Volgens mij vermoeden mensen bij ons wel wat, alle gesprekken komen op kinderen uit somehow haha. Maar we houden het nog eve bij "wel de wens, geen actie" of we laten het in het midden
Bij ons weten wel een paar mensen dat we bezig zijn. Een aantal weten dat we gestopt zijn met de pil. En we zijn in april getrouwd en nu op zoek naar een nieuw (groter) huis, dus er zullen nog wel wat mensen zijn die vermoedens hebben. We zijn altijd wel redelijk open dat we kinderen willen, maar laten ook vaak in het midden wanneer. Gerelateerde vraag: op welk moment zouden jullie mensen inlichten dat het raak is?
Is ook echt lastig, tenminste vind ik. Ik krijg al zo lang te horen op elke verjaardag of feest. Wanneer beginnen jullie nou een keer? Zijn jullie nog niet begonnen? Willen jullie geen kinderen? Gewoon om gek van te worden. Ze weten hoe gek ik ben op kinderen, maar om er nou elke keer naar blijven vragen... Heb nu gewoon gezegd, jullie zien het vanzelf wel! Als het zo is Mijn ouders, broer, schoonzus en mijn beste vriendin die weten wel dat we bezig zijn. Maar ze vragen er verder ook niet naar, alleen mijn moeder haha die denkt ook echt dat ik zwanger ben. Ze zei, moeders merken altijd aan hun dochter als ze zwanger zijn, daar had ze nog niks van gemerkt. Tot dat ik d'r vanmorgen zag en ze zei volgens mij had ik een teken.. ik had pijn aan mijn borsten, net als toen ik zwanger was hahahahah.
Ik zou het hun denk ik ook alleen vertellen mocht het echt zo zijn, en de rest van de mensen toch echt pas als je je eerste echo gehad heb of misschien nog tot de 10/12e week. Het lijkt me zo erg dat als het mis gaat en iedereen wist dat je zwanger was om elke keer maar weer te moeten uitleggen dat je een miskraam gehad hebt
Dat heb ik nou ook driessen. Heb het me ouders en schoon zussen verteld en 1 collegatje. Vervelend al die mensen die ernaar blijven. Vragen he. Zou het dan toch zo zijn driessen?! Hoop dat je snel een positieve test in handen krijgt
Heb zo het idee dat ik zwaar ongi ga worden. Heb hele erge krampen en een opgeblazen gevoel in mn onderbuik. Pff nog 3 dagen.. Mijn omgeving weet het. Mijn moeder had ik het gelijk verteld en me broertje en schoonzusje ook. Zelfde als mijn schoonmoeder. Vind het wel fijn dat ik af en toe bij iemand mn ei kwijt kan!
Dat is idd wel fijn dat je dan je ei kwijt kan. Hier weet niemand het en het onderwerp is wat minder geworden. Geen focus erop deze maand. Misschien als het wat langer duurt dat ik dan wel tegen paar personen het zegt.
@aapje. Ja echt niet leuk, terwijl iedereen weet hoe gek ik op kinderen ben. Maar mijn vriend was er gewoon nog niet klaar voor, en dat moest ik respecteren. Maar stel dat je al ik weet niet hoelang bezig bent en het lukt gewoon niet en mensen blijven constant vragen. Maarja veel mensen denken nooit verder en alleen aan hun zelf. Ze zien het vanzelf wel als het zo is toch
* NOD LIJST * Vaya2014, ronde ?, nod 23 augustus Driessen, ronde 1, nod 23 augustus Naatasja, ronde ?, nod 29 augustus Zeladora, ronde 4, nod 29 augustus Aleeyah, ronde 1, nod 6 september Littlegirl1989, ronde 1, nod 12 september Marisje89, ronde 2, nod 13 september Jamie1, ronde 3, nod? Esther1991, ronde ?, nod? Minime89, ronde 2, nod? Regenboog86, ronde 1, nod? Safoura, ronde 1, nod? Meja, ronde 3, nod ?? Aapje1992, ronde 1, zwanger Even de mijne weer bijgewerkt. Alles is weer klaar voor de volgende ronde. Nu nog even wachten op het eitje
