Driessen ik lijk wel iets te zien, had hem ook even in negatief bekeken, maar dan zie ik weer niks. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Hoop het zo voor je! Vaya dat is wel minder ja, maar gelukkig dat dit dan een korte cyclus was. En je nu gaat tempen ontdek je wel meer van je eigen lichaam. Spannend, misschien aankomende ronde wel raak! Zeladora wanneer is je NOD? spannend hoor.
Zou zeker geweldig zijn! Zijn westraks binna tegelijkuitgerekend hoop t zo voor je, na 2 dagen is je hcg genoeg toegenomen denk dat je dan weleen positive test kan hebben. Ik had ze van de action 2 voor1,50 dus das geen geld. Zou echt leuk zijn is idd echt eeb lot in de loterij! Ik voelde me ook heel raar heel de dag een soort van misselijk af en toe krampjes en als ik nieste of hoeste voel ik ook krampjes.
Hahaha dames! Ik word zenuwachtig van jullie. Ben nog steeds niet ongesteld, en gisteren voelde ik aan mijn baarmoedermond, en hij zit hoger. Als normaal dat ik ongesteld moeten worden.. dat is goed toch? Heb vanmorgen weer getest, en volgens mij is er heeel lichtjes iets te zien, wel heel licht maar stiekem begin ik toch echt te denken dat het de goede kant op gaat. Misschien dat ik gewoon wat weinig hcg aan maakt, of dat mijn eisprong later is geweest. Weet niet of ik het op de foto goed krijg, maar probeer het voor de nieuwsgierige onder ons
driessen spannend!!!!!! Ik vind het ook lastig om te zien, maar in het echt is het natuurlijk duidelijker dan hier op de foto. Ik hoop het zo voor je! Ja kan idd allemaal; eitje later, nog te weinig hcg aangemaakt... Dus? Over een paar daagjes weer testen of?
Oooh spannend driessen. Ik kan het niet zien op de foto omdat er een stukje schaduw over de plek loopt waar het streepje moet staan en idd op de foto krijgen is moeilijk en uploaden word de kwaliteit ook niet beter op.
Nou Driessen, je houdt iedereen goed in spanning. Blijf voor je duimen. Nataasja, mijn NOD verwacht ik zaterdag. Maar volgens de app die ik bijhoudt is het dinsdag op basis gemiddelde cyclus. Dus die houd ik in mijn achterhoofd. Verder nog meiden die richting hun NOD gaan? We hadden een mooie lijst maar weet niet waar die gebleven is?
Ik dacht ook zaterdag, maar gezien de eisprong is het zondag of maandag. Dus loop ongv gelijk met jou. SPANNENDDDDD Driessen ik lijk weer iets te zien, vraag me alleen af of het streepje wel roze is?
NOD Lijstje: Meja, ronde 2, nod 20 augustus Vaya2014, ronde ?, nod 23 augustus Driessen, ronde 1, nod 23 augustus Naatasja, ronde?, nod 29 augustus Zeladora, ronde 4, nod 29 augustus Jamie1, ronde 2, nod ? Aleeyah, ronde 1, nod 5 sep. Esther1991, ronde ?, nod? Marisje89, ronde 2, nod 13 september Minime89, ronde 2, nod ? Regenboog86, ronde 1, nod ? Littlegirl1989, ronde 1, nod 12 september Safoura, ronde 1, nod? Aapje1992, ronde 1, zwanger Pfff, hij stond op pagina 20!
Misschien heeft iemand zin om het wat mooier/netter/op volgorde te maken? Ik heb pas aan het einde van de middag evt. tijd...
NOD Lijstje: Meja, ronde 2, nod 20 augustus Vaya2014, ronde ?, nod 23 augustus Driessen, ronde 1, nod 23 augustus Naatasja, ronde?, nod 29 augustus Zeladora, ronde 4, nod 29 augustus Jamie1, ronde 3, nod ? Aleeyah, ronde 1, nod 5 sep. Esther1991, ronde ?, nod? Marisje89, ronde 2, nod 13 september Minime89, ronde 2, nod ? Regenboog86, ronde 1, nod ? Littlegirl1989, ronde 1, nod 12 september Safoura, ronde 1, nod? Aapje1992, ronde 1, zwanger ik heb die van mij aangepast naar ronde 3. Nod vul ik in als ik me ei heb gevonden. LF was afgelopen cyclussen volgens mij 16 dagen dus dat houd ik aan dan. Heb geen tijd het lijstje op te schonen, sorry! Ben op mn werk....
Jeetje Driessen, je houd het spannend! hier bijna niet meer ongesteld, nog 1 maandje proef oefenen en dan kunnen we er ook echt voor gaan! spannend he meiden!
* NOD LIJST * Meja, ronde 2, nod 20 augustus Vaya2014, ronde ?, nod 23 augustus Driessen, ronde 1, nod 23 augustus Naatasja, ronde ?, nod 29 augustus Zeladora, ronde 4, nod 29 augustus Aleeyah, ronde 1, nod 6 september Littlegirl1989, ronde 1, nod 12 september Marisje89, ronde 2, nod 13 september Jamie1, ronde 3, nod? Esther1991, ronde ?, nod? Minime89, ronde 2, nod? Regenboog86, ronde 1, nod? Safoura, ronde 1, nod? Aapje1992, ronde 1, zwanger
* NOD LIJST * Meja, ronde 2, nod 20 augustus Vaya2014, ronde ?, nod 23 augustus Driessen, ronde 1, nod 23 augustus Naatasja, ronde 35, nod 29 augustus Zeladora, ronde 4, nod 29 augustus Aleeyah, ronde 1, nod 6 september Littlegirl1989, ronde 1, nod 12 september Marisje89, ronde 2, nod 13 september Jamie1, ronde 3, nod? Esther1991, ronde ?, nod? Minime89, ronde 2, nod? Regenboog86, ronde 1, nod? Safoura, ronde 1, nod? Aapje1992, ronde 1, zwanger
* NOD LIJST * Meja, ronde 2, nod 20 augustus Vaya2014, ronde -2, nod 23 augustus Driessen, ronde 1, nod 23 augustus Naatasja, ronde 35, nod 29 augustus Zeladora, ronde 4, nod 29 augustus Aleeyah, ronde 1, nod 6 september Littlegirl1989, ronde 1, nod 12 september Marisje89, ronde 2, nod 13 september Jamie1, ronde 3, nod? Esther1991, ronde ?, nod? Minime89, ronde 2, nod? Regenboog86, ronde 1, nod? Safoura, ronde 1, nod? Aapje1992, ronde 1, zwanger Hebben jullie eigenlijk aan mensen in jullie omgeving verteld dat je bezig bent? bijv. aan je moeder?