@Catmommy: balen zeg die onzekerheid. Ook dat je niet weet of je je ei nu gehad hebt of niet. Inderdaad afwachten en misschien dat je iets aan je temperatuur kunt zien. @Joyce2013: balen zeg een negatieve test. Zo frustrerend dat je ongi niet komt en je negatief test. Ik snap dat je er klaar mee bent. @Ego: hier vanochtend ook een omo witte test. En nog steeds geen ongi te bekennen. Ook nog steeds zo'n nat gevoel. Net een vriendin op bezoek geweest die 25 weken zwanger is. Nog even hierover gekletst en ze zegt dat het zou kunnen wat zwangerschap betreft. Alleen wel een negatieve test. Het zou kunnen dat mijn ei te laat is gesprongen want op basis van mijn langste cyclus heb ik pas dinsdag mijn NOD. Het kan dus nog alle kanten op. Maar weer afwachten de komende dagen...
Dat wachten is echt verschrikkelijk! Ik ben blij dat het weekend wel aardig is volgepland. Jammer alleen dat ik er morgen omstreeks 6 uur uit moet! Dat is toch 2 uurtjes vroeger temperaturen dan normaal. Dus helaas zal het resultaat morgen niet betrouwbaar zijn en dan weet ik dus alsnog niet of ik een eisprong heb gehad of niet..
Hoi meiden, Lekker aan het genieten van het weekend? Marievs wat zal het lang duren wachten op je eerste echo, zo spannend!! Catmommy wat vervelend, anders maar voor de zekerheid om de dag klussen? Hebben wij ook gedaan . Joyce en mz25 zo spannend hopelijk testen jullie binnenkort positief!! Thumbs up!! Hier volgens mijn app nog 10 dagen wachten duurt lang haha. Wij zitten trouwens nog wel In dubio. We willen heel graag nog een x ver reizen maar kunnen nu niets plannen ivm afwachten op een beeb haha. Zit in het onderwijs dus zit vast aan die vakantie . Als ik nu zwanger zou zijn kunnen we niet in juli op vakantie Miss de meivakantie nog? Afwachten maar, haha. Liefss
@orchidee Vl en ik zijn in oktober naar thailand geweest wij wilde ook nog een keer een verre reis maken voordat we aan kindjes gingen beginnen. Ja wachten duurt altijd er lang, zo vervelend! @mz25 ik blijf voor je duimen dat je gewoon te vroeg hebt getest! @catmommy inderdaad wat orchidee zegt gewoon lekker om de dag van elkaar genieten! @ego, hier nog steeds geen ongi wel nog steeds constant een natte slip dus veel afscheiding. Snap er geen bal meer van haha!
Wij klussen inderdaad om de dag! Maar ik moet eigenlijk weten wanneer de eisprong is zodat ik kan stoppen met teunisbloem want die is noet veilig tijdens zwangerschap. Vandaar dat ik eigenlijk met ovulatietest zekerheid wou krijgen maar nu dat er niet in zit wacht ik maar op de temperatuur en het slijm. Zodra ik 2 dagen stijging heb en boven het gemiddelde zit (ik zit nu al 2 dagen onder het gemiddelde) of het slijm veranderd duidelijk dan ga ik over op de tarwekiem. En dan zitten wij voor het eerst op het wachtbankje! Oh ik vind het zooo spannend, pfff! @vakantie wij zijn niet echte vakantiegangers, ik ben graag in eigen dorp waar het met toeridten en het strand en mooi weer aanvoelt als vakantie. Wij zijn in oktober op vakantie geweest maar ik was blij om weer thuis te zijn. 5 dagen weg was meer dan lang genoeg. Wie weet gaan we voor er een kleine is nog eens een weekendje naar Londen. MAAR ik zou het er zeker nog eens van nemen!
@Catmommy: balen dat het temperaturen dan niet betrouwbaar is. Het is idd erg spannend de eerste keer. @Orchidee88: ik hoop ook op een positieve test. Wachten duurt idd lang. Volgens mij mag je na 3 maanden wel ver reizen. Een vriendin van mij is 25 weken zwanger en gaat binnenkort naar Thailand. Het mag dus wel. Maar het is idd lastig plannen. @Joyce2013: ik hoop ook dat ik te vroeg getest heb. Nog niks te zien dat duidt op een naderende ongi. Ga dinsdag weer testen. Dan zit ik op mijn NOD als ik van mijn langste cyclus uitga. Ik heb dat dus ook constant een natte slip. Echt heel veel slijm. En daarbij ook buik- en rugpijn, opgeblazen gevoel. Echt zo vreemd. Heb jij ook die pijnklachten of echt alleen veel afscheiding??
Hallo dames, Wat balen allemaal zeg dat er nog steeds geen ongi is bij jullie! Ik snap jullie frustratie, vooral na die witte testen! Laat het dan maar snel komen, dan kun je de volgende ronde in! Had dat ook de 1e keer! Wij gaan volgend jaar ook niet op vakantie, ben midden inde zomer uitgerekend en mijn man zit aan de bouwvak vast! De 1e week dat hij vrij is, ben ik uitgerekend! Zo fijn! Ik hoop zo dat jullie binnenkort kunnen aansluiten! Lekker kwebbelen over de kwaaltje e.d.! Kga nu mn bedje in, drukke dag gehad! Truste allemaal!
Hoi Joyce, Heb je toevallig al een ovulatie testje gedaan? Of weet je zeker dat je ei is gesprongen? Jou klachten (veel slijmverlies, buikpijn en rugpijn) had ik ook bij mijn vermoedelijke eisprong gister en het zou wat zijn dat je nu je eisprong hebt, omdat je nog onregelmatig bent?
@ mz25 heb inderdaad ook rugpijn opgeblazen gevoel steken in de baarmoeder. Spannend ik hoop dat je dinsdag een mooie test in handen hebt! En dat je met marievs kan kletsen over kwaaltjes hihi! Hou ons op de hoogte, ik blijf voor je duimen! @ marievs het is wel mega fijn dat je precies bent uitgerekend als vl ook vakantie heeft, kunnen jullie samen genieten! En wij hopelijk word ons groepje snel een compleet zwanger groepje, dat we met ze alle kunnen zeuren over de kwaaltjes hihi! @ catmommy ik heb niet getest ik wilde het gewoon een beetje natuurlijk houden het eerste jaar. Maar ik had rond 23 oktober het o zo bekende rekbare slijm, ga er dus van uit dat ik ergens rond die tijd me ei heb gehad., toen ook last van me eierstokken. Maar zekerheid heb ik niet.
Gister was mijn temperatuur 36.44 (een stuk lager dan normaal) en vandaag 36.70 (iets hoger dan de normale temperatuur, maar niet abnormaal). Ik ben voor de zekerheid gestopt met teunisbloemolie en gestart met tarwekiemolie. Ik ga ervanuit dat mijn eisprong gister was op CD54. Maar dat moet nog even bevestigd worden als ik de komende 2 dagen nog steeds temperatuurstijging heb!
Jeetje dames, wat jammer nog steeds geen ongi's of positieve testjes! Zo irritant als je niet precies weet waar je nou in je cyclus zit Was er maar een thuistestje waar je een druppeltje bloed in deed en dan zag je precies de hormoonspiegels en over hoeveel dagen je ei en nod was Ik verwacht nog steeds elk moment mijn eisprong.. al 5 dagen rekbaar slijm vind k vrij lang eigenlijk, normaal heb ik dat tussen de 2-3 dagen. Vrijdag ben ik wat gaan drinken met collega's en heb ik een paar wijntjes gedronken (met de gedachte, ik moet het ook leuk houden!!). De volgende ochtend had ik en flinke tempstijging, maar ik verwachte al dat het door de wijn kwam en de volgende dag had ik idd weer een lage temp. Vandaag ook weer laag.. dus nog even aan de klus! @orchidee, kan je niet idd in de meivakantie een weekje eraan vast plakken? Kan je lekker 2 weekjes ver weg, en dan ben je 6 mndjes.. Misschien niet de allerbeste tijd om een super actieve rondreis te maken haha, maar het is vast goed te doen! Of anders in de krokusvakantie er een weekje aan vast plakken, heb je alleen niet meer super veel tijd om te sparen.. Spannend dat je al de 2e wachtweek ingaat! Heb je al symptomen? Ik hoop ook dat we allemaal binnen een paar maandjes positieve testjes in onze handen hebben en dan zijn we een leuk zwanger clubje en kunnen we kletsen over de beste flesjes en kinderwagens en welke kleertjes leuk zijn
Hej Meiden, Lekker weekend gehad? @MZ25 super irritant dat je nog steeds witte testen hebt.. En dan ook niet ongesteld wordt. Ik duim nog steeds voor je dat je toch stiekem zwanger bent. @ marievs 6 weken alweer! Wat super leuk. En toch ook nog heel spannend denk ik.. Weet je al hoe je het aan de rest gaat vertellen (vrienden en fam enzo)? Heerlijk dat je man bouwvak heeft tijdens jou uitgerekende datum! @catmommy wat een super lange cyclus.. Hopen dat je idd je ei nu hebt gehad. @orchidee88 Wel super lekker om een verre reis te maken! Willen jullie wel evengoed blijven proberen om zwanger te worden? Of gaan jullie als jullie deze ronde niet zwanger zijn een break houden, om de vakantie te kunnen plannen? @hiero.. Afgelopen week was ik van maandag t/m donderdag ongesteld(ontrekkingsbloeding).. Het was echter wel anders dan normaal. Op maandag namelijk veel meer bloed en de andere dagen viel het wel weer mee.. En op donderdag eigenlijk al geen tampon meer nodig, normaal nog echt wel en zeker tijdens het sporten. En nu gister opeens een klein beetje bruine afscheiding.. Heel vreemd.. Vandaag alleen witte afscheiding. En ik voel van alles in m'n buik.. dan weer steken dan weer kramp, dan weer en opgeblazen gevoel.. Gister leunde m'n vriend op m'n buik en dat deed gewoon zeer.. T zal t ontpillen wel zijn.. Maar stiekem hoop ik natuurlijk wat anders.
dag dames ben ongesteld geworden op dag cyclus 24 maar na 2dagen helder bloed(sorry voor men taalgebruik) was het al gedaan 1dag wat licht bruin verlies weer gehad en twas gedaan vond ik echt raar heb nog nooit zo ongesteld geworden duurt meestal 5/7dagen u wat zeurende pijn aan linkerkant van eierstok. Heb maar gebeld na gynecoloog voor afspraak was al 2jaar geleden van een uitstrijkje en mocht deze week al komen dus spannend wat de resultaten zijn..
Hoi Meiden, @t Blossembaby: Ik had ook ongeveer een week vruchtbaar slijm, heel vervelend omdat ik niet goed wist wanneer ik de eisprong nu had. En wat betreft de vakantie is dit inderdaad miss een idee. Zou dat nog te doen zijn als je bijv. 5 a 6 maand bent? @t Finally88: We houden geen break we gaan gewoon door. We hebben in principe al twee verre reizen gemaakt en de meivakantie is idd ook nog een idee. Wat vervelend van dat je niet normaal ongesteld bent geworden, altijd lastig. @t Wabilla:Ik had de laatste keer ook een rare bloeding, maar 1 dag ongesteld en daarvoor veel rozeverlies. Maar blijkbaar toch ongesteld aangezien ik niet zwanger ben haha. Wel ververlend die onduidelijkheid. @t de rest! Hopen op roze streepjes!! Zodat we ons idd snel kunnen aansluiten bij marievs! Kunnen we idd lekker babbelen over onze eerste aankopen en heerlijk samen op een roze wolk. Duimen maar!! Liefs
Hey allemaal, Hier gaat alles zijn gangetje. Nog steeds geen ongi en ook niet het gevoel dat mijn ongi er aan komt. Echt frustrerend. Nog wel steeds last van mijn darmen en veel doorzichtig slijm. Verder niet echt kwaaltjes ofzo. Maar weer een testje doen komende dagen en anders ook de huisarts maar bellen. Er zit niks anders op dan afwachten. Balen Joyce dat jij ook nog niet verder bent. Echt zo frustrerend. @Finally88: raar zeg die kwaaltjes. Het kan idd van het ontpillen zijn. Ik had dat in augustus ook de hele maand:x. @Wabilla: idd spannend. Hopelijk goed nieuws. @Blossombaby: 5 dagen is idd erg lang. Ik had het ook zo'n 3 dagen. Maar het zou natuurlijk kunnen. Je bent ook een dag of 5 vruchtbaar. @Marievs: hopelijk kunnen wij ons idd snel bij jou aansluiten. Dan gaat het over kwaaltjes maar ook over allerlei leuke babyspullen. Thanx allemaal voor het duimen. Hopelijk werkt het.
En dames hoe gaat het vandaag, nog veranderingen? Ik begin langzamerhand echt wel wat ongeduldig te worden, blijf krampen houden bij me baarmoeder/eierstokken richting liezen, moe de hele dag aan het gapen, elke avond misselijk na het eten, boeren, zure oprispingen. En in bed gevoel van trekkende huid bij me onderbuik! Ik wil gewoon alleen klachtjes als ik zwanger ben en anders niet.. Dit maakt me hoofd gewoon in de war haha.. Normaal ben ik zo nuchter!
@Joyce2013: ik heb precies hetzelfde. Ik ben er helemaal klaar mee. Gisteravond maar eens een ovulatietest gedaan. Echt knal positief. Vanochtend nog maar even geklust. Zou dat voldoende zijn? Je ei springt toch binnen 24-48 uur? Maar ik snap er nu dus helemaal niks meer van, op dag 41 positieve ovulatietest. Vervolgens vanochtend toch maar zwangerschapstest gedaan. Die was negatief:x. Ik heb precies dezelfde klachten zeg. Behalve die misselijkheid. Ik hoop echt snel duidelijkheid voor ons! Ik zag wel op de test van de Action een hele lichte streep maar zal vast indroogstreep zijn. Clear Blue was negatief.
@Ego: hier net nog maar eens wat ovulatietestjes er tegen aan gegooid. Weer knaltesten. De Action test was echt nog donkerder dan de controle streep. En had een op de clear blue test. Thanx god was ik vandaag thuis aan het werk en hebben we vanochtend nog geklust. Zal dus wel op tijd zijn toch? Zou ik morgen nu nog moeten klussen??
@Ego:Zie hier mijn knaltesten van gister en vandaag (Action en Clear Blue). Wie dus nog twijfelt aan de ovulatietesten van de Action, zie hier het resultaat. Rechterstreepjes zijn de teststrepen en moeten dus zo donker mogelijk zijn. Welke is het donkerst?
De onderste is mooi knallend! Wauw, ik wou dat ik ze zo knallend kreeg zeg! En gewoon zover in de cyclus! Ik zou echt een gat in de lucht springen! Hier helaas geen goed nieuws, mijn temperatuur stijgt niet, dus ik heb niet mijn ei gehad, ik baal verschrikkelijk van die stomme cyclus, ik wil gewoon ongesteld worden, klaar