Eerste Kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Joyce2013, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Finally88 wat een leuk moment, en ik hoop ook dat je snel je ontrekkingsbloed krijgt zodat jullie ook kunnen gaan beginnen met het maken van een klein wondertje!

@M25 bij een inntesteling komt niet altijd bloed vrij, eigenlijk bij een laag percentage is dat het geval. Meestal merkt je dus helememaal niks van de innesteling. Als ik jou was zou ik de langste dag aanhouden, ik vind een ongi minder erg dan een witte test. Maar dat is natuurlijk aan jou zelf.

@ ego, ik verlies ook behoorlijk wat slijm echt al dagen lang. Snap er niks van denk ook dus elke keer yes volgens mij is me ongi doorgebroken en dan hup naar de tiolet, waar ik dan weer zie dat het dus niet zo is. Klinkt misschien gek maar ik wil nu gewoon ongi worden na al die witte testen.

2. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce2013: het klopt idd dat er vaak geen innestelingsbloed vrijkomt. De vorige twee rondes had ik een week voor ik ongi werd juist wel wat bloed bij het slijm. Dus misschien is het nu juist wel een goed teken, geen bloed bij het slijm:D. Afwachten maar. Misschien ga ik wel ergens tussen de twee cyclussen in testen. Dat zou volgend weekend zijn (23 november). Ik snap helemaal wat je bedoelt. Erg frustrerend he. Vorige maand had ik dus precies hetzelfde. Zat ook al op dag 41. Hopelijk snel ongi en dan op naar de volgende ronde. Of misschien toch nog een positieve test voor jou;)

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    @finally88: Dan was je gister ook jarig toch? Of heb ik het nu zo mis? (praat ook in andere groepjes) Zo ja, dan gefeliciteerd! En super joh! Nu kunnen jullie er ook voor gaan.

@kwaaltjes: Weinig kwaaltjes, alleen last van mn onderbuik. Bandenpijn noemen ze dat, vooral aan het einde van de dag heb ik daar erg veel last van. VK is al gebeld. 2 december de echo! Ben zo benieuwd!

@innestelingsbloed: Ik had ook totaal geen bloed. Daarom dacht ik ook dat het niets geworden was deze ronde. Dus het kan allemaal hoor. Slijmverlies had ik bijna niet, totdat ik ging testen. Nu kan ik mn onderbroek wel 2 keer per dag verschonen. Ik zou er een beetje tussenin gaan zitten en dan een gevoeligere test doen. Bij Zwangerenkinds krijg je er nu drie gratis. Alleen verzendkosten van 1.99.

Ik hoop zo dat jullie ook snel positief testen. Die negatieve testen zijn niet leuk, maar wachten op ongi is ook niet leuk. Vooral niet als je je cyclus niet goed weet.

Fijne dag allemaal! Ik ga even leren L.

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @MZ25: Weet je wanneer je ei was? Als je dit weet zou ik die datum + 14 dagen doen en dan testen, spannend zeg!

@Marievs: van harte gefeliciteerd! Jeetje wat ontzettend gaaf zeg!! Hoe voel je je? Voel je je anders nu je het weet? Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap zult krijgen.

@Finally88: Spannend! Ik hoop dat je snel regelmatig gaat zijn!

Hier helaas nog geen nieuws. Ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad (met vrienden naar de ike.a, en een hele dag een zakelijke afspraak met mijn zakenpartner) dus ik heb weinig tijd gehad om op het zwangerschapsforum te kijken en expres op de tijden dat ik thuis was er zo min mogelijk opgezeten.
    Eigenlijk met het idee: wie weet als ik er totaal niet mee bezig ben, wat er dan gebeurd.
    Nou niets dus..
    Ik slik vanaf 8 november Teunisbloemolie.

Ik heb op 12 november ienieminie beetje tot 2 keer toe wat rozig slijmverlies gehad. Dus ik dacht nu begint vast mijn menstruatie. Maar niets. Voor de zekerheid ook een ovulatietestje gedaan, maar die was wit.
    Gisteravond ook een ovulatie testje gedaan en hier is een streepje op te zien, absoluut geen knaller, maar ik ga vanavond toch even testen om te kijken of het duidelijker wordt. Zou wel heel tof zijn als ik mijn ei heb gevonden en deze in de komende dagen komt, maar ik reken nergens op..

