Eerste kindje..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door driessen, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Welkom babywonder! :D
    Hoop voor jullie dat het alsnog (snel) op de natuurlijke manier raak is! Succes ermee!

Driessen: en en en? Ik ben zo benieuwd haha :D.

2. meja

meja Lid

14 jul 2015
    39
    7
    8
    NULL
    NULL
    Welkom Babywonder.

@driesen en Naatasja, hopelijk hebben jullie beide een dikke plakker!.

Het heeft helaas doorgezet bij mij. Gisteren de hele dag door heftige krampen gehad. Zo heftig dat ik gewoon plat moest. Zo erg heb ik het nog nooit gehad

Ik heb voor de zekerheid voor volgende week een afspraak gemaakt bij de dokter, want vorig jaar kon ik het nog gewoon functioneren met paracetamol. De laatste maanden moet ik echt plat met kruik erbij.

3. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Meja dat is echt rot vooral die kramp ook. Ikzelf heb ook wel eens menstruatie's er tussen zitten dat ik echt lig te huilen van de buikpijn. Wat mij dan helpt is op bed liggen de benen hoog opgetrokken een beetje heen en weer schommelen met een kruik en een advil. Niet dat het dan weg gaat maar het word minder. Je kunt ook je onderbuik lichtjes masseren vaak word het dan ook iets minder. Mocht je naar de huisarts gaan hoop ik echt dat er niks mis is!

Verder was me test hoogstwaarschijnlijk gewoon vals positief k*t testen van z&k..

Driessen al getest, (ben vaak aan het spieken of je al gepost hebt hahaha) :D

4. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Nou dames, ik weet het ook niet. Nog steeds niet ongesteld. En ook een negatieve test... nog wel steeds last van buikkrampen en borsten.

5. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Hmm jammer.. maar misschien test je pas laat positief?

6. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Ik weet het echt niet, heb gelezen dat dat wel zo kan zijn. Dat je pas laat positief test. Maar ik ga er niet van uit, dit is alleen echt vervelend.

7. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Balen hoor, zeker vervelend :(.
    Nou misschien een troost, mijn test was toen ook pas bij bijna een week overtijd positief met echt een tuurstreepje!
    Hopelijk heb je toch nog over een paar dagen een positieve test in handen! :)

8. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Dat is idd vervelend, niet leuk die onzekerheid. Misschien toch nog een keer over 2 dagen testen?

9. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Oh meja wat vervelend van die krampen :( zo herkenbaar... ik kan vaak echt niet zonder die blauwe pillen van Aleve, die helpen echt als enige!

Driessen, :( misschien toch een paar dagen later ongesteld... ik hoop t niet voor je natuurlijk. had je wel je ei gevoeld?

10. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor het warme welkom! Voel me meteen welkom in de groep :D

Wat balen meja....ik herken die pijn heel erg. Heb er ook maandelijks mee te kampen :( ik was er uiteindelijk ook voor naar de dokter gegaan en die stuurde mij door naar de gynaecoloog. Daar moest ik een echo doen en hadden ze het over een kijkoperatie om te zien of alles er goed uitziet in de baarmoeder en niet verkleefd zat. Dat heb ik nog niet gedaan, vind het een beetje eeb enge gedachte....
    Misschien in de toekomst als ik niet zwanger word en de pijn aanhoudt....
    Goed uitzieken meid.

Wat balen driessen...na overtijd te zijn wil je het liefst geen negatieve test in handen. Weet je zeker wanneer je eisprong was? Misschien had je dit keer een wat latere eisprong en is je nod nog niet geweest?

11. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Welkom babywonder! Je zit ook in een spannende tijd dan. En kan me voorstellen dat zo'n kijkoperatie eng is.

Driessen wat vervelend dat je nu nog niets weet. Misschien inderdaad over een paar dagen nog een keer testen en anders naar de huisarts?

Meja, dat klinkt heel naar. Hopelijk vermindert het snel. Verstandig om even naar de dokter te gaan.

Hier lopen de zenuwen wel op richting mijn nod. Heb weinig/geen gekkigheden dus ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word. Maar we zullen het in het weekend wel merken...

12. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ah vervelend Driessen! Hopelijk over een paar dagen we positieve test.

Hier zijn de rode duivels nu toch echt doorgebroken. Ergens vind ik het jammer dat ik niet zwanger ben. Maar ben anderzijds erg blij dat ik deze ronde een cyclus had van 42 dagen ipv 114. Vanochtend ben ik begonnen met temperaturen. Ik denk dat ik vanaf dag 10 start met de ovulatie testen. Ik wil namelijk weten of ik wel een eisprong krijg, dus vandaar de combi. Dat vind ik ook wel weer erg leuk en spannend om te onderzoeken voor de volgende ronde. En als ik dan mn ei vind hoef ik tenminste ook niet meer al veel te vroeg gespannen te zijn of ik misschien zwanger ben.

13. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    @Vaya ik heb verschillende dagen dingen gevoelt. Dus ik weet het nu gewoon echt niet meer. Het is al een tijdje zo dat als mijn NOD is dat ik smorgens naar de wc ga en dan ben ik gewoon ongesteld .
    @jamie het is ook jammer, maar wel hartstikke fijn dat het niet zo lang geduurd heeft. Zo erg die onzekerheid. Bah! We gaan gewoon lekker allemaal verder met opnieuw proberen

Ik ga als er niks komt zeker van de week nog een keer testen.. ik keek net trouwens op de test van vanmorgen, en daar is nu ineens wel een licht streepje te zien.. maar dat telt toch niet?

14. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Weet niet of ik het zo er op krijg. En of het iets betekent omdat ik er nu iets op zie

Bijgevoegde bestanden:

15. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    ik zie ook wel heeeel licht iets, maar dat kan ook een indroogstreepje zijn toch? hoe lang was het na het testen?

16. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    @Jamie1: jammer, maar nieuwe ronde nieuwe kansen :).

@driessen: na de afleestijd wat op de verpakking staat hoor je niet meer naar de test te kijken dus zou er dan ook niet van uitgaan.
    Over een paar dagen gewoon opnieuw testen. En dan mss met die van de kruidvat?

17. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Welkom babywonder. Hopelijk hebben jullie de medische molen niet nodig.

@driessen is misschien je ei later geweest? Over paar dagen weer testen. Zie nu wel heel iets licht maar vind een plusje zo lastig kijken weet ook nie of die zo gevoelig zijn. Wel weet ik dat die van de kv 2v5 gevoelig zijn.

@jamie jammer maar voor jou wel beter dat het korter is. Maar rot is het wel.

@meja dat klinkt niet goed. Maar wel heel herkenbaar. Hopelijk ben je snel van de krampen af.

18. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    @driessen wat spannend zeg!! Dat had ik ook met mijn test die vrijdag had gedaan daar was smiddags ook heel licht een streepje te zien.
    Dag erna nog eens getest en toen kwam die binnen 5 min naar voren.
    Spannend zeg zou van de week nog eens testen hoop het zo voor je!

19. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Jamie, wat vervelend, maar wel fijn dat je cyclus al korter wordt.
    Driessen, ik zie het niet, maar heb heel vaak hier dat ik het niet zie en anderen wel... Over paar dagen gewoon nog eens san maar?

20. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    @aapje ooeeh spannend! Ik had de hoop al een klein beetje opgegeven. Maar die is er nu weer; zou toch geweldig zijn als wij allebei een lot uit de loterij hebben..
    Voel me zo anders echt raar

Deel Deze Pagina