Ik weet het niet meer hoor.. zo als jullie zien vandaag dag 5 overtijd. Nog steeds niet ongesteld, en de testen worden er ook niet beter op. Als het nou gewoon 1 van de twee even duidelijk laat weten wat het nou is, zou dat fijn zijn. Want dit is helemaal vervelend. Heb nog steeds last van me borsten; rommelig gevoel in me buik, last van me darmen, soms hoofdpijn. En voel me af en toe ook echt niet lekker. Maar ja wat dat dan is dat weet ik ook niet
Wat onduidelijk driesse... Heb je al een ander merk geprobeerd ofzo? Lijkt me ontzettnd verwarrend. Ik zou nu volgens de app op mijn vruchtbaarste dagen moeten zitten, be heel benieud ho regelmatig mijn cyclus nu is. Wat duurt wachten toch lang
Driessen wat vervelend zeg die onzekerheid. Had er vorige ronde ook zo last van, vandaar dat ik nu echt met ovu testen /temperaturen ga werken. Hoop dat het alsnog een dikke knaller wordt voor jou. Mijn moeder weet dat we nu bezig zijn. Ook precies mn cyclus enzo haha. Omdat ik dat fijn vind, maar ook omdat ze gewichtsconsulente is. Ik heb een BMI van net aan 18,5 dus ze houd een beetje in de gaten of mn vet percentages enz nog wel god zijn. Daar heeft ze een speciale weegschaal voor. Ondergewicht zou echt niet bevorderlijk zijn voor de menstruatiecyclus en vruchtbaarheid, dus vandaar dat we het zo goed in de gaten houden
Driessen: echt irritant he die onzekerheid. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Hier weten de mensen om me heen (naaste familie, vrienden en collega's), die van mijn vorige MA af wisten, nu wel dat we opnieuw bezig zijn en zijn ook wel nieuwsgierig steeds van en? en? en? Dus dan zeg ik ook gewoon van tja het is afwachten... Aan de ene kant snap ik het ook wel maar aan de andere kant denk ik van pffff laat me nou even ik wil het ook heel graag maarja niks komt voor zijn tijd!
Driessen kan je geen bloedtest aanvragen bij de HA? Die onduidelijkheid is idd niks. Hopelijk heb je snel antwoord. Littlegirl wat fijn dat het dan in de gaten word gehouden. Aleeyah meer dan afwachten kan je idd niet. Lijkt me wel lastig als je steeds die vraag krijgt. Hier weet niemand het. Aangezien er 3 zwanger zijn en 1 net bevallen gaat alle vragen hun kant op. Was ik laatst rond aan het kijken voor hun aan spulletjes/kleertjes samen met mijn schoonmoeder dat vind ze zo leuk. Wel liet mijn schoonmoeder op dat moment wel weten dat ze alles nog had en dat ze het bij haar vriendinnen allemaal oma zijn. Probeer dan je mond nog maar dicht te houden. We willen hun echt verrassen als het zover is.
Inderdaad. Het enige wat we kunnen is wachten wachten en nog eens geduldig wachten. Ik ga nu ook niet meer testen pas naar het weekend. Die onzekerheid die maakt me gek. Terwijl ik echt vanaf het begin zei ik voel me anders volgens mij is het raak, maar dit is gewoon niet leuk. Word lieverd ongesteld dan deze onzekerheid en dan dat je voor een nieuwe ronde kan gaan. En het is fijn om hier te praten, maar idd ook fijn met mensen thuis.
Ja! En weet je wat hier ook zo "leuk" is; ik werk bij een ziekenhuis in de buurt en ik zie constant als ik naar buiten kijk de ene zwangere na de andere zwangere lopen! Tuurlijk zal het zijn dat het me nu meer op valt maar dat maakt het extra zwaar haha. Nou hopelijk is het voor ons allemaal ook snel zo ver!
Dat idd niet leuk om te zein aleeyah. Hopelijk ben jij ook snel zwanger. Ik ben nu zo onzeker kan echt niet wachten op de 1e echo. Van t weekend nog een x.proberen te testen driessen hopekijk knalt.die er dan uit
Wat een onzekerheid driessen! Dat is inderdaad niet fijn Ik hoop dat jij gewoon bij degenen hoort die laat hcg aanmaakt en gewoon zwanger bent. Ik heb dit keer even geen echte nod-berekening. Ik denk in de week van 7 sept tot 13 sept. Ik ga voorlopig daar maar even vanuit, maar ik verwacht niets...