Vanmiddag blije en gespannen snoetjes kijken bij de sinterklaas intocht, zin in! :)

5. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marievs: fijn dat je niet zo'n last hebt van kwaaltjes zeg:D. Maar kan natuurlijk nog komen. Ik heb ook geen bloedverlies gehad deze ronde. Alleen rond mijn eisprong. Ik denk dat ik nu zo'n 10 DPO zit. Ik heb niet echt testdrang ofzo, meer nieuwsgierig. Maar ga nog wel wat daagjes wachten. Succes met leren!!

Ik hoop ook echt dat er snel meer positieve testers komen:p.

6. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hoi Meiden,

Van het weekend echt super gezellige verjaardag gehad. Best weer wat vragen gehad, wanneer we nou aan kinderen gaan beginnen. M'n vriend kwam naar me toe en zei heel schattig; haha ze moesten eens weten ;) , best leuk om al die mensen zo voor de gek te houden.
    Vandaag ongesteld geworden, dus dan kunnen we er hierna echt voor gaan :) Hopen dat m'n cyclus nog net zo regelmatig is als voor m'n pilgebruik.

Hoe is het verder met iedereen? Leuk weekend gehad?
    bedankt voor de felicitaties! En nu maar hopen dat jullie me snel met wat anders mogen feliciteren ;)

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahah super leuk toch dat je dan samen met zo iets spannends bezig bent! Ik hoop ook voor je dat je gewoon een regelmatige cyclus hebt zodat je weet wanneer je extra aan de bak mag haha!

Ja hoor top weekend gehad, lekker uiteten geweest en geborreld!

8. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Thanks. Ik voel je nog niet anders. Het is nog een beetje onwerkelijk. Ik denk dat het besef pas echt komt na de 1e echo. Ben wel misselijk hoor en last van mn onderrug. Maar heb toch al een zwakke onderrug en het hcg hormoon verslappen je spieren.
    Ik doe ook mee aan mvm! Zo fijn. Moeten jullie ook echt doen.
    @catmommy: Hoe zijn je testen nu? Ben zo benieuwd. Hoop ook dat die teunisbloemolie helpt. Niet gebruiken na je eisprong he J.
    @MZ25: nog maar een paar dagen! Voel je al wat?
    @finally88: Wat leuk. Het is ook erg leuk om mensen voor de gek te houden. Doen wij hier ook. Ik hoop ook dat wij je snel kunnen feliciteren met een mooie test J.
    @weekend: Weekend was top. En ook zo bijzonder. Het is echt zo onwerkelijk dat er iets in mijn buik groeit. Kan het nog steeds niet bevatten hoor. Over 2 weken naar de VK. Ben zo benieuwd.
    Hier waren er nog geen andere meiden zwanger toch? Hoop zo dat er binnenkort enorm veel posi testen komen.
    Ik zal proberen om ook niet teveel over mijn kwaaltjes e.d. te hebben. Maar gewoon lekker met jullie meepraten. En hopen dat er snel een aantal zwanger zijn. Nou ja, liever allemaal natuurlijk :).

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Marievs kan me voorstellen dat het onwerkelijk voelt, het is ook zo mooi dat er een mini mensje in je groeit. Ben ook heel nieuwsgierig naar je echo hoe je dat ervaart, lijkt me zo bijzonder dat je voor het eerst ziet dat er een leven ontstaat in je..

En nee volgens mij zijn er voor de rest nog geen zwangere dames, hopelijk kunnen wij ons wel snel bij jou voegen.. o wat lijkt me dat heerlijk!

10. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Finally88: idd erg leuk om mensen voor de gek te houden. Doen wij ook wel maar sommige weten het ook wel. Ik vind het namelijk ook wel leuk om er over te praten. Maar niet veel hoor, anders voel je meteen zo'n druk en vragen ze er elke keer naar. Fijn dat je ongi bent geworden, nu kun je aan de slag:). Hopelijk is je cyclus regelmatig. De mijne helaas niet:x. Hopelijk snel meer felicitaties maar dan voor een klein wondertje.

