Eerste kindje..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door driessen, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik slik ook die van Davitamon. Eerst alleen foliumzuur gehad, nu over op combi. Extra vitaminen kunnen geen kwaad :). Gelukkig zonder fluoriserende bijverschijnselen.

2. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik gebruik zwanger compleet van de dirx :)

3. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    oh goed om te weten :) ik heb ook die Davitamon, zonder visolie. stond beetje zenuwachtig in die winkel en had niet rustig de tijd genomen om de verschillen te lezen haha

hebben jullie dat niet? dat je het spannend vind om dat soort dingen te kopen?

4. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ja hoor het was zeker spannend. Ik keek eerst gewoon bij de kruidvat naar de prijzen ingredienten enzo en toevallig was die van davitamon met visolie in de aanbieding dus dat genomen.

Nu heb ik er wat meer op internet over gelezen en besloten om voor de "echte/natuurlijke" vitaminen te gaan, dus bij de Vitaminstore gekeken en zo op die van Vitals gekomen :). Wel een heel stuk duurder maar hopelijk de moeite waard!

5. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    ik heb alleen foliumzuur van de apotheek.

Spannend Driessen.

Nataasja ik zie op eentje een streepje dat is wel die in negatief op de spijkerbroek misschien met ochtend urine van de kv

6. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    Ik slikte eerst van de etos alleen foliumzuur.
    na van grafitamon pilletjes met foliumzuur en andere fitamine

7. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    Spannend driessen!
    Knap dat je tot woensdag kan wachten

8. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Ik slik ook mama fit volgens mij van davidson. Met vitamine de en foliumzuur.

Nouuuuuuuuuu ik denk dat ik als het tot morgenvroeg nog niet ben. Dat ik naar dat ik mijn schoonmoeder van het vliegveld heb gehaald. Toch maar een testje er tegen aan gooi.

9. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Spannendddd! 👏
    In principe zou je al kunnen testen vanaf je NOD dus je zit sowieso qua dag goed. Ik ben erg benieuwd en duim voor je!

10. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Dankje wel Aleeyah! Ben alleen bang dat ik misschien niet ongesteld word omdat je er zo veel mee bezig bent, ook al probeer ik van niet. Maar dat hoor je ook weleens toch.

11. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Poeh, ik had er nu toch wel een test tegenaan gegooid driessen!

12. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Knap hoor driessen. Ik had op de dag van NOD zelf al een test gedaan.

13. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Als het zo gaat, als nu en morgen vroeg nog niks is ga ik dat ook zeker doen. Het is dat ik er nu geen heb haha

14. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Had clearblue met indicator gedaan en die zei niet zwanger. Zit wel nog 5 dagen voor NOD. Dus vanmiddag kv 2v5 en action ingeslagen. Van de week nog maar eens even weer testen..

Driessen hoop dat je morgen een DIKKE positieve test hebt!! Ga voor je duimen meis

15. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Komt goed driessen!

Naatasja: 5 dagen voor NOD met clearblue indicator is dat niet te vroeg? Ik hoop in ieder geval dat er nog een positieve test zal volgen binnenkort!

16. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames!

Ik heb hier een beetje meegelezen, en t klinkt gezellig hier! :)
    Ik voeg me graag toe, wij willen ook dolgraag ons eerste kindje. Wij zitten nu in ronde 13 en een beetje aan het begin van de medische molen om te onderzoeken of alles in orde is.
    Maar ik hoop zooo dat het niet nodig zal zijn en we gauw zwanger raken!!

17. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd aapje!

Wat spannend naatasja en driessen! Ik zie jouw streepjes eigenlijk heel duidelijk naatasja! Als je deze aankomende dagen ziet oplopen, denk ik dat je een mooie plakker hebt! ;)

Driessen, toevallig ken ik iemand die onlangs ook positief had getest, en 2 dagen later weer negatief. Nw een week werd ze maar niet ongesteld, en toen nog maar eens getest, en dit keer was het knalllpositief en ze heeft inmiddels al een kloppend hartje gezien!

Dus ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent meid! :) Hoop het echt voor je

Ik heb trouwens afgelopen jaar de multivitaminen van Vsm geslikt, daar zit meteen alles in. Mn potje is weer op, dus moet het maar weer eens aanschaffen.
    Qua berekenen van mn eisprong, heb ik ovulatietesten gebruikt, getemperatuurd en heb een keer een echo gehad om te meten hoe groot mn eitje was.
    Deze maand even niets gebruikt qua methodes, ik had er even geen zin meer in. Ik voelde gister wel mn eitje erg pijn doen aan de linkerkant. Dit voel ik altijd op de helft van mn cyclus, dus ik denk dat mn ei vandaag springt. Dus ik zal mn nod aanhouden op ongeveer 8 september

18. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Welkom babywonder gezellig!
    Spannend hoor alle onderzoeken, ik hoop dat er goed nieuws uit komt en jullie maar snel zwanger mogen zijn!

Ja dat zei ik al tegen me moeder en schoonzusje maar hun waren nog nieuwsgieriger als mij hahahah!!! Had namelijk me schoonzusje een foto gestuurd of zij het ook zag die streepjes. Maar me moeder zei wel van ik zou wachten tot zaterdag. Denk dat ik gewoon 2 x een vals positieve test heb gehad. Helaas

19. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Babywonder, welkom!!

20. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Welkom babywonder, gezellig dat je mee komt kletsen! hopelijk is het alsnog snel raak voor je voor je.

Driessen, het is zo spannend! knap dat je er nog relaxt onder bent hoor!

Deel Deze Pagina