegel werk? Op zelfde tijdstip enzo?? Het zou zo maar kunnen dat ik mijn ei toch gemist heb. Heb nu al 1,5 week rugpijn.
@mz25: zo raar die cyclus van jou, maar dit kan ook nog echt door het ontpillen komen. Dat kan zo lang duren, is waarschijnlijk niet wat je wil horen (zou ik ook niet willen horen), maar het kan echt L. Leuk nichtjes. De kindjes van je zus/broer?? Ik ben zelf ook al een aantal keer tante en zelfs al oudtante. Zo leuk. Ja, hoe kun je je ei gemist hebben? Jullie hebben zoveel geklust. Of misschien heb je wel geen ei gehad L. Dat gebeurd soms ook wel eens door het ontpillen. Dat je hem dan nu nog krijg. Hoop dat dit niet het geval is bij je hoor. Heb je vandaag nog getest? @catmommy: Ja, het kan van beide komen. Naderende ongi is alleen nog erg vroeg. Moet nog een hele week. Vandaag weer allemaal vage steekjes in mn zij. En net kramp in mn onderbuik, maar dit was maar heel even. Dat dik voelen herken ik ook. Voel me ook altijd dik, vlak voor mn ongi. Dan wil ik ook altijd weer in mn oude eetpatroon vallen (weinig eten). Nu voel ik dit nog niet, maar dat kan deze week nog komen. Die buikpijn ken ik wel, krijg ik ook altijd als ik ongi wordt. Soms een paar dagen van te voren, soms al eerder. Meestal is dit vier dagen van te voren. Vorige maand zelfs 6 dagen van te voren. Nu heb ik ook al wel een beetje, hoop alleen dat dit de innesteling is. Ik ga er niet van uit, maar hopen mag haha. @blossombaby: Ik zou het ook gewoon doen wanneer je wilt hoor. Bij mij zeggen zit dit ook. Eerst je studie wat verder en dan kinderen. Dit gebruik ik nu ook als smoes als mensen vragen of wij er mee bezig zijn. Ze weten wel dat ik enorm graag wil en soms vragen ze er wel eens na. Ik zou gewoon lekker doorgaan. Hoeveel examens moet je nog? Super dat je ongi ben geworden (liever niet natuurlijk), maar je cyclus is nu wel een stuk korten en kun je lekker weer beginnen. Succes met tempen.
@Marievs: mijn cyclus is idd erg raar. Het kan zeker door ontpillen komen. Maar ik moet zeggen dat ik daar alleen de eerste maand echt last van gehad heb. We gaan het zien. Nu vandaag ook weer last van veel slijm en nog steeds best rekbaar. Vanavond maar weer klussen. Het zijn de kindjes van mijn schoonzusjes. Ik heb een jonger zusje (23). Vanochtend waren ze hier nog, morgen komt het andere schoonzusje met mijn nichtje. Zo leuk. Ik kan haast mijn ei niet gemist hebben. Vanaf dag 14 hebben we om de dag geklust en vanaf mijn ongi om de twee dagen. Het zou kunnen dat ik mijn ei nog moet krijgen. Vandaag niet meer getest want hadden visite. Misschien dat ik morgen nog even test. Had dinsdag en woensdag wel wat bloedverlies (heel raar). Maar gister en vandaag weer niet. Heel apart. Hopelijk een innesteling ofzo. Wanneer heb jij je NOD? Weer spannend allemaal.
Ben voor mijn doen even weinig online geweest. Ik was best wel depri vanochtend toen ik na een dag ongi pijn gister nog steeds niet ongesteld was.. die stomme onregelmatige cyclus ook! Eergister lichte buikpijn en last van de onderrug. Gister duidelijke buikpijn en last van de onderrug en enorm veel slijmverlies. Vandaag helemaal niets. Geen slijmverlies, geen buikpijn en geen rugpijn. Vanmiddag een testje gedaan, maar die was negatief. Ik doe voor de zekerheid maandagochtend nog 1, maar dat is meer om uit te sluiten dat ik echt teunisbloemolie kan gebruiken, niet omdat ik iets verwacht. Ik ben inmiddels begonnen met teunisbloemolie. Ik hoop dat de menstruatie snel doorbreekt, morgen alweer dag 39.. Gister hele dag werken en vandaag lekker met VL naar de stad geweest en wat in huis gerommeld. Afleiding... ik kan niet wachten tot de nieuwe cyclus aanbreekt! Hoe gaat het bij jullie? En raar vraagje, maar hoe kijken jullie of slijm rekbaar is? Ik zie namelijk op het wc papiertje eigenlijk geen verschil. Wel tussen slijm of geen slijm uiteraard, maar verschil als rekbaar of waterig heb ik nog niet echt opgemerkt geloof ik.. En ander raar vraagje: als je hebt geklust dan kun je toch nooit meer onderscheiden wat nou je eigen rekbare slijm is en wat van VL is? hihi.. Ik temperatuur trouwens wel! Ik dacht dat dit erg irritant zou zijn maar ik doe het nu 10 dagen (puur om te oefenen hoor) en het is wel aardig constant en gemakkelijk te doen. Ik word soms in de nacht wel wakker, rond 6 uur bijvoorbeeld om naar de toilet te gaan, maar ik temperatuur vervolgens gewoon om 8 uur, als ik er uit ga. Merk geen grote schommelingen dus dan zal het wel goed zijn Ik heb de thermometer gewoon naast het bed en ook een pen en papier en heb een goede thermometer zodat het zo gepiept is!
Balen Catmommy, hopelijk komt je ongi snel. Ik snap helemaal wat je bedoelt, Had vorige maand hetzelfde. Werd toen na 41 dagen ongi. Voelde mij ook best rot. Leuke dingen doen van het weekend zodat je een beetje afleiding hebt. @Slijm: je stopt twee vingers in je vagina (klinkt heel vies) en kijkt dan hoe het slijm er uit ziet. Als het rekbaar is kun je draden trekken tussen de twee vingers. Dit werkt best makkelijk. Je schijnt ook aan je baarmoedermond te kunnen voelen of je ei er aan komt. Dan is die zacht. Dit kun je ook voelen. De dag na het klussen is het idd wat lastig omdat je dan nog wel eens wat restanten meeneemt. @Temperaturen: hoe gaat dat Catmommy? Ik wil dit ook gaan doen maar hoor ook dat het heel precies moet en ik moet altijd s'nachts naar de wc dus dan zou het al weer afwijken?? Heb je zo'n oorthermometer of een gewone? Welk merk?? Wil er ook nog een kopen maar weet niet welke betrouwbaar zijn en je schijnt met twee cijfers achter de komma te moeten hebben. Volgende maand wil ik zowel gaan testen als gaan temperaturen. Hopelijk heb ik dan wat meer duidelijkheid over mijn ei. Dat is deze maand niet echt gelukt. We klussen nog tot zondag om de dag en dan vind ik het wel genoeg. Zit dan op dag 26 en verwacht niet dat mijn ei dan nog komt. Bij mijn langste cyclus (41 dagen - 14) zou mijn ei op de 27e moeten springen bij een luteale fase van 14 dagen. En dan afwachten...... Vandaag wel veel last gehad van slijm en krampen in buik en onderrug Weet niet echt waar het vandaan komt. Geen bloedverlies meer zoals afgelopen dinsdag en woensdag.
Precies wat ik 2 dagen heb gehad.. lees in sommige topics van vrouwen dat ze dan zwanger zijn, maar bij sommige anderen lees ik weer dat gewoon de ongi is door gebroken.. zucht.. @slijm Bedankt voor de uitleg over het slijm! Haha gelukkig kun je het als vrouwen onder elkaar gewoon zeggen, geen moeilijk gedoe Ik zal het eens in de gaten houden! @temperaturen ik heb de thermometer van Sensitest met 2 achter de komma. Ik heb geprobeerd om te tempen in mond en in vagina, maar beide gaven erg wisselende resultaten. Helemaal als ik er in de nacht uit was geweest om te plassen, ook duurde het op die manieren erg lang voordat ie ging piepen, vooral de mond duurt een eeuwigheid hier. In oor is absoluut niet betrouwbaar heb ik begrepen. Ik doe het nu de laatste 10 dagen rectaal en hierbij heb ik redelijk betrouwbare resultaten. Ook wel grappig om te vermelden is dat met het temperaturen in mond en vaginaal wisselde tussen de 36.1 en 36.6 en sinds ik ben overgestapt op rectaal wisselt het tussen 36.66 en 36.78 met maar 1 uitschieter naar de 36.88 of iets dergelijks. In de nacht eruit ga ik dus geen rekening mee houden, tenminste niet zolang het nodig is
vervelend catmommy dat je je zo naar voelt soms snap je gewoon niks van je lichaam he! Ik heb trouwens een tip voor jullie, in dezelfde categorie als teunisbloemolie etc: maca poeder. Ik heb het een hele tijd gebruikt (sochtends door mijn fruitsmoothie), omdat het de vruchtbaarheid&libido zou verhogen (dacht dat kan nooit kwaad ), en de cyclus regelmatiger zou maken. Ik weet helaas niet meer precies wanneer ik ermee begon, maar mijn cyclus was wel regelmatiger daarna (36-36-34-32). Toen ik stopte met maca (vorige maand, ik vond het niet meer nodig) had ik de maand erna meteen een super lange cyclus Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat het door de maca komt, maar eergisteren nam ik weer voor het eerst maca sochtends door mn smoothie, en die dag erna werd ik opeens ongesteld! Iig het proberen waard misschien.. Ik heb het bij ekoplaza gekocht, maar volgens mij is het bij elke natuurwinkel wel te koop. Er zijn ook studies gedaan naar de effecten van maca op mannen, en het schijnt de beweeglijkheid en het aantal spermacellen te verhogen! Het vruchtbare slijm merk ik eigenlijk meestal op als ik op de wc zit (ok beetje goor verhaal), en dan zie ik dat het slijm zeg maar als een sliert echt naar beneden hangt En ik voel het ook als ik loop, dat het opeens zo *flush* eruit komt zeg maar Dat heb ik de rest van de cyclus nooit dat gevoel, alleen op de 2/3 dagen dat ik dat rekbare slijm heb.. Ik vind het erg spannend wat het bij jullie gaat worden marievs en MZ25! En denk je dat er misschien ook nog een kansje in zit voor jou catmommy?
Ik verwacht er niets meer van eigenlijk, de kans was sowieso al klein, 1 keer klussen zonder er serieus mee van start te gaan en precies in die tijd de eisprong te hebben en dan ook nog raak geschoten.. Bovendien zou ik dan gister toen ik testte maximaal 3 dagen voor de NOD zitten, dus denk dat je dan ook al licht een streepje zou moeten zien en hij was echt omo wit Voor de zekerheid doe ik maandagochtend nog een testje met ochtendurine en dat is ook de uiterlijke NOD mocht ik die klus-vrijdag vruchtbaar zijn geweest. Ik ga eens googlen op Maca! Dag 39 vandaag.. Buikpijn is heel lichtjes aanwezig, verder geen veranderingen..