@Marievs: snap idd dat het onwerkelijk is, zou ik ook hebben. Zeker in het begin als er nog niets te zien is. Ik wil ook wel graag met MvM mee doen. Lijkt mij zo dankbaar. Ik voel wel wat kleine dingen zoals veel dorst en wat pijntjes maar niet zo veel als vorige maand. Heb ook wel veel last van mijn onderrug maar eigenlijk door de hele maand heen. Ook rond mijn ei. Ik ga in ieder geval niet voor vrijdag testen. Denk zaterdag ofzo mocht ik dan nog niet ongi zijn. Volgens mij ben jij de eerste zwangere hier:). Hopelijk volgen er snel meer.

@Joyce2013:balen joh dat je nog niet ongi bent geworden:(. Mijn cyclus wordt ook al weer aardig lang. Heb nog geen cyclus korter dan 36 dagen gehad. Wordt er al moedeloos van. Duurt zo lang elke ronde. Ik ben in juli gestopt en ga hopelijk eind november pas met ronde 4 beginnen:$.

@Weekend: hier leuk weekend gehad. Gister vrienden over de vloer met hun 3 kids van 7 weken (lief:p) 2 en 3,5. Naar de intocht van sinterklaas geweest. Erg leuk:D. Ze zeiden al tegen ons jullie hopelijk volgend jaar ook met een Maxi Cosi:). Nu weer een drukke werkweek maar wel goed voor de afleiding.

11. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Daar ben ik ook weer even, na een drukke week eindelijk weer even tijd voor t forum!

@Finally88, haha leuk is dat he, zon geheimpje met zn tweeën :D ben benieuwd hoe lang je eerste 'natuurlijke' cyclus zal zijn! Ga je ook temperaturen of ovulatietestjes doen? Of eerst gewoon zien hoe het gaat?

@marievs, je mag het heus wel hebben over je kwaaltjes!! Weten wij weer wat we mss kunnen verwachten ;) en waar we op kunnen letten (zonder onszelf gek te maken haha). Wat zijn nou achteraf de eerste zwangerschapsverschijnselen geweest? En wanneer ga je het aan mensen vertellen, je ouders en goede vrienden?

@Joyce, wat vervelend dat jouw cyclus nou zo lang duurt he :( Zit je er nog erg op te wachten of heb je je er een beetje bij neergelegd?

@MZ25, wat spannend bijna testen!! Hopelijk ben jij zwangere nr 2! Leuk he die kleintjes van een paar weken, kan er echt uren naar kijken haha. Zo mooi hoe ze al helemaal compleet zijn met alles erop en eraan.

Van t weekend heb ik gewerkt dus niet echt spannende dingen meegemaakt! Wel even langs mijn moeder geweest en heb haar terloops verteld dat ik aan het temperaturen ben zodat ik inzicht zou krijgen in mijn cyclus voor 'straks'. Haha nou toen deed ze een soort vreugdedans! :D Toen ik thuiskwam zei VL: sukkel, nou heb je jezelf natuurlijk verlult, ze is niet debiel. Maar hopelijk geloofde ze mijn verhaal dat we 'volgend jaar' gaan beginnen ;). Maar eerlijk gezegd zou ik het ook geen ramp vinden als ze het wel zou weten, zou het alleen wel heel leuk vinden als het uiteindelijk echt een verassing is als we vertellen dat ik zwanger ben!

Mijn ei zit er aan te komen, dus flink aan de klus de komende tijd :p ronde 2 here we go!

12. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hi dames!

Hier helaas nog niets anders te melden. Ovulatie testen laten een licht streepje zien en mijn slijm lijkt zich voor te bereiden op de vruchtbare dagen, het is zo'n 2-3cm rekbaar.
    Dus ik hoop heel hard dat mijn ei eraankomt.

Maar de ovulatietesten kunnen wel vaker een streepje geven ook als je ei er niet aan komt en dat slijm.. misschien is dat wel anders als je zo'n lange cyclus hebt. geen idee..

Afwachten maar!

@marievs: babbel er rustig op los met je kwaaltjes en dergelijke hoor! Ik wil alles weten haha!

@joyce2013: jeetje, ook alweer dag 43! Pff! Houd je het ook in de gaten of je ei ook komt?

Ben vanmiddag naar de action geweest en daar heb ik 20 ovulatietesten ingeslagen en een doosje van 2 zwangerschaps testen.
    De zwangerschapstest lag vooraan en de doosjes lijken best op elkaar, dus toen zei de vrouw die voor ons stond tegen haar man: dat zijn veel zwangerschapstesten en begon toen overdreven hardop te praten tegen haar man wat ze de kinderen voor cadeautjes moesten geven.
    Ik begreep totaal niet waarom ze dat nu zo hard door de winkel moest zeggen, iedereen keek.

Niet dat ik het erg vind dat ze zien dat ik een test haal, maar dat het nu leek alsof ik er minstens 15 haalde.. :p

13. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @catmommy: pff sommige mensen snappen echt niet dat je over sommige onderwerpen best discreet mag zijn ;)

Hebben jullie dingen die jullie graag willen doen als je zwanger bent of als je kindje er eenmaal is? Ik wil graag:

- op zwangerschapsyoga/blijven sporten tijdens de zwangerschap
    - mijn kindje inbakeren
    - borstvoeding geven

ben benieuwd of jullie ook dit soort voornemens hebben :)

14. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    @ catmommy wat een raar mens, dat doe je toch niet..
    @ joyce wat vervelend die lange cyclus
    @ marievs vertel maar hoor, weten we wat ons te wachten staat.
    @ blossombaby Ik vind t ook super moeilijk om niks te zeggen.. Ik wil nu eerst gewoon nog ff proberen zonder tempen of ovutesten..
    Wat ik zou willen is:
    - blijven sporten en waarschijnlijk als m'n eigen soort niet meer kan, dan op zwangerscapszwemmen
    - thuis bevallen
    - borstvoeding geven
    - t op een leuke manier aan m'n ouders vertellen, ik weet alleen nog niet hoe

15. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Blossombaby: ik ben benieuwd:D. Ik ga nog een paar daagjes wachten met testen. Mijn banner geeft mijn kortste cyclus aan. Wacht sowieso nog tot zaterdag mocht ik dan nog niet ongi zijn. dan zit ik tussen de kortste en de langste cyclus in. Moeders hebben alles door, ten minste de mijne wel:p. Maar ik heb het haar gewoon vertelt dat we graag een kindje willen. Moet ook wel aangezien we nu nog bij mijn ouders wonen.....

@Catmommy: het lijkt mij niet dat je na 40 dagen nog een eisprong kunt krijgen. Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar lees wel in al die bijsluiters van de ovulatietesten dat je na een cyclus langer dan 35 dagen al contact met de huisarts op moet nemen. De kans is groot dat je met zo'n lange cyclus nog geen eisprong hebt. Maar dat weet ik ook niet zeker. Idd afwachten.... Wel vervelend zeg nog geen duidelijkheid. Ik heb ook al 15 ovulatietesten ingeslagen en 4 zwangerschapstesten:D. lekker goedkoop. Niet echt subtiel van die vrouw zeg... Ik ga altijd naar de Action in de buurt van mijn werk. Ben als de dood om collega's tegen te komen:$. Gelukkig nog niet gebeurt.

@Dingen doen: ik wil misschien wel op yoga gaan als ik zwanger ben. Doe momenteel niks aan sport. Heb tot afgelopen zomer gevoetbald maar vond dat maar niks nu ik zwanger wil worden. Ben dus gestopt maar heb nog niks opgepakt. Ik zou ook wel graag borstvoeding willen geven. Weet alleen niet of dat gaat lukken, heb niet zo heel veel:p. Mijn moeder zegt dat het er niet aan ligt of je veel hebt, we zullen dus zien. Zijn er nog andere sporten die goed zijn als je zwanger bent of wilt worden?

16. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha nee ik heb ook niet echt veel qua boobies, en hoop stiekem dat ik tijdens mijn zwangerschap wel een maatje groei :D wil dat nou ook wel eens meemaken! Maar denk dat elke vrouw in principe wel borstvoeding zou kunnen geven, dat als het niet lukt het meer ligt aan de aanlegtechniek enzo..
    Denk dat fitness wel goed is, gewoon cardio en krachttraining, maar mss wat voorzichtiger met de buikspieroefeningen. Verder denk ik dat yoga en zwemmen wel goed zullen zijn! Denk eigenlijk dat de sporten waarbij je echt tegen mensen aan kunt beuken of hard vallen zoals voetbal of een andere teamsport idd wat minder geschikt zijn..

17. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook echt dat ze gaan groeien:D. Heb nu B en mag best een C'tje worden:p. Het ligt idd zeker niet aan de grootte. Het ligt of aan de techniek of dat de baby niet wil. En soms heb je geen melk. Dat heb ik ook wel eens gehoord. Ik vind fitness zo dodelijk saai. Denk dat ik maar ga beginnen met yoga. Lekker ontspannen en zag net dat in zo'n dorp waar ik woon wel vier yoga scholen zitten:$. Meer dan in de stad waar ik de afgelopen 6 jaar heb gewoond.

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @ Blossombaby ja eigenlijk zit ik wel echt te wachten op me ongesteldheid. Vind het zo oneerlijk dan het niet komt nu, ik wil ook verder en nu kunnen we gewoon niet! En hop aan de klus!

@ Catmommy nee geloof nooit meer dat me ei nog kan komen, al denk ik me ei rond 21 oktober te hebben gehad. Maar ik tesste het niet dus kan het niet met zekerheid zeggen.

@ Hier durf nog niet na te denken over wat ik wil straks, moet eerst maar eens zwanger zien te worden. Voel alsof me lichaam me in de steek laat. Ga denk toch straks maar even de dokter bellen, snap er gewoon niks van. Ben bang dat me dokter zegt ja uitzitten je bent pas in augustus gestopt met de pil dat heeft tijd nodig. Maar ja dan weet ik dat ook maar weer...

19. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @MZ25 er is hier een andere meid op het forum die met dag 56 de eisprong heeft gehad, kort geleden. En lees het wel meer op internet. Maar gebruikelijk is het inderdaad niet!
    Maar ik houd hoop! :)

Ondanks dat ik al een half jaar geleden gestopt met met de pil en nu nog verre van regelmatig ben (zie handtekening) ga ik denk ik nog niet naar de huisarts. Aan de ene kant wil ik wel, maar aan de andere kant kom je dan gelijk toch een beetje in de medische molen terecht met onderzoeken en misschien zelfs met medicatie om een menstruatie op te wekken en ik wil graag geduld hebben en het zelf doen zodat het nog leuk blijft. Lukt het na een jaar nog niet, dan is het vroeg genoeg (denk ik).

Aan de andere kant wordt er vrij rap gekeken naar PCOS en dat zou ik eigenlijk wel willen weten of ik dat heb of niet. Anders gooi je zomaar een jaar weg..
    Maar goed ik heb geen overgewicht, maar heb wel weer acne. Maar totaal geen zware (over)beharing.
    Wel weer altijd erg veel last van menstruatie.

Ik gooi het onregelmatige nu maar gewoon op het ontpillen en hopelijk is het de volgende cyclus beter!

@voornemens:
    -thuis bevallen!
    -zwangerschaps zwemmen of yoga :)
    -heel erg genieten ondanks kwaaltjes, positief blijven! :)

20. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames ben hier nieuw in deze topic :). Ik ben 24 men man 29 en we gaan voor onze eerste wondertje. Ben gestopt met de pil na 1 jaar en 11 maanden en cyclus is onregelmatig 57-48-38-31-29-24-? deze maand ook met ovutestjes begonnen maar gaven altijd negatief aan vond dit zeer raar dan maar naar huisarts gebeld bloed laten trekken en eens kijken wnr men eisprong gaat gebeuren,vrijdag zij de ha dat men eisprong nog moest gebeuren maar weekend ovutestjes gaven negatief aan?? maandag wat bruinverlies vandaag ook met licht bloed na klus moment met men man gisteren :D zit op dag cyclus 23 Dan toch men menstuatie? Had gelezen ook dat je geen eisprong kunt hebben maar toch menstuatie kunt krijgen :( Iemand ervaring mee of is dit gwn nog ontpillen wat ik wel al 7 maanden is. o ja sorry voor de lange tekst ben begonnen met tarwekiemolie capsullen heb er veel positiefs over gehoord dus er mee begonnen

Deel Deze Pagina