Driessen, wat balen!! Hier is het ook behoorlijk tekeer gegaan, en nu begint het weer. Auto's hier in de straat hebben deuken in het dak, gelukkig die van mij niet. Straat stond blank. Hopelijk vandaag niet zo heftig.
Gister een bezoek gebracht aan de arts vanwege de heftige pijnen tijdens mijn vorige menstruatie. Het blijkt dat er waarschijnlijk wel een bevrucht eitje was maar dat de zwangerschap zich niet heeft doorgezet. Maar dat kon ze niet met 100 procent zekerheid zeggen. Het is dus gewoon maar afwachten. Het schijnt ongeveer 50% procent te zijn of een zwangerschap doorzet of niet. Gisteren ook op het kinderwensconsult bij de verloskundige geweest. i.v.m de spina bivia die in mijn familie is. Ze gaat nog even met een arts in overleg of de standaard hoeveelheid foliumzuur die ik slik voldoende is, of dat ik toch een andere hoeveelheid moet slikken. Mijn vriend vertelde dat het nu pas serieus voor hem voelt. En hij vind het best wel spannend. We gaan maar weer verder klussen en afwachten Uiteindelijk moet er we eentje blijven plakken
meja: wat jammer van je vorige evt. zwangerschap! Maar ik hoor ook idd dat 50% mis gaat, wel veel he helaas. Ja, wanneer het dichterbij komt ga je het pas geloven of er iig serieuzer mee om. Nou veel succes hoop dat het snel lukt! Ben benieuwd hoeveel foliumzuur je dan moet gaan slikken trouwens.
Hoi allemaal, wat is hier rustig geworden haha Driessen, is je menstruatie nog doorgezet? Meja, lijkt me heel vreemd idee, hoe voel je je er onder? En wat lief dat je vriend het nu echt beseft en het zo spannend vind. Ik denk dat mijn vriendje er onbewust wel mee bezig is maar veeeeeel minder dan ik. Gister las ik op een ander forum over de keuze als je weet dat je kindje 1 op 4 kans heeft op down syndroom en wat je dan zou doen. Lijkt me echt een verschrikkelijk moeilijke keuze. Hier gaat het verder zijn gangetje, druk op werk. Toevallig stuitte ik tegen Bobbie aan, kennen jullie dat? Nu weet ik ieder geval al wat ik ooit op de muren wil als de kleine in aantoch is hihi
Meja, wat naar! Ben benieuwd qat het advies wordt.! Vaya, wij hebbeb het daar idd ook over gehad en hoop dat ik de keuze nooit hoef te maken, poeh. Wat is Bobbie?
Oke dat is wel echt raar ja meja. Driessen heeft het doorgezet of heb je nog getest? Hier inmiddels goed de griep te pakken en volgens mj weer een beginnende keel/longontstekig.
Vaya2014: wow, dat lijkt me echt een enorm moeilijke keuze! Ik zou het echt niet weten... Trouwens heb ook geen idee wie Bobbie is? Maar uit je tekst denk ik dat het zo'n mooie tekenfilm achtige schildering op de muur is. Heb dat ook weleens gezien, zo mooi! Naatasja: oh nee wat balen zeg! Beterschap!
Vaya wat een moeilijke keus zou dat zijn. Trouwens ik weet ook niet wie Bobbie is. Naatasja Beterschap.
Vaya, die keuze zou voor mij simpel zijn. Ik zou het geboren laten worden en de kans geven op een gelukkig leven. Natuurlijk is het zwaarder voor de ouders, maar de diagnose down zegt nog niets over hoe je kind zich zal kunnen ontwikkelen. Ik vind het lastige altijd dat down syndroom zo overkomt als een van de ergste stoornissen waarmee je kind ter wereld kan komen, omdat het toevallig te testen is. Maar er zijn een hoop problemen waar je kind (en je zelf als ouders) een minder gelukkig leven mee gegund is en die niet vroeg te voorspellen/testen zijn. Bobbie zei mij ook niets, maar Google leert mij dat het een heel schattig beertje is. Zeker leuk voor op de muur! Nataasja, beterschap.
Ik kan het nu niet inschatten wat ik zou doen, lijkt me ook verschrikkelijke keuze. Bobbi is inderdaad een heel erg schattig zoet beertje, vooral met het stokpaardje is heel lief hihi Sweet Collection by Monica Maas - Bobbi on Hobby Horse art. 5061 | Monica Maas fotobehang | Online Behang Kopen : Behangexpert.nl Ik ken het toevallig van mijn neefjes
Die is idd wel heel schattig! Hier hebben we de kinderkamer al doorgesproken haha. Erg he? Morgen nog een keer klussen en dan begint het wachtbankje... Pff, lastig hoor...
Hier hetzelfde probleem Aleeyah, hoewel het bij mij geen twijfel meer is. Op naar de volgende ronde. Nieuwe nod zal ergens in oktober liggen ben ik bang. Cyclus wil niet echt regelmatig worden. M'n app zegt 7-10, dus laat ik die maar aanhouden. Littlegirl, sterkte met de wachtweken. Zal voor je duimen.
Zeladora: wat vervelend nou echt jammer! Ook lastig dat je cyclus niet regelmatig is. Als ik morgen echt ongesteld wordt is mijn cyclus ook niet zoals ik dacht maar dat komt door de curretage denk ik. Ach we wachten het af...