Eerste kindje..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by driessen, Aug 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0
    Ja he idd! Ik mag met 8 weekjes komen nog nu 3 weekjes wachten nog.
    spannens he allemaal.
    ik kan het ook nog steeds niet geloven..
    op hoeveel weken zit jii nu?

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Wordt helemaal blij van jullie,haha. Wat duurt wachten toch lang :D
    Hebben jullie gewoon zelf een willekeurige verloskundige gebeld? Ik heb geen flauw idee wie ik moet hebben, dus had het idee om de huisarts te bellen als ik positief test om te vragen met wie zij goede ervaringen hebben en met wie ze vaak samenwerken... Of is dat heel raar?

3. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0
    Ja he idd! Ik mag met 8 weekjes komen nog nu 3 weekjes wachten nog.
    spannens he allemaal.
    ik kan het ook nog steeds niet geloven..
    op hoeveel weken zit jii nu?

4. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0
    Nee hoor dat is helemaal niet raar:) ik heb de verloskundige in mijn woonplaats gebeld.
    dat was de enigste hierzo dus had snel mijn keuze gemaakt. De andere verloskundige hdie hier in de buurt zit viel mijn woonplaats net buiten. vandsar dat ik deze heb gekozen lekker dichtbij huis

5. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Ik wordt helemaal vrolijk van alle positiviteit hier. gefeliciteerd voor de dames die ik nog niet gefeliciteerd had!!

6. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Hier zit zover ik kan vinden helemaal niks in het dorp. Wat niet gek is in zo'n klein dorp als dit. Ik woon hier ook pas een klein jaar, dus zou niet weten wie ik uit de omliggende gebieden zou moeten kiezen.

7. Zeladora

Zeladora Actief lid

Aug 17, 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Nu lekker genieten hoor.

8. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0
    Gefeliciteerd zelodora!! Super leuk bij mij ook nog steeds niet hoor, denk dat dat pas met de 1e echo echt door gaat dringen

9. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0
    Ik weet wel in het dorpje waar ik vroeger woonde hebben ze in een ander dorpje een verloskundige praktijk daar zijn alle kleine omliggende dorpjes bij aangesloten, misschien is dat bij jou ook wel.

10. Zeladora

Zeladora Actief lid

Aug 17, 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aapje, denk dat je felicitatie voor 'alles kump goed' bedoeld is. Ik moet helaas nog even afwachten. Maar hopelijk mag ik me snel bij jullie voegen ;)

11. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0
    Oh Ja sorry nu zie ik het idd! Ik hoop ook dat jij je snel bij ons kan voegen! :)

12. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Jaaa, zoiets ga ik ook wel van uit, daarom dacht ik even bij de huisarts informatie in te winnen als het zo ver is. Vanaf morgen geeft mijn alp weer mogelijk vrichtbaar aan, weer hard aan het werk dus, haha :D

13. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Vruchtbare ruimte hier haha.. Echt leuk voor jullie en allemaal lekker van genieten. Word er zelf ook positiever door!!! :D
    Hebben jullie al last van de beruchte kwaaltjes of is het allemaal nog te doen?

Ikzelf heb sinds vandaag menstruatie hoofdpijn en ben al 3 dagen op geblazen. Stiekem aan het hopen maar moet ook realistisch blijven!

Ja we hebben een jaar op pauze gestaan ( heb ik weer zoiets van die telt dan niet mee) maar duurt idd wel lang als het eind van dit jaar nog niet is gelukt dan ga ik de mmm in. Wil het nog eerst even zelf proberen met goede begeleiding van mijn diabetesarts.

14. meja

meja Lid

Jul 14, 2015
    39
    7
    8
    NULL
    NULL
    #234 meja, Aug 21, 2015
    Last edited: Aug 21, 2015
    Ik hoop dat je wens vervuld wordt Naatasja, ik wil je veel positiviteit toewensen de komende tijd.

En dat je op het eind een prachtig kindje in je armen kan sluiten

15. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Dankjewel meja komt allemaal wel goed. Alleen soms is het wel frustrerend. Maar dan lees ik hier weer en krijg ik ook weer hoop....

Krijg steeds meer symptomen hoop echt dat me lichaam me niet in de zeik neemt! 😰

16. driessen

driessen Actief lid

Jan 21, 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Alles kump good, gefeliciteerd. Wat een leuk nieuws!

17. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    1,030
    10
    38
    #237 Sammie2017, Aug 22, 2015
    Last edited: Aug 22, 2015
    Wat leu, dat er al zwangeren zijn! Gefeliciteerd!

Ik ben ongesteld geworden, 1 dag eerder dan gepland dus dit keer een cyclus van 29 dagen. Klopt ook wel met mijn eitje die ik al eerder voelde dan de app zei. Fijn dat ik toch op mijn lichaam kan vertrouwen.
    Nu heb ik alleen mijn ei in oktober precies op de reis dag van vakantie.... Toch manlief de dag ervoor maar verleiden het zonder condoom te doen anders is die maand al zonde hihi

Maar wat een pms zeg :O ik ben heel benieuwd wat en of ik iets voel als ik dan zwanger ben. Voelen de zwangeren iets? Of juist niets?

Ik heb al mama compleet van Davitamon gehaald, ga ik begin september mee beginnen :)

18. meja

meja Lid

Jul 14, 2015
    39
    7
    8
    NULL
    NULL
    Wat jammer vaya2014, hopelijk kun je in je vakantie toch even goed van elkaar genieten

Ik heb ook het gevoel dat mijn lichaam mij gigantisch in de zeik neemt Naatasja

Ik ben nu 3 dagen overtijd. De test van vanmorgen geeft niet zwanger aan.
    Ik heb gister wel enorme buikkrampen gehad, alsof ik ongesteld moest worden.
    Ik ga er ook vanuit dat ik ieder moment ongesteld word. Nou ja op naar de volgende ronde.

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

Jun 10, 2015
    1,667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Meja vervelend die onzekerheid. Maar tegelijk ook spannend.

Vaya jammer dat je ongesteld ben geworden maar ook wel fijn dat je op je lichaam kunt vertrouwen.

Nataasja wanneer is je NOD? Ga voor je duimen.

Hier zijn de klusdagen begonnen vandaag dag 14 dus kan nog alle kanten opgaan. Word het een korte cyclus of woed het er weer een van 36 dagem. Geen druk erop omdat ik niet weet wanneer m'n ei komt en ik hier in mijn banner moet kijken welke dag ik zit.

20. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Jammer vaya had het je gegunt nu op naar de volgende ronde.

Meja zolang je nog niet ongesteld bent kan er van alles nog gebeuren, ik ga voor je duimen.

Rond 29 aug verwacht ik mijn menstruatie dus moet nog een dikke week en word nu al gillend gek haha.

Share